A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Főnök again

2012.12.15. 00:33

szerző: lányként a fővárosban

A főnököm mai adagja: bennem van boszorkányosság,nem a régi korokat idéző, hanem misztikum és erotika, de nyilván ezzel én is tisztában vagyok. Nagyon jól vagyok összerakva, a szüleim nagyon jó munkát végeztek. Imádja a szemeimet. Elkezdte keresni az interneten a testfestett fényképeimet, hátha, továbbra is követeli, mikor mondtam neki, hogy nem normális dolog,hogy ilyet kér, és az sem lenne az, ha én megmutatnám. Szerinte az nem lenne normális dolog, ha ő ezt nem kérné tőlem. Izgalmas vagyok, meg kell fejteni. Elutasító vagyok, az igazi jégkirálynő. És még megannyi egyéb. Leült velem szembe, és sztorizgatott vagy 1,5 órát. Ez még úgy kezelhető, bár egyre inkább zavarban vagyok, hisz ha nem az ügyvezető lenne, hanem bárki más, akkor olyan szépen megmondhatnám, és leépíthetném, bár így is az lesz hamarosan.

Ezután jött a sokk számomra. Egy ideje rászoktam a hajtekergetésre. Mielőtt elment, kérdezte tudom-e mit jelent. Mondtam, hogy nem. Megkért, hogy nézzek utána. A következőt találtam: mikor a lánynak/nőnek tetszik a fiú/pasi, és ez a jelenség a férfiak számára kifejezetten erotikus. Szerintem szimplán csak örülök, hogy újra van hajam, amit tekerhetek,de mivel úton útfélen az erotika és saját magam kapcsolódására szembesítenek, ezért lehet tudatalatti, de ez most lényegtelen. Mondtam neki, hogy majd jobban odafigyelek, és nem tekergetem a hajam. Kéjes mosollyal mondta, hogy nem ezért szólt, és őt ez egyáltalán nem is zavarja. Távozott. Az együtt töltött tömény 1,5 óra hatására el kellett szívnom egy cigit. Sms jött tőle: "sőt:)!". Ez most számomra okozott merevedést. 

Még mindig nem tudom mi lesz a megoldás.Mert ha újra normális és élhető mederbe terelném a történetet, akkor minden szép és jó lenne úgy mint régen. Csak fejben vágyódna, én pedig megtanulhatnék spanyolul,ami nagyon nagy vágyam és ma ajánlott ilyen opciót, ha megnyerünk valami nyelvi pályázatot. Szeretne bevenni az egyéb projektjeibe, ami ugye plusz jövedelem. Persze ezek mind mind több közös idő,ami nem tanácsos. És ha ezekre igent mondok,már megint csak azt hiheti, hogy az ágyára is igent mondok. 

Látszik hogy nem vagyok egy Sharon Stone vagy egy Rebecca Romijn, hanem ezek még egy kislány szavai. Mert nem játszom elég ügyesen, hiszen nem készítettem forgatókönyvet, és csak hagyom, hogy zavarba hozzon, pedig ennek fordítva kellene lennie. Ahogy szinte néhány hét után elértem és meg is kaptam a kiemelt figyelmet. Még 1 hétig kell kihúznom, utána  kikerülök a benti közegből kis időre. És 2013-ra pedig felállítom a játékszabályokat és úgy fogunk játszani, bármennyire hiú és bármennyire akaratos, akkor is.

Címkék: Karrier Flört Bűvkör Borítékolt éjszaka Főnök again

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr324966182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar ember teli szájjal 2012.12.17. 19:00:47

Szerintem dugj vele és kész. Viszont hiába várod h ennél felnőttebb, és ne kislány legyél, neked azt nem dobja ki a gép, te az a típus vagy, aki csak öregebb lesz. De ne félj, mert ilyen emberből nagyon-nagyon sok van. Róluk szól a Geszti-féle "elmúlsz lassan, szépen és csendben" sor. Most még kapós vagy, de ez csak ideig-óráig tart. Szerintem mindezt te is tudod.

lányként a fővárosban 2012.12.17. 23:53:34

@magyar ember teli szájjal:
És nem múlok el szépen lassan csendben,én pont nem. Mert nem Olga vagyok az Anyeginből,aki szép,de jellemtelen üres és felszínes. Persze lehet, hogy a szavaim által úgy tűnik,de nem így van,én tudom és ez a lényeg.A személyiségem a ráncok mellett is vonzó lesz.

magyar ember teli szájjal 2012.12.18. 20:32:53

@lányként a fővárosban: Azt gondolod, hogy a személyiséged vonzza a férfiakat?

lányként a fővárosban 2012.12.19. 01:01:07

@magyar ember teli szájjal: Bármennyire szeretnénk, nem lehet ezt általánosítani.Valakit csak a külső,valakit a külső és belső együttese. A főnökömet nyilván elsődlegesen a külső,de mellette a személyiségemet is szórakoztatónak tartja, ezért lett enyém az állás.
Nagyon nehéz arc gesztusok és hang nélkül blogolni.Mert ha ismernél, nyilván nem kérdeznél ilyet. De hát tudom,ez az online világ lényege.
De hogy egy mondatban válaszoljak a kérdésedre. Mivel először mindenki a külsőt látja, ezért az lesz vonzó. De ott az a megmagyarázhatatlan dolog,amit kisugárzásnak hívnak.

magyar ember teli szájjal 2012.12.20. 07:04:26

@lányként a fővárosban: Nem kisugárzás, hanem kurvásan (akarom mondani, ösztönösen) kihívó viselkedés. Pont ma írtad az új posztodban.
süti beállítások módosítása