A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Hogyan is lehetnék társa valakinek,ha saját magammal is állandó harcban állok.


A hétvége hatása már ismeretes,de szépen épülök fel.Viaskodok egy kis kezdetleges betegséggel is,de nem hagyom,hogy úrrá legyen rajtam. Hétfőn voltam egy castingon,éjszakai promócióra válogattak lányokat.Biztos voltam benne,hogy sok szép fiatal nagyon csinos gyönyörű lány lesz ott.Mikor körbe néztem,kicsit ledöbbentem:hát ööö,soknak sok,de hogy nem igazán szépek,és a style kérdését sem gondolták túl az biztos.Szinte biztos voltam a saját sikeremben.Ma délután jött az e-mail,hogy sajnos nem... Pedig már hetek vagy hónapok óta ilyen lehetőséget keresek,mert fejben elterveztem,hogy lesz egy ilyen hétvégi jövedelemforrás,amit szépen félre is tehetek (és ezen kívül lesz még egy),és múlt héten leltem rá erre,tényleg biztos voltam benne. Persze 25 évesen főállás mellett már nem kellene bánni,hogy hétvégente alig ruhában nem bájologhatok.De ez akkor is letört.Persze ilyen esetekben mindig előjön az ismerős ismerőse,akit -mint minden más munkánál-betesznek dolgozni,de akkor is.Még egy ilyen helyzetben is a csúnyább butább lány érvényesül? Letört,mert határozottan a terveim között szerepelt. És ezzel elindult a lavina...

Ahogy haza értem, ugyanúgy mint tegnap elaludtam kabátban sapkában és cipőben,a szervezetem csak ennyire van lemerülve.... De összeszedtem magam,hogy ajándékokat keressek.Persze ahogy lenni szokott,először magamat ajándékoztam meg. Utána mikor beléptem a könyvesboltba elfogott ismét a szégyenérzet.Miért nem olvasok?? És sajnáltam minden egyes forintot,amit egyébként ruhákra költök,hiszen annyi csodálatos könyvet vehetnék helyette. De nem,én helyette például megveszem a liláskék tüll szoknyát a gyerekosztályról,amibe bele is van írva,hogy 10-11 éves lányok számára.Oké,hogy jó rám a 10 évesekre való szoknya is,de határozottan nem vagyok 10 éves,25 éves vagyok. És 25 évesen tüll-balett szoknyában akarok rohangálni.Hát normális vagyok én? És ahogy a pszichológia rész önismereti részéhez értem,csak kapkodtam a fejemet.Az útvesztés,a labirintus és egyéb hasonló szép helyzetek jutottak eszembe saját magamról.Ahogy nézegettem a könyveket telítődtek a könnycsatornáim,tudtam,hogy nem fogok sírni,de az elmém így jelzett felém.A gyógyulás első jele,ha az ember kimondja,hogy igen,bajban vagyok.Én bajban vagyok,bár szerintem a világon szinte minden ember bajban van,csak nem foglalkoznak vele.Én foglalkozom vele,mert jól akarok lenni.Végre szeretnék eljutni saját magamhoz,nem pedig a bipoláris depressziómban élni.Egy héttel ezelőtt még a "mánia időszak" élt,tele tervekkel,gondolatokkal,érzésekkel,vágyakkal.Most újra a másik oldalon állok.Az a baj,hogy tudom néhány nap múlva már megint másképp fogok gondolni erre az egészre,és megint hülyeségnek fogom tartani ezeket a sorokat. 

Minden ember játszmázik.Én győzni akarok,és első lenni mindenhol mindenben,ennek ellenére a legtöbbször eredendően vesztes játszmákba kezdek.

Mikor éppen szétmarcangolom saját magamat a gondolataimmal mindig az fogalmazódik meg benne,hogy írnom kell/kellene. De ezt csak akkor,csak abban az állapotban lehet.Mire haza érek már nincs meg teljesen az a hangulat,és teljesen azok a gondolatfoszlányok.

Vettem egy könyvet,ami az énképről szól,és éreztem,hogy el kell olvasnom.Már láttam is magam előtt,ahogy fekszem az ágyban és magamba szívom a sorokat.Most már egyetlen vágyam,hogy aludjak,akár így ruhástól is.Lehet eddig tartott a nagy fellángolás (ebben is)

Egyébként ahogy most este megnyitottam az e-mail fiókomat egy újabb visszautasító üzenet fogadott.Már egy jó ideje tudom,hogy ügynökségi oldalon szeretnék dolgozni.Tudom,hogy egyelőre esélytelen vállalati oldalról ráadásul kevés tapasztalattal bekerülni.Ennek ellenére néha megpróbálom.Múlt héten is találtam egy hirdetést(jelenleg nem tudatosan keresem,hanem olykor szembetalálkozom vele),amiben azért láttam 0,01% esélyt.Elküldtem a jelentkezésemet,melynek formája határozottan eltér a sablonoktól.Vagy kiröhögnek,hogy ez a lány nem normális.Vagy felkapják a fejüket,hogy ez a lány nem normális! Jött a válasz,hogy ugyan nagyon is oda illenék,de jelenleg tapasztaltabb embert keresnek.Ezen nem akadtam ki,legalább megpróbáltam. Ez a visszautasítások napja.

Terápiát ide.

Ui: és én eddig miért nem hallottam Feldmár Andrásról....

Címkék: Gondolatok Éndarab Leltár Képzavar-Ki vagyok én Ez egy háború amit magammal vívok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr115066467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

temes69 2013.02.11. 15:13:43

hali,
szoktam olvasgatni a blogodat, és már egy ideje megfogalmazódott bennem, hogy neked először magadat kellene megtalálnod és majd csak utána a nagy őt. sztem ne az eszedre hallgass, hanem az érzéseidre. ne azt tedd amit a többiek elvárnának tőled, vagy mondjuk amit a társadalom elvárásainak megfelelő lenne. tégy úgy, ahogy érzed hogy neked jó. sokat kombinálsz, és túlságosan egós vagy sztem.
az írásaid viszont jók, igaz csak ritkán járok ide. arra meg már nem is emlékszem, hogy akadtam rá erre a blogra:)

lányként a fővárosban 2013.02.11. 22:56:52

@temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :)
Egyébként, szerintem pont az volt a baj,hogy soha sem az eszemre hallgattam,mintha nem is létezne....na de épp az énképemet próbálom rendezni...
süti beállítások módosítása