A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Bummra fel

2013.01.29. 23:26

szerző: lányként a fővárosban

Kicsit eltelt az idő felettem már megint.Persze ezt a mondást nem is az ilyen helyzetekre használják.de jól esett most ezt ide leírni.

Az egyik barátnőm nemrég tért haza külföldről, több mint fél évig nem találkoztunk, csak néhány e-mail volt a helyzetjelentés köztünk. A welcome buli és telefonbeszélgetések után mikor csak ketten voltunk, és az elmúlt kb. 10 hónapomról kellett volna mesélnem, szinte semmit nem tudtam mondani. Az új munkahelyem és az új lakás ok.És ezen kívül? Voltak/vannak a munkahelyi sztorik,akadnak partyk,de nincs az az igazi izgalom,nincsen mámor.Pedig mikor legyen,ha nem most? A valóságban pedig az van,hogy nem találkozgatok senkivel,még csak nem is tetszik senki soha. Pedig megfigyeléseim és tapasztalataim szerint viszonylag könnyedén teremtek kontaktot, mindenkihez van valami kedves szavam,vagy humoros megjegyzésem,de lehet egy sima megjegyzés is. Legyen szó a postásról,eladóról,sorban előttem várakozóról,gyerekes anyukáról,jóképű apukáról.Mindenkivel szót értek, kivéve az ellenkező nem "piacképes rétegét". Bár ez sem igaz,sőt,csak nem vagyok befogadó.Beszélgetek,flörtölök,és itt meg is áll a dolog. Várok valami hatalmas bummra,ami elmarad. Az nem lehet,hogy lassan 3 éve nem haladt el mellettem senki,aki robbant volna.Ha a 3 évből leszámítom Izé utolsó évét, amikor egy évet pazaroltam egy igazi se vele se nélküle kapcsolatra, akkor is marad 2. Hogy 3 vagy 2, az meg már igazából mindegy is.

De most hétvégén lesz egy bumm, hogy kicsi vagy nagy,még nem tudom.

Egyébként, nem mintha magyarázkodnom kellene,de végre beváltottam a bikram jóga próbabérletemet,és az elmúlt időszakban azzal töltöttem az estéimet.Sőt,a vasárnapi telihold meditáción is részt vettem... Alapjaiban véve nem a kikapcsolós típus vagyok,állandóan jár az agyam. A jógán felidegesítem magam,akár a legelső gyakorlatnál is,ha érzem,hogy valamit nem jól csinálok,pedig ennek pontosan a nyugodtság, kikapcsolás,és a gyakorlatokra való koncentráció lenne a lényege...Meditáció tekintetében pedig ez volt az első próbálkozásom.Ugyan csak nagyon rövid időre,de megtapasztaltam milyen is az,mikor kikapcsol az agy,és tényleg csodás. 

Címkék: Életjel Bummra fel

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr525052100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2013.01.30. 10:04:59

Hogyan kell bikram jógázni és telihold meditálni?

lányként a fővárosban 2013.02.04. 23:23:49

@Jubei79: a bikram jóga 38-40 fokban zajló jóga,igen jól méregtelenít pl.
Teliholdat írtam? pedig szerintem újhold volt,na mindegy....

jadu 2013.02.05. 09:08:27

jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, pénteken.
süti beállítások módosítása