A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Mit ne mondjak,izgalmas egy hétvége volt,a pénteki napom legalábbis mindenképpen.

Tudom mit a véleményetek az ezoterikus arcokról....de a lényeg,hogy én hiszek benne. Péntek délután éppen ezért tettem egy újabb látogatást egynél,persze nem idegennél,hanem ajánlás útján. Nem is a "jövendőmondáson"volt a hangsúly,inkább a gyógyításon.Ti már tudjátok,hogy a fejemben van mit helyre tenni,ez itt is bizonyosságot lelt. Mondta,hogy mennyire érdekes egy teremtés vagyok.Csupa szív ember,és érthetetlen okokból mégis tele vagyok kisebbségi érzéssel,gátlásokkal és félelemmel.Mondtam,hogy igen,de másrészről meg pont nem.És erre mondta,hogy igen,olyan mintha két személyiségem lenne.Elmosolyodtam és mondtam,hogy igen,szinte csak ellentétek között tudok létezni,mondta,hogy ezt is helyre tesszük most,ahogy azt is,hogy képes legyen kikapcsolni az agyam,ne tépjem szét saját magam a gondolataimmal. Ő is,mint az előző,egyből kijelentette,hogy a volt kapcsolatom még nincsen lezárva,mivel szerettem volna,ezért lezártuk.Ahogy azt is ki kellett jelentenem,hogy mások terheit és bajait nem fogom cipelni.

Az is kiderült,hogy a szellemek,akiknek a jelenlétéről már itt is írtam,nem más,mint a nagyszüleim szellemei,mivel még nem távoztak el. De most együtt felküldtük őket. És a végén el kellett volna mondanom,amit érzek irántuk,és nem tudtam,nem tudtam kimondani,pedig milyen jó is lett volna. 

Egyébként az is kiderült,hogy én erre az életre boszorkánynak születtem - ezt már kiskoromtól mondogatom másoknak,ahogy a szellemes sztorijaimat is,de nem hittek nekem -, és kellene használni ezeket a képességeimet. A következő szerelem már a közelemben van,de nem TP személyében,ő csak szédít engem,finoman fogalmazva. 

A gyógyítás részét pedig tényleg éreztem,a fejemben,ahol megszabadítottak az állandó agyalástól,hátamon,hogy megszabaduljak mások terheitől,mellkason,ahogy egyre nyitottabbá válik,és éreztem,ahogy mintha összevarrnák a szívemet,fizikálisan,ahogy a végén a gyógyítók távozását is,tudom,hogy nem hisztek nekem,de a lényeg,hogy én hiszek. Sokkal könnyebbnek éreztem magam,amikor eljöttem.

Könnyűnek és tisztának éreztem magam,amit az este teljesen sikerült bemocskolnom.Meglepi szülinapra igyekeztem,mivel utolsó pillanatban lett szervezve,ezért szinte kb senki nem is ért rá eljönni,de szerintem nem is baj,csak a fertő társaság volt jelen,Diszkréten indult,aztán elszabadult a pokol. Budapest szívében van egy hely,ahol a hangulat olyan,mintha a családi szeretetben lennél.Törzsvendégek,akik már rég összebarátkoztak,én most voltam itt először,de mintha én is családtag lennék.Folyt, és volt minden,ami szem szájnak ingere különböző kategóriákban.Volt meglepi torta,mindenki énekelte a szülinapi nótát,és táncoltunk pulton,asztalon,fotelen,mindenhol.Ekkor kellett volna ügyesnek lennem,és haza menni,de nem.Én voltam az egyik legnagyobb szószólója a menjünk tovább bandának.És mentünk.Az újonnan megismert emberekkel,melybe a hely tulajdonosa is beletartozott. Persze oda,ahol TP is volt.Mikor meglátott,csak ennyit mondott:édesem,te nagyon készen vagy.Ha előzőleg nem árultam volna el mi a helyzet,akkor is levágta volna.Én meg csak nyarvogtam nyarvogtam,mint egy óvódás.Egyébként pont zárásra értünk át,így tovább is álltunk.Na az aztán egy alja hely volt,1 évvel ezelőtt voltam ott először,de szerintem többet nem is megyek .Retro zene és nagyon gáz arcok,mondjuk a rendes emberek nem is mennek még tovább bulizni reggel.Én 8-kor eljöttem,de még maradtak a helyen....

Másnap délután fél 5kor ébredtem.Olvasom az üzenetet:este 8-kor jelenésem van valahol.Először még viccesnek találtam,hogy most ébredtem és mindjárt megyek is tovább.De ahogy közeledett az este,és ott álltam köntösben a na akkor öltözzünk fel helyzetnél,rájöttem,hogy nekem nincs kedvem csinosan felöltözni és betipegni valahova. Így utólag örülök neki,és legalább nem ment kárba az egész vasárnapom.

TP-re visszatérve... a csütörtöki valentin napi kis látogatásával engem megnyert magának.Pénteken ugye én látogattam meg,és úgy látszik nem ábrándította ki teljesen a szétcsúszott énem,mert hívott ma délután is,és este meglátogatott néhány percre,csak egy csók erejéig.Azt mondta smink nélkül is szép vagyok.Egyáltalán nem erőlteti a szexeljünk témát.Csak mond kedveseket,tipitapi,pénteken mások előtt is megcsókolt,és,hogy meglátogat csak azért,hogy lásson egy kicsit,az mindenképp pozitív. Nem vagyok benne biztos,hogy ebből kapcsolat lesz,de most már úgy érzem,egy együtt töltött éjszaka kijárna,aztán meg lesz,ami lesz.

Címkék: Jövőkép Hétvégi-én Isteni válasz Újfiú péntek nappal és éjjel

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr745086021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

temes69 2013.02.26. 10:56:37

Hali,

A Reikit ismered?
süti beállítások módosítása