A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Eltűntem. De közel sem annyira,mint amennyire szeretnék elmenekülni a világból. 

Péntek este romantikusan boroztunk itthon az egyik barátnőmmel, nem is bántam volna, ha a szombat este nyugisan telik magammal egyedül otthon,régen volt már olyan hétvégém. Szombaton napközben átrendeződött az este, végül csak egy barátnőm jött át hozzám. Új online játszótársat talált magának.A fiú és társasága pont ugyanoda készült,ahova mi is. Na bumm. És nem mellesleg ez az a hely is,ahol Újfiú is megtalálható (mivel többek között ott dolgozik) A barátnőm egyébként nemrég volt ezen a helyen,ahol letámadta újfiút, és megkérdezte, randizott-e velem. Azt mondta neki,hogy igen találkoztunk,de nekem nem tetszett,hogy szembesít a hibáimmal....

Összefutottunk, mosolygott és mondta,hogy gyönyörű vagyok.És innentől kezdve vannak problémáim az estével,már ami az emlékképeket illeti,pedig nem is voltam annyira ittas,na de erről majd később. Megtaláltuk a fiút-fiúkat,akiket kerestünk,illetve én annyira nem is,hanem a barátnőm.Velük beszélgettem a pultnál mikor egyszer csak oldalra pillantva megláttam Izé egyik barátját, majd utána mellette Izét is. Na bumm. Vele a legutóbbi találkozásunk óta nem beszéltem,hiába keresett,most már nem volt menekvés. Szerintem teljesen normális voltam,és kedves. Szinte egész este velük lógtam. De missziómat nem feledve, az egyik barátjával karöltve jártuk a helyet,hogy megtaláljuk a szerelmemet. Így utólag visszagondolva,lehet ezzel a barátjával is túl közvetlen voltam,igazából mindegy. A hely nem túl nagy,mégis lépten nyomon ismerősbe akadtam,vicces volt.Jött az utolsó szám,és a villanyoltás. A barátnőm igen ittas volt,a táskájában kutakodtam,hogy megkeressem a ruhatár jegyét. Jött újfiú, valamit biztosan beszéltünk,megint elhangzott a szájából,hogy mennyire gyönyörű vagyok,de erre a jelenetre tényleg nem emlékszem túl pontosan,csak arra,hogy megcsókolt.Utána szerintem elköszöntünk, majd a ruhatárnál ismét összetalálkoztunk, rám adta a kabátomat,elköszöntünk újra. Izé és a barátnőm pedig rám várt. Taxit hívtunk,külön Izééktől. Újfiú újra odajött,valamit beszéltünk és egy csókkal váltunk el.Taxikeresés közben Izé szólt,hogy egyébként ők is itt vannak,és annyira furán tudok viselkedni.Már csak ketten maradtunk,közös autóba szálltunk be,pedig nem is egyfelé lakunk.Én még hittem benne,hogy én kiszállok és ő megy tovább.Közben újfiú írt,hogy jó volt engem megcsókolni,és ezzel elkezdődött az sms csatánk. A lakás előtt még mindig hittem,és szóvá is tettem,hogy csak én fogok kiszállni.Nem így történt. Bementünk a boltba,hogy cigit vegyen.Nagyon angyalian,nagyon kedvesen mondtam neki,hogy menjen haza,nem akarom,hogy feljöjjön hozzám.Nem akarok vele lefeküdni,és azt sem,hogy erőszakoskodjon velem.Mondta,hogy nem fog,csak igyunk még valamit,és nagyon régen beszélgettünk,nem is tud rólam semmit.Én végig nyomkodtam a telefonomat,és mondtam neki,hogy lehet le is ugrom a ház elé egy kicsit,mert látogatóm lesz.De nem lett,és inkább megadtam magam.Felkapott behozott az ágyba,gyertyákat gyújtott,én feltettem a királylány koronámat,és innentől kezdve megint nem nagyon emlékszem a többire.De nagyon úgy rémlik,hogy most kifejezetten nem az állatias Izé volt,maximum a legvégén.De én már tényleg nem tudom-erről majd mindjárt- Utána még összebújva feküdtünk,én már határozottan becsuktam a szememet,nagyon elfáradtam. Miután taxit hívott,megkérdeztem,hogy miért is nem képes itt aludni. Azt válaszolta,hogy ezt előbb is kérdezhettem volna,egy kis gondolkozást láttam rajta,de inkább elkezdte keresni a ruháit.Most nem dobtam ki a cipőjét,kedvesen kiengedtem,és újra felvettem az smsfonalat újfiúval. Olyanokat írt,hogy szeretne velem aludni,áthozna magához,de hogy akkor majd a legközelebbi randin találkozunk.Mikor felébredtem, folytattuk az üzenetváltást. Itt már emlékeztetett arra,ő éjszaka beismerte,hogy már őt is bántották,ezért alakult ki a védekezési mechanizmusa -valami rémlik,de nem emlékszem pontosan-, és felejtsem el az előítéleteimet vele szemben,és ha csak meg akarna dugni azt mondaná,nem pedig randira hívna. Gyönyörű voltam, és végre kedves is. Szerintem pedig ő volt sokkal normálisabb,és kedvesebb. Na mindegy.Tegnap még úgy gondoltam,hogy legközelebb biztosan felmennék,tetszik,szimpatikus,akkor meg miért ne?.. Aztán ahogy közelített az este,az én lelkivilágom is egyre inkább összeomlott. Mikor másnap a kábítószer távozik a szervezetből, az a letargia,magányosság és üresség talált rám. A különbség csak annyi,hogy nem fogyasztottam kábítószert. Ehhez a hangulathoz még fájdalmak is társultak. A hátam,az állkapcsom, kiszívott nyak,sérülés a combon,seb a tarkón.Én akkor is úgy emlékszem,hogy kedvesebb együttlét volt,ezek szerint mégsem? Mi történt? Én egyáltalán nem éreztem,hogy nagyon ittas lennék,a pont elég alkohol szintjén voltam.Ennek ellenére, a beszélgetéseim felére nem emlékszem,nem emlékszem a kimondott szavaimra. Akkor mégis milyen,ha ittas vagyok?? 

Üres tekintettel néztem magam elé órákon át. Úgy éreztem magam,mint akit már megint kihasználtak. Már megint az a testiség... Este írtam Izének,hogy milyen furcsa dolgokat-sérüléseket fedeztem fel a testemen,melyeknek egyáltalán nem örülök,és akkor mégis mi történt? A Fb szerint nem olvasta az üzenetemet,egészen délutánig,mikor kitöröltem az én levelezésemből,így a további sorsa számomra ismeretlen.Hívott ma délután,de nem vettem észre,és nem is hívtam vissza.Nem is fogom.Nem akarom,elég volt újra. Ma megtudtam az egyik barátnőmtől,hogy nem olyan régen ők megbeszélték,hogy majd a barátnőm értesíti,hogy merre nyomulunk az éjszakában,de szerencsére ezzel a barátnőmmel azóta nem voltunk együtt bulizni.

Az újfiú nem keresett ma,ezzel a szándékait is egyértelművé tette újra. A mai napon még mindig összetört állapotban telt,gyakorlatilag munkaképtelen állapotban voltam. Remélem a mai alvás majd helyre tesz,és elmúlik az üresség.

Címkék: Hétvégi-én Izé-akta Téli depresszió Megalázottság Újfiú üresség és az elfeledett szavak esete

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr345063101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadu 2013.02.05. 09:16:25

amúgy saját magadat bántod.

Érdekes, hogy Izétől sem akarsz teljesen megszabadulni, mert ha nekem lenne egy Izém és összefutnék vele egy szhelyen, nem hogy kedves nem lennék vele, de észre sem venném (szándékosan).
Tudod, vannak olyan esetek, amikor el kell vágnod minden szálat, ami összefűz egy emberrel. Az rendben van, hogy van egy közös múltatok, de az a múlt, a jelenedbe és jövődbe nem kéne hurcolnod magaddal. Tapasztalatokat igen, de a személyt semmiképp, ha az ilyen romboló hatással van rád.

Ismétlem: magadat bántod.
Te kezdesz ki és adsz utat olyan pasiknak, akik inkább elvesznek belőled, mintsem adnának (még FM is, a főnököd is, bár ha a főnök szálat ügyesen játszod, akkor materiálisan mindenképp nyerhetsz belőle, a kérdés az, hogy megéri-e.) és te hagyod Izét, te engedsz utat neki újra és újra az életedbe.

Ahhoz képest, hogy azt írod, szereted magad, nekem sokszor nem úgy tűnik.

újfiú meg látta, hogy izével mentél el... mégis mit reméljen, ha már őt is megsebezték előtted más(ok)?

lányként a fővárosban 2013.02.06. 01:08:26

@jadu: Magamat bántom,lehet ez a jó kifejezés. De már nem sokáig
Újfiú meg a következő no comment kategória ezzel a viselkedésével :) Egyébként nem látta kivel távozom

jadu 2013.02.06. 09:16:41

@lányként a fővárosban: úgy legyen ;)

ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :)
süti beállítások módosítása