A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Az alvás egyértelműen jót tesz nekem. Egyébként tegnap és ma is délután kettőkor keltem ki az ágyból, mintha hetekig nem aludtam volna, vagy legalábbis a szervezetem teljesen kimerült lenne, pedig nem az, na mindegy. Pihenni kell.

De most nem is erre gondoltam. Hanem az alvás és az újfiú kapcsolatára, másnapra mindig jön a megvilágosodás. Mivel már fél éve nem randiztam, ezért érezhettem kicsit felkavaróbbnak ezt az egészet, és nem miatta. Basszus, még a vezetéknevemet sem tudja!! És miért? Mert nem érdekli. Lehet, hogy vicces és vagány,amit egyértelműen kedvelek, de nagyon felszínes. Egyáltalán nem akart megismerni. A jókedvűség és lazaság álarcát viseli mindig minden helyzetben, de beismerte, hogy tényleg nagyon sok dolgot elfojt, és inkább színészkedik,mert az élet játékát így kell játszani. Sokkal értelmesebb egyébként, mint amilyennek mutatja magát. Hogy eleinte zárkózott vagyok? Igen. De miért is kellene rögtön teljesen kinyílnom. Mikor új munkahelyre, új közegbe kerülök az első kb 2 hét telik zárkózottan, de ez teljesen normális, utána megtalálom a megfelelő társaságot, és sziporkázásnak indulok. Fiúk tekintetében, Izénél volt olyan az első randink, hogy úgy éreztem rögtön és azonnal teljesen saját magamat tudom adni, semmilyen finomkodás, semmilyen zárkózottság, és ez lett benne a szimpatikus, úgy éreztem teljesen önmagam vagyok. Szakításunk után volt olyan barátja, aki azt mondta nekem, hogy én vagyok az egyetlen lány, aki mellett Izé teljesen önmaga lehetett. Na mindegy, ez már egy mellékes történet.

Tetszettem neki biztosan. Megismerkedésünknél írt rögtön és azonnal, találkozni akart rögtön és azonnal, szilveszterkor hazament átöltözni és mát úton volt felém egy reggeli találkozásra. De már biztosan ő is úgy gondolja, hogy a sorsunk egy találkozás után eldőlt.

Szóval, nem, úgy érzem újfiú sem az a fiú, aki beállít a párosan élők sorába  Hogy fogunk-e még találkozni? Biztosan. Mivel a szórakozóhely, ahol dolgozik felkerült a lájk-listámra.

Hetek óta csak egy pasira tudok gondolni, hamarosan bemutatom őt is nektek.

Címkék: Randi Újfiú

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr555001415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadu 2013.01.06. 21:40:01

akkor o is zarkozott volt.

hasonlo vagyok en is, de szerintem a legtobben ilyenek vagyunk, h ido kell, h ki- es megnyiljunk.

nem feltelek en teged pasi fronton :)
süti beállítások módosítása