A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Mélypont

2012.07.22. 23:06

szerző: lányként a fővárosban

Hogy milyen egyedülálló lányként vasárnap este? Egy isteni jó futás után, melynek minden percét élveztem - és az én esetemben sok percről van szó - hajat mosni, és miközben a pakolás javítja kiszőkített fürtjeimet meztelenül leülhetek a fotelbe és bepötyöghetem életem egy újabb darabját. 

A mélypont. Régebben csak úgy tartottam teljesnek egy napot, hogy megéltem benne a mélység és magasságpontot. Mikor depresszív időszak kerített hatalmába, akkor csak azért imádkoztam, hogy könyörgöm, legyek már valahogy, inkább mélyen nagyon mélyen, de a semleges nihil állapotát képtelen vagyok elviselni. Azóta évek teltek el, realizálódtak az érzéseim és vágyaim, persze még mindig távol a valóban reálistól. Viszont a mélypont megélését még mindig fontosnak tartom. 

"A mélypont pedig ott van, ahol már semmi nem számít, ahol már nem ragaszkodsz ahhoz, amid van, mert akkor tudsz megtenni mindent." Biztosan nem létezik olyan ember, aki ne látta volna a Harcosok klubját....Aki esetleg még nem..

Az életemben több olyan időszak is volt, mikor egyszerre veszítettem el mindent. Az állásomat, a barátomat, és ezzel együtt az ideiglenes lakhelyemet is. Ekkor valóban úgy gondoltam, hogy már nem vehetnek el tőlem semmit, hiszen már semmi sincsen. Mélypont. Mindent megtehettem, hiszen már semmim sem maradt. A szívem darabokban, nincsen napi rutin, és átmenetileg befogadnak valahova. Amíg valaki ragaszkodik csak egyetlen egy kis darabhoz is, addig nem fogja ezt átélni, és továbblépni is ugyanilyen kis darabokban fog. Míg, aki vállalja a mélypontot, az utána százszorosan képes megélni mindent. Néhány hónappal ezelőtt már tudatosan "allint" mondtam. Odadobtam mindenem a kártyaasztal közepére. És két hónappal később magam elé söpörtem mindent, de nem a régi zsetonokat, hanem újakat. 

Múlt hétvégén a saját személyiségem mélypontján találtam magam. Ez nem tudatos volt, csupán ott ébredtem másnap. Napokig cipeltem ennek súlyát, és még egyre mélyebbre ástam magam. Mikor már úgy éreztem elég volt, újra felszínre törtem és terveket szőttem. Egy ilyen fonál ez a blogoldal is, melyet egészen az út végéig szőni fogok.

Aki nem képes megélni a mélypontot, az soha nem fog a magasba repülni, és hogyan lehet úgy élni, hogy még egyszer sem érezted a saját szárnyaid csapkodását?

Címkék: Gondolatok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr894671810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása