A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Bejelentkezés

2013.01.13. 23:56

szerző: lányként a fővárosban

Több mint 40 óra túlórát produkáltam a héten, beleszámítva ebbe a hétvégét is. Alapvetően nem azzal van a problémám, hogy sokat kell dolgoznom, hiszen dolgoztam ennél már többet is. Az elején még úgy indult, hogy "kérlek", most pedig szinte már a diktatúra jelei fedezhetőek, és nem kérés, hanem elvárás, hogy 10-11-ig bent legyek, és alap, hogy hétvégén is. És mindezt más hibája miatt. Szombat délután ezt már muszáj volt megemlítenem, amire azt a választ kaptam, hogy említsem meg a főnöknek és sajnáltassam magam egy kicsit. Ez a személy egyébként azt mondta a hét elején, hogy legyek ügyesebb a főnökkel, szórakozzak vele, kezeljem jól a helyzeteket, nekem mindent megadna, és legyek vele kedves, mert akkor jól fogja érezni magát és nem lesz ideges semmiért. Micsoda intelem...  Ha már a főnöknél tartunk, egyik este kaptam tőle smst. Megkérdezte miért vagyok kedvetlen mostanában. Válaszaimban próbáltam utalni,de azt hiszem nem vette a lapot, a szerepjátszásról, az emberek valódi arcáról és a 100%-os figyelemről. Azt is írta, ha nekem jó kedvem van, akkor neki is az lesz, nem ért engem, ha rá haragszom mondjam meg miért, és ha valamiben tud segíteni akkor szóljak. Rájöttem, hogy a magatartásom nem fog segíteni semmiben sem. Hiába őszintébb a közömbösségem, nem tehetem. Ha egy munkahelyen az ügyvezető kedvel /mivel szívesen látna az ágyában/, és mellette még a tulajdonos is /hisz ő meg a titkárnőre hajt/, akkor ezzel egy igen jó helyzetben vagyok. Az öcsém nagyon ügyes sakkban. Mindig kért,hogy játszunk,de én nem rajongtam érte,nagyjából tudtam melyik bábuval hogyan szabad lépni.Viszont azt hiszem ráéreztem a játékra, és már értem miért lehet szeretni és élvezni. Itt az ideje, hogy az életben is a sakktáblára lépjek.

Na most lehet megint egy hét csend következik, és jön a második felvonás ami engem és a munkatempót illeti.

Ui: lehet kezd visszatérni a látens anorexiám. Úgy érzem magam, mint egy kötözött sonka, pedig még mindig jó rám a 32-es,legkisebb méretű nadrág. Mondjuk nem válogatok az ételek terén, és rengeteg édességet is magamba tömök. Na de jövő hét után visszaáll a világbéke, és ismét jöhet a saláta vacsora,és már találtam fitness termet is :)

Címkék: Karrier Életjel Főnök again

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr365016757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása