A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

A tökéletes?

2012.08.24. 00:48

szerző: lányként a fővárosban

Határozottan lazulnak a szabályok: vacsorára hamburger sült krumpli - alkalmazkodtam a többiekhez -, utána 10 perccel rosszabb köridő. Egyébként számomra egy nagy kihívás (volt) a saját szabályaim között élni. Én és a rend-fegyelem eddig két külön úton jártunk. De bebizonyítottam, hogy nem lehetetlen, képes vagyok rá. Fel tudom állítani a saját szabályaimat, és képes vagyok betartani őket. De jelen helyzet nem indokolja azt, hogy mindenáron. Persze még mindig nem vagyok teljesen büszke egy-egy hasonló tettemtől. Egyébként régen mindig azt vallottam: keresd meg a saját korlátaidat, és lépj át rajtuk - 


Szóval nagyon nehezen indultam el a szigetre,de már lent megint összefutottam egy régi kedves ismerősömmel.  Mint megtudtam, válság van a párkapcsolatában. Egy helyen dolgoznak, együtt élnek 40 négyzetméteren, sok. És a fiú nem elég férfias jellem, a lány pedig sokszor kiborul, és megmondja, és "rám ne csapd az ajtót". Válság van. És most hogyan legyen? És mit akarok? Említette, hogy olvasta már Lori Gottlieb: Légy a felesége című könyvét is. Röviden és tömören arról szól, hogy a herceg nem létezik. Nincs tökéletes. Meg kell tanulni megállapodni egy elég jó férfi oldalán is. 

Tökéletes. Ez pontosan mit is jelent. Nekem mindenki csak azt tudja mondani, hogy irreális elvárásaim vannak, álomvilágban élek. De mi annyira irreális? És én melyikről tudnék lemondani, és beletörődni?

1. A határozott férfias domináns jellem. 

2. A gyengéd romantikus.

3. A szórakoztató mókatárs.

Szerintem ezek nem túl teljesíthetetlen kérések, és magyarázatra sem szorulnak a miértek. Bármennyire szeretnék, akkor sem tudom szűkíteni a kört azzal, hogy valamelyikről lemondok. Az előző barátom az 1.és 3. birtokában volt. Mindenképpen férfias jellem volt, nagyon jókat mókáztunk együtt, és ugyan nagyon sokat bókolt ölelgetett -  bár a mai napig ha összefutunk mindig megdicsér és megölelget továbbra is -,mégis az én szavaimmal élve "érzelmileg fogyatékos" volt, de ezt tudta is magáról -nyilván ennek is meg volt az oka, szerettem volna segíteni,de nem hagyta - Nem lehetett a 2. nélkül hosszabb távra tervezni.  Hogy legyen intelligens, külsőleg is vonzódjak hozzá és szexuális összhangban legyünk, ezeket nem is külön pontként kezelem, mert ezek az alapok, és erre jönne a 3 választott "extra". Számomra akkor lenne tökéletes, ha ezek mellett megfelelő öltözködési stílusa lenne, kedvelné az elektronikus zenét, kultúréhséggel rendelkezik, 29-36 év közötti. Ha gondolkoznék rajta, biztosan jutnának még eszembe dolgok. De ezek azok a tényezők, melyekről le tudok mondani, nem ragaszkodom mindegyik meglétéhez. Az öltözködési stílus ugyan mérvadó, hiszen az én személyiségem egyik alappillére, de tudom, hogy ez formálható. 

Alap+3 "extra".Ezekről nem tudok, és nem is akarok. A tökéletesítő tényezők tekintetében vagyok rugalmasabb, mert olyan biztosan nincsen, aki minden minden elképzelésem megtestesítője. 

Alap+3 "extra", ő biztosan létezik. 

Címkék: Tökéletes

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr84728789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2012.08.26. 14:17:20

Túl azon, hogy valóban irreális elvárásaid vannak (a férfidominancia válságban van az erős, független nők miatt; a romantika kiveszni látszik a világból; valóban humoros pasi pedig, amelyik nem csak azt hiszi magáról és maximum modoros, hanem valóban az - ritka mint a fehér holló; és akkor vedd ezek keresztmetszetét, valamint az esélyét hogy az utadba is kerüljenek), még fölöslegesen túl is bonyolítod a dolgot. Az ember azt hiszi ismeri magát, és meg tudja határozni azokat az ismérveket, amelyekről az esete megismerszik, és bár te láthatóan valóban sokat foglalkozol magaddal, de végül mégis mindig meglepetést okozunk magunknak, miközben szedettvedett szűrőinkkel ezzel együtt is jó sok potenciális párt sikeresen kiszűrünk. Mint legutóbb a srácot, aki valamelyik este hiába mosolygott rád, mert te a kókler javasasszonytól ajándékba kapott szűrővel (40-42 éves korig nem találkozol az "igazival") te csak cinikusan mosolyogtál, hiszen "kár a gőzért, úgysem te leszel az". Szerencsétlen azt se tudja mi lett a veszte. Még jó hogy elvileg megszabadultál ettől a szitától azóta.
A jövendőbelidnek mindössze egyetlen kritériumnak kell megfelelnie: szeretned kell őt. Hogy ezt mivel éri el nálad, azt minek előre megszabni? A legkülönfélébb dolgokat lehet a másikban szeretni. Egyik exbarátnőm például a kérdőn felhúzott szemöldökömtől olvadt el. Nem állítom hogy ez volt a fő oka annak hogy együtt voltunk, de egy volt a sok közül.
Szűrők helyett járj nyitott szívvel, és akkor talán nem fogsz elmenni Őmellette majd.

lányként a fővárosban 2012.08.26. 15:02:41

@Jubei79: És neki is kell szeretnie engem :)

Jubei79 2012.08.26. 16:01:22

@lányként a fővárosban: Ezt te is kihagytad ám! :P
Az nem lehet olyan nehéz...
süti beállítások módosítása