A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Nem szabad napokat kihagyni, mert hirtelen annyi gondolat és érzés kavarog a fejemben, hogy megint csak egy káosz-bejegyzést fogok alkotni. És akkor milyen sorrendben haladjak a káoszban?

Eredetileg az előző felvezetés nélkül, így indult volna ez a poszt /még a délutáni fejecskémben így állt össze/

Kaptam ajándékba két kinder tojást, hogy kis csoki és kis játék is legyen egyben.
Mivel két napig nem voltam,ezért jár két meglepi. Ekkor eszembe jutott, hogy a
volt barátom reggelenként m&m's cukorkával tömött, hogy jókedvű legyek, szép kislánynak reggel is mosolyognia kell -ébredés után nem vagyok olyan jófej -
Adogatta a számba a kis színes cukorkákat, mindig volt otthon. Olyan érdekes,
hogy két ember arról a szintről hogy jut el oda, hogy már némán szexelnek 5
percre egy vasárnap reggel a falat támasztva

És ez lett volna a tökéletes felvezető a szombat éjjelhez. De aztán mikor beléptem a blog.hu-ra, az ajánló rovatban megláttam a Junkies zenekar nevét, akik réges régen a nagy kedvenceim voltak, a Maszk című szám volt évekig a himnuszom, és a Nihil album. Úristen, ahogy megismerkedtem a szó jelentésével, az aktuális állapotomat máris elneveztem " nihilfeeling"-nek, és gyakorlatilag évekig éltem benne. Persze ezek így leírva csak üres szavak, de nekem ezek a szavak megannyi érzést és élményt rejtenek. És az említett blogon olvastam, hogy az egyik tagnak, sajnálom, hogy nem emlékszem, de vagy Andrisnak, vagy Barbarónak egyik kedvenc könyve a Zabhegyező. És akkor jött a következő Úirsten, a Zabhegyező. Hogy elfelejtettem ezt a könyvet, pedig ez a könyv is mennyit jelentett.  Ja és volt egy aláíratott félbetört dobverőm Junkies relikviaként, és egy koncert után még a cicimet is alírattam velük, / tudom tudom no comment/

És ezeket a gondolatokat és érzéseket megelőzte még egy koraesti telefonbeszélgetésem, ami ráébresztetett, hogy egyrészt teljesen rossz barátnő vagyok, bizony van olyan, akit hónapokig elhanyagolok, pedig mint kiderült, mikor legutóbb hívott ,én nem vettem fel, és vissza sem hívtam, akkor éppen terhesség-abortusz dilemmában szenvedett. A másik pedig az ő élete és kapcsolata, ami mindenképp gondolatokat hagyott maga után. Vidék, ami mégis megyeszékhely, de nincsenek emberek, már nincs társaság, rossz a kapcsolat, állandó pénzhiány és veszekedés, a semmi és a társas magány. Azóta is gondolkodom mit tehetnék, hogy a barátnőmnek jobb legyen.

A harmadik pedig, hogy én elhiszek sok mindent, de: látom, hogy milyen lányok mennek férjhez és/vagy milyen lányok terhesek, ne mondja nekem senki, hogy ez normális?!? Miért? Miért kell ezt? Csak kapkodom a fejemet jobbra aztán balra, kerekedik a szemem kitágul az egyébként is óriási pupillám, és értetlenkedem 2 kocka óriási milka csoki közt félúton. Persze mivel nem tudjátok kikről van szó, így lényegtelen.

Negyedik, eddig nem is tudtam, hogy van negyedik, hogy én azért szerencsés vagyok. Reggel, egy csak a nőknél előforduló jelenségre ébredtem, mely hozta magával a fájdalmat és a rosszullétet is. Még, egy este nem olvasott üzenet volt a telefonomon f.m.től, arra reflektálva beleszőttem, hogy ma bizony nem leszek túl jó állapotban. Jelezte, hogy akkor még inkább igyekszik majd a kedvemben járni. Tőle kaptam a mai két meglepit is. Ugyan a rossz kedvem más okból fakadt a mai nap folyamán, de még munka után is felhívott, hogy eloszlassa a negatív hullámot. Ő vigasztal, akinek a házassága romokban, egyik munkahelyről jár a másikba. Én meg elnyarvogom magam időnként, hogy akkor jár nekem a meglepi. ...

Ezek után érdekel még valakit, hogy mi történt szombat éjjel? Lélektánc, after,látogató,rosszullét, nem alvás, én és én.

Címkék: Éndarab

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr594789119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása