A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Az újfiú rögtön külön posztot is érdemel. Elég érdekes érzéseim vannak vele kapcsolatban....

A két barátnőm összepakolt a lakásban,amíg én aludtam. Egy-egy összejövetel után nyilván van mit. Az egészben az a legérdekesebb, hogy én fel sem ébredtem,pedig bútorrendezgetés is volt benne. Ezt csak azért említem, hogy ők már ma összepakoltak. Lényeges információ.

Ma is több smst váltottunk újfiúval, péntek délutánra el is ígértem neki magamat. Többek között olyat is írt, hogy szorít, hogy a munkahelyemen minden rendben legyen. Pedig egy szóval sem említettem neki, hogy valóban nincs minden rendben. De ehhez az smshez még egy angol mondat is tartozott, miszerint lehet Isten is velem lesz. És ezt az üzenetet pont egy érdekes jelenet után olvastam:

1-2 hete minden ruhámon találok fehér tollat, tollakat, és a lakásban is. Bárhogyan gondolkozok, fogalmam sincs honnan vannak, és hogy kerül mindenhová. Ma is eltűnődtem ezen,kérdezgettem magamban, hogy mégis honnan jöhetnek? és már láttam magam előtt, hogy ez megírom a blogon, kijelentem, hogy akkor én most már tuti angyal vagyok, és valaki majd írja kommentben, hogy már megint túlgondolom saját magamat.  Eme gondolatkör után egyszer csak megpillantottam a szőnyegen egy angyalszárny alakú fülbevalót, vagyis kettőt. Ott hevertek egymás mellett. A dolog érdekessége még, hogy a lányok ugye már összepakoltak rendet tettek, a szőnyegen már én is közlekedtem ma, de én előtte ezt ott nem láttam!! A fülbevaló nem az enyém, a 2 lány közül az egyiket már kérdeztem, az övé sem. És pontosan ez után kaptam azt az smst. Kicsit megrémültem. Írtam is neki, érdekes, hogy pont most emlegeti Istent, mikor épp rejtélyes körülmények között leltem rá egy angyalszárny fülbevalóra, és tuti valami spiri arc. Erre csak annyit írt, hogy "vigyázz ;)".

Persze, lehet valami párnából jönnek a tollak (igaz nincs ilyen ágyneműm), és az a fülbevaló már ott volt, csak senki nem vette észre, az újfiú csak véletlenül írta pont akkor pont azt, és csupán kedvességből fogalmazott úgy az újbóli holnapi munkanappal kapcsolatban.  Minden lehet, pont ezért még akár az is, hogy valóban egy angyal vagyok :)

Címkék: Isteni válasz Egy kis misztikum-Angyalszárny Újfiú

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr304991319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadu 2013.01.02. 12:15:47

az angyalok erkölcsileg nem is tudom, kicsit angyalibbak, talán nem kezdenének egy nős pasival...de kitudja azt :D
és az angyalok nemtelenek, ezt a Dogma óta tudjuk :D

de omg, azért ez jó történet :) és igen, amúgy angyal vagy, valakié tuti ;) remélem, meg is találod...

lányként a fővárosban 2013.01.03. 23:36:40

@jadu: Látszik, hogy nagyon régen láttam a Dogmát, csak azt tudom kik a színészek :)

Legalább egy nős pasi mindenkinek volt-van-lesz az életében, ez is angyali küldetés.

jadu 2013.01.03. 23:51:04

@lányként a fővárosban: akkor en demon vagyok ;)
ordogi kuldetessel :))))
süti beállítások módosítása