A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Adok-Kapok

2012.09.25. 01:04

szerző: lányként a fővárosban

A vasárnapi üzenetváltásunkból kiderült, hogy f.m. nincs túl jó passzban. Gondolkoztam, gondolkoztam mivel tudnám kicsi jobb kedvre deríteni hétfőn. Ráakadt a tekintetem Müller Péter Örömkönyvére. Betettem a táskámba. Reggel a legfontosabb teendőim után írtam egy kis levelet, melyben felszólítottam, vagyis inkább tanácsoltam, hogy minden nap olvasson belőle, egy sort, vagy egy oldalt, mikor éppen hogy van ideje és befogadóképessége.  Kizárólag irodai használatra, hiszen én a napközbeni örömforrásáért felelek. A kis levélkét betettem a könyvbe, bevittem a fénymásolós szobába, és elrejtettem egy dobozba. Tettem hozzá még egy mini kirakót - egy müzlihez volt -, mivel kell tárgyiasult meglepi is. Visszamentem a saját irodámba, megírtam neki a paramétereket. Szerintem ez kedves gesztus :) De persze én is kaptam már tőle elég figyelmet tettekben mérhetően is. Verbálisan pedig folyamatos a testem s lelkem egekig magasztalása minden nap.  A kedveskedésem után is benne foglaltatott a válaszában, hogy Szeretlek. Hozzá kell szoktatnom magamat ehhez a szóhoz. Ezek a napközbeniek. Este pedig átveszi a főszerepet az erotika, és leginkább önzetlen örömökben szeretné részesíteni a testem minden egyes pontját. Vannak történetek, melyekről tudjuk, hogy egyszer bekövetkeznek. Ebben viszont nem vagyok biztos.

Minden emberi kapcsolat az adok-kapok elvén működik. Nem mondom, hogy eddig nem gyakoroltam, mert nyilvánvalóan igen, de az egyensúly keresése még a feladataim közé tartozik, de már elindultam az úton.

Címkék: Szeretlek Adok-Kapok

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr694800900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.09.25. 18:10:12

Csuriban vannak az olvasók ujjai. Ezt is alig tudtam leírni emiatt.

lányként a fővárosban 2012.09.26. 00:59:25

@hevesi avokádó: Hogy bekövetkezzen a történet, vagy, hogy szépen haladjak az úton, esetleg, hogy fejezzem be a blogolást?

hevesi avokádó 2012.09.26. 20:28:51

Azt akarjuk, hogy gyüjjél össze az embereddel. A szaftos részleteket ne feledd majd megírni.

lányként a fővárosban 2012.09.27. 01:14:17

@hevesi avokádó: Gyűjjek össze=feküdjek le vele :) De amennyiben úgy adódik, természetesen kötelességem beszámolni róla

jadu 2012.09.27. 09:44:26

én nem akarom, de mindegy a véleményem :) szóval hevesi, a nevemben ne beszélj már :D

jadu 2012.09.27. 09:51:51

@hevesi avokádó: szóval az előző neked ment :)
süti beállítások módosítása