A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Bűvkör

2012.09.27. 23:28

szerző: lányként a fővárosban

 

A mai délutáni események és egy esti csevej egyértelműen ráébresztett, hogy túljátszom a szerepemet. Mi történt velem? Mikor? És leginkább miért? ami ennyire elsodort önmagamtól. Vagy ez lennék én? Minél több embert a bűvkörömbe kívánok vonni

A Femme Fatale. Minden a vonzerőről és a csábításról szól, és mindenben önmagamat helyezve előtérbe. Egy simogatás, és iszonyatosan vágyom rád, a tökéletes test birtokosa, és érzéki csók a nyakra, nagy sóhajok. Délután, munkaidő után még az irodában maradva. Fél pillanat alatt át tudtam volna magam adni az érzésnek. És utána is teljesen elvarázsoltnak éreztem magam. De kimondtam, hogy nyilván ez csak addig működhet köztünk, amíg viszonylag érzelemmentes. Ott ült velem szemben, és éreztem, hogy legszívesebben felfalna a gyengéd érintéseivel és az ajkai simogatásával. De így sem tehetem, nem mérgezhetem meg a gondolatait, nem lobogtathatom állandóan a tüzet, nem perzselhetek, nem, hiába árad belőlem, nem tehetem. És közben másban sem táplálhatom a reményt, nem húzhatok állandóan mézesmadzagot, főleg, ha a másik illető tényleg nem is vonz, csak a jóleső flörtölés. És nem vágyhatom arra, hogy másnál is én legyek a legjobb, pedig úgy néz ki, talán újra jobb helyzetbe kerülök nála,ami egyértelműen kedvez nekem többféle tekintet szerint is.

 De akkor mégis miért viselkedem így? Ösztönösen áthatja minden tettem, minden mozdulatomat, minden szavamat. Hol van a filozófikus én, aki a világ rezdüléseit kívánja megfejetni, aki a gondolatok tengerében úszik, akár az árral szemben is. Vállalja a gondolatok okozta önnön marcangolást. És helyette miért csak vágyak tengerén hajózom?

És mikor este kifejtettem a vágy-hűség-ösztön gondolataimat valakinek, ezt a választ kaptam:

Olyan a világ, amilyet te teremtesz magad körül. Erről jutott eszembe a szlogen: annyi a világ, amennyit beletöltesz.

Ezt a világot én teremtettem magam köré.

Címkék: Nőiesség Kísértés Bűvkör

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr564807357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.09.27. 23:58:44

Szerintem te is tudod, hogy miért van ez, csak jobb elhallgatni magad előtt.
A bizonytalan lényednek folyamatosan kell a pozitív feedback, ennek egyik formája a flörtölés. Tehát egyfajta egó-simogatás az egész, bár én nem hiszek az ego nevű conceptben.
Időben kell tudnod leállítanod azt, aki azt hiszi, hogy a flörtjével révbe érhet. Ez már egyfajta felelősség.feltéve hogy van ki előtt elszámolnod (van-e lelkiismereted)

Szerintem ezt a világot nem te teremtetted magad köré, hanem a világ tett téged olyanná, amilyen vagy. A körülmények áldozata vagy, bár áldozattudatod az nincsen, és ez jó dolog a te szempontodból.Hiszen amiről nem tudunk, az nincs is.
süti beállítások módosítása