A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

F.m. azt mondta megint figyelmeztették,és megint gyakorlatilag eltiltották tőlem bent. Valamint megkérdezte, hogy találkoztam-e mostanában munkán kívül az ügyvezetővel vagy a tulajdonossal. Értetlenkedve néztem. Ugyanis már olyan hír is járja, hogy nekem mindkettővel viszonyom van, sőt,ami a legszebb, hogy egy kis összeveszés is volt köztük emiatt. Erre már a WTF kevés azt hiszem. Hogy az ügyvezetővel hírbe hoznak, ám legyen, ő bent van, napi kapcsolatban vagyunk, ő a közvetlen főnököm, viszonylag jó viszonyt ápolunk, bár hozzáteszem,hogy nem szokták hallani a beszélgetéseinket. De hogy a tulajdonossal! Hát alig látom, hetente kb egyszer ugrik be, és két szót váltok vele akkor is,teljesen semleges velem. Ami indok lehet, hogy nemrég külsős helyen tettünk látogatást, odafelé az ügyvezetővel mentem, vissza a tulajdonos hozott, bár itt is megjegyzem, hogy erről sem tudnak bent, nem mintha titkolni kellene, hát valahogy le kellett jutnom vidékre, meg vissza is. Valamint  kb 2 hete tartottuk az említett két személy ünneplését, egyiknek születésnapja volt, a másiknak meg névnapja. Én választottam ajándkékot, süteményt üdítőt szereztem, megterítettem, és a két aszatlfő tányérjába egy-egy linzerszivet tettem,de nyilván nem sajátként, hanem a közösség nevében. Hát lehet innen ered. És csak ma jutott eszembe, hogy ott az asztalnál ülve valaki megkérdezte az ügyvezetőt,aki ugye a főnököm, hogy engem ő választott-e ki.

F.m. értesülései és érzése szerint arról van szó, hogy a főnököm mindenkiben riválist lát, és senkit sem akar a közelemben tudni, mert engem aztán senki sem dughat.

Hogy mi igaz és mi nem,nem tudom,úgysem fogom megtudni. Ez már inkább a vicc kategória számomra. És ideges nem is tudok lenni. Irigység, féltékenység, ingerszegénység, ezek ellen úgysem tehetek semmit.

F.m. meg azt mondja fél tőlem, mert én meg fogom enni és utána ki fogom köpni.

I love in it.... irónia gomb bekapcs

Címkék: Pletyka Karrier Bűvkör Akkor most ki is szexel velem

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr814853262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2012.10.17. 10:43:15

A főnököd egy gyáva nyúl.
Ahhoz van mersze hogy a hátad mögött kakaskodjon, óvodás módon megfenyegesse a konkurens hímet, de szemtől szemben veled már nem meri bevallani hogy belédesett...
Ettől függetlenül valószínűleg kigolyózhatja F.m.-et, és ez már nem az első figyelmeztetés, úgyhogy számoljatok ezzel...

Ami az előző posztot illeti:

:O Atyaég, ez már az önigazolás magasiskolája...
Miért kell ilyen nagy erőkkel, testhezálló (egyébként egy általam erősen vitatott) Kisherceg-idézettel, kuruzslók bevonásával megideologizálni hogy egymásra vagytok kattanva?
"Azt hiszem, és ő is így gondolja, hogy sokat tudunk segíteni egymásnak, és furcsa módon ezzel a segítséggel készítjük elő a nagy Ő-k számára a terepet" Miiiii????
Nézd, én is szaporán bólogatnék mindenre amit egy jó nő mond a kapcsolatunk elmélyítésének indoklására...
És vajon milyen lehet a nagy Ő, ha már a számára terepet előkészítő egyeddel is örök karmikus kapcsolatban állsz?
Korábban azt írtad, az állásinterjúd napján amikor megpillantott, azonnal rávágta hogy téged fognak felvenni. Egy dekoratív jó nőre rávágják egy állásinterjún, hogy ő lesz a befutó. Te ezt tényleg jelnek fogod fel? Mert mi is szoktunk fogadásokat kötni az előcsarnoki díványon szorongó felvételizőkre a (férfi)kollegákkal...
Vagy megint lemaradtam volna az iróniáról..?
Hogy mi a hab és mi a torta veled kapcsolatban, abban viszont lehet hogy F.m. némileg más véleményen van :)
süti beállítások módosítása