A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Nem a Puma Social life közösségéről kívánok írni. Sokkal inkább azokról a torzszülöttekről, akik az éjszakai fények hatására kelnek életre, és akik közé én is tartozom.

Tegnap haza utaztam vidékre, vagy mondhatnám úgy is, hogy tegnap este óta itthon itthon vagyok. Ez mindig egyet jelent a csenddel és nyugalommal. A fények nagyban befolyásolják a saját magunk tükörképéről alkotott véleményünket. Az itthoni fürdőszobatükör fényei a világ legjobb fényei. Ahogy álltam vele szemben és beleszívtam a cigimbe, újra felvetődött bennem a kérdés: Ki vagyok én? A szempillám épphogy kifestve, a reggeli pirosító még enyhe keretet ad az arcomnak. A hajam laza copfban picit kócosan pihen a vállamon, egyszerű fekete pulóver,farmer. Igen, így nézek ki,ez vagyok én. Bevallom őszintén,azt hiszem én egyébként is szerelmes vagyok a saját tükörképembe, de ez az egyszerű kinézet valóban megmutatta az igazi arcomat. Tetszik,és lehet jobban tetszik mint mikor csatasorba állítom magam hétvégente. A külsőm alapján lehet nem gondolná bármelyik éjjeli teremtmény, hogy bármikor szavalok Poe Hollójából, minden vágyam, hogy lássam az Anyegint balettelőadás formájában, vagy ismerem a dadaista költészetet. Sokkal tisztább,őszintébb és reménytelibb az egyszerűbb én. 

A nővérem mindig felszólal, mikor előkerül egy-egy partyfotó. Egyáltalán nem látja a külső-belső összhangot,és egyáltalán nem érti hogyan jutottam idáig, mi történt velem és mikor, miért játszom szerepet, miért veszem fel a buta fashion maszkot éjjelente.

Tegnap én is elgondolkoztam, hogy vajon miért érezzük úgy, hogy éjszaka kötelező a megjelenés, mintha egy fellépésre készülnénk. Szinte mindig azt a bizonyos fekete füstös szemsminket készítem, pedig tudom, hogy pl egy lila szín sokkal jobban kiemeli a csillogó zöld szemeket. És azt is tudom, hogy az én arcomnak nincs szüksége arra, hogy festék mögé rejtsem,mégis elrejtem. Persze lehet arról van szó, hogy hétköznap csak nem bánhatunk olyan bátran az ecsettel, és élvezzük, hogy éjszaka lehet. 

Ha már szórakozni járunk, annak a szórakozásról kellene szólnia. De minden a megjelenésről szól. Hogyan jelenthetné a felszabadultságot, ha már abba is beleszólnak hogyan öltözz fel. Lehet valaki melegítőben érzi jól magát, de egy szórakozóhelyre sem engednek be melegítőben, ahogy a legtöbb helyre már tornacipőben sem. 

Már ott elkezdődik a küzdelem, hogy bejuss a szórakozóhelyre.Ha sikerül, akkor veszi kezdetét az igazi harc. A fiúk azért, hogy ágyba csábítsák a legszebb lányt, vagy, aki nem egy küzdő típus, az a legrészegebbet választja. A lányok azért, hogy a gondosan előkészített és elkészített megjelenés a fiúk szívéig érjen, vagy azért, hogy költséghatékonyan töltsék az estét. Kezdődik a helyezkedés, a vonulás, a szemle, küzdelem a helyért a tánctéren. 

Mennyivel egyszerűbb lenne, ha mindenki az igazi arcát mutatná, de mindenki rejtőzködik, mindenki fél. Mi, lányok csak az előtt jelenünk meg smink nélkül, aki közelebb áll hozzánk. Személyre lebontva, nem helyzetre. Természetes, hogy a boltba festetlenül megyünk le, de a fiúk tekintetében már nem. (reggel szinte mindig smink nélkül megyek be dolgozni,mivel itthon már nincs időm, ahogy beérek, rögtön munkának látok az arcommal,hiába vagyok megelégedve a reggeli tükörképpel.Kerülöm a találkozást mind f.m.-mel mind a főnökömmel,hiába mondta már az előbbi, hogy neki úgy is tetszem,mindenhogy gyönyörű vagyok)

Feleslegesen romboljuk a szervezetünket mindenféle méreggel, felesleges pénzköltés, felesleges bőröregítés,felesleges alváshiány.Mindezt azért, hogy győzelemmel térjünk haza. Vagy a lelki kielégülés,a tánc a zene a pörgés, a sok móka és kacagás. Vagy az új névjegy telefonban, aki kevésbé volt torz, mint az összes többi harcos szörnyszülött.

Mind az éjszaka bajnokai vagyunk, és mind átváltozunk, ha éjfélt üt az óra.Azt tudjuk, hogy múlt héten én vesztesként zártam  a küzdelmet, hiába én zártam rá az ajtót a kirakott cipőjével együtt. Izé azóta hívogat,hangposta üzenetet hagy,jött már e-mail,és tegnap éjszaka is kaptam a merre járok smst. Egyikre sem reagálok,nem dacból, csak nem vagyok kíváncsi sem rá sem a mondandójára.

És én ezen az éjjelen nem a szórakozóhelyek éjjeli bajnoka leszek, hanem a saját bajnokom, és megnézem a Never let me go filmet végre, ami elvileg teljesen elvisz a lélek mélységére, és ott is hagy a mélyben.Vállalom.

És persze hagy mondjam el, hogy bejegyzésem dacára már megvan fejben a jövő heti szett: fekete bőr-latex nadrág, fehér bő atléta, melyen Karl Lagerfeld arcképe van, hatalmas fülbevaló ,fekete körmök,fekete szemek,piros rúzs,elől feltupírozott haj copfba fogva. Azt hiszem még mindig nem merem felvállalni a valódi arcomat.

Címkék: Hétvégi-én Visszatérés az éjszakába Az éjszaka bajnokai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr564912233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása