A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Újfiú The End

2013.02.20. 22:41

szerző: lányként a fővárosban

Mikor két lelkileg sérült találkozik

Úgy éreztem most már kijár egy együtt töltött éjszaka.Ez volt a tegnap éjjel.Bevallom,kicsit izgultam.10re jött értem.A kocsiban még cserfesen ontottam a kis gondolatcseppjeimet. Aztán a lakásba felérve jött az érzés,akkor most hogy is kell ezt? Az ölembe hajtotta a fejét beszélgettünk kicsit.Bement a fürdőbe,kijött alsónadrágban,majd azt is levette.Én kikerekedett szemmel ültem.És mondta,hogy be is mehetnénk a hálószobába.Bementünk,én felöltözve,ő meztelenül.A kurva nagy romantika.....Nem sokkal később én is megszabadultam a ruháimtól.Láthatóan és hallhatóan is nagyon tetszett neki a látvány-lehet tényleg nekem van a legszebb puncim-,és vadállat módjára neki is látott a dolgoknak.Szünetblokk következett,melyben megvillantotta egyéb képességeit,és azért nagyon is meg kell dicsérnem,nagyon ügyes.A pihenő részben kifejtettem,hogy lesokkolt ezzel a levetkőzésével.Azzal magyarázta,hogy teljesen zavarban volt,ő nem tud udvarolni,nem tudja hogy kell ezt csinálni,ő már ahhoz van a szokva,ahogy ez az előző kapcsolatában működött.Mondtam,hogy semmiképp sem így.Persze jött a válasz,hogy ő is sokkal jobban szeret szeretkezni -ezt nehezen hiszem,....- még több felvonás részlet következett,de én egyáltalán nem tudtam odafigyelni,sem rákoncentrálni,és ennek kénytelen voltam hangot is adni.Megnyugtatott,hogy semmi gond,itt minden csak értem történik,és nem csinál olyat,ami csak neki jó. Ekkor megint kikerekedett a szemem,Izé,aki rohadjon meg,annyira hozzászoktatott ahhoz,hogy minden körülmények között az ő kedvére kell tenni,hogy most teljesen nem is tudtam kezelni a helyzetet.Azt mondta,én csak aludjak. Végülis 1-1 arányban zártuk az estét,de láthatóan valóban csak miattam.Hát aludtunk,kezdeti összebújós helyzetben.Sokszor felébredtem,mikor megmozdultam ő is felébredt,és mindig megsimizett.Jött a reggel.És szinte arra ébredtem,hogy rajtam fekszik.Hát pont nem vágytam erre....a testem hamar megkedvelte a helyzetet,de a gondolataim teljesen máshol jártak,így ennek a mókának is véget kellett vetnem.Megint jött a semmi gond,ez is csak miattam történt volna.És képes volt megint álló farokkal békén hagyni,ez számomra tényleg teljesen szokatlan helyzet.Kaptam reggelit,Azt még este megemlítettem,hogy reggel nem vagyok jófej,és kommunikatív sem.Teljesen igazoltam a kijelentésemet.A kocsiban ez már egy kicsit kellemetlenné vált,kénytelen voltam kimondani a gondolataimat,miszerint:én lehet képtelen vagyok bármit is kezdeni egy fiúval,vagy valahogy hasonlóképp hangzott.Búcsúzáskor azt mondta,ő akkor most nem fog most keresni,majd keressem én,ha úgy érzem mégis képes vagyok. 

Borzalmasan telt a nap.Nagyon rossz rájönni,hogy nekem ez még mindig nem megy... Itt egy fiú,aki tetszik,kedvelem,szépnek csinosnak kívánatosnak tart,bírja,hogy bolond vagyok,nincsenek elvárásaink egymással szemben,néha találkozunk,elvagyunk,aztán meg ki tudja.És nem.Én leblokkolok.Nem tudok mit kezdeni a helyzettel.

Bár a teljes igazság tükrében ez úgy hangzik: egymással nem tudtunk mit kezdeni.Nem akartuk,hogy ez úgy tűnjön,mi csak találkoztunk dugni,de az érzelmektől meg még igen távol áll. Benne még mindig él az előző kapcsolat,fogalma sincs hogy viselkedjen.Én meg alapból nem tudom.És akkor ebből lett egy béna,kínos valami. Én már megint úgy érzem,hogy csak úgy odaadtam a testemet teljesen feleslegesen.Pedig én ebben még egy kicsit hittem is.És jó érzés volt várni,hogy hív,sms,eljön néhány perc erejéig,tetszik,kedves.És most megint nincsen semmi.

De ebből is tanulnom kell.Az érzelemmentes szex még mindig nem az én asztalom.És több idő kell...

Címkék: Randi Szexualitás Újfiú

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr225095067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása