A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Welcome 2013

2013.01.02. 00:10

szerző: lányként a fővárosban

Azt mondják olyan lesz az új éved,amilyen volt a szilveszter estéd éjfél és egy között,vagy időhatár nélkül, amilyen volt az egész szilveszter estéd.

Az idei szilveszter nem különösebben érdekelt. Azt sem bántam volna, ha itthon maradok egyedül. Még néhány évvel ezelőtt erre az alkalomra egyértelműen új ruhát vásároltam, úgy most kb este 10-ig fogalmam sem volt róla mit veszek fel. 

Nálam voltunk,kilencen. Az eredeti 7 lány koncepció erre a formára módosult egy fiúval is kiegészülve. Az éjféli himnusz után kezdtünk el társasjátékozni. Sextivity-vel kezdtünk,aztán egy kis Beugró,végül egy nem tudom mi a neve. Határozott vidámság költözött a lakásba. Azt hiszem új anekdoták születtek tegnap éjjel, igen sokszor szinte visítva nevettünk. Most először nagyobb közönség kóstolhatta meg a padlizsánkrémemet, és határozottan állíthatom, hogy én vagyok a padlizsánkrém királynő. 2 körül viszont tovább álltunk. Én nem mutattam túl nagy lelkesedést a szórakozóhely látogatás iránt. Tömeg van,nincs taxi, ezek a legfőbb ismérvei ennek az éjjelnek. Pont ezért egy hozzám igen közeli helyre mentünk, és mindössze 10 perc várakozás után be is jutottunk. 

A vidámság itt is folytatódott. Kezdve azzal, hogy a Caipirinha koktélt tequilával kaptam, egyszer biztos megértem miért. Még otthon magamra tettem egy fehér szalagot "Miss 2013" felirattal, ez a szalag rajtam maradt. És bizony az est folyamán fogadtam a gratulációkat, nagyon szórakoztató volt. Még közös fényképeket is készítettek velem. A  "rajongóim" mentségére legyen mondva, hogy 80% külföldi volt, így talán érthető miért hitték el, hogy tényleg az vagyok. Meg hát az alkohol is biztos segített ebben a történetben, más magyarázat nincs rá hogyan gondolhatta bárki, hogy egy filctollal írt biztosítótűvel összetűzött szalag hiteles, arról nem is beszélve, hogy nem szilveszter éjjel választják meg az év szépét. Na mindegy.. Lényegtelen, nekem természetesen tetszett a helyzet.

Továbbá, számomra igen megható dolog is történt. Középiskolában egy nagyon jó kis társaságunk volt az osztályban, kb 10-12 fő. Minden nap suli után együtt lógtunk egy kocsmában, az már a törzshelyünk volt. Azóta ritkán beszélek már a legtöbb emberrel, leszámítva a facebook előnyeit. És mit ad isten, összefutottam négy sráccal közülük. Olyan jó volt, őszintén örültem nekik. Utána pedig egy volt általános iskolás osztálytársammal is. 

6 óra után indultunk haza. Két barátnőm aludt nálam. Az egyik még este lelépett egy újonnan megismert fiúval, de igen hamar jött is vissza hozzám. Pont mire hazaértünk reggel, ő is. Csináltam reggelit (virslit), és közben megbeszéltük az ő mai virsli sztoriját,ami egyébként elmaradt. Ugyanis a pasi lakásában kiderült, hogy a barátnőmnek mégsem olyan szimpatikus, és még a háta is szőrös. Mondta, hogy ő ezt mégsem szeretné, és inkább haza megy. Utólag ő is belátja, hogy milyen nagy szerencséje volt, hogy az ismeretlen nem erőszakoskodott vele, sőt még el is hozta hozzám.

Kívánom, hogy legyen igaz a szilveszter és az újév új év viszonya,mert ezek alapján csodás lesz a 2013-as évem. Egyébként is ezt érzem babona ide vagy oda.  Ma is összejött a "de jó volt a tegnap" ébredésem. 

Az utolsó 2012-es posztot úgy zártam, hogy boldog vagyok. Az első 2013-as posztot is így tudom,mert annak érzem magam.

A szombaton megismert fiú vagy férfi, az életkora még nem ismert, mert szerintem csak viccből mondta, hogy 38 éves, pontban éjfélkor írt smst, ez így olyan kedves. És igazából egész éjszaka smseztünk. Azt írta,jó lenne,a reggel láthatna, és majd hív ha végzett. Tetszett az ötlet. De ebből végül az lett, hogy nem hívott, hanem írt, és nem volt egyértelmű, hogy akkor most jön vagy nem (természetesen csak a ház elé mentem volna le,nem hívom be) még az 5. üzenet után sem. Én magamban ráragasztottam a "szerencsétlen" jelzőt, és írtam neki, hogy jó éjt (reggel 8kor). Erre írta, hogy ez azt jelenti, hogy ne jöjjön? pedig már visszafordult és úton van felém. Hát késő... Ez a töketlenség, vagy hogy is hívják ezt teljesen el is vette a kedvemet tőle és a randitól, de mára ezt kialudtam valamelyest - tudom, a világnak egyetlen nagy szerencséje van, az pedig nem más, mint hogy én tökéletes vagyok.... -

A múltba már  nem szabad visszatekinteni, de egy rövid összegzés talán még nem árt. Jó évet zártam. Több, igen fontos esemény is történt velem. Lediplomáztam again, munkahelyet váltottam végre, új környékre költöztem, és nem is akarok innen elköltözni,de még az utcából sem. - Én pontosan itt akarok lakni, +- 10 házszám, pedig júliustól muszáj lesz ebből a lakásból elköltöznöm - Saját magamról is sok fontos dolgot tanultam. Új személyiségjegyeket fedeztem fel, új érzésvilágot tapasztaltam meg, megtanultam egyedül lenni. Ugyan a tavalyi évhez férfi egyáltalán nem tartozott, F-m. kalandomat leszámítva, de valóban nem is álltam még készen. 2012 igazából saját magam összerakásáról szólt. 

A mű még nem készült el teljesen, de ez természetes, valószínűleg ez egy életen át tartó folyamat. De új alapokat kaptam.

Welcome 2013

Címkék: Leltár Welcome 2013

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr494991220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása