A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Az elmúlt néhány hétben gyakorlatilag azt sem tudtam mikor vagyok ébren és mikor álmodok. Olyan, mintha hónapok teltek volna el,közben pedig csak napokról,hetekről van szó.Az érzelmi mélység és magasság pontjain ugráltam,egyikről a másikra. Nagy kár,hogy nem vetettem minden gondolatomat,érzésemet,tettem virtuális papírra, mert lelki bugyraim igen széles skálája felszínre törhetett volna. 

Volt új és régi, túlpörgés és hangos zokogás. Máshol alvás, majd rögtön utána mással randi. Felismerések hada. Allin játszmák,de az utolsó pillanatban a szívem zsetonjait mégis visszasöpörtem magam elé, megtartva csendben, elveszítve ezzel a nyerés lehetőségét is. Eszeveszett mámorboldogság, kegyetlen menekülés az asztal alá,hogy csak rám ne találjanak. Hetyke mosoly,szeretkezés,dugás. 

Majd jött csütörtök és a nyugalom.Magától rám talált. Őrülten furcsa érzés volt újra találkozni vele.Nem remegtem,nem éreztem úgy,hogy kétszer annyi vér lüktet az ereimben,mint kellene, nem zokogtam,nem menekültem magam elől,és nem estem pánikba,hogy egy estét egyedül kell töltenem saját magammal otthon a négy fal között. 

Kicsit aggódom,mert lehet ez a nyugalom csak egészen ma estig tartott.De a nem egész 4 órás alvás után majd kiderül meddig leltünk társra egymásban. És a napokban,vagy inkább a hét második felében pedig szépen lassan elkezdem csöpögtetni az elmúlt heteket. Legalább én is átgondolom újra.

És a héten még a születésnapom is lesz. Azt hittem lesz egy fiú,aki majd felköszönt, sőt,múlt héten még kicsit úgy látszott kettő is,de azt hiszem megint csak az össznépi barbieparty marad hétvégére. 

És tessék kedden nagyon gondolni rám.Nagy rá az esély,hogy a főnököm a tettek mezejére kíván lépni aznap.Én nagyon remélem,hogy nem, de amiben viszont biztos vagyok,hogy ha akar is,nem fog célba érni nálam.Részletek  hamarosan.

Címkék: Éndarab Életjel Az elveszett lány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr855126982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása