A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Egyértelműen kifizetődőbb és kielégítőbb lenne szeretőt tartani... de a mai világban még egy jó szexuális együttlétet létesíteni sem egyszerű - a d betűs szót szerettem volna használni szinonimaként,de azt hiszem a lányoknak nem szabad csúnyán beszélniük-

Szóval valamelyik nap csak a telefonszámlámat mentem befizetni, mikor mégis betértem két boltba, a leárazások magukhoz vonzottak. De most kivételesen próbáltam elvonatkoztatni az éjszakától, és partyruhák helyett a "munkaruhákra" koncentrálni. Nem volt egyszerű, de sikerült. Bő púderrózsaszín felső, ami övvel tökéletes, és a szőke haj napbarnított arc fekete szoknya kombinációval bájosan lefegyverző, nem mellékesen fülbevalóm is van hozzá. Továbbhaladva egy egyberészes fehér ruhába botlottam, ami nem is csipke nem is horgolt, valahol a kettő között. Egy női szekrényből sem hiányozhat egy ilyesmi ruhadarab, így végre az enyémbe is betehetem. És milyen érdekes, hogy a hátulján lévő cipzár színe megegyezik az egyik cipőm alapszínével. Mondjuk ezt inkább egyelőre randiruhának szánom. És egy fekete nadrág, végre. Örömmel jelentem be, hogy 32-es a mérete. Ez a lehető legkisebb női ruhaméret, és továbbra is jó rám. Azt nem állítom, hogy az eggyel nagyobb nem lenne kényelmesebb... 

Ma csak könyvtárba szerettem volna menni, ami zárva volt, utána pedig egy egyszínű lila strandpapucsot szerettem volna keresni a fürdőruhámhoz - mert holnap este forgatásra megyek izgi izgi izgi - de helyette egy korall színű kardigánnal gazdagodtam, és egy Szex és NewYork pólóval. Rajta vannak a csajok :) Ezért mondjuk célirányosan mentem be a boltba. Az egyik divattal foglalkozó oldal facebook üzenőfalán láttam, és ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy az enyém legyen. Igen, kicsit rajongó vagyok. A rózsaszín tüllszoknyámmal egyszerűen varázslatosan csodálatos lesz. 

Egyébként mindenkinek ajánlom a Pull&Bear próbafülkéjét.  A megvilágítás zseniális volt. Még barnábbnak tűnt az arcom, tökéletesen csontosította a pirosító, világítottak a zöld szemeim, és lehengerlően csinos voltam. 

Egy hét alatt hét új ruhadarab, valaki mentsen meg!

Címkék: Stílus

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr204694690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2012.08.07. 16:12:39

Nem nehéz az cseppet sem, mint ahogy szeretőt sem találni, csak egekbe szökő elvárásokkal nehéz ám.

lányként a fővárosban 2012.08.08. 07:53:36

@Bohumil Stejskal: Azért talán az egekbe még nem szökik. Csak annyival jár a föld felett, amennyivel én is, és ez még a tűréshatárba belefér.

Bohumil Stejskal 2012.08.08. 12:42:13

@lányként a fővárosban: A lényeg, hogy nem reális, így a "panaszod" alaptalan.

lányként a fővárosban 2012.08.08. 13:20:31

Amennyiben az értelem érzelem és humor együttes megléte ennyire irreális, akkor igen.

Bohumil Stejskal 2012.08.08. 15:34:16

@lányként a fővárosban: Ez nagyon sok férfiban megvan, ha ez alapján tudsz egy jó dugást sem összehozni - nemhogy szeretőt - akkor a hiba a te készülékedben van.
süti beállítások módosítása