A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

csok_1344799732.jpg_300x215

Lekuporodtam a székre, feltettem a lábamat a vele szemköztire, a kezemben tartottam a kávés csészét. A vasárnap délelőtti kávé, illetve ha pontosabban szeretném megfogalmazni, akkor délutáni, de a lényeg szempontjából nem számít, napindító kávé a reggeli után. Miközben átadtam magam a koffein bűvöletének, egy 3 évvel ezelőtti történet jutott eszembe. 

Azon a nyáron is Siófokon dolgoztam. Nehéz döntés volt, hiszen már több hónapja párkapcsolatban éltem Pesten, de tudtam, hogy 2 hónap alatt megkeresem az egész éves tandíjam árát. Muszáj volt meglépnem. Ahogy az a legtöbb szórakozóhelyen lenni szokott, szinte minden éjszaka akadtak udvarlók, nagyobb jattok, szerelmes levelek, virágok, vagy csak sóvár tekintetek bókáradat és állandó kérdések. Egyedülállóként szórakoztató. De mivel volt barátom - akit egyébként előző nyáron ismertem meg szintén Siófokon munka közben/által - ezért egy telefonszámot sem osztottam ki. Már az utolsó napok egyike volt, mikor szintén ismerkedni próbáltak, én miután kiszolgáltam átmentem a pult másik végébe, mert nem akartam hallgatni a szokásos szöveget. De a fiú követett bárhova mentem, elkerülhetetlen volt, hogy mégis váltsak vele néhány szót. Kaptam tőle egy cetlit, amin a neve és telefonszáma volt. A mai napig nem tudom megmagyarázni miért nem dobtam ki, mint a többit. 

A párkapcsolatom nem állta ki a próbát, és a heti csupán 1-2 találkozást. Ahogy hazaérkeztem szinte azonnal szakítottunk, mert túlságosan megszokta, hogy nem vagyok jelen a minden napjaiban. Borzalmas volt. Mivel nála laktam, ezért a lehető leghamarabb költöznöm is kellett, és persze a munkakeresésben is voltam.  Ugyan minden napos kapcsolatban álltunk a volt barátommal, de előkerült valahonnan a nyáron kapott cetli, és írtam a fiúnak. Első alkalommal egy házibuliba jött hozzánk, majd egész éjszaka sétáltunk és beszélgettünk a többieket keresve.Volt, hogy értünk jött a szórakozóhelyre és hazavitt, csak hogy legalább addig is láthasson. Majd elment egy hétre nyaralni, ahonnan egyébként ajándékkal tért haza, én pedig időközben elköltöztem, két barátnőm befogadott. Egyszer egy szerda éjszaka szintén eljött értünk, és szokás szerint a ház előtt még nagyon sokat beszélgettünk. Majd egyszer csak átölelt az egyik kezével belesimított a hajamba és megcsókolt. A mai napig emlékszem arra az érzésre a gyomromban, azóta tudom, hogy a pillangók léteznek. Mikor kinyitottam a szememet nem tudtam eldönteni, hogy melyik világ lehet a valóság. Újra és újra éreznem kellett azt a gyengédséget melyben mégis benne volt a férfias erő. A vágy némaságként megtestesülve forrasztotta össze ajkainkat. Azt kívántam soha ne érjen véget. De a hajnal szétválasztott minket. Mámortól ittasan sétáltam fel azon a 100 lépcsőfokon. Még fel sem értem, a telefonom kijelzője hasonló állapotokról jelentett. 

A módosult tudatállapothoz hasonló érzés már nem jött már vissza a következő találkozásainknál, de szinte biztos voltam benne, hogy csodálatos dolog születne egy közös éjszakán. Viszont ezt már soha nem tudtam meg. Körülbelül 2 hét külön lét után már újra a volt barátom tartott a karjaiban. De azt az első csókot még a mai napig nem tudtam elfelejteni.

Címkék: Csók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr934708965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása