A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

2 Kis falat

2012.08.13. 20:31

szerző: lányként a fővárosban

Munka után még visszavittem egy könyvet a könyvtárba, ami egyet jelentett azzal, hogy egy eddig ismeretlen buszjárattal mentem haza. El is gondolkoztam, hogy vajon miért csak a körút egyik oldalán járok mindig... Mikor egyszer oldalra pillantottam egy icipici kis táblácskára lettem figyelmes: 2 Kis falat. Annyit érzékeltem, hogy a hely valóban nem túl nagy, és hozzá a névválasztás nekem elnyerte a tetszésemet. 2 megállóval később szálltam le, gyorsan hazaszaladtam a pénztárcámért, mert persze az állandó egyik táskából ki és a másikba át művelet közben ma reggel a pénztárcám sikeresen kimaradt a folyamatból, és már sétáltam is vissza a kis cukinak tűnő hely felé. Valamiért úgy képzeltem, hogy valóban ki falatkákból áll a kínálat. Mikor beléptem, rájöttem, hogy a hely még kisebb mint gondoltam, de továbbra is aranyosnak titulálom, és hogy nincsen semmi édesség. Ezt a szomorú tényállást közöltem is a pultos-eladó fiúval -nem tudom minek nevezzem -, pedig azt is elárultam neki, hogy a buszról pillantottam meg a helyet, és az azonnali szimpátia becsábított . De megpillantottam egy kekszes dobozt. A kekszet ugyan önmagában nem árusítják, csak a kávéhoz jár, de kaptam egyet belőle. Kicsit kérdezősködtem, miközben csillapítottam az uzsonna iránti vágyamat az ajándék kekszemmel. A pultos-eladó fiú megkérdezte megkínálhat e egy kávéval, amire határozott nemet kellett mondanom, mivel a hétfőim egyébként is koffeintúladagolásban telnek - I love hétfő - a következő ajánlat a jeges kávé volt, amire már nem tudtam nemet mondani, mivel az én kis fejecskémben a jeges kávé nem kávé, mintha nem látnám és tudnám az összetevőit - a tudatos szőkülés - Ekkor már helyet is foglaltam, és beszélgettünk egy kicsit. Azt mondják nem szégyen beismerni, ha valamihez nem értünk, vagy valamit nem tudunk. Én ezennel beismerem, hogy a gasztronómia nem az általam leginkább ismert és foglalkoztatott terület. Nyilvánvalóan majd a korral bővül a tudás. Szóval, mivel nem készítettem jegyzeteket, így nem tudom megmondani milyen szendvicsek hevertek a pultban. Csak arról tudok nyilatkozni, hogy be voltak csomagolva, ami nekem nagyon nem nyerte el a tetszésemet. Ezt az észrevételemet is megosztottam új haverommal. Így tudtam meg, hogy éppen tulajdonosváltáson és beszállítóváltáson megy keresztül a hely, és a csomagolás külön kérés volt, mert a csomagolás bizalmat kelt, és a szendvics összetevőit is tartalmazza. Hát nekem éppen az ellenkező hatást kelti, a szendvicsek, melyek már nagyon régóta itt heverhetnek... Egyet-kettőt külön kiemelt. És mikor elhangzott, hogy "inkább megsütve friss ruccolával vörös vagy zöld pestoval...." akkor ha a kávé nem nyomta volna el az étvágyamat, és szegény fiú egyébként nem éppen már zárni készült volna, biztosan kérek egy olyan szendvicset. 

A kínálat bővülni fog, amire határozottan emlékszem az a répatorta és sajttorta Egyelőre csak hétköznap vannak nyitva, de augusztus 20 után már biztosan szombaton is, és nagy valószínűséggel nem hagyják, hogy délutánra kiürüljön a pult. 

Ha egyszer lesz egy szabad hétköznap délelőttöm, akkor biztosan ott fogok reggelizni, vagy megvárom amíg szombaton is kinyitnak, de egy péntek délutánra még így is esélyes lehetek, hiszen péntekenként már 11:30-kor végzek. És akarok ott egy olyan "inkább megsütve" szendvicset limonádéval muffinnal és még nem tudom milyen ízesítésű kávéval.

Egyébként a pultos-eladó fiú azt mondta sokan kifogásolják a hely nevét, pedig én szívesen mondanám: "Elmegyünk a két kis falatba?" 

Címkék: Lájk

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr864710693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ottomoll 2012.08.14. 22:00:14

A körút melyik részén van ez a hely? Van egy hasonló jellegű- bár talán nagyobb területű- kis kajálda valahol a 7 kerben. Ott asszem csak tejtermékek , péksüti,meg szendvicsek vannak. Minden bio. Tejivó, vagy valami ilyesmi a neve.

lányként a fővárosban 2012.08.15. 08:11:45

www.facebook.com/2Kisfalat

Bennem pl tegnap tudatosodott,hogy mi annak a helynek a neve,ami közvetlenül a lakás mellett van és minden nap elmegyek mellette, és annyi de annyi jó ilyen hely van :)
Mióta újra több cukrot engedek a szervezetemnek még jobban kívánom, és ha látom,hogy valahol friss édes péksütemények és kávé van,már elkezd érdekelni..... De ez a bio kifejezetten szimpatikus :)

ottomoll 2012.08.16. 00:13:04

@lányként a fővárosban: Azóta eszembe jutott. Cserepes tejivó a neve, és a Deák téri meki mellett van. Galériázott, színes kis ülőbútorai, kis asztalai vannak.Saját sajműhellyel is rendelkezik.

lányként a fővárosban 2012.08.16. 06:06:51

@ottomoll: Igen arról már hallottam :)
Megnyílt a "pozsonyi stangli" ahol szintén van bio kínálat, a pénteki uzsonna lehet inkább ott lesz első körben :)
süti beállítások módosítása