A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Szerettem este

2012.12.30. 06:51

szerző: lányként a fővárosban

Nem szórakozni indultam, csak az egyik barátnőmmel beülni meginni valamit. A szettemet is ennek megfelelően választottam: hosszú nadrág atléta blézer,diszkrét smink és a nem fésülködöm hullámos kócos haj. A Mika Tivadar Mulatót választottam randi helyszínnek. Az est kérdése végül az lett, hogy mi vagyunk rondák,vagy a pasik ennyire bátrak. Határozottan kijelenthetem, hogy az utóbbi. Többen a hajunkat dicsérték, mely oly szemrevaló így az éjszakában, vagy valaki csak leült hozzánk, hogy megkérdezze mi a véleményünk arról, hogy a közalkalmazottakat lehetetlen helyzetbe hozzák, volt visszatérő vendégük, és akadt gyorsan lepattanó. A barátnőm nemrég kezdett online csevejbe egy sráccal,akivel vannak közös ismerőseik. A fiú nem messze volt tőlünk. Hát átmentünk oda, Már a bejáratnál akadt egy hódolóm. A barátnőm rám nézett: ez egy nagyon helyes fiú,ennek add meg a számod, egyébként tényleg az volt, és olyan szimpatikus mosolya volt. Hát megadtam, ez mostanság nálam nagy szó. A szórakozóhely nevét direkt nem árulom el, egyelőre kincsesbányának tartom, eszméletlenül jó zene, sok sok elég jó fiú. Tudatosan emeltem ki a poszt elején, hogy visszafogott külsőm volt ma éjjel. Egyszerűen imádták. Láttam olyanokat, akik mondták egymásnak, hogy milyen gyönyörű lány, mások verbálisan is kifejezték. És lehet tényleg ez az egész kulcsa. Nem voltam merészebb ruhadarabokba bújtatva, még a blézert sem vettem le,nem volt a szokásos erős fekete füstös smink, csak én és az arcom éppen kiemelve, az általam kedvelt kócos haj, újra beleszerettem, hogy ha úgy akarom, akkor hullámos természetesen. Csizma, pedig én csizmában nem járok bulizni. Egyébként a barátnőm fiúját megtaláltuk, hát egymásba is gabalyodtak. És nekem is mindig jutott társ, mindig ott volt valaki mellettem. Az egyik srác azt mondta, hogy én egy hatalmas fasz vagyok, de ezt teljesen pozitív értelemben mondja. Szerintem nem túl szép kifejezés. Egyébként elviccelődtünk. Pont ő volt az utolsó beszélgető partnerem. Indultunk. Mondtam neki, hogy nagyon vicces volt vele beszélgetni, de nem annyira, hogy egyébként találkozzunk. 

A srác, akinek megadtam a számomat írt is éjszaka, és mikor indultunk is találkoztam vele. Be kell vallanom, nekem szimpatikus. Bár így kb 10 perc után még nem láttam meg benne azt a férfias állati dominanciát, ami bármikor képes szétszedni, és ezt nem csak szexuális értelemben értem. Ez a 10 perc az udvarias lágy oldal volt. Engem is egy finom hölgynek látott, pedig nyilván én sem vagyok mindig az. De a lényeg a lényeg, szerintem fogok vele találkozni. Az egyik kereskedelmi televíziónál dolgozik. Van közös ismerősünk ott, szóval ébredés után azonnal információkat gyűjtök róla :)

De mivel hétvége van, nem maradhat Izé mentes az est. Láttam facebookon, hogy az egyik barátja töltött fel róla fényképet. Izé csaja, vagy kije hozzászólt, majd Izé is, most lehet épp jobb viszonyba lehetnek, akár lehet a lány épp Izé lakásában várja haza. Persze én kaptam tőle éjszaka smst, hogy merre járok. Nem válaszoltam. Egy órával később hívott is,de nem vettem fel. Mikor már haza indultam írtam neki, egy semlegeset: menjen haza tejet inni (ez kapcsolódik a facebook történéséhez). Később visszaírt, hogy mégis merre vagyok. Nem reagáltam, és nemrég hívott, nem vettem fel. 

Már nincs energiám visszaolvasni, ha van benne elírás,hát legyen így. 

Egyébként meg csak ez a szám jár a fejemben, egyszerűen zseniális:

Címkék: Hétvégi-én Izé-akta Szerettem est

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr534987323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása