A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Bébi

2012.08.20. 15:21

szerző: lányként a fővárosban

Kétségtelenül életem egyik legbizzarabb álmán vagyok túl. 

A saját kisbabámat tartottam a kezembe. Gyönyörű volt, édes aranyos puha pofival. Ha jól emlékszem kislány volt. És éppen szoptatáshoz készültem. Éreztem, ahogy a beveszi a mellbimbómat a csöppnyi szájába, és azt is éreztem, és láttam, ahogy elindul a tejelválasztás, vagy hogy is hívják ezt. Ebben még semmi meglepő nincsen. Álmomban átéreztem a szoptatást. Ám ez a folyamat egyben egy szexuális ingert is kiváltott belőlem. És a kislányom szoptatása közben orgazmust éltem át. Azt hiszem ez már így elég furcsa, bár már hallottam hasonlót, sőt legenda kering a szülés közbeni szexuális gyönyörről is - tuti csak legenda -

Talán nem is foglalkoznék ezzel, ha pont nem a napokban vettem volna észre, hogy valaki hiányzik mostanában. Gondolkoztam, számolgattam és bizony, a menstruációmat már régen láttam. Ugyan olyan nagy félnivalóm nincsen, de lehet mégis meg kellett volna írnom Az eltűnt sperma nyomában bejegyzést. Lehet az eltűnt sperma és az eltűnt menstruáció összefügg. Csináltam egy tesztet, elvileg 3 percet kell várni, míg látható az eredmény, számomra azonnal kirajzolódott az az egy csík. Nagyon nem vagyok terhes szerinte. Én egyébként ennek nagyon örülök. 

Abban biztos vagyok, hogy majd szeretnék gyereket, de abban is biztos vagyok, hogy annak nem most van itt az ideje. Ugyan jelen helyzetben az örömapa egy már évek óta ismert személy lenne, de sem ő  sem a mi kapcsolatunk nem kisbaba-kompatibilis. De remélhetőleg ezen nem kell aggódnom. 

Címkék: Álom

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr744721672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.08.20. 18:12:32

A lelkiismeretfurdalás mindig utat tör magának. A forma változó, de a lényeg ugyanaz,

ottomoll 2012.08.20. 19:53:00

A Krúdy féle álmoskönyv szerint csecsemővel álmodni azt jeneti: a nagy bajban barátok segítenek majd. Csecsemősírással álmodni: öröm. Ha nem csecsemővel, hanem kislánnyal álmodsz, az viszont rosszat jelez.

lányként a fővárosban 2012.08.20. 22:33:47

@ottomoll: Amiben én néztem ott a szoptatás és a tej egyértelműen pozitív jövőt ígér :)

hevesi avokádó 2012.08.20. 23:16:02

@lányként a fővárosban: Annyira beleélted magad a szerepedre, hogy nem is csoda. De ne feledd, 24/7 nem hazudhatsz magadnak, mert ha máshol nem is, de álmunkban felszínre tör az igazság, még ha oly szürreálisnak tűnik is.

lányként a fővárosban 2012.08.20. 23:21:50

Ez már kezd kicsit félelmetes lenni.
Gondolkodom gondolkodom, de nem érzem. Vagy ami miatt érezhetném, annak semmi köze ehhez az álomhoz.

Jubei79 2012.08.21. 19:32:00

Bizarr egy álom, de nem olyan bonyolult. Én úgy látom valamiért aggódtál hogy teherbe estél, ahogy posztod végén meg is fogalmazod, a tudatalattid csak képekbe öntötte ezt a félelmedet; megrázó drámai filmet kanyarított a mondanivaló köré, ahogy jó rendezőhöz illik. Mivel még sosem szoptattál, fogalmad sem volt milyennek képzeld, ezért az egyetlen számodra ismerős élményt helyettesítetted be: egy férfi izgató játszadozását a mellbimbóddal. Szó sincs róla hogy ráizgultál volna a gyermekedre.

lányként a fővárosban 2012.08.25. 15:11:00

@Jubei79: Ettől az érzésvilágtól azóta sem tudtam szabadulni.

Jubei79 2012.08.25. 18:38:04

@lányként a fővárosban: Ne aggódj, vannak álmok, amiknek hatása alatt vagyunk napokig, de végül ezek is elmúlnak :)
Nálam ezek az álmok többnyire exszerelmekről szólnak, és nagyon felkavaróak...

lányként a fővárosban 2012.08.26. 15:00:56

@Jubei79: Ha egy volt fiúmmal többször álmodom egymás után, akkor megjelenik a valóságban is :)

Jubei79 2012.08.26. 16:06:32

@lányként a fővárosban: Nekem már egy alkalom után is (ha az olyan), mert megkeresem :P
süti beállítások módosítása