A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Randi 2.0.

2013.02.14. 01:15

szerző: lányként a fővárosban

Általában nem nagy kedvvel indulok útnak,ha randiról van szó,pedig azt állítom,hogy én egyébként szeretek randizni,na hogy is van ez? Na nem is ez a lényeg.

Újfiúval találkoztunk újra-valami rövidebb nevet kell neki adnom,mert elképzelhető,hogy rendszeresebb vendég lesz a blogon-.Késett,de jelezte.Én várakozás közben telefonáltam,majd mikor megjelent mellettem,nyilván letettem.Nem is köszönt,hanem megfogta az arcom és megcsókolt. Hozzáteszem,hogy délután jelezte ilyen irányú terveit. Az egész találkozás olyan volt,mintha nem is ugyanaz a két ember ülne egymással szemben,akik 1 hónappal ezelőtt. Kedves volt. Jófej volt. Érdeklődő volt. Bókolt,mesélt,kérdezett,beszélgettünk,vidámkodtunk. Nyíltan. Egész sok mindent megtudtam. Elismerte,hogy a legutóbbi nappali találkozásnál nem volt jó passzban (az ex miatt),és ezért volt olyan,amilyen.Ő úgy fogalmazott,hogy olyanok voltunk,mint akik megpróbálták legyőzni a másikat.Én pedig pont úgy éreztem,hogy egyértelműen megadtam magam,ő úgy emlékszik,hogy nekem is voltak ugyanolyan stílusú beszólásaim,mint neki,sőt...Igazából lényegtelen. Most teljesen más volt az egész. Olyat is mondott,hogy egy nagyon erős nő vagyok,aki biztosan egyértelműen irányítani akar egy kapcsolatban.Szerintem pont nem. De az ellen,hogy bolond vagyok=dilis, nem tudtam tiltakozni.

Amit biztosan kijelenthetek,hogy érzelmileg azért még instabil.Ő persze úgy gondolja,hogy már nem az. Bevallotta,hogy nem igazán tud udvarolni,ezért néha érdekes megfogalmazásokat használt arra,hogy csinos vagyok,vagy tetszem neki. Volt,hogy felállt,és mellém lépett megpuszilni az arcomat. 

Haza vitt. (csak zárójelben jegyzem meg,hogy irdatlan rossz pont lett volna,ha nem,este lányt nem engedünk egyedül az utcára). Azt mondta nem szokott lányokat haza vinni,mert nem szereti a kocsiban lévő kínos perceket,mikor már nem is akarja,hogy ott legyen mellette,szóval ez most annak a jele,hogy kedvel.Én meg már elszoktam attól,hogy milyen a piros lámpánál csókolózni. Megtörtént a búcsúcsók is.Ahogy felértem a lakásba,és már készültem a barátnős élménybeszámolós telefonra -lányok vagyunk,tipikus- hívott a fiú.Csak szeretné elmondani,hogy nagyon jól érezte magát,és már kb le is tettük a telefont.Én csak nevetgéltem. Hát pontosan így szeretem,randi után rögtön sms(most telefon),hát egyre szimpatikusabb. Tényleg mintha nem is vele találkoztam volna néhány héttel ezelőtt.

Ma megtörtént a facebook kontakt (hiába,tegnap már érdekelte a vezetéknevem.Egyébként ez is vicces volt tegnap.Mindkettőnknek ugyanúgy volt elmentve a másik, telefonban: szórakozóhely neve-keresztnév.) Szóval egész sokat leveleztünk-igen,nem voltam ma túl hatékony munka fronton-. Én igazából nem tudom,vagy tényleg eltaláltam a nyilaimmal,vagy nagyon unatkozik és szórakoztatja saját magát, de olyanokat írt,ami már nekem volt egy picit túl sok. A lényege,hogy kedvel,tetszem neki,pedig nehezen mondja ki,nehezen mutatja ki,és van is benne egy kis félelem. Én -aki ugye túlkombinál mindent,és szétmarcangolja magát a saját gondolataival - mondtam,hogy nem kell itt gondolkodni,csak sodródni aztán majd alakul,ahogy kell,de az általa használt rajongás szó tetszik. 

Néhány órával később láttam,hogy hívott,észre sem vettem.Visszahívtam."Csak azért kerestelek,hogy:puszi"Én megint csak vigyorogtam,mondtam,hogy hát akkor puszi,és le is tettük.Utána muszáj volt írnom neki,hogy szerintem ő bolondabb mint én,és igazából lehet én is bírom őt. Perceken keresztül továbbra is vigyorogtam. 10 körül hívott megint,ismételten nem volt egy hosszú beszélgetés,de közben csak nevetgéltem és enyhén nyarvogtam. Az elköszönésétől kész vagyok: na jól van cukorka,bírlak,úgyhogy majd beszélünk. Ha ezt így olvasnám,mondanám,hogy nagyon béna,nagyon gáz,főleg egy 38 éves ember szájából. De ebben a helyzetben megint csak azt erősíti,hogy ez az ember bolond. Végre,valaki.

Szóval így állunk most. Tetszik,szimpatikus,szórakoztat. Mondjuk az öltözködési stílusa egyelőre nem jön be,fájó pont ez nekem... na de bízom a pozitív váltásban ilyen téren.

Nem tudom mi lesz ebből,és az a legjobb,hogy egyáltalán nem is aggódom ezen. Mikor Izével elkezdődött a kapcsolatunk,ő azt mesélte rólam másoknak,hogy milyen kis szép vagyok,kis aranyos,alakulgat stb, én pedig annyit mondtam: bírjuk egymást,jól elvagyunk.

Címkék: Randi Újfiú

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr185079529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása