A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Nem eléggé

2012.08.26. 16:08

szerző: lányként a fővárosban

Budapest nagyon kicsi. Tegnap este ahogy beléptem a Romkertbe és tettem 2 tánclépést máris egy ismerős arcot pillantottam meg magam mellett, nem is akárkit. A múlt hét szerdán Romkertben megismert srácot, akit úgy jellemeztem, hogy pont elég széles a válla pont annyira helyes és tetszik a kardigánja is. Hát újra itt. Egyébként még aznap este váltottunk két smst, megtörtént a Facebook ismeretség. Ennyi. Illetve 1-2 fénykép lájkolás. Értetlenül is álltam a történtek előtt: miért nem keres. Most, hogy újra láttam, megállapítottam még mindig tetszik. Beszéltünk  néhány szót, ő azt állítja, hogy írt nekem, és milyen dolog, hogy én nem válaszoltam - nem, nem írt, ez biztos - egyébként nagyon elfoglalt is volt. Persze, mondtam, annyira, hogy még  2 percre sem vetted a fáradtságot...Az este folyamán még többször összefutottunk, hisz nem nagy szórakozóhelyről beszélünk. Majd az az érdekes szituáció állt elő, hogy megkérdezte a barátja esélyeit, akit egyre több pozitív jelzővel kezdett illetni. Ilyenkor szokták mondani, hogy WTF? Közöltem is vele, hogy emlékeim szerint vele ismerkedtem meg, és mégis milyen dolog, hogy a barátjával próbál összehozni.

"Azt tudnod kell, hogy én Bécsben élek"

"És? Nem a kezemet kell megkérned"

"Azt hiszem ezt a helyzetet nevezik háromszögnek" 

"Nem, a háromszögnél érzelmek is vannak"

"De a barátom mondta, hogy mennyire tetszel neki, és én mindenkinek próbálok segíteni, nekem is tetszel...."

"Akkor további jó szórakozást nektek" 

és visszamentem a barátnőim közé. Mindig visszatértek a közelünkbe, de nem foglalkoztam velük. Nem tetszem neki annyira, hogy időt és energiát fektessen abba, hogy egyáltalán megismerjen. Ilyen is van úgy látszik. Egyszer ezt is meg kellett tapasztalnom. Pedig nagyon ritka, hogy nekem tetszik valaki. 

Van egy pasi, aki végigkísérte az elmúlt 4 évem partyeseményeit. Bárhol voltam, ő is ott volt. Akár szerda Moulin Rouge, csütörtök Dokk café, hétvége Rio Romkert Bed Beach Studio Jam Doboz stb. Mindenhol, legyen szó sima, vagy VIP részről. Különös ismertetőjegye, hogy mindig egyedül van és mindig ugyanabban a ruhában, szerintem kb 3 öltözéket láttam rajta összesen a 4 év alatt. Néha rám írt iwiwen vagy facebookon, hívott már randira is szerintem. Most is találkoztam vele. Mondta, hogy ő nyomon követi az online jelenlétemet. Szembesített néhány facebook posztommal, idézett a régi blogomból. Határozottan képben van. De a telefonszámomat továbbra sem osztottam meg vele. Ahogy az est folyamán mással sem. 

A munkám során nem kell használnom az angol nyelvet. Egyre nagyobb igényem van rá, hogy megszólaljak angolul. Nem azért, mert annyira jól tudok, hanem pont azért, hogy nagyon jól tudjak. Szinte minden gondolatot a fejemben rögtön már próbálok fordítani, automatikusan. A szórakozóhelyeken legalább egy külföldi mindig megszólít. Hát velük szoktam társalogni az "ittas angolommal". Így volt ez tegnap este is, bár sokszor elhangzott a számból, hogy nem értem pontosan, de kedvesen és türelmesen magyarázott a kis kaliforniai fiú, aki szerette volna, ha az utolsó budapesti éjszakáját vele töltöm. De nem tettem. 

Mikor ma felébredtem az új facebook eseményeim többek között a következőek voltak: a nekem tetsző fiú lájkolta azt a fényképemet, amin egy padon ülök. A padra rá van festve egy piros szív egy plussz jel utána egy IQ  és egyenlőség jel. Vagyis szív+IQ=, és az = után ülök én. Csak sikerült leírnom... Valamint a nekem tetsző fiú barátja bejelölt. 

Nem fogok magamba roskadni emiatt, és igazán nincs is rossz érzésem, de senki sem boldog attól, ha nem tetszik a másiknak. Illetve tetszeni tetszem, csak nem eléggé :)

Címkék: Hétvégi-én

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr694732946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2012.08.26. 21:33:58

És mondd csak, dugtál már?

clsdclsd 2012.08.26. 22:01:55

nagyon öreg vagyok.

Blogger Géza 2012.08.26. 22:02:24

Lényeg, hogy tetsszen a kardigánja, ki nem szarja le, hogy másik országban él :)

Amúgy kép van a posztolóról? Hogy most mégis be lehessen lőni...

pucros 2012.08.26. 23:35:43

Ha jól értem, a posztoló partikon és kocsmákban keres komoly kapcsolatot. Ez kicsit olyan, mint a viccbeli részeg, aki nem ott keresi a kulcsát, ahol elvesztette, hanem ahol világos van.

Nem gondoltál még arra, hogy valamely speciális érdeklődési körödnek megfelelő helyen található a hozzádvaló? Ha bélyeggyűjtő vagy, akkor a filatélia klubban, ha természetkedvelő, akkor egy szervezett túrán stb. Ugyanis hosszabb távon (és erre a férfiak bizony gondolnak) nem mindegy, hogy egymás idegeire mentek-e, vagy marad-e a másikban valami érdekes, lesz-e elég, ami közös, ötven év múlva is.

Ha meg nincs semmi ilyened, akkor lehet, hogy méltatlan többet várni annál, mint hogy valaki meg akarjon dugni. A bulik világában ez teljesen adekvát.

keptelen kepkeret 2012.08.27. 01:41:21

@clsdclsd: En is, de most meg 2 evet oregedtem:-))

pberencz 2012.08.27. 07:19:43

Szerintem ez ordas nagy kamu. Nem, nem akarom elhinni. Vagy valami irtózatosan nagy baj van az író fejében. Ha ez pedig ma általános jelenség, akkor a világban is. Illetve az ő, a "barinői" és a korosztálya világában.

csücsköm 2012.08.27. 08:07:51

@pucros: Nem, nem komoly kapcsolatot keres, szimplán viszket neki. Máskülönben azt kérné a bécsi szépkardigánostól, hogy kérje meg a kezét, de pont nem. És a minden este bár-kocsma túra sem a komoly kapcsolatot keresők jellemzője.

gombost 2012.08.27. 08:14:16

Nincs ezzel a poszttal semmi baj. Ez tenylegesen egy blog bejegyzes. Betekintes a posztolo eletebe/lelkebe. De ez hogy kerul ki index cimlapra?!

közalk. 2012.08.27. 08:32:46

Egyáltalán szól ez valamiről? Nekem nem úgy tűnik.

Mrs.Columbo 2012.08.27. 09:10:10

Jól van, a poszt is megnyugtatott, hogy nem csalnak az előítéleteim. (Amik rögtön előjöttek, amikor megláttam ezt a rikító rózsaszín szivecskés dizájnt.)

Kytia 2012.08.27. 09:38:32

"Persze, mondtam, annyira, hogy még 2 percre sem vetted a fáradtságot..."

"Közöltem is vele, hogy emlékeim szerint vele ismerkedtem meg, és mégis milyen dolog, hogy a barátjával próbál összehozni."

"És? Nem a kezemet kell megkérned"

Gondoltál már arra, hogy pénzt ajánlj a srácnak a szexért? Igazából már csak az hiányzik a sorból.:D

pucros 2012.08.27. 10:23:46

@csücsköm: Szerintem nem ott viszket neki, de még csak nem is az a fajta hiúsága viszket, hogy legyen ő megdugni akarva. Azt akarja, hogy ragadja meg komolyan a fantáziáját egy olyan férfinak, aki nála feljebb áll a "ranglétrán" (bármit is jelentsen ez; úgy tűnik, nála a külföldiség vagy külföldönélés legalábbis indikátor). De nem derült ki számunkra, hogy mik ehhez az eszközei (bár a posztból annyi sejthető, hogy mik _nem_; gondolom inkább lehet jó a melle, mint a humora, ami megint csak felerősíti a kérdést, hogy miért is és mit is vár a férfiaktól).

lányként a fővárosban 2012.08.27. 13:37:03

A posztoló nem komoly kapcsolat céljából megy bárba,szórakozóhelyre "kocsmába"(nem tudom mikor voltam utoljára kocsmában), hanem szórakozás,kikapcsolódás céljából.
Biztosan vannak bajok a fejemben, de ha az enyémben lévő hatalmas bajnak számít,akkor nem tudom hogyan tudjátok a világon élő emberek 80%-át elviselni.
Hogy a mellem jobb vagy a humorom? Nehéz kérdés, szerintem és egyébként mások szerint is - mindkettő fantasztikus.
Egyébként természetesen gondoltam rá, hogy fizetek a szexért, csak túl hamar passzolt át a barátjának.

lányként a fővárosban 2012.08.29. 00:37:31

@jameson17: Nem egészen értem hogy jön ide, de kétségtelenül csodálatos képek vannak :)

Jubei79 2012.08.29. 09:16:06

@lányként a fővárosban: Látom ismeretlen előtted a spamkomment műfaja...

lányként a fővárosban 2012.08.29. 09:32:04

@Jubei79: Számomra sok dolog ismeretlen, ami a technikával, számítógéppel, IT-vel és hasonló dolgokkal kapcsolatos....

Jubei79 2012.08.29. 10:25:57

@lányként a fővárosban: Akkor bemutatom neked a spamkommentet :)
Ezzel valaki a te oldalad nézettségének a hátán akarja népszerűsíteni saját érdekeltségét. Írhatják "kézzel" is, vagy egy automatizmus (bot (program)).

lányként a fővárosban 2012.08.29. 10:35:53

@Jubei79: Magát a jelenséget ismerem :) és az szavakat külön-külön is.
De, ettől függetlenül a képek tényleg nagyon szépek :D csak lehetne köztük koalás is....

Jubei79 2012.08.29. 10:52:02

@lányként a fővárosban: Akkor te egy sikertörténet vagy a spammelőnek :)
süti beállítások módosítása