A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Áramlás

2013.04.01. 02:12

szerző: lányként a fővárosban

Furcsa dolgok ezek. Mikor lenne mit írni,akkor nem teszem. Talán azért, mert nem írok róla, hanem megélem. Határozottan egy áramlás közepén vagyok. Az események sűrűjében időm sincs gondolkodni. Aztán jön egy-egy nap,amikor kettesben maradok saját magammal, és kegyetlenül szembe kell néznem önmagammal. Na,az ilyen napokat nem szeretem.Ezért szórom tele programokkal és emberekkel az estéket Ha lehet,akkor hétből hetet. De néha hiba csúszik a számításba,és ekkor jön a valóság. 

Az egyiknek megmondom,hogy az egészbe az a legjobb,hogy házas,ezért nem kell gondolkodnom azon,hogy mi is lesz a folytatás. Hagyom,hogy kicsit udvaroljon, hiszen egyértelműen lejátszott a meccs. 

A másikkal kétszer lemondom a találkozót, ami már kicsit talán nekem is kínos. Hiszen még csak az lenne a buli utáni első találkozás. Zárójelben jegyezném meg,hogy szülinapom éjjele szinte legendás történetté kerekedett, még 2 héttel később is az ott történtek köszönnek vissza.

És ott van a harmadik. Igazából ő a főprojekt. A többi csak azért kell, hogy ne érezzem jónak magam, mivel úgy gondolom ő rossz. És ha én is rossz vagyok, könnyebb elviselni más rosszaságát. Őt már ismeritek,már olvashattatok róla. Ha neki soha nem is fogom,de magamnak már bevallottam,hogy igen, kicsit oda vagyok érte. És ma éjjel csatasorba állítottam a szív és ész katonáit. Nagy küzdelemben,de úgy döntöttem,hogy a holnapi találkozásnál az ész harcosit küldöm az igazi csatába. Életemben talán először arra kell hallgatnom. Áramlás ide vagy oda, nem hagyhatom,hogy a későbbiekben darabokra törjek. Ezt a folyamatot még az elején kell megállítanom, hiszen tudom,hogy pontosan ez lenne a vége. Utolsó gondolatként már olyanok is felvetődtek bennem,hogy egyáltalán még csak találkozni sem kellene vele,és beszélni sem. Mert akkor megjelenik a veszélyfaktor,hogy nem tudom megtenni, és elhiszem, hogy mindez csak az áramlás része. Jól fognak esni a kedves szavak, egy erős férfikar,engedem a sodródást, és még el is hiszem,hogy tényleg én vagyok az édese. Viszont azt sem tehetem, saját magammal sem,hogy nem mondom ki a gondolataimat. Némán elmúlni vagy veszélyfaktor tudatában beszélni?

Címkék: Éndarab Életjel Áramlás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr365186688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása