A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Én a mai napra 10/10 pontot adnék! Ha a borzalmi szint intenzitását kellene pontozni...

F.m. ma is később jött be, és teljesen érzelemmentes volt. Ez volt az első közös napunk bent a történtek óta. Utána teljesen átváltott, és kedves volt, nem csak velem, hanem mindenkivel, ahogy szokta. Egyáltalán nem értettem hogy tud így viselkedni, biztos vagyok benne, hogy nem érzi jól magát. Engem annyira zavart a helyzet, hogy még mindig fogalmam sincs a sztori folytatásáról, és az is, hogy úgy csinálunk mintha teljesen normális kollégákhoz mért kapcsolat lett volna köztünk az elmúlt 1 hónapban, és a főnökömnek is volt egy olyan hangsúlya,ami felzaklatott, meg egy másik munkatársamnak is, és hogy elvileg én ma délutántól szabádságon lennék ( fél hétkor jöttem el,mert muszáj volt befejeznem) Ezen tényezők együttese egy "bármikor robbanhatok"állapotot hozott létre. F.m. próbált kedveskedni,és a túlzott udvariaskodás, és kérdezgette mi bajom. Annyit tudtam meg, hogy neki ugyan van problémája, de egyre jobb a helyzet. Mikor az ebédlőbe bejött hozzám, és megkért, hogy mondjam el mi bánt, akkor azt feleltem: tudom, több hibám van,ebből az egyik az,hogy végletek között mozgom, nyilván a régi állapot nem tartható fenn,ezért én csak ennyire közömbös és rideg tudok lenni, majd idővel biztos átbillenek középre. Egy fejbiccentéssel jelezte, hogy hallotta a szavaimat, és magamra is hagyott, a továbbiakban rám sem nézett.. Ahogy eltelt egy kis idő,szerettem volna kiegészíteni a mondottakat,de nem volt rá lehetőségem. 1 héttel ezelőtt még egyértelmű volt, hogy mindketten tovább maradunk bent, és akinek előbb mennie kellett, az hosszasan búcsúzkodott. Sok sok üzenetváltás, közös kávé, és most úgy ment el, hogy be sem nézett a folyosóról hozzám. A már délelőtt kialakult állapot és a mi meg nem beszélt helyzetünk hatására éreztem, hogy párásodni kezd a tekintetem. Rohantam le cigizni,a liftben legyeztem az arcomat,az utcán pedig szigorúan napszemüvegben álltam. Nem csordult ki könnycsepp. Ahogy visszaértem magamra csuktam az irodaajtót, mintha már én is hazamentem volna, nehogy bárki is rám találjon. Végül csak kaptam tőle egy üzenetet, miszerint sajnálja, hogy így érzek, és azt is, hogy sokáig bent kell maradnom. Egy hosszabb válaszban kifejtettem, hogy amíg nem beszéljük meg,addig nem tudom hogy viselkedjek, és nem tudom még mindig mi törént csütörtök délután óta, mikor is még úgy volt lehet találkozunk este, és azt sem tudom benne mik zajlottak le azóta, ő nem tudja bennem milyen érzések vannak,, hiszen valójában én sokkal érzékenyebb vagyok mint gondolná, 1 hete még más volt a viszonyunk és nekem időre van szükségem az átállásra. Hát kimondtam....és ezzel felvállaltam a sebezhetőségemet. Míg a blog olvasóinak egyértelmű a hiperérzékeny lelkivilágom, addig másnak nem, mert sokszor elrejtem. Így f.m.nek is. Ő nem tudhatja hogyan kell engem ilyen helyzetekben kezelni, mert csak más arcomat mutattam. Így azt sem tudhatja, hogy bármilyen helyzetet, amiben egy csöppnyi érzelem is keverededik, túlreagálok.

Aki nem vállalja fel önmagát, az ne csodálkozzon, ha senki sem érti meg.

Minden olyan szituációt, amiben negatív vagy csak általam negatívnak vélt érzelmi töltet van, azt beláthatatlan ideig tart feldolgoznom. Ezért van az, hogy bizony a testemet könnyebben adom mint a lelkemet. Már többen kérdezték tőlem, mégis miért? Mi vagy ki bántott meg ennyire? De mindig azt mondtam, hogy senki, és egyelőre ezt így is gondolom. Egyszerűen rossz csillagzat alatt születtem. Illetve mivel mindennek oka van, azért biztosan ennek valami oka.

És miközben ezeket a szavakat írom, jött a válasz, majd az enyém, és az övé. Olyan jól játszottam eddig az  érzelemmentes szerepet, hogy színjátéknak gondolja a mostani állapotomat. Hát megéri őszintének lenni,nem? De csak magamat hibáztathatom. Egy vulkán, jégcsap köntösben. És csak egyedül, csak saját magamat vagyok képes felolvasztani, mások előtt csak a páncél látható.

Már két napja csak egy mondat jár a fejemben, melyet sokszor hangosan is kimondok: What's wrong with me?

Tudom, hogy holnap már sokkal nyugodtabban, tisztábban fogok látni - már csak azért is mert eltűnik az arcomról a könnytenger -, még az is lehet elmosolyodom ezen a bejegyzésen,mégis megbánom az üneteben leírt szavaimat.

 

Címkék: Címkék

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr274829640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.10.10. 00:05:40

Hála neked most a Gotta Turn Around című Phats & Small szám megy a fejemben. :(

Jubei79 2012.10.10. 00:34:47

Verd ki a fejedből ezt a mondatot, mondtam már hogy semmi baj sincs veled.
Ha te rossz csillagzat alatt születtél, mert szerelmi bánatod van, hát meg kell mondjam sokan osztozunk sorsodban :)
Még azt sem gondolnám az itt írottak alapján, hogy hiperérzékeny lennél, mindössze nő vagy, aki egy férfihoz hasonlítja magát :) És egy férfi tudja milyen egy nő, hiába játsza neki a femme fatalét.
Én úgy látom az történt, hogy saját magadat is megégetted; a karompróbálgatásos játék egy észrevétlenül átsiklott ponton komolyra fordult. A saját csapdádba estél bele, mert nem ismered még a határaidat. De legközelebb majd nagyobb gyakorlattal fogod forgatni a fegyvereidet.

Sok szempontból megértelek. Először is, engem sem idegesít semmi sem jobban mint a tudatlanság egy párkapcsolati krízisben, még a legapróbban is. Ezt eddig a mindent érteni akaró, racionális férfimivoltomnak tudtam be, de ezek szerint ez mégsem nemspecifikus :) Ha kellett, harapófogóval estem neki az érintettnek, erőszakos kisfiú voltam.
Nemrég azonban rájöttem, hogy türelemre van szükségem, és fel kell hagyni a fölösleges önkínzással. Nem tudhat mindent az ember, és nem is mindent érdemes.
A lényegre kell koncentrálni. Mert a miértek sem változtatnak általában a végeredményen.
És ha akarják, majd elmondják. (Ezt látva egyébként sokkal jobban hajlanak is rá) Én ehhez próbálom tartani magam.
Másodszor más okokból ugyan, de én is hajlamos vagyok érzelmileg túlreagálni kapcsolati dolgokat. Ilyenkor észbe kell kapnom és behúzni a kéziféket, mert általában csak rontok a helyzeten. Türelem.
Arra viszont figyelj, hogy a könnycsepp, ami bentrekedt, kijöjjön, a többivel együtt. Akkor megkönnyebbülsz.
Nekem az a tapasztalatom, hogy semmit sem lehet "feldolgozni", mert amíg vele foglalkozol, nem tudsz túllépni rajta. Érted?
Egy dolgot tehetsz, előre nézel, és nem tekintgetsz hátra, mint Odüsszeusz kifelé tartva az Alvilágból. Ha hátranézel, sorsod Lót feleségéé lesz, aki sóbálvánnyá dermedt.
Előtted is vannak látnivalók ;)

lányként a fővárosban 2012.10.10. 01:03:04

Utána s közben kitörtek, "már csak azért is mert eltűnik az arcomról a könnytenger". És ahogy teltek a súlyos percek s újra olvastam az utolsó üzenetét, rájöttem,hogy ő pont fordítva gondolta, azt nem érti,miért akarok érzelemmentes lányt játszani,mikor nem vagyok az... Remek kommunikációs szakember vagyok....
És miután óvodásként bekapcsoltam a kikapcsolt telefonomat jöttek az üzenetek tőle,hogy ne haragudjak nem akart megbántani stb stb, és erre mentek tőlem is a ne haragudj üzenetek...

Van kedvetek velem együtt nevetni rajtam? :)

Jubei79 2012.10.10. 01:10:36

@lányként a fővárosban: Nem kerülte el a figyelmem a "könnytenger", de az hogy valammi sok, még nem jelenti azt hogy minden. Arra céloztam, ne maradjon bent egy csepp sem.

Talán az vagy, de ő is az ha nem érti...

Nem, nincs kedvem nevetni.

jadu 2012.10.10. 10:14:45

@Jubei79: fiam, a fene essen beléd, hogy most nem tudok kötekedni :D (persze, hogy ne essen beléd :D)

Jubei79 2012.10.10. 10:30:03

@jadu: Hány éves is vagy, egészen pontosan? Csak a szerepek tisztázása végett :)
Miért, szeretsz velem kötekedni? :P

jadu 2012.10.10. 10:33:11

@Jubei79: 23 :)
és kötekedni jó :) inkább úgy fogalmazok, h vitatkozni jó :) szeretem a vitákat, mert pl én nem ragaszkodom görcsösen a saját véleményemhez. Szeretem, ha megmutatják, létezik más nézőpont is. Az ilyen vita fejleszt és előrevisz.

Jubei79 2012.10.10. 14:20:11

@jadu: Akkor, lányom ( :) ), sajnálom hogy egyezett a véleményünk :P
Örülök hogy más is így vélekedik erről, mert sokan nem tesznek különbséget vita és veszekedés között. A vita igenis pozitív töltetű szó.
És irigylem tőled a saját véleményhez nem-ragaszkodást, nekem még nehezemre esik :#

jadu 2012.10.10. 14:35:04

@Jubei79: görcsösen nem ragaszkodom ;) meggyőzhető vagyok, de az érveknek nagyon szupercsillagharcosmegcáfolhatatlannak kell lenniük :D

Jubei79 2012.10.10. 16:38:52

@jadu: Dragon Ball? :) Van egy ilyen érvem, mindenre jó:
KAME-HAME-HA!!!
:)

Jubei79 2012.10.10. 16:40:53

@jadu: ( a "saját véleményhez nem-görcsösen-ragaszkodás" hülyén hangzott volna :) )

jadu 2012.10.10. 16:55:23

@Jubei79: örökké DB :D kiskorom nagy kedvence :D

Jubei79 2012.10.10. 17:08:20

@jadu: Az enyém is :) Elektrotechnika óra előtti szünetben mindig benyomtuk a teremben a TV-t, akkortájt ment :)
Full Metal Panic?

jadu 2012.10.10. 17:29:57

@Jubei79: FMP alap, és Fullmetal alchemist és még sorolhatnám :D anime-manga-rajongóval állsz szemben, mellesleg japánul is tanulok ;)

Jubei79 2012.10.10. 17:37:53

@jadu: Húha :P
Akkor ajánlhatnál valami jót, vicceset, mert épp híjján vagyok az animeinputnak :)
Ninja Scroll is nagy kedvenc, nomeg a Saiyukik (az kurva jó) :)

jadu 2012.10.10. 18:43:18

@Jubei79: Ouran High School Host Club ez az egyik kedvencem, meg a skip beat,
a samurai champloot ne hagyd ki!!!

Jubei79 2012.10.10. 18:46:27

@jadu: Oké, akkor melyikkel kezdjem?

jadu 2012.10.10. 19:15:16

@Jubei79: samurai champloo akkora josag, h eb azzal koronaznek ;) szoval ouran high school, majd skip beat majd samurai champloo.
ha elborultan viccesre vagysz akkor arakawa under the bride, sayonara zetsubou sensei... ;)) ja meg soul eater, uhh es ha epicre akkor tengen topa gurren lagann!! es gintama :). de gintama hosszu es jelenleg is futo anime.

Jubei79 2012.10.10. 19:27:07

Ok, ok, így már el leszek látva egy ideig :) De a Skip Beat-et és a Sayonara-t nem találom a usteamen...
Afro Samurai? :)

jadu 2012.10.10. 19:32:48

@Jubei79: nekem az nem tetszet.

sayonarat lehet mar csak torrentezni tudsz..na majd ha hazaertem utana nezek ;)

ja es arakawa under the bridge...csak mobil bill szar nem en vagyok bena ;))

jadu 2012.10.10. 19:34:30

@jadu: plusz egy t a nem tetszet-hez :p

Jubei79 2012.10.10. 19:42:03

@jadu: Én elfogult vagyok mindennel szemben ami szamuráj :)
Sayonara ncore-on sincs, sebaj, hagyd csak, van más :)

Jubei79 2012.10.10. 20:06:34

@jadu: Értékelem az erőfeszítéseidet :)

jadu 2012.10.10. 20:11:24

innentől majd priviben. bocsi, hogy szét offoltuk a topicot :(((

@Jubei79: n-core jó de animénél nem a legjobb választás ;) na de mindjárt a részletek csak priviben :)

lányként a fővárosban 2012.10.10. 23:52:35

Gyerekek, gyerekek, hát mi ez a nagy összhang?
Egyébként én a Dragon Ball-nál leragadtam... és azt már tudjtáok, hogy ifjú sátán volt a szerelmem :)

Jubei79 2012.10.11. 00:18:47

@lányként a fővárosban: Hát figyelj, ha elhanyagolsz, ne csodálkozz hogy mással is szinkronizálok :)
A húgomé is Piccolo volt, nekem csak példaképem :P
süti beállítások módosítása