A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Irodai petting

2012.10.20. 00:56

szerző: lányként a fővárosban

Többször mondtam f.m-nek, hogy a blogolvasók már valami történést szeretnének, úgyhogy ez most csak miattatok történt. gomb kikapcs.

Reggel együtt mentünk egy külsős irodába. Onnan a régi irodába, ami már zárva van. Csak ketten egy helyen. Átöleltük egymást úgy hosszasabban. De éreztem, hogy ez azért már nem elég. Finoman elkezdtem csókolgatni a nyakát, majd az arcát, erre simogatni kezdte a combomat, végig simította a fenekemet, és ennyi. Ilyen szinte minden nap van, nem haladunk előbbre. Mikor beszálltunk a kocsiba, mondtam neki, hogy még mindig túl udvarias, és nem él minden lehetőséggel. Egy pillanatig átgondolta, és rájött, hogy igazam van. így úton visszafelé ahogy a belső combjaimat érintette, azzal a mozdulattal fokozatosan egyre távolabb helyeztem a lábaimat egymástól. Megállapítottuk, hogy ez mind szép és csodálatos, csak olyan kár, hogy már harisnyát kell hordani. Most először éreztem igazán, hogy kívánom őt. A cégnél már csak egy ember volt bent, mire visszaértünk, és ő is elment ebédelni. Csak ketten bent. Csókolt és érintett. Majd eltávolodtunk egymástól, hogy nyugodjunk le, beszélgessünk. Ott ültem az asztalon, ő velem szemben állt, s munkatársunk bármikor érkezhetett, aki szinte rögtön ide lát be elsőnek. De a harisnyám már akkor sem jelenthetett akadályt. Pontosan olyan gyengéd és finom az érintése, mint gondoltam. Én pedig csak szorítottam magamhoz, így hallhatta az elfojtott sóhajok felszínre kerülését De az a lift folyamatosan járt fel és le, és nagyon úgy tűnt, hogy a mi szintünkre érkezik. Így felpattantam az asztalról, megigazítottam a szoknyámat, és visszaültem a helyemre. Megrészegített egy kicsit, éreztem a világok közti különbséget. Mondta, hogy akkor ő most inkább kicsit elvonul az ő irodájába, de ha gondolom látogassam meg. Nem telt el 2 perc már ott voltam. Ott is ránk lehet találni, de már több a reakcióidőnk. Beleültetett az ölébe, és folytatta, amit elkezdett. Éreztem, ahogy néha megremeg az egész testem, és csak szorítottam magamhoz visszafojtott lélegzettel. Igen, ő pont olyan típus, amilyenre vágyom jelenleg, már ami a szexualitást illeti. Szerintem nincsen annál jobb, mikor érezzük, hogy örömmel és figyelemmel érintenek meg, és persze emellett tudom, és érezteti, hogy iszonyatosan vágyik rám, a személyiségemre és külsőmre vonatkozó bókokat meg sem említem. Érzem, hogy ez az ember akar engem, a testemet pont annyira mint a lelkemet, vagy ezt fordítva szokás mondani.Na ilyen találkozásban nagyon régen volt részem, félig tudatosan Vágytam rá, hogy én is hozzá érjek. Sajnos neki mennie kellett, így is 2 órával túlléptük a munkaidőt. Pedig azt éreztem, hogy még, még, és ő is. Teljesen elvarázsolt hangulatba kerültem. Ebből már ennyi nem elég. Elérkeztünk arra a szintre, mikor már egy egész estés felvonást érdemel a történetünk. A későbbi telefon értekezésből kiderült, hogy az elvarázsolás nála is jelen van,mondjuk ezt mondania sem kellett, mert láttam és éreztem. Minden egyes reakciójából, és őszinte megnyilatkozásából azt érzem, lehet csak szerelembe esik, és nyilván nem emiatt a kis interakció miatt, hanem érzem és tudom, és még mondja is, hogy a szexuális vágyon kívül más is vonzza. 

Ő most kezd felszabadulni a rossz házasság hatalmas nyomása alól. És örülök, hogy kezdetben én vezethetem végig a felszabadulás útján. 

Címkék: Irodai petting Szexualitás

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr484859003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.10.20. 01:23:38

Szóval lassan lemondasz az anonimitásról? Ha igaz amit írsz, akkor a pletyka természetének hála a munkatársaid is tudni fognak a blogodról, és ne adj isten a családod is. Ha már tudnak róla, akkor nem szóltam. De akkor ki előtt titkolod az identitásodat? :)

Jubei79 2012.10.20. 12:33:46

A harisnya nem akadály, jómagam is téptem már szét a kritikus helyen hasonló szituban :)
De azért azt megjegyezném, hogy munkahelyi szexre nekem már ment rá állásom... :(

@hevesi avokádó: ...mert gondolod f.m. el fog dicsekedni a bloggal? Mert szerintem a kollegákkal szemben Lánykánk tabu téma...
Különben is, más dolog hagyni a dolgokat folyni a maguk medrében, és megint más kifejezetten elébük menni.

hevesi avokádó 2012.10.20. 15:44:45

Ha f.m. direkt nem is, de akaratlanul nyomra vezetheti a környezetét. Mondjuk a munkahelyi gépéről nézi meg a blogot, és a rendszergazdának feltűnik. Vagy ha otthon nézi, akkor az asszony veszi észre, ha akarja. De ugyanez a veszély lánykánkra is leselkedhet, a lányok kevésbé elővigyázatosak, megfontoltak.

lányként a fővárosban 2012.10.20. 18:42:28

F.m. csak a létezéséről tud, címet nem. A rendszergazdát pedig csókoltatom :) úgy is gyanúsan kedves mostanában
süti beállítások módosítása