A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Tegnap este csak bevágtam egy kis hisztit,vagyis megemlítettem,hogy 2 nap bejelentett eltűnésért bizony én  visszavonulok a játékból. Ő azt állította,hogy ezzel tőrt döftem a szívébe, mert nagyon jól tudom,hogy mennyit jelentek neki.Váltottunk néhány üzenetet,és nem is tudtam visszaaludni, órákig éberen feküdtem: ezt most miért is csináltam? Ma csak délután jött be,egész nap nem volt köztünk kontakt. Először aktuális munkahelyi dolgokról beszéltünk,de muszáj volt rátérnem a mi ügyünkre. Kezdetben negatívan nyilatkozott,akkor éreztem,hogy "na ezt már megint elrontottam",és mikor belegondoltam,én már nem tudom elképzelni,hogy ne flörtöljünk egymással. De utána helyre állt a kommunikációnk, és azt mondta: "azt hiszem én szerelmes vagyok beléd". Minden gondolata én vagyok, és hogy az én szavaimmal éljen: megmérgeztem a gondolatait. Furcsa volt hallani,olyan könnyedén jöttek a szájából ezek a szavak. Annyit be kellett ismernem, hogy itt bizony az a baj, hogy már bennem is van méreg. Hogy ez pontosan mit jelent,még én sem tudom,de lehet valami elndult,lehet. Vagy lehet csak az érzés,és tudat,hogy milyen hatással vagyok rá+a szexuális vágy.

Hát így állunk.

Címkék: Szeretlek Bűvkör Szerelmes vagyok beléd

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr224868429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadu 2012.10.24. 23:01:19

mi a szerelem? te hogyan definialod?

hevesi avokádó 2012.10.25. 00:10:46

Here we go again.
Olyanok vagytok, mint a grillcsirkék akik vágyakozva néznek egymásra miközben forognak a sütőben, és észre se veszik, hogy már a fejük sincs meg. Van-e élet a sütőn túl?

jadu 2012.10.25. 06:06:35

@hevesi avokádó: :) pontosan.

amugy sokszor amire azt hisszuk, hogy szerelem, pusztan vagy ;) en meg nem hasznalnek ilyen fellengzos szavakat, hogy szerelmes vagyok es bla bla.

lányként a fővárosban 2012.10.27. 23:04:19

Egyelőre csak sülni szeretnék
Én egyébként nagyon kedvelem a "szerelmes vagyok beléd" és egyén fellengzős szavakat

jadu 2012.10.28. 10:19:16

nem arrol van szo, hogy kedveled vagy sem az ilyen szavakat, hiszen az egyertelmu :p hanem hogy en meg nem hasznalnek ilyen kifejezeseket. bar ha ffi lennek es el akarnek hoditani egy csajt, csak ezt loknem neki :)

Jubei79 2012.10.28. 11:03:53

@jadu: :D Még szerencse hogy nem vagy az, mert nem sok sikered lenne :) Csínján kell bánni az ilyen erős vallomásokkal még akkor is ha történetesen igazak, mert könnyen elkopnak, és főleg elijeszthetik a prédát, ameddig az érzelmileg nem tart közel ott.

jadu 2012.10.28. 15:25:25

@Jubei79: na na, de konnyen eszreveszi az ertelmesebbje, hog mikor elvezi az ilyet egy no s mikor nem ;) a kis hercegnok ezt kivanjak, az epekedest, az imadatot, a rajongast. egy alacsony onbizalmu no sem riad meg az ilyen bokoktol ;) s persze vannak masok is, akiknek ez sok es riaszto...

Jubei79 2012.10.28. 15:59:52

@jadu: Nem, nem veszi észre, mert a nők szánalomból színészkednek. Max a tapasztaltabbak szúrják ki a kínos félmosolyt.
A kis hercegnők is hamar megunják az imádatot, zsebrevágják a skalpot és valami nagyobb kihívás után néznek.
Egy alacsony önbizalmú nő meg egész egyszerűen nem hiszi el hogy tetszhet valakinek. 2 évembe telt egyet meggyőzni...

jadu 2012.10.28. 18:08:37

@Jubei79: persze, hogy nem hiszi el, ez meg nem zarja ki, hogy szeret ilyet hallani...

amugy igazad van a szineszkedest illetoen, bar ezt en sosem ertettem, hogy miert kell.

persze, nem szeretnek altalanositani es azt mondani, hogy csak a es b. Rengeteg lehetoseg van meg, am a hercegnokre es a keves onbizalmu emberekre talan a legjellemzobb, amit irtam. Bar szeretnem azt hinni hogy mindenki arra vagyik, hogy o szeretve legyen es ezt meg is mondjak neki, nem feltetlen azonnal, de idovel. Tenyleg jo lenne, ha ez igy lenne...foleg, ha ezt viszonozni is tudnak.

Jubei79 2012.10.28. 18:43:16

@jadu: ...de nem is garantálja. Az önbizalomhiányosak azt hiszik ilyenkor hogy csak vígasztalni akarják őket. Van aki ezt jó néven veszi és hálás, mert a szándékot látja, és van akinek sérti a büszkeségét. Én úgy látom az utóbbi a jellemzőbb.
Színészkedni a lelkifurdalás elkerüléséért kell. Persze ez csak halogatás, erre nem lehet alapozni egy kapcsolatot.
Szeretni, és szeretve lenni? Ha minden ilyen simán menne, elsatnyulnánk :)

jadu 2012.10.28. 19:04:23

@Jubei79: mar senki se ertekeli a nemes egyszeruseget :D

amikor sodrodunk nem satnyulunk el? ;)

Jubei79 2012.10.28. 19:46:18

@jadu: Néha a kerülőút könnyebb...
Látom nagyon meg akarsz fogni :P
De igen, viszont előbb kapálózni kell :) Kapálózás nélkül a sodródásnak nincs értéke, sőt értelme. Olyan mint a víz a halnak, nem is tud róla. De ha kiveszed egy pillanatra, és visszaengeded, mindjárt tudatára ébred. Nem a sodródás a lényeg, hanem a felismerés.

jadu 2012.10.28. 20:46:42

@Jubei79: így már tetszik a sodródás, csak a felismerés pillanatáért ;) utána már, ha ráeszméltünk, hogy eddig csak kapálóztunk, egy kicsit pihenjünk, élvezzük a felismerést, aztán ideje lesz rendesen úszni/tempózni ;) addig, amíg az is kapálózássá fajul :P jó kis körforgás, vagy nem ;)

Nem tudom, kapcsolati dolgokban, amikor már nem csak a te életed és érzelmeid játszanak, amikor már nem te vagy egyedül, lehet kerülőutakat választani? Saját érdekedben tuti, de a másik ezt érdemli?
Ha valaki igen, mert úgy jó neki (egy jó kapcsolat illúziója fontosabb neki, mint maga a valóság) akkor egye fene, kapja meg :) nem vagyok semmi jónak az elrontója :D

Jubei79 2012.10.28. 21:20:47

@jadu: Azt hiszem bezavar a hasonlat sántítása, az a sodródás amiről én beszélek nem tétlenség, csak nem-ragaszkodás, hogy egy másik képet is behozzak, egyfajta könnyedség. És nem pihenő, hanem lételem. A halnak is vissza kell térnie a vízbe :)
Egyébként kösz hogy feszegeted a témát, általa előttem is jobban kikristályosodik.
Mondtam már hogy csak saját érdek van :) Van akinek történetesen egybeesik máséval (jót akarok neki), és van akinél nem, de csak saját érdek van.

jadu 2012.10.28. 21:27:31

@Jubei79: szerintem nem csak saját érdek van, különben miért segítenék másnak? Ja, a jó tett helyében jó miatt ;)

De tudod mit? Sajnos az anya is azért neveli a gyerekét, h gyönyörködjön benne s a saját munkájában :( szomorú. De ezt most komolyan mondom. Néha vannak kivételek, amikor a szülő nem magát akarja megvalósítani a gyermekben és tényleg önérdek nélkül jót akar neki ;) de ez a kevesebb...

jadu 2012.10.28. 21:28:28

@Jubei79: mellesleg a sodródás ebben az értelemben valóban nem jó hasonlat ;)

Jubei79 2012.10.28. 21:43:13

@jadu: Nem feltétlenül, hanem mert attól érzem jobban magam. A végső érdek mindig az, hogy mitől érzem jobban magam.
Igen, szomorú hogy sokan úgy akarnak egy gyereket, mint egy háziállatot...
Önérdek nélkül senki nem csinál semmit :) De még a semmittevés is önérdek :) Minden rólunk szól. De ez nem baj, amíg másokat tiszteletben tartok, vagy pláne ha egyeznek az érdekek: "Te az enyém, én a tied" :)

Jubei79 2012.10.28. 21:47:28

@jadu: Minden hasonlat sántít, különben megegyezne magával a hasonlítottal :)
A hasonlat értelme nem a tökéletes illeszkedés, hanem a megvilágítás. Nem a Holdra mutató ujjra kell koncentrálni, hanem a Holdra :)

jadu 2012.10.28. 21:59:41

@Jubei79: ebből kiindulva olyan embert kell keresni társnak, partnernek (bocsi, de utálom a "párom" kifejezést, a pasimra se használom), akinek az önérdeke megegyezik, vagy inkább összecseng a jobb szó rá, szóval összecseng, egybevág az enyémmel. Különben disszonancia van és ilyen kapcsinak nincs értelme.

Hmm,
-Nektek önállóan kell gondolkoznotok! Ti mind egyéniségek vagytok!
-Igen, mi mind egyéniségek vagyunk!
-Ti mind különbözőek vagytok!
-Igen, mi mind különbözőek vagyunk!
-Én nem!

:D

vannak jó, kifejező hasonlatok képek, amik egész pontosan körülírják a mondanivalót. Csak meg kell ezeket találni, és a helyes definíció is fontos :)

Jubei79 2012.10.28. 22:13:52

@jadu: :D Ez jó :)
Milyen érdekes, én is gyűlölöm a "párom" szót, elviselhetetlenül nyálas, de a "társ" meg a "partner" sem jobb :P
Barát, barátnő, szerintem ezek a legjobbak.
Én ennyire nem apróztam el, ha nekem ő kell, neki meg én, akkor az nagyon jó :)
Nem tetszik a hasonlatom? Mondj jobbat! :P

jadu 2012.10.28. 22:22:27

@Jubei79: őszintén? barát/barátnő sem tetszik, mások előtt a pasimra úgy utalok, hogy a pasim vagy pöcsösöm :D

kedves és meghitt, ugye? :D

Jubei79 2012.10.28. 22:24:04

@jadu: előbbi éretlen, utóbbi szexista :P

jadu 2012.10.28. 22:32:54

@Jubei79: oké, de majd emailben ;) kezdjük megint szétoffolni ezt a threadet :D

Jubei79 2012.10.28. 22:43:48

@jadu: Kíváncsi voltam mikor veszed észre :P

lányként a fővárosban 2012.10.28. 23:40:25

Szóljatok, ha már összejöttetek!

jadu 2012.10.28. 23:50:10

@lányként a fővárosban: sorry :( majd moderálom magam és nem fogok offolni.

és lol

lányként a fővárosban 2012.10.28. 23:54:54

Én nem rosszból mondom :) Tőlem cseveghettek itt

jadu 2012.10.29. 00:00:55

@lányként a fővárosban: de akkor sem erre való, ez a Te blogod, a Te történeted ;)

jadu 2012.10.29. 00:17:31

@lányként a fővárosban: igen s jókat "vitatkozunk"

(még mindig lol)

Jubei79 2012.10.29. 15:10:06

@jadu: Idézőjel nélkül, a szó legnemesebb értelmében :)

Jubei79 2012.10.29. 15:12:58

@jadu: Szerintem más számára is érdekes lehet néha az elkalandozásunk...

Jubei79 2012.10.29. 15:23:15

@lányként a fővárosban: Miért, akarsz jönni kamerázni? :)
süti beállítások módosítása