A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

F.m. The end

2012.10.28. 23:39

szerző: lányként a fővárosban

Egyébként tényleg uncsi már ez az f.m. sztori, főleg mert nem halad sehova. Az 1-2 majdnem szex nem kielégítő. És ma délután pedig azt az információt kaptam,hogy már nem is írkálhatunk egymásnak,mert otthon szigorú ellenőrzés van.Remel. Az hogy találkozzunk hosszú szervezést igényel, és bent is fokozottan kell azért figyelni. Már megint csak oda lyukadok ki, hogy ennek most mi értelme is van? Mert kb. semmi. Ha kiderül a 2 kis mókázgatásunk, akkor nem vele, hanem az állásommal is játszom. Eddig sajnáltam,mivel jobb magánéleti sorsra érdemes,de most már lehet nem. Lehet szeret kicsit mártír lenni, persze még mindig nem tudom,csak sejtem mi van akkor, ha egy gyermek és az iránta érzett szeretet kell előtérbe helyezni. De azért ennek akkor sincs sok értelme, az idő múlásával a "szenvedéstörténet",vagyis a vontatottság is egyenesen arányos, még akkor is, ha nekem van a valaha látott legszebb puncim -nem,erről sem teszek fel fényképet-

Szóval uncsi, és ezt a harcot inkább meghagyom nekik otthonra, Nekem úgyis a hétvégi énemre van szükségem,szép volt jó volt és szükségszerű ez a kis szünet,de újra akarom és kívánom a hétvégi cipőkopogást és szórakoztató történeteit. Jövő héten akcióba is kezdek.

It's time to say goodby

Címkék: F.m. és a felelősség F.m. The end

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr604875901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.10.28. 23:52:00

Rúgj ki a hámból, és holnap egyél egy sajtburgert!

lányként a fővárosban 2012.10.28. 23:56:06

@hevesi avokádó: A kezdettől fogva keresem a stílusodra a megfelelő szót,de még mindig nem találtam, az ironia erre oly kevés

lányként a fővárosban 2012.10.29. 00:11:03

@hevesi avokádó: én ugyan szeretlek apád-anyád nálam jobban nem szerethet

Jubei79 2012.10.29. 20:11:52

Nekem nincs gyermekem, de volt egy barátnőm, akinek volt egy 5 éves kislánya.
Én alapvetően nehezen nyílok meg, és nem szeretem ha bekerül a képbe egy gyerek, hiszen engem az anyuka érdekel, nem a gyereke, de egy idő után a megismerkedés elkerülhetetlen, és ez a kislány pillanatok alatt elolvasztott.
Hogy milyen ha van egy gyermek? Hát az olyan, hogy automatikusan és a világ legtermészetesebb módján Ő lesz a legfontosabb. Az ember elfeledkezik magáról, csak Őt akarja kényeztetni, az öröme mindennél többet ér. Azt vettem észre, hogy ellenállhatatlan vonzódást kezdek érezni az ajándékboltok, plüssállatok és Barbie-babák iránt, felhajtok mindent amire csak vágyik, még ha azt a filmben látott plazmagömböt már nem is lehet sehol kapni, mert kiment a divatból, én megszerzem, és ráköltöm még a gatyapénzemet is. És határtalanul boldog voltam, mikor hallottam hogy meséli a nagyinak, hogy ezt a Gyuritól kaptam, meg ezt gyűrűt is, és ezt a Scoobys mesekönyvet is.
És Ő nem is az én gyermekem volt. De azóta is kislányt szeretnék egyszer...
süti beállítások módosítása