A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Én nagyon be akartam öltözni tegnap este. És egyébként is már nagyon éltetni akarom újra a hétvégi énemet. Azt találtam ki, hogy szépségkirálynő akarok lenni.Jó tudom, ez nem az az igazi jelmez kategória, de erre vágytam. Pont ezért voltam nagyon szomorú,mikor kiderült, hogy senki sem akar velem tartani egy szerda esti partyra. Egészen tegnap délutánig, mikor az egyik barátnőmmel megbeszéltük, hogy mégis csinálni kell valamit este. Gyorsan rohantam is munka után koronáért meg fehér szalagért.Átmentem a barátnőmhöz,el is kezdtünk italozni,cseverészni,készülődni.

A sminkesek most csukják be a szemüket. Nincsen alapozóm,annak ellenére, hogy tudom,csodákra képes, De most úgy éreztem szépségkirálynőként csak a tökéletesen tökéletes arcbőr jöhet szóba. Így a barátnőmét használtam,és hát bizony, lehet mégis be kell szereznem egyet - amikor nagyon nagyon ritkán az arcomra kerül,akkor mindig megállapítom,hogy kell -. Maga az egész sminkem is elérte a tökéletesség szintjét. Az igazi göndör fürtjeimre már nem volt idő,így a barátnőm néhány laza hullámot tett a hajamba. Amit azt hiszem én már nem is láttam, vagy hát így most már nem is emlékszem rá. Csak arra, hogy egyik pillanatról a másikra nagyon rosszul lettem. És így kész hajjal és sminkkel bedőltem az ágyba.

Ám előtte vagy közben elkövettem azt a hibát, hogy írtam f.m.-nek. Nagyon nem jó passzban váltunk el egymástól, és tudom,hogy ő meg egyébként is igen rossz passzban van. Így a roppant okos kis fejem és kezem  megírta neki, hogy ha nem mond semmit én akkor is szeretni fogom. Illetve azt hiszem ezt,azóta sem mertem újra elolvasni.Ezzel leginkább csak a probléma, hogy ugye állítólag ellenőrizve van. Hogy mit jelent ez pontosan, azt nem tudom.  Kedden megmondtam neki,hogy szeretnék kimaradni a családi drámából,és a kis erotikus kalandunkat meg elfelejteni. Délután leültünk beszélni szakmai dolgokról,sok sok zűrös helyzet van,amit neki kellene megoldania,a végén megöleltem és mondtam neki,hogy minden rendben lesz itt is,meg a magánéletében is.Nagyon szorosan ölelt,és nagyon kedvesen mondta,hogy nagyon nagyon szeret,és hihetetlen könnyedséggel mondtam, hogy "én is szeretlek". Azt hiszem ezek nem férfi-női szerelmes szeretetek, hanem olyan emberbaráti szeretetek. Mikor ma felébredtem és eszembe jutott a tettem, fogtam a fejemet, hát normális vagyok én???????? Lehet a felesége olvasta el,az biztosan remek szituációt eredményezett. Még szerencse, hogy lemerült és kikapcsolt a telefonom, és csak este értem haza, hogy feltöltsem. Rettegve kapcsoltam be. 2 új whatsapp üzenet. Egy ideig nem mertem megnézni őket. De aztán összeszedtem magam,és megkönnyebbültem,hogy nem tőle jött. És annak is örülök,hogy egyáltalán válasz sem jött. Az e-mailemet is ugyanilyen félelemmel néztem meg,lehet ott vár valami csodás levél,de nem. Ha baj lenne,az lehet valamilyen formában már eljutott volna hozzám.Persze nem biztos.Csak az a biztos, hogy hétfőn szégyenkezve megyek be, remélem nem beszélünk róla ,ne is beszéljünk semmiről.

Én pedig mondhatnám,hogy nem iszom egy ideig,és majd kevésbé leszek meggondolatlan meg ilyenek. De hát akkor hazudnék. Holnap este bepótlom a tegnap estét is. Ha holnap is rosszul leszek,akkor sajnos ez azt jelenti, hogy a szervezetem nem akarja visszafogadni a hétvégi ént. Vagy csak annyit,ami a Trend című filmben is elhangzik, hogy mindig egyél mielőtt belövöd magadat .

Címkék: Hétvégi-én Szeretlek F.m. The end Visszatérés az éjszakába

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr304884636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.11.01. 23:44:35

Ilyen ritkán jársz haza? Jó, mondjuk biztos nincs közel. De a 4 nap az 4 nap.
Míg mások befelé fordulnak, te tavaszi hangulatban vagy. Érdekes.

hevesi avokádó 2012.11.02. 00:16:08

@lányként a fővárosban: Ezt már hallottam. De nincs okod a félelemre. Én békés vagyok. Maradjak inkább csendben? Akkor csak bólogatni fognak neked. Küldj el, ha akarsz.
süti beállítások módosítása