A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

kis mókázás

2012.11.03. 23:29

szerző: lányként a fővárosban

Tegnap este valahogy lett volna kedvem megismerkedni valakivel, ez azért ritka pillanatok egyike. Eszembe jutott, hogy július óta nem randiztam, valljuk be az azért nem most volt. Volt egy időszakom,mikor úgy véltem mindenki megérdemel egy esélyt arra, hogy megpróbáljon elbűvölni. Hát ebből voltak érdekes szituációim. Mikor jött az a másnapi sms: találkozzunk, hát találkozzunk. Általában nem túl nagy kedvvel álltam neki a készülődésnek, és többször előfordult, hogy nem emlékeztem az illetőre. Úgy voltam vele, ha megadtam neki a számomat, akkor annyira szörnyű csak nem lehet. Az volt a taktikám, hogy mindig felhívtam a barátnőmet mielőtt odaértem a megbeszélt helyszínre, -telefonálok=nem csak úgy állok ott-  hogy ne tűnjön nagyon szerencsétlen helyzetnek, hogy nem ismerem meg az illetőt. De amennyire jófej vagyok, általában közöltem előre azt a tényt, hogy neki kell rám találnia. És hát bizony volt olyan, hogy nagyon nem örültem a megtalálómnak, és elgondolkoztam, én ennek miért??? Na mindegy, most nem ez a lényeg.

A szomszédságomban lévő vendéglátó ipari egységben lehet venni a legcsodálatosabb croissant,kakós-mogyorós és citromos-vaníliás függő vagyok, ha ilyet ehetek egyértelműen jól indul a napom. Délután belebotlottam egy csodálatos fülbevalóba és gyűrűbe, ez eldöntötte az esti fellépőruhámat. Közben pedig érkezett egy üzenet,f.m.től, csak az első néhány szót láttam, nem mertem elolvasni. Az a néhány szó pedig arról szólt, hogy szörnyen megaláztam mások előtt, nem, nem akartam tovább olvasni. Az esti lányos csevejünk elég őszintére sikeredett, családi titkokra derültek fények, és elemzésre kerültek a régi sokat jelentő kapcsolatok. Az alkohol persze elolvastatta velem azt az üzenetet,de csupán annyi állt benne a mások előtt való megalázáson kívül, hogy aki egy kicsit is kedveli a másikat,az nem tesz ilyet. (nem értem teljesen,mire gondol)Egy viszonylag újnak mondható szórakozóhelyre mentünk, már egy ideje vágyom ide, még az a 15 perc sorban állás sem tántoríthatott el. És nem is csalódtam a helyben sem külsőleg ,sem felhozatal szempontjából. Nemek arányát tekintve férfi dominanciát véltem felfedezni, és abból is a jobb fajtákat. Ennek ellenére mégis valahogy úgy alakult, hogy néhány angol mondaton kívül más kontaktom nem volt a férfi néppel. Ugyan szerintem külsőm tökéletes volt, ezek szerint a kisugárzásom nem a bevonzó alakját vette fel, Összefutottam egy fiú ismerősömmel, és mire visszaértünk a cigizésből már megtörtént a lámpaoltás, és a barátnőmék is hazamentek- ez már kb a megszokás,most is mondták,hogy ne fél órára tűnjek el,mondtam, hogy jaj nem, csak egy cigi, hát persze...- pedig még csak 4:30 köeül járt az idő, nem szeretem, mikor ilyen korán befejeződik egy buli. A ruhatárnál egy másik fiú ismerősbe botlottam. Ő még évekkel ezelőtt udvarolt nekem, mikor siófokon dolgoztam, majd tavaly nyáron összefutottunk egy szórakozóhelyen, és idén télen is. A legutóbbi találkozásunk alkalmával el tudtam volna vele képzelni egy éjszakát,de nem történt meg, egyszer tuti erről is külön bejegyzés fog állni. Mondta, hogy menjünk el reggelizni a McDonaldsba, milyen romantikus...de elmentünk. Elviccelődtünk, egyértelműen azt a kimaradt éjszakát szerette volna bepótolni,de az én vonzódásom hozzá akkora szólt, már nem. Bármennyire utálom a kort az öregedést és minden velejáróját, egyik előnye, hogy az ember egyre inkább tudja, mire van szüksége, és nekem  tegnap reggel nem egy 23 éves fiú ölelésére. Így szépen kiszálltam a taxiból a ház előtt, és mondtam, hogy az úriember pedig megy tovább.

7 óra körül kerültem ágyba,sajnos 2 óra múlva már ébren is voltam, és 2 üzenetet fogadott, mindkettő f.m.től, este nem reagáltam a megalázós sztorira. Azt írta, hogy még így is mindig csak rám gondol határtalan szeretettel, és nagyon csodálatos volt a tegnap esti öltözetem is - fb fénykép - és ne haragudjak rá, amiért őrült. Mivel nagyon úgy tűnt a méreganyagok nem hagynak visszaaludni, ezért kb 3 órás üzenet partynk volt, többek között megint elhangzott, hogy szeret csupa nagy betűvel, és mindenemet. Újabb 2 órás alvás és hosszú fetrengés után 5 órakor sikerült kilépnem az utcára, mikor már persze sötét volt. Nagyon jó vagyok....

És most megint azt érzem, hogy nem akarok egyedül tölteni egy szombat estét sem. Most nem jó egyedül, és e szerint fogok cselekedni is.

Címkék: Hétvégi-én kis mókázás

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr944887600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadu 2012.11.04. 00:41:34

nem akarod fm-et a szervezetedből "kiüríteni"

jadu 2012.11.04. 00:43:33

4:30 az tényleg korán. min 5:30-ig szoktak a bulik tartani, MINIMUM :D

lányként a fővárosban 2012.11.04. 23:13:14

Szerintem az egy idő után magától kiürül, ha nem lesz semmi történés...
Szerintem 6:00 lenne egy korrekt zárás :D

jadu 2012.11.05. 00:08:34

de mindig van tortenes, vagy te irsz neki, amikor epp hianyzik a bok, vagy o ir neked... nem hagyjatok egymast "kiurulni"... szoval ezert irtam, h nem akarod ;) legalabbis egyelore nem.

na ugye, szerintem is, amikor mar viszonylag kenyelmesen lehet bkvzni :p elsok jaratokkal menni is szar :p taxira meg csoro diakkent nincs mindig penz...

lányként a fővárosban 2012.11.06. 00:22:40

@jadu: Szerencsére nekem a reggeli tömegközlekedés kimaradt az életemből 1-2 alkalmat kivéve. Szerintem nincs annál viccesebb,mikor a csini csillivilli lányok reggel felszállnak a villamosra vagy a metróra :D

És te hová jársz szórakozni?

jadu 2012.11.06. 08:58:30

@lányként a fővárosban: mindenevő vagyok, anno sokat jártam hajógyárira, de mostanában inkább romkocsmák a Kazinczyn, ötker, doboz, néha (főleg nyáron) groove, meg nagyon ritkán papok és prostik :) (mert a mindenevőségbe beletartozik a rock/industrial/metal is ;) és a többi és a többi...)
süti beállítások módosítása