A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Nemrég említettem, hogy már elmaradnak a buli utáni vidám másnapok: de jó volt a tegnap éjjel. De ma visszakaptam ezt az érzést. Hatékony ugyan nem voltam..... A délutáni barátnős találkozót lemondtam, mert képtelen voltam időben elindulni itthonról. A tervezett nagy óriási extra takarítás elmaradt, az ékszereimet sikerült rendbe tennem, mivel kaptam egy új ékszeres ládikát, illetve az éjjeli szekrényemen pakoltam össze. A lakásban hihetetlen a felfordulás. Ma eldőlt, hogy akkor nálam csinálunk házibuli szerűséget. Határozottan nem vágytam szórakozóhelyre, szerintem ez így lesz jó. Eszünk,iszunk,activity,beugró, 7 lány egyelőre. Csak azt nem tudom hogyan lesz itt rend holnap estig.... főleg, hogy én 9-ig egy rendezvényen is fogok dolgozni, na mindegy valahogy megoldom.

Pedig mára terveztem egy összegző bejegyzést készíteni az évről. De azt hiszem marad új év első napjára.

A tegnap megismert fiút leinformáltam. Annyira nem ismeri az illető,de egyértelműen ajánlja, Ma is írt többször is, utalt rá, hogy megihatnánk egy kávét ma, vagy esetleg holnap. Én inkább a 2013-as évet választottam már, mivel a holnapom kaotikus. Egyébként elég minimalista, már ami az sms stílust illeti.

Képzeljétek, boldognak érzem magam, csodálatos érzés.

Én egy elég jó évet zártam azt hiszem, és érzem, hogy a következő még jobb lesz. Remélem sok sok érdekes és szórakoztató sztoriban lesz részem.Bár be kell vallanom, most is tudtam volna sokkal több mókás történettel szolgálni, ha a lustaság nem hatalmasodna el rajtam időnként (25 éve) és mindent virtuális papírra vetnék.

Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!!!!

Üdvözlettel:

                 K.  ; )

Címkék: Utolsó bejegyzés 2012

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr404988630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar ember teli szájjal 2012.12.31. 08:30:47

Boldog új évet neked is! Jók voltak a posztok, érdekesek az élmények, meg az h milyen is így "megismerni" valakit.

lányként a fővárosban 2013.01.02. 00:54:16

Köszönöm,Neked is :)

Ez az egész blogolás nekem is ugyanolyan érdekes. Néha csak állok nézek: én most tényleg megosztom az életem darabjait másokkal??
süti beállítások módosítása