A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Azt hiszem kezdődik a téli depresszió. Szombaton sem csináltam egész nap semmit, ahogy ma sem. a szombat talán még érthető is, tegnap este már nem tudtam mit kezdeni magammal, programot kellett volna szervezni. Ma dél körül ébredtem, és utána még 2 órát töltöttem csak úgy az ágyban, úgy éreztem az egész napot szeretném átaludni.  Na ekkor éreztem, hogy lehet kezdődik a rossz érzés...az utcára sem volt kedvem kimenni.Sajnos muszáj volt elmennem a boltig. Persze mikor elhagytam a lakást és minden érzékszervem felfogta, hogy milyen jó idő van, és valószínűleg milyen jó idő volt, akkor meakulpáztam egy sort. 5 körül kezdtem érezni, hogy lehet mégis van bennem némi élet, de nem sok. És tudom, hogy ha újra jó passzba kerülök, akkor meg fogok bánni minden elpazarolt percet, és főleg több elfecsérelt napot egymás után, de most éppen nem ez az időszak van. És egész nap csak ennék, a legkülönbözőbb ízekre vágyom együtt, és egymás után. Akarok tejszínhabot, uborkát, sushiet, csokit, kelkáposzta főzekéket, bolgnai spagettit, rántott sajtot, karamell szirupot, nachost, kovászos uborkát, még több karamell szirupot, és azt hiszem még sokáig tudnám sorolni mire is vágyom. A testedzést  egy ideje szinte teljesen hanyagolom, heti 1-2 torna vagy annyi sem. Zöldség-gyümölcs sincs minden nap az étrendben. Nem lesz ez így túl ígéretes. Nem vagyok Csernus Imre fan, de van 1-2 mondata, amit soha nem felejtek el, az egyik az, hogy ha tudjuk mit kell tennünk, de nem tesszük, akkor gyakorlatilag szembe köpjük saját magunkat. Ma is eszembe jutott ez a gondolat. Egyébként meg nálam is a Csernus módszer a nyerő, nem szépen finoman kíméletesen kell rávezetni valamire, hanem rögtön csúnyán szembesíteni a hibáimmal. Ugyan kiborulok, és ha kiabálnak velem még lehet sírva is fakadok, de más megoldás nincsen.

Mindig emlékeztetem magam arra is, hogy nekem gyakorlatilag semmi okom arra, hogy rossz érzésem legyen bármi miatt is. Nekem nincs rossz sorsom, vagy rossz életem. Persze mindig lehetne több és jobb, és majd idővel biztosan lesz is. De most csak vágyom valakire, aki ott van, vagy inkább itt van. Kézenfogva, átölelve. Bármennyire nem tudom elképzelni, hogy valakit beengedjek az életembe..És persze félő, hogy az a valaki ott állna az ajtóm előtt,de én mégis kulcsra zárnám. Az ablakon lehet kinyújtanám a kezemet, de beengedni már tudnám. Ellentétek, ebben is, mint minden másban.

Címkék: Téli depresszió

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr184889361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.11.04. 23:25:38

"Egyébként meg nálam is a Csernus módszer a nyerő, nem szépen finoman kíméletesen kell rávezetni valamire, hanem rögtön csúnyán szembesíteni a hibáimmal."

Ha ezt komolyan gondolnád, akkor a lábamat csókolgatnád, és nem "félnél" tőlem.
Én vagyok a te Csernusod. Bevállalod? :)

lányként a fővárosban 2012.11.04. 23:54:17

@hevesi avokádó: Hát nem pont ezért félek tőled? :) Egyébként nem emiatt, hanem a személyed miatt,szerintem te egy ilyen meglepetés ember vagy.

Bevállalom. Eddig sem kérdeztél róla előtte :)

jadu 2012.11.05. 00:13:03

2 dologra lennek kivancsi: mitol felsz, es mi az, amivel nem vagy kibekulve magadban/dal (s vszinu ezek osszeforrnak)

en, a kozgazdasz... ha.ha.

Jubei79 2012.11.05. 12:53:21

Vígasztaljon a tudat hogy nem vagy egyedül, én sem mozogtam valami sokat az utóbbi 1 hónapban, és én is szeretek kulináris élvezetekkel kompenzálni, csak sajnos rajtam ez jobban meglátszik.
Részemről eléggé Csernus fan vagyok, de ezzel a mondatával soha nem értettem egyet - csak tetézi a dolgokat lelkifurdalással, de nem old meg semmit.
Ő maga is fejlődik, a kiabálós, lebaszós énje már a múlté, újabban saját bevallása szerint inkább finoman vezeti rá az embereket a probléma gyökerére és a megoldásra. Az erős, vulgáris kifejezések, az ordibálás és az észérvek is eszközök, szerintem mindegyikkel el lehet érni ugyanazt az eredményt. Egy kifinomult, jól irányzott halk mondat hatásszünettel is lehet megrázó, nemcsak a ráförmedés. Talán még jobban is.
Az emberben alapvetően két oldal viaskodik egymással: a tudatos rész, és a tudatalatti. Néha fejnek és szívnek, vagy manapság divatosan bal- és jobb agyféltekének is nevezik őket. Ez minden belső vívódás forrása. De mindkettő te vagy, ezért nem lehet azt mondani, hogy ha nem a fejedre hallgatsz, akkor szembeköpöd magadat. Csak a fejedet köpöd szembe.
A kiút az egyesítés, keleten ezt úgy mondják: egyhegyűség.
Ha jól megnézed, mindig van oka a látszólag értelmetlen cselekedetnek vagy mulasztásnak. Sokszor gyerekes és bugyuta, de van. Egy pszichiáter épp ebben segít: rávilágít ezekre, tudatosítja a tudatalattit, így már nem lesz ellentét és cselekvőképes leszel.
Addig csak maximum az erősebb kezed győz, és a másik később talán lerombolja amit az első épített. Vagy fordítva, felépíti azt, amit az első lerombolt (f.m.?).
Mint a mellékelt példa is mutatja, az elégedettség alapvetően nem függ a körülményektől, hiába hisszük, mert újra és újra bebizonyosodik az ellenkezője. Elég csak visszagondolni a beteljesült vágyainkra, hoztak megnyugvást?
Minden ember feneketlen zsák, mindegy mennyit dobsz bele, soha nem tud megtelni. Rosszul vagyunk drótozva.
Egyik kedvenc megközelítésem Ram Tzué:

Egy lyuk
Tátong benned,
Amit kétségbeesetten
Próbálsz betömni.

Különféle élvezeteket
Öntesz bele,
Hogy ettől
Jól érezd magad.

Időnként,
Amikor elég élvezetre lelsz, a lyuk csordultig telik.
Ez a kiegyensúlyozottság áldott pillanata.

Ám az űr
Feneketlen,
Tartalma keresztülfolyik rajta, s te megint ott állsz
Üresen,
Kétségbeesetten
Még többet akarva.

Ram Tzu tudja, mi a teendő: Téged kell a lyukba hajítani.
süti beállítások módosítása