A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Megalázottság

2012.11.11. 19:40

szerző: lányként a fővárosban

Tegnap délután egy 6 éves kislány volt a mellettem lévő próbafülkében. Bájosan nyarvogott a szüleinek, és kiderült neki minden ruhája H&M. Gondolkoztam, hogy rosszul kellene-e éreznem magamat, amiért egy 8 éveseknek szánt arany színű tüll szoknyát próbálok fel éppen, amiből inkább az egy számmal kisebb az én méretem. Majd 25 éves fejjel megint egy ovis szoknyában indulok neki az éjszakának.

Nálam kezdtünk, kényelmi szempontból én ezt szeretem a legjobban. A múlt héten belájkolt szórakozóhely felé vettük az irányt. Az utca végén állt a sor. Kb fél órányi várakozást csaltunk le a helyes helyezkedéssel, de még így is legalább fél órát álldogáltunk, és még legalább ugyanennyi várt volna ránk, mikor kiálltunk a sorból., Az Ötkertet tűztük ki új célnak, a helyzet ugyanaz. Tettünk egy néhány perces látogatást a Creolban,katasztrófa.Vissza Trafiq,még mindig hatalmas sor,az előtte lévő Subway szendvics jelentette az est fénypontját. Ekkor elővettük a régi kedvenc helyet,a Dobozt. Hatalmas sor. De azt már kivártuk,15 percnél nem is lehetett több. De már ez sem a régi. Nem jó arcok és nem jó zene. És teljesen véletlenül ott volt Izé is. Előtte váltottunk néhány smst,de nem tudtam, hogy ott van. Bárcsak ne lett volna ott. Együtt voltunk egész este, most már végre megtudtam mi a helyzet a barátnőjével. És persze, hogy feljött hozzám, nem ellenkeztem. 

A szomszéd gondnok bácsi nem tudom mennyire örült a reggeli műsornak. Én teljesen el is felejtettem, hogy kapcsolatunk alatt is voltak ilyen együttléteink. Mikor annyira elvesztem a fejemet,hogy igazából azt sem tudom mit csinálok. Aztán néha magamhoz térek és mondom, hogy nem vagyok tárgy. És hirtelen átváltott szeretkezős feelingbe, majd utána megint állati formát ölt. Teljesen elkenődött sminkkel és kócos hajjal néztem bele a tükörbe, és ekkor is azt mondta, hogy nagyon csinos vagyok. Mire visszaértem a szobába, ő már felöltözve állt. Ekkor hirtelen eszméletlen harag töltött el. És eszembe jutott néhány sztorim. Én is csináltam ilyet. szex után azonnal felöltöztem és távoztam, volt,aki megkérdezte: ez azt jelenti,hogy töröljem ki a számodat? A válaszom egy határozott igen volt. Mert egyáltalán nem vágytam rá, hogy ismeretlen vagy félig ismeretlen emberrel beszélgessek a legőszintébb pillanatokban, vagy ott aludjak, és reggel értekezzünk. De mi nem idegenek vagyunk, és mégis úgy távozik. Az arckifejezésem mindent elárulhatott, mert már bele is kezdett egy ölelésbe,de kiszabadultam,és kinyitottam az ajtót, hogy friss levegőt szívjak.Utánam jött,de nem találta a cipőjét. Én megtaláltam,kivittem neki,ő kérdezi ez most csak valami vicc ugye? Nem válaszoltam, hanem letettem elé,és szó nélkül becsuktam az ajtót.Megalázottságot éreztem,a teljes megalázottságot. És ezzel nem egyenértékű még az sem,hogy kitettem a cipőjét és kizártam. Az ittas énem ilyen. A józan énem lehet veszekedett volna, a vegyületmohó énem pedig kedvesen nyivákolta volna, hogy de most miért mész már el? (reggel 7:30-kor). És az ittas énem képes egy ilyen után bömbölni már már fulladásig. Hívott kétszer,de nem vettem fel,nem is akarom soha soha többet. Persze ezt már sokszor sokszor mondtam. 

F.m. pedig felszívódott. Csütörtökön még teljes izgalomban váltunk el,felvetett egy péntek esti néhány órás találkozási lehetőséget. Pénteken csak délután jött be fél órára, megsimogatta a fejemet,de ennyi,semmi kontakt, és azóta sem. Azzal is mi történt,fogalmam sincs...Pedig az ilyeneket mindig vele szoktam megbeszélni. 

Címkék: Hétvégi-én Izé-akta Megalázottság

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr84902218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.11.12. 01:00:09

Az alábbi írás fikció, de nyomokban igazságot tartalmazhat.

Te a saját személyiséged darabokra osztásával próbálod magad becsapni. Gyártasz magadnak hétvégi ént, józan ént, ittas ént, baszós ént, meg a faszom tudja mit még. A felelősséget az egyik énedről a másikra hárítod, közben kívülről nézed magad, hogy ez bizony nem te vagy, meg az sem... Hát persze.
Az a rossz hírem, hogy ez en bloc te vagy. Öröm az ürömben, hogy senkinek se kell elszámolnod ezzel. Vagy mégis?
A kiborulásod oka nyilván nem a konkrét eset. Bár az írásodból akár ezt is hihetné a naiv olvasó.
Sejtésem szerint ez egy hosszú és sötét sztori egyik utolsó fejezete. De az élet mindig hozzáír egyet
Ez a te izéd sakkban tart téged egy régi dologgal. Valami olyasmivel, amit nem írnál bele az önéletrajzodba.
Nem véletlenül nevezed izének. Szerintem ő a hallgatásáért cserébe használja azt a törékeny testedet. Bármikor leemelhet téged a polcról. Erősebb pillanataidban nemet tudsz mondani, mint pár napja a lépcsőházban. De most gyenge voltál, és szavak nélkül emlékeztetett téged a paktumotokra. Furcsamód te ott és akkor élvezed is a dolgot, mert talán még meg sem tapasztaltad a szerelem nemesebb formáit. Na majd talán F.m. rendet tesz benned. De amíg az izéd kísérteni fog téged, addig a megnyugvás csak időleges lehet. Bármikor csöröghet a telefon, jöhet az SMS, és izélni kell izével a nagyobb izé elkerülése érdekében.
Nem csoda, hogy a halmozódó feszültség sírógörcs formájában tört ki. Hiszen el se mondhatod a valódi problémát. Ehhez az izéhez képest F.m. maga a Jézuska. Vagy inkább legyen ő a Mikulás. Tudod, akinek sok karamellás Milka van a puttonyában. Mondj nemet izé virgácsára. Ne feledd, ez a TE életed, mások életének farv-izé-n nem érhetsz révbe.

lányként a fővárosban 2012.11.12. 23:03:48

Ez az Izé lelki terror a testemért cserébe igen bizarr felvetés,nem is tudok ilyenről.Pedig akkor az leglább felmentene a tetteim alól,de nem ment fel semmi sem,még én magam sem értem,mondjuk ezen mi olyan meglepő...
f.m. valóban maga lenne a mikulás hozzá képest,de ott is történt valami,és már velem is csak olyan mint a többiekkel,sőt az új Izé ügyem azt hiszem érzékenyen érintette, nem tudja megérteni a szex közben előforduló furcsább tetteket.
Szóval,nem lesz itt karamellás milka a puttonyba..

jadu 2012.11.12. 23:17:16

mi az a szex kozben elofordulo furcsabb tettek?

jadu 2012.11.14. 11:29:41

@lányként a fővárosban: na igen, ezek tuti érthetetlenek és elfogadhatatlan szexuális viselkedések egy olyan ember számára, aki már a szopás szótól is idegenkedik... szóval neki tényleg furcsa lehet :)

[de amúgy semmi sem furcsa, ami két (vagy több ;)) ember közös akarataként történik ;)]

lányként a fővárosban 2012.11.14. 23:34:47

a szopás kontra kedveskedés téma ma is feljött,hármasban beszélgettünk róla,és a 3.félnek is érthetetlen volt :)

jadu 2012.11.15. 05:34:54

@lányként a fővárosban: a szopas vagy a kedveskedes volt erthetetlen? de komolyan, hol es kikkel dolgozol? kezdelek felteni :))))
süti beállítások módosítása