A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Néhány héttel ezelőtt négyen lányok gyűltünk össze nálam szombat este. Az egyik barátnőm éppen az aktuális fiújával, vagy inkább fiújelöltjével készült az első közös éjszakára -hozzáteszem mégsem aznap éjjel történt meg -. Ha a fiúk úgy képzelik, hogy az ilyen lányos buli előtti estéken körmöt festünk, sminkelünk "némi" alkohol társaságában, és sokat beszélünk a szexről, akkor azt kell mondjam, igen, pontosan.

Így kerülhetett napvilágra a következő megállapítás is: ha már aktus közben úgy érezzük nekünk elég volt, akkor csak szépen ereszkedjünk négykézlábra, a kutyapóz megoldja ezt a problémánkat, mivel valamilyen oknál fogva a fiúk ebben a pozitúrában igen hamar örömre lelnek. 

Gyors kutakodást hajtottam végre az emlékeimben, és valóban nem tudok ellenkezni ezzel a ténnyel. Bár hozzáteszem, én sokszor ennél sokkal stílustalanabb megoldást választottam, és verbálisan jeleztem a menetidő lejártát.  Le sem merem írni a pontos félmondataimat, mert így utólag belegondolva.... 

Így kívánok mindenkinek kellemes szombat estét, és  figyeljetek a hajnali pozíciókra :)

Címkék: +18

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr24683852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2012.07.29. 14:25:39

Az általánosításokkal vigyázni kell, mert mint tudjuk az átlagember nem létezik!
(Számomra például nem az a póz a legizgatóbb)
De egyébként ha nem vadidegennel csinálod, pár együttlét után úgyis kiderül mi a legjobb neki, mert nem valószínű hogy az ember épp a legfinomabb falatot hagyná meg a tálcán a falatozás végén...
Viszont "problémának" tekinteni a saját kielégülésünk után a másik örömét, visszafogottan fogalmazva meglehetősen érzéketlen és önző. Te sem a "rövidebb úton" mentél el ebben az esetben minden valószínűség szerint, hiszen így nem lehet hozzáállni a szexhez, "gyorsan legyünk túl rajta" jelmondattal, hanem kiélvezted az utazás minden percét. Ettől fosztanád meg a partneredet, aki talán tudatosan (ahogy én is szoktam), úriember módjára előreengedett? Ebből az következik hogy alacsonyabbrendűnek tekinted; én ilyen nővel biztosan nem feküdnék le, nézzen ki akármilyen jól, a magam részéről meg tisztelem annyira a másikat aki örömet szerzett nekem, hogy ha megtehetem én is a kedvében járok maximálisan, és nem akarom egyszerűen csak lerendezni.

lányként a fővárosban 2012.07.29. 14:57:01

Ott már tényleg probléma van, ahol felmerül a "lerendezés" kérdése, ezért nem általánosítom ezt a jelenséget.

Jubei79 2012.07.29. 15:06:42

@lányként a fővárosban: Miért, te minek neveznéd az általad leírt szituációt?

lányként a fővárosban 2012.07.29. 15:23:49

Nagyon nyersen, egyszerűen fogalmaztam meg,de tudatosan.
Az általam leírt szituációt inkább rásegítés vagy valami hasonló jelzővel illetném, de a szexuális intelligencia általában a korral fejlődik, ezért ezek a jelenségek szépen lassan eltűnnek az ember életéből.

Jubei79 2012.07.29. 15:40:31

Csak kíváncsiság volt, nekem sosem a megfogalmazással van a problémám, hanem azzal ami a szavak mögött van. Ezért nevezheted akárminek, nekem ugyanaz, kivéve, hogy a "rásegítés" félrevezető, mert ejakulációs problémákra utalhat, holott itt nem erről volt szó.
Ezt én inkább empátiának nevezném, de igen, ebben bízom én is :)

Jubei79 2012.07.29. 16:16:37

@lányként a fővárosban: Örülök, nekem is ez az egyik vezérelvem. Úgy vettem észre, az ember minél inkább érzékeli magát, és a körülötte lévő világot, annál empatikusabb.

Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.07.30. 13:02:46

Jézusom ez de beteg.
Most komolyan!
Miért van az, hogy ha egynél több nő jön össze csajoskodni akkor az IQ, függetlenül a résztvevők számától, konstans?

atila68 (törölt) 2012.07.30. 13:08:10

"ha már aktus közben úgy érezzük nekünk elég volt"

Nos, akkor valamit nagyon elkúrtatok.

Jubei79 2012.07.30. 13:56:16

@Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein: Ez mondjuk így nem túl pejoratív, hiszen ennek alapján magasan is lehet(ne) konstans az IQ :)
Mindenesetre összeadódni semmilyen társaságban nem adódik össze.
süti beállítások módosítása