A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Lélektánc

2012.07.30. 18:13

szerző: lányként a fővárosban

A felszabadultság mindenkinél másképp és másban érhető tetten. Nekem szombat éjszaka sikerült teljes lelki kielégülést átélnem -végre újra-.

A szórakozóhelyre érve körülbelül 5 perc után megszabadítottam magam a cipőmtől. Gyönyörű arany színben pompázik, nyitott orral enyhe platform körülbelül 10 centis sarokkal, tökéletes összhangban a ruhával és táskával. Persze elméletben tudom, hogy valami miatt hordhatatlan, nem hiába összesen két alkalommal viseltem az elmúlt 3,5 évben, gyakorlatban, ha a külső megjelenés azt kívánja, akkor nincs mit tenni, be kell hódolni. Hatalmas feljegyzés: el kell felejtenem ezt a szokást, mert a kényelem fontosabb a dekorációnál. Szóval 5 perc múlva már a Dj pult előtt hevert. Alapvetően teljesen stílustalannak és kifejezetten visszataszítónak tartom a mezítláb ténfergő lányokat, de aznap este elfelejtettem ezt. Valaki egyszer úgy fogalmazott, hogy a trance műfaj boldogság-zene, igaza van. A teljes kikapcsolódás. Az időjárás szeretett volna rácáfolni erre, de a közönség nem hagyta magát. A  hajnal pedig esőcseppeket hozott, mely a széllel karöltve áztatott el. De a tánctérről senki sem mozdult. Csak becsuktam a szememet, hagytam, hogy a természet a saját útján járjon, a zene ritmusa felszabadítson és a már enyhén elázott hajam, mely laza hullámokkal hálálta meg a kapott nedvességet önálló életre keljen. Egyszerre éreztem a test és lélek szabadságát. A nemek arányában a fiúk domináltak, így gyakorlatilag elkerülhetetlen volt, hogy ne csak ő legyenek körülöttem. Nem érdekelt. Senki sem érdekelt. Pedig volt amelyik szintén megszabadult a cipőjétől, más épp az enyémet segített rám adni - annyira kényelmes, hogy már felvenni is a mazochizmus határát súrolja  -. De néhány szónál többet nem váltottam senkivel. Ez az este csak rólam szólt. Sokkal boldogabb voltam, mintha bókáradat-hadjáratban álltam volna. Így is megtapasztaltam milyen, mikor komolyabb érdeklődést színlelve próbálnak egy éjszakához jutni.

Egy kis hangulat videó :)

Címkék: Hétvégi-én

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr924687062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása