A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Lovecraft

2012.08.07. 16:34

szerző: lányként a fővárosban

Csáth Géza és Lovecraft éhséggel ébredtem, és egész nap ők jártak a fejemben. Szomorúan gondoltam arra, hogy az otthon otthoni éjjeli szekrényemen egy Csáth Géza novellás kötet hever. De Lovecraft műveket töltöttem le,A kívülállót, amit egyszer már olvastam, de azóta is újra vágyom rá, és Az őrület hegyeit. Szerintem az estémet velük töltöm. Persze egyszer majd jól meg is veszem őket.

De ma délután kapok valamit,amiről (akiről) külön bejegyzés is lesz :)

Címkék: Címkék Napi hangulat

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr634700354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2012.08.07. 20:35:43

Howard Phillips Lovecraft??? :O Ki nem néztem volna belőled! Akkor kellemesen borzongós estéd lesz :)
Kamaszkorom egyik kedvence. Cthulhu hívása, Ő, Eryx falai közt, A sötétség lakója, hmmm... :) Nem állítom hogy minden művét olvastam, de imádtam a hangulatot amit kelteni tudott, és ahogy egyes szám első személyben leírja a csóróságot, valahogy olyan meghatóan, de nem túlozva, szimpatikusan. Viszont nem nagyon kamáztam egyik visszatérő témáját, az elkorcsosulást, emberi visszafejlődést. Néha idegesített a szereplők értetlensége is, amilyen nehezen rakták össze magukban a dolgokat.
Egyszer segítettem a húgomnak irodalomleckében, egy tetszőleges művet kellett elemezni, és megírtam neki a Pickman modelljé-ét :) Szerintem bombajó lett, szívem-lelkem beleadtam, de a tanárnő valamiért nem értékelte a műválasztást, firkantott valami értetlenséget alá hogy ez mi, és adott rá egy nagy büdös hármast! :(
Volt egy Lovecraft film is, a Dagon, nem mai, de elfogultságom miatt az is tetszett nagyon, a hangulatot valamennyire sikerült visszaadni benne.

lányként a fővárosban 2012.08.08. 07:52:03

Mi az, hogy nem nézted volna ki belőlem? :)
Hangulata az mindenképpen van, a filmről még nem is hallottam,de utánajárok mindenképpen!!
Az irodalom tanár meg inkább a klasszikusokat értékelte volna azt hiszem. :)

Jubei79 2012.08.08. 12:08:45

Ugye te sem gondolod komolyan hogy táncizós szőke cicababák ilyesmit szoktak olvasni? Danielle Steel, Vavyan Fable, Vass Virág, Fejős Éva, Terézanyu meg Alkonyat, vagy újabban A szürke ötven árnyalata, esetleg egy kis LLL; párkapcsolatról, egészségről, férfilogikáról szóló könyvek, de semmiképpen sem borongós hangulatú horror...

www.imdb.com/title/tt0264508/

A tanítónéni mondta volna azt akkor hogy szabadon választható *klasszikust* elemezzenek, bár számomra még így is belefért volna a Pickmann :)
Ráadásul az elemzőkészséget kellett volna osztályoznia, nem a művet, mondhatni pofára ment, na :)

lányként a fővárosban 2012.08.08. 12:21:09

@Jubei79: "táncizós szőke cicababa" :) hm, táncizni szeretek,szőke vagyok, a cicababával azért vitatkoznék, de akkor szerintem időnként fogok még meglepetéseket okozni :)
A Dr. Szöszi és társai helyett pl David Lynch és Fliegauf Benedek filmjeit kedvelem.
A Dagon-t pedig szerintem beteszem a hétvégi programba

Jubei79 2012.08.08. 14:51:34

@lányként a fővárosban: A cicababát inkább a külsőre értettem, azok alapján amit magadról írtál.
A Twin Peaks nálam is örök kedvenc! :) Bár gyerekkoromban amikor ment a tévében, bizony okozott pár rémálmot :) De azért ennek ellenére is kiandikáltam mindig a fotel mögül :)
Rendezőknél nálam most hirtelen Tarantino és Guy Ritchie jut eszembe.
A Dagonhoz legjobb lesz ha nem nagy elvárásokkal állsz neki, tény hogy nem egy hollywoodi film, és jobb pozitívan csalódni :)
süti beállítások módosítása