A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Ez a szám ugyan a tavalyi nyaram zenéje, de ha már nyárzáró bejegyzést készülök írni, akkor ennél jobbat úgysem találok. Egyébként, emlékszem, mikor tavaly a Balaton Soundon keringtem, kicsit meglepődtem magamon hogyan merek egyedül elmenni egyik színpadtól a másikig, hiszen vegyület-mohóságomnak hála néha elgondolkoztam, hogy melyik rendezvényen is vagyok...de a lényeg, hogy mindenhol ezt a zenét hallottam. De utána hiába próbáltam rákeresni, nem volt semmilyen támpontom. Aztán augusztusban Siófokon egy Renegade reggelen egyszer csak újra hallottam számcímmel együtt, földöntúli boldogság szállt meg. Egyébként utána egy szórakozóhely sem tűzte lejátszólistájára, kivéve egy Piaf reggelt, de az a reggel mindenképpen külön bejegyzést érdemel majd, ami ott történt, az is tényleg csak filmeken létezik. 

Ily bevezető után végre essen szó az idei nyárról. A héten találkoztam az egyik barátnőmmel, akit egész nyáron nem láttam, mivel Balatonon töltötte a nyarat. Mikor megkérdezte, na és milyen volt a nyár? Csak annyit tudtam mondani, hogy nem történt semmi különös. És ő erre: persze, csak lett új munkád, új lakás. Ja, tényleg. Végül is befejeztem az egyetemet, ezzel megszereztem a második diplomámat, és olyan történt velem, mint ami általában senkivel: hétfőn interjú,szerdán államvizsga, csütörtökön 2.interjú,pénteken telefonálnak, hogy téged választottunk, akkor hétfőn kezdhetsz, és szakmabeli állás. Őrült lakáskeresés, megint költözés. 2 nagyon fontos dolog most nyáron történt az életemben. És olyan régi kapcsolatom erősödött meg baráti téren, ami szintén mindenképpen pozitívum.

Fiú fronton tartottam a stabil nullát, hiszen én ebben vagyok jó. Az előbb elgondolkoztam azon, hogy szexeltem én a nyáron? És ha ezen elmélkedni kell akkor ott már nagy baj van....De igen. Ebből az egyik szintén külön bejegyzést érdemel majd, az egy éjszakára megtalált lelki társ, a másik pedig, akivel több estét is együtt töltöttem,az pedig a volt barátom, róla is ígértem már külön fejezetet is,egyszer biztosan lesz... Szóval ezen a téren nem remekeltem.

Party. Volt, van, lesz. Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány hétvégét nem az éjszakában töltöttem ,és a várva várt Sound, ami lelkileg teljesen megtört. De jövőre mindenképpen lesz lányos nyaralás, ami viszont szerintem szintén partyval egybekötött lesz....Persze 1 év alatt még annyi minden történhet -akár egy gyereket is össze lehet hozni+megszülni - 

Megint végigpörgettem az elmúlt három hónapot. És azt hiszem nekem a "valami történt" egyértelműen a végtelen és féktelen történéseket jelenti. És most elkezdtem haragudni magamra, amiért nem jártam el többet hétköznap például. De hát hétköznap szigorúbb szabályok szerint éltem. Viszont ami egyértelműen furcsa lesz az az iskola hiánya. 6 éves korom óta folyamatosan ott ültem, az utolsó 3 évben ugyan már csak levelezősként, viszont volt mikor 2 helyre is jártam egyszerre. Igaz tanulni nem csak oktatásin intézményben lehet, sőt..

De az ősz mindenképpen meglepetéseket tartogat, én tudom. Ez a három hónap az új életem bemelegítése volt, és megannyi csoda és csodálat lépked velem a rögös úton. 

Ui: viszont fogalmam sincs, hogy a hűvösebb idő beköszöntével milyen cipőben fogok dolgozni például, lehet mégis kérem vissza a nyarat.. :) és ma reggel ismét csak 45,8 kg voltam :) de holnap reggel már biztosan többet fog mutatni... :)

Címkék: Nyárbúcsúztató

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr674746626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása