A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Karma

2012.10.10. 23:47

szerző: lányként a fővárosban

Ha már tegnap spirituális vízre eveztem, vagy ma,illetve éjszaka, mindegy.

Azt említettem már, hogy mikor második körös interjúra mentem a mostani munkahelyemre, akkor találkoztam először f.m.-mel?Csak egy pillanatra,vagy a folyosón,vagy épp kilépett,erre már enm emlékszem,de arra igen, hogy ennek hatására azt mondtam az interjúztató főnökömnek, hogy szerintem én beleillek a csapatba.

Később már, más mesélte, hogy f.m. mondta nekik mikor meglátott, hogy a "zöld szoknyás" lányt fogják felvenni,

Viszonylag hamar viszonylag bizalmi kapcsolatba kerültünk. Nemrég kezdett el kinezológushoz -és az ember még mellette mindenféle terapeuta- járni. Mondta, hogy azt is meg fogja kérdezni, vajon miért érez magához ennyire közel engem. Nem kérdezte,nem mesélt neki rólam semmit. Viszont ma mondta, hogy a terapeuta név szerint megnevezett engem- mégegyszer nyomatékosítom,nem kapott rólam információkat-, hogy velem mindig is volt és mindig is lesz karmikus kapcsolata, örökre karmikus kapcsolatban maradunk. Már a legkülönfélébb viszonyokban voltunk egymással. Illetve f.m. azt is említette, hogy most én játszom vele mint macska az egérrel.

Na erre varrjatok gombot!

Egyébként azóta akaratlanul is eszembe jut, hogy ha valóban ilyen szoros kapcsolatban állunk, akkor a testi kapcsolat is különleges lehet. És amilyen modortalan vagyok, ezt vele is megosztottam, és ezzel ő is egyetért.

Így átgondolva, és összerakva. Emlékeztek még, volt egy olyan bejegyzésem "Mikor a vágy csak vágy marad". Az abban említett fiú, ugye ahogy megláttam rögtön vonzani kezdett, megmagyarázhatatlan módon. Eddig még az eszembe sem jutott, hogy lehet őt is már "régről" ismerem.

Címkék: Karma Bűvkör

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr144831817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2012.10.11. 00:31:07

Azért én érzek némi megideologizálási kényszert is ebben a nagy egymásra teremtettségben.
Viszont az, aki "örök karmikus kapcsolatról" beszél, annak fogalma sincs mi a karma. A karma nem örök, egyszer végetér. Vigyázni kell, mert szinte csak kókler van, akik csak azt mondják amit hallani szeretnél, esetleg alibiből némi kis megbocsájtható negatívumot is beleszőnek a hihetőség kedvéért.
Most ő érzi úgy hogy te játszol? Mindkettőtök fő a saját levében.
Az viszont biztos, hogy érzelmi töltettel a szex különleges, önmagán túlmutató...

Jubei79 2012.10.11. 00:40:53

Még csak annyit érdekességképp, hogy Buddha szerint ha mindössze csak elmegy valaki melletted az utcán, már az is azt feltételezi, hogy legalább 1000 korábbi életben voltatok kapcsolatban. De a buddhizmus tele van túlzó utalásokkal, amit csak nyomatékosításra használnak. Ilyen a korábbi történetben is a "100. nap". Csak minőségi ugrást jelez nagyságrendileg, nem valószínű hogy a világ a 10-es számrendszer alapján működne, és pont a 100. napon történt volna valami.

lányként a fővárosban 2012.10.11. 00:47:20

@Jubei79: Ha egy vadidegen szembesít olyan konkrét dolgokkal,amiről csak te tudsz és senki más,akkor ott van tudás a terapeuta mögött. Ami konkrétan engem illet, úgy nevezett meg engem,hogy soha nem halott rólam,és a nevemről sem. A terapeuta mondta neki, hogy most én játszom vele.
Egyébként, engem ezekről nem tudsz meggyőzni, bennem nem sok racionalitás van. Én elhiszem ezt, ahogy sok más dolgot is (igenis kiválasztott vagyok :) nem kell hogy más másképp kezeljem emiatt,mert ez csak nekem volt fontos), és ez az "elhivésem"is a személyislgem része, ami azzá tesz,ami vagyok.
Egyébként pont most nemrég írta, hogy egyébként ő tudja, hogy én mennyire szeretem őt (és itt most nem a férfi-nő közti szerelemre kell gondolni)

Jubei79 2012.10.11. 11:15:05

@lányként a fővárosban: Természetesen tisztában vagyok vele hogy meddő erőfeszítés egy nőt megpróbálni eltántorítani a misztikumtól, többek között azért, mert a női kíváncsiság nagy úr. De azért vedd figyelembe hogy nem vagyok egészen kívülálló, éveken keresztül benne voltam, konyítok valamit a témához.
Akkor hát a meggyőzés igénye nélkül, de azért elmesélném hogyan járt Szókratész, amikor a delphoi jósda kinyilatkoztatta, hogy ő a világ legbölcsebb embere.
Nem akarta elhinni, hiszen ő csak abban volt biztos hogy semmit sem tud. Ezért útnak indult hogy megcáfolja a jóslatot. Különféle szakmák jeles képviselőit kereste fel, és elbeszélgetett velük. Végül azonban be kellett látnia, hogy ugyan egy bizonyos dologban tényleg kiemelkedők, de mind elkövetik azt a hibát, hogy felbuzdulva egy bizonyos területen való kiválóságukban, más téren is ugyanolyan jóknak hiszik magukat és kontárkodnak. Így jött rá arra, hogy bár ő csak annyit tud hogy semmit se tud, de ezzel az aprósággal mégis a többiek fölé emelkedik.
A "terapeuta" talán megérezte a nevedet, de azt már nem tudta mi a karma. Így hogyan döntöd el, mit hihetsz el neki és mit nem?
Exbarátnőm egyszer elment egy jóhírű javasasszonyhoz, a barátnője noszogatására. Életében először volt jósláson, és az öregasszony valóban lenyűgözte. Ahogy neked is, neki is mondtak mindeféle személyes dolgot, amit senki más nem tudhatott. Hihető volt a jövő, amely sok szenvedést tartogat a számára, de ki fogja bírni, mert erős. A kislányával nagyon nehéz lesz, de amikor felnő nagyon hálás lesz az anyjának, és nagyon közel kerülnek egymáshoz. Egy ismerős közeli halálát jósolta. Ami engem, mint párját illeti, nagyon szeretem és hosszú élete lesz, és én végig mellette leszek. Sokmindent eltalált, de már rég nem vagyunk együtt, tudtommal senki nem halt meg, és előrehaladott SM-et diagnosztizáltak nála...
Akik még bizonytalanok, keresik az útjukat, megerősítést várnak, minden szalmaszálba meg akarnak kapaszkodni, ezért mennek el jósoltatni.
Én nem akarom tudni a jövőt.
Ha rossz, megmérgezi a jelent is, ha jó, elveszi a meglepetést.
A döntések felelősségét meg nem akarom jósnőkre áthárítani, mert ez az én életem. Nekem kell hibáznom és jól döntenem, csak abból tudok épülni amit én csinálok. Okosabb leszel egy zh után ha puskázol? Nem kétséges hogy motorral hatékonyabb vagy, de akkor a lábad elsatnyul. Az embernek a saját érzékeire kell hagyatkoznia.

Jubei79 2012.10.11. 11:18:47

@Jubei79: A kolléganőm szintén megerősítésért ment párkapcsolati dilemmájához egy jóshoz, és úgy oldotta meg a jó és rossz jóslatok kérdését, hogy előbbit készséggel elfogadta, utóbbit pedig erős fenntartásokkal kezelte :)

Jubei79 2012.10.11. 11:19:50

@lányként a fővárosban: És én elhiszem hogy különleges vagy, nincs belőled kettő :)
süti beállítások módosítása