A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Ez a mai nap is felért egy katasztrófával. Érzelmi és szakmai mélypont egyben, mit ne mondjak valóban remek volt. Reggel elkéstem, mint ahogy szinte minden nap. Épphogy beértem már jött egy eddig számomra még ismeretlen feladat. Nem megerőltető, és bárki számára elvégezhető, tehát nem a feladat volt az új, hanem a témakör. A készülő pályázatba kell besegítenem,ami egyébként munkaköri leírás szerint is feladatom, csak eddig még nem került rá sor. Viszont táblázatokat készíteni, és szerkeszgetni őket számomra felér egy öngyilkossággal, abból is valamilyen lassan elhalálozó hosszan szenvedő fajtával. És folyamatosan kérdezgetik mikor lesz készen. Nem vagyok szerkesztő profi, és a helyzetet is nehezíti, hogy nem mentettem el őket, így újra és újra kezdhettem előröl a szépítgetést. Közben egy másik sos dolgot is intéztem, és mindenféle adhoc sürgős kérdés is közbejött. Ezek mellett pedig a kritikát nehezen viselem, és egy-egy hangsúly is  mindig elér a lelkemig,még akkor is, ha tudom, hogy nem a rossz szándék szülte, és nem a személyemnek szól. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy én alkalmatlan vagyok a földi létre lelkület szempontjából. Na mindegy. A napi dolgok megoldódtak, mellette még maradt ezer tennivaló, azt hiszem október 23-án is bent leszek. F.m. szinte egész nap nem volt bent, pedig neki készültem az iskolás szerelésemmel. Telefonon többször is beszéltünk, mivel többszöri kérésre sem küldött még el nekem valamit, így kénytelen voltam megjegyezni, amire ő sem kedves stílusban válaszolt, de mondtam neki, hogy velem így ne beszéljen. Távozásom előtt 1 órával bejött. Megcsináltam neki a szokásos kávét, odaadtam a kis gyümölcsöt,amit hoztam, hogy meggyógyuljon. Mivel rengeteg dolga van mostanában, így a kedveskedésre is kevesebb ideje van, azt is rosszul viselem, hiszen már megszoktam egy szintet. Most meg úgy tűnik, mintha én lennék az,aki "odavan". Hát nem tudatosan, de változott is a stílusom felé. Miután elmentem írta, hogy hiányzom. Nekem pedig jöttek a közönyös, szemrehányó válaszaim. Ebből is látszik, hogy én még mindig alkalmatlan vagyok bármilyen társas együttlétre /helló borderline/. Azt még nem is említettem, hogy egy sajtóanyag hibásan jelent meg. Utólag kiderült, hogy én küldtem el rosszul, viszont én többször is érdeklődtem mikor lesz kész, és többször is kértem, hogy megjelenés előtt mindenképp küldjék el jóváhagyatni. Nem küldték, hanem megjelentették. A főnököm még nem tud róla, mivel a héten nincs bent. Akkor most azt hiszem megtanulhatok felelősséget vállalni. Az újságíró is hibázott,na de én is.

Az iskolás szerelésemhez tartozó szoknyát mindig fel-felkapta a délutáni szellő,idiótán szorítottam két oldalt, a vállamon nagy táska, az egyik kezemben laptop pluszban, remekül festettem. Most tanulok vezetni, illetve egyelőre még a kresznél járok. Az hittem az oktató nem kedvel, de így végére már kiemelt lettem. Kiemelt, aki nem tudja milyen határidők vannak, ezért nem tudja leadni időben a szükséges dokumentumot, így nem mehet időben vizsgázni. De elintézte nekem, hogy mégis leadhassam később. Kiemelt, aki nem rendelt gyakorló cédét, csak könyvet. De elintézte nekem, hogy utólag rendelhessek. Úgy telefonálgattak, hogy holnap már ott legyen.Ma este kiderült, hogy mégsem tudok holnap bemenni érte,megéri segíteni nekem. Kiemelt, akitől azért búcsúzás előtt megkérdezi, hogy tudom e mikor van a vizsga. Mondom persze. Hát persze, hogy nem akkor. Pontosan olyan lány vagyok,akit érdemes kiengedni az utakra.....

Itthon este végigfutattam az élettörténetemet. Határozott előrelépések vannak benne, és mindezt azért, mert képes voltam tenni. Van bennem az a szükséges életösztön. Érettségi után már teljesen önállóan éltem, azóta saját magamat tartom el, az albérlettől egy pár zoknin át mindenig. A főiskolán jól tanultam, még egy négyest is próbáltam ötösre kijavítani az ösztöndíj miatt, a diákhitelt életem végéig fizethetem. Aztán jött Budapest. A rossz munkahelyek, még egy főiskola, az állandó keresés a jobb reményében. Volt, hogy két iskola egy munkahely, volt hogy két munkahely egy iskola. Tettem, amit tudtam. Az elmúlt egy évben viszont nagyon sokat köszönhetek a szüleimnek, ha ők nincsenek, valószínűleg nem sikerül befejeznem az iskolát, és újra felköltöznöm sem. Na de mindegy, nem panaszkodni akarok én itt. Csak eszembe jutott, hogy képes vagyok küzdeni. Most meg kicsit belekényelmesedtem a királylány szerepbe. Pedig a munkahely nem egy kastély. Hogy azt hiszik szexelek pl a vezetőséggel, az egy olyan dolog,ami ellen nem tehetek. Hogy szép pofim van,csinos vagyok és szeretem a ruhákat,az ellen sem. De hogy kevesebbet tekergessem a hajamat, kevesebbet beszéljek nyarvogó hangon a férfi kollégákkal, az ellen igen. És ugyan összességében jól végzem a munkámat,de én soha nem értem be a "jó"val, én mindig legjobb akartam lenni. Azt hiszem ezt elfelejtettem. És ha legjobb leszek, akkor a legjobban fogom érezni magamat. Asszertivitás és proaktivitás, ezek a vezérelvek. És ebbe benne van az erélyesebb fellépés. Utasíthatni nem utasíthatok,nem vagyok ott hierarchia szempontjából,de nem kell minden esetben nagyon kedvesen kérnem még akkor sem, ha régebbi és idősebb férfi munkatársról van szó(jó,szerintem összesen 1 ember fiatalabb nálam).

Ami pedig F.m.et illeti. Azt mondja tiszta szívéből szeret.Most este is mondta, hogy ő mindenben segít és támogat bent, csak fogadjam el a segítségét.  És holnap menjek el vele vidékre, ami egyébként egy jövő heti rendezvény miatt mindenképp fontos, hogy lássam a helyszínt,és meséljek el mindent,ami a szívemet nyomja, Nem támaszkodhatok rá érzelmileg, és nem kell kiakadnom, ha nem kapok egy nap legalább 100 kedves dicsérő udvarló mondatot. Vele szemben ez a cél,nem támaszkodom.

 

Címkék: Jövőkép Karrier

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr434857245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2012.10.19. 10:03:37

Most hogy aludtál minderre egyet, már biztos nem látod olyan borúsan a dolgokat, de ha mégis...
Nem vagy egyedül, én is kések szinte mindig 10-15 percet, olykor fél órát is, ha rosszul becsülöm meg a forgalmat. Hidd el hogy mi többet parázunk ezen mint a cég. 15 perc munkaidő alatt sokmindent nem tudsz úgyse elvégezni, egy kávézás elmegy vele, nem nagy veszteség. 4 éve mindig várom hogy figyelmeztessenek, de még soha nem szóltak érte. Persze nem akarom túlfeszíteni a húrt (már csak azért se, mert a többi időben érkezővel nem korrekt) csak éppen arról van szó, hogy mivel a reggeli kelés mindig nehezemre esik, semmiképpen sem akarok a kelleténél egy perccel sem korábban ébredni. És megesik hogy rosszul centizem ki.
Az Excelt is gyűlölöm, én is béna vagyok benne, bár néha az egyetlen segítség tud lenni.
A végleges anyag jóváhagyatásának elmaradása megbocsájthatatlan, ez az adu ászod ha elővennének. Én a másik oldalon dolgozom (ráadásul újságnál, micsoda véletlen), és mindig kap a külsős megrendelő tesztet, látványtervet, és csak jóváhagyás után megy ki.
Végül merész következtetés egy rosszul kijött nap után kijelenteni hogy alkalmatlan lennél társas együttlétre, remélem ezt belátod :) Pláne a sok jól sikerült alkalmat is mérlegre téve.

lányként a fővárosban 2012.10.20. 01:03:03

@Jubei79: Óh, te olyan kedves vagy :)
Egyébként én már ébren, sokszor nyitott szemmel képes vagyok még 10-20 perceket az ágyban tölteni, pedig tudom, hogy akkor ennek megint mi lesz a vége...
Érdekel egyébként hol dolgozol! És írásos bizonyítékaim vannak az anyag bekérésére, és most egyébként is azt hiszem jól állok a főnökömnél,ez maradjon meg jövő hétig is,mire hazajön.
A társas együttlétre továbbra is alkalmatlannak tartom magam,nem egy nap következtetése sajnos vagy sem. Viszont a munkatörekvésem töretlen maradt szerencsére, és jó érzés.

Jubei79 2012.10.20. 12:09:25

@lányként a fővárosban: Éppen ideje volt már, nem? :)
Hát még ha azt is beleírtam volna - ahogy akartam is - hogy mint mondani szokás, csak az hibázik aki dolgozik... :)
A lustizást én is beleértettem, kell az a 20 perc észheztérés hogy ne menjek neki a falnak úton a fürdőszoba felé...
süti beállítások módosítása