A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

A tegnapi füstfelhő eredményeképp ma a teljes használhatatlanság állapotát sikerült elérnem. A vérnyomásom egyébként is 90/60 körül mozog, most úgy éreztem magam, mint egy 10/2-es vagyis a teljes élettelenség. Az ételek és evés gondolatával feküdtem, és ugyanez volt a napindító is. Reggelire még mindig a natur biomagvaimat eszem natúr joghurttal, tízóraira lenne a túró rudi, de reggeli után megmagyarázhatatlan erősségű vágy tört rám a sarki lazacos szendvics iránt. F.m.-mel is összevitatkoztunk,tényleg olyanok vagyunk mint a kisiskolások, így egyértelmű volt, hogy engedek a falásrohamnak. Hatalmas élvezetet jelentett, persze nem laktam jól. Az ebédre rendelt kaját is magamba tömtem. Az asztalomhoz visszaülve már a nadrágomat is kigomboltam, sőt a cipzárt sem hagytam a helyén, úgy ültem és faltam be a tábla karamellás milka csokit. Egy kis redbullt is felhörpintettem hozzá. Vacsorára betértem a McDonaldsba és mohón estem neki a sajtburgernek krumplinak és karamell öntetes fagyinak. A háj és a narancsbőr majd szépen  lassan ellepi a testemet és a saját zsírsejtjeim által fulladok meg. Tavasszal volt egy időszak,mikor láttam magamon,hogy azért ott az az 1-2 kiló. Be is fejeztem a zabálsát, utána kezdődött a szigor, és bizony nyár végén 1-1 fényképen, még némi hasizom is kivehető volt, ha szépen kihúztam magam. Most biztos majd megint addig eszem magam, amíg fel nem fedezek valami gusztustalan zsírpárnát vagy látható narancsbőrt. Akkor majd pánikba esem. - És már látom és hallom a gúnyos kommenteket - És hiába mondja mindenki, hogy ó jaj még 10 kiló is rádférne, és az az 1-2 meg sem látszana stb stb, nekem továbbra is a csontsovány lányok tetszenek. Egyébként legutóbb mikor otthon jártam 44,8 kg volt a reggeli súlyom - ez 2vel kevesebb mint 1 hónappal azelőtt, pedig ugyanannyit ettem - utána 2 reggelen 45,2. Nem akarok megint 48 kilóra feldagadni, jó nekem a 46. Jah, hogy igazából a sportnak kellene rendszeresnek lennie megint...igen,de lusta vagyok mióta az időjárás miatt nincs futás.

Míg nem olyan rég minden gondolatom a szex körül forgott, úgy már minden rezdülésem az evésre fókuszál.

Egyébként f.m-mel Izén és a "szopáson" vitatkoztunk. Megosztottam vele, hogy Izé szerint térjek észhez,ne vele kezdjek ki, és "akkor legalább már a főnöködet szoptad volna le". -neki csak ez az egy történés maradt meg abból,amit elmondtam- Hát f.m ezen kiakadt, vitatkoztunk,majd rendeztük sorainkat.és nem szereti magát ezt a szót sem.Hát valóban nem olyan szép,de ha ez a neve,akkor ez a neve..ő a "kedveskedés"szót használja az orális kielégítésekre.  Egyébként a szóváltás közepette megfogalmozódott bennem, hogy ő mindig jön azzal, hogy "szeretlek" én mindig jövök valami erotikus megnyilvánulással, és igazából, ha annyira szeretett volna már rég velem töltött volna egy éjszakát, vagy akkor csak 2-3 órát. Értem én, hogy azért ezt nehezebb megoldani,főleg,ha előtte 1 évben egyszer ment el valahova,de istenem,semmi sem lehetetlen. És persze megint mint mindig feltettem a kérdést: miért is csinálom én ezt?

Címkék: Szexualitás Zabálás+orális szex vita

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr964896217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadu 2012.11.08. 14:47:43

ezen jót mosolyogtam, mármint f.m.-en.
Még soha nem találkoztam olyan pasival, akinek baja lett volna a szopász szóval és az orális szexet kedveskedésnek hívja :D
mindig azt mondtam, hogy attól mert sok csaj meg srác előadja nagy ribit és tenyészbikát, nem jelenti azt, hogy valóban is azok. sokszor tapasztalták fiú ismerőseim, hogy a nagydumás csaj, aki nyíltan és vagányan szókimondóan beszélt a szexről egy darab fává változott közvetlen a "történések" előtt ;) de pasi is van ilyen, akiről kiderül, h elég béna, vagyis nem olyan lepedőakrobata, ahogy azt ő mondta ;)

de ezzel sem tudok mit kezdeni, aki nem meri nevén nevezni a dolgokat és finomkodik...valahogy a puhapöcs társul az ilyenhez az én elmémben :P
nem azt mondom, h mindig durva, állatias, vad szexre van szükség, mert nem. De egy ilyen emberről nem tudom elképzelni a ragadozót, a vadságot...

más:
figy, az h ennyire rád jött az ehetnék, az tök normális. A szervezeted készül a télre, ráadásul így jelez, h nem elég, amit adsz neki.
Egyél nyugodtam többet, de az legyen jó kaja! a joghurt és magvak kevesek, ezt te is tudod.
Sok egészséges és NEM HIZLALÓ étel van ;) ha kellenek receptek, szívesen küldök.
Amit ajánlok: ZABPEHELY remek szénhidrátforrás (energia). Avokádó remek zsírforrás (hasznos zsír).
amennyiben tudod, kerüld a fehér finom lisztet és a finomított cukrot.
ha ezeket kerülöd, nem fogsz hízni még akkor sem, ha kicsivel többet eszel, mint amennyit szoktál.
Csokit is egyél, de ritkán. legyen inkább jutalom ;) és ha eszel, akkor ne milkát vagy hasonlókat, hanem olyanokat, amiknek magas a kakaó tartalma.

amúgy fm személyi edző is, nem? Ő simán tudna neked remek recepteket adni ;)

és nem csak a futás létezik mint mozgás ;) otthon is simán tudsz kardió edzést csinálni és még helyben futni sem kell hozzá :P

jadu 2012.11.08. 14:48:23

@jadu: szopáS

tudok írni :P

Jubei79 2012.11.08. 15:13:17

Így már nem az igazi cinikus kommentet írni az anorexiádra, máskor ne lődd le előre :P
Az időjárás miatt nincs futás? Miről beszélsz? Futószezon van! Tavasszal és ősszel a legjobb futni, ilyenkor nem fagysz meg, vagy forrsz fel a melegtől!
Ked-ves-ke-dé-éés?!?? :DDDDD És mindez egy "férfi" szájából? Te úr-isten, már nem is vagyok benne biztos hogy a család a legfőbb ok a megfektetésed halogatására...
A csúnya beszéd afrodiziákum - már ha létezik egyáltalán libidód.
Abban pedig teljesen igazad van hogy mindenkinek arra van ideje amire akarja hogy legyen. És rossz jel, ha már kapcsolatotok hajnalán ennyit vitáztok. Tipikus fellángolásszagú.

Jubei79 2012.11.08. 15:19:00

@jadu: Igen, állítólag hidegben jóval több kalóriát éget el a szervezet.
Jómagam a kifinomult, intelligens szex híve vagyok :)

jadu 2012.11.08. 15:25:34

@Jubei79: tudod, is sex dirty? only when done right ;)

eddig nem volt fellángolásszagú? ne csalódjak már benned is, fiam :D

Jubei79 2012.11.08. 15:33:45

@jadu: Azt nem mondtam, lányom, de ez tipikusan annak a jele.
Rádférne egy kis spanking, szentigaz :P

hevesi avokádó 2012.11.09. 15:57:16

Startra kész a hétvégi én (?)

lányként a fővárosban 2012.11.09. 21:14:12

Kérem szépen 4 féle pehely keveréket eszem :) nem fogalmazok jól,nem magvakat.

Szexuális inteligenciára nagy szükség van.

Hétvégi én pedig holnap támad, ma szépre alszom magam

jadu 2012.11.10. 08:54:06

@lányként a fővárosban: nem tudom, mire érted, hogy a "szexuális intelligenciára nagy szükség van"
mert persze, hogy szükség van rá, ugyanúgy, mint az alapvető intelligenciára ;)
de ha arra érted, h fm kedveskedést használ a szopásra, az nem SQ kérdése. Remélem, ezt te is érzed ;)

SQ is egy viszonylag új fogalom ;) szívesen belemélyedek jobban a témába, ha gondoljátok :P

Jubei79 2012.11.10. 09:27:29

@jadu: Kérlek, mélyedj bele :)
süti beállítások módosítása