A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Izé news

2012.11.24. 22:47

szerző: lányként a fővárosban

Éjszaka a szórakozóhelyre menet valaki rám köszönt. Visszafordultam, és Izé egyik legjobb barátja volt az. Váltottunk néhány szót, majd rám nézett és ezt mondta: én csak annyit mondok, hogy Urimiuri, Óh,mondom, tudom, már rajta van a listámon és szeretném megnézni magamnak. Rázta a fejét, hogy nem így gondolja, hanem ma este ott van valaki. Közöltem, hogy nem beszélünk egymással. És ekkor jött számomra az érdekes rész. Azt állította, hogy tudja, és azt is tudja, hogy "kibasztam" a cipőjét a lakás elé, "nagyon kemény vagy, nagyon jól csinálod", de hogy Izé "epekedve várja" a hívásomat. Ezután elköszöntünk. Nem értem teljesen. Biztos voltam benne, hogy nem beszél rólam senkinek, de igazából teljesen mindegy, mivel még mindig nem akarok beszélni vele.

Egyébként már éjfél előtt hatalmas sor állt a Trafiq előtt, be sem álltunk a sorba, hanem átmentünk máshova, trance buliba. És pont erre volt szükségem. Senki nem azt nézte, hogy miben vagyok,mit csinálok, mindenki csak élvezte a zenét. Én is önfeledtem tudtam táncolni. Egyébként is magamhoz képest diszkrét öltözetet választottam, de tetszett. És gond nélkül el tudtam hagyni a helyet már 3-kor, pedig én vagyok az egyik legnagyobb zárásig maradó arc. 

Hazudhatnék, de nem szoktam, és a saját naplómnak hazudni az egyik legnagyobb ostobaság lenne egyébként is, kicsit felkavart ez az Izé news.

Címkék: Hétvégi-én Izé-akta Izé news

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr904923704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányként a fővárosban 2012.11.24. 23:05:33

@hevesi avokádó: Egészen pontosan mire próbálsz ironizálni? :)

hevesi avokádó 2012.11.24. 23:17:39

Hát, hogy mindig felbukkan ez az izé, mint egy rossz lidérc. Sose szabadulsz meg tőle. De nem is akarsz!

lányként a fővárosban 2012.11.24. 23:26:21

@hevesi avokádó: Pontosan, már 2,5 év újra és újra előkerül kisebb-nagyobb kihagyásokkal. De tudom, hogy egyszer végleg eltűnik.

hevesi avokádó 2012.11.24. 23:59:22

A szeretet ott kezdődik, ahol a szavak véget érnek. Egy ölelés többet mond 100 szónál...

lányként a fővárosban 2012.11.25. 00:03:46

@hevesi avokádó: Annyira, hogy már csak Raffaelloval tudnám kifejezni.

hevesi avokádó 2012.11.25. 00:11:43

Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'aime...Moi Non Plus.

Ezt hallgatjuk majd, ha átadod a Raffaellót. Természetesen lassan táncolva...

lányként a fővárosban 2012.11.25. 00:18:22

@hevesi avokádó: Nagyon romantikus lenne,de nem őszinte pillanat hisz te nem szeretsz engem.
Ui: ha ilyen zenéket hallgatsz az lehet annak a jele, hogy nem egy mai darab vagy?

hevesi avokádó 2012.11.25. 00:30:17

Mai darab vagyok, ne aggódj. A zenei gyökereim mélyre nyúlnak vissza. Amúgy én is végigjártam a pesti éjszakát. Az akkori helyek szinte mind eltűntek mára. West Balkán a Kopaszi gáton, Süss fel Nap, Labirintus partik, Frankhegy,, citadellás nyári napfelkeltés bulik, és ilyen finomságok. Elég szar, ha az embernek több emléke van , mint jövőképe.
süti beállítások módosítása