A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Spiri est

2012.12.03. 00:10

szerző: lányként a fővárosban

Már hetek óta igazából nem is tudom milyen nap van: most dolgozunk szombaton,most nem,most tovább maradunk, most előbb elmegyünk, most mi van? Így a szombat esti forgatagra nem is vágytam igazán.

Az egyik barátnőmmel Paksi Zoltán előadására látogattunk el, az asztrozófia és a párkapcsolat volt a téma. Számomra kihívás 2,5 órán keresztül figyelni valamire, de hallottam érdekes gondolatokat, a pasi humoráról nem is beszélve. A legfontosabb üzenet,amit kaptam: Először Igazivá kell válnunk ahhoz, hogy megtaláljuk az Igazit. Ezt persze egyébként is mindenki tudja, még ha sokszor el is felejti. Én tudom magamról, hogy nem vagyok még Igazi. A személyiségem magával ragadó, a külsőm szemet gyönyörködtető (muszáj költői túlzást alkalmazni), de pl nem vagyok egy házias típus, nem pakolok el rögtön magam után. És ez csak egy. Persze ezzel a tulajdonságommal együtt is lehet engem szeretni, de nehezen tudom elképzelni azt a szituációt, hogy életem értelme pakol el utánam, lehet még meg is tenné, de zavarna. 

Megismerkedtem egy érdekes fogalommal, a lélekcsalád fogalmával. Azt eddig is tudtam, hogy a születendő gyermek maga választja ki a családját - az öcsémnek mindig mondom, hogy én nagyon örülök, hogy minket választott - és általában a saját lélekcsaládjából választ. Amikor nem, akkor van a "család fekete báránya" helyzet. És bizony, a nagy Ő is a saját lélekcsaládunk tagja. Csupán egy baj van vele, hogy kb 60 ember alkot egy lélekcsaládot, és ebből kb 30 még meg nem született lélek. Vagyis kb 30 ember marad. 

Ez a korszak, amiben most élünk a kapcsolatok rendezéséről szól. Minden egyes mostani embernek már nem ez az első élete, vagyis már mindenki kapcsolatba került valaha valamikor a másikkal. És minden ember, akivel ebben az életünkben kapcsolatba kerülünk azt azért történik, hogy rendezzük a viszonyunkat.

Volt szó a vágyakról is. Minden egyes vágyunk azért születik, mert megérdemeljünk. Nincsenek elérhetetlen vágyaink, különben a gondolat meg sem fordult volna a fejünkben. Minden vágyunk gyakorlatilag csak egy karnyújtásnyira van tőlünk, de minden esetben szükség van egy változtatásra, egy lemondásra, hogy megkapjuk.

És bizony a születési dátumunkból egy olyan térkép rajzolható ki -elfelejtettem a pontos kifejezést-,ami gyakorlatilag útmutatásul szolgálhat egész életünkre. És a mi térképünket össze kell vetni a partnerünk térképével, és máris kiderül minden, minden. 

Tudom, hogy a blog törzsközönsége antispiri, és már meg is fogalmazták magukban a "ezt te sem gondolod komolyan, hogy...." és a "te tényleg elhiszed, hogy..." mondatokat

Ez a barátnőm nemrég kezdett el spiri dolgokkal foglalkozni. Egy másik barátnőm viszont már évek óta Így a két spirit újra összeengedve saját magammal kiegészülve folytattuk az estét egy kis alkohol társasságában. És sokkal jobb volt ez így, mint egy szórakozóhely előtt sorban állni szép ruhában. Most egy ilyen estére volt szükség. Végre megtudtam mit jelent az, hogy skorpió a földelésem. És a skorpió pont a szexualitással is tud földelni. Ha már szexualitás, három lánynál nyilván az is szóba kerül. Az egyiknek nemrég lett egy fantasztikus barátja, a "csillagtérképeik",mert ő tud olyat készíteni teljesen összeillenek, előhozta a nőies énjét, és szexuálisan is új dolgokat élnek át. " Az természetes, hogy ő nyalogatja az ánuszomat,de én is nyalogattam az övét". Mondtam,hogy olyat már én is csináltam ,Izé igencsak kedvelte. És ahogy megosztottam még 1-2 műhelytitkot kicsit ledöbbentek, és azon is, hogy mennyire érzelemmentesen tudok beszélni ezekről enyhe szexuális perverziókról- persze kinek mi a perverzió -. De én a legtöbb dologra csak azt tudtam mondani, hogy ha a másiknak ez tetszik, engem meg nem zavar,akkor miért ne. És csak most jöttem rá arra, hogy ilyet nem szabad csinálni. A "nem zavar" nem jó, csak olyan dolgot szabad csinálni, ami nekem is jó, plusz izgalmat okoz,nem pedig azért csinálni, mert "nem zavar". És F.m. kedveskedés kifejezésén nagyon nagyot nevettek, mondván ilyen nem létezik. 

Ha már szóba került Izé, ezen a hétvégén sem úsztam meg az éjjeli és/vagy hajnali smseket, ahogy a napközbeni telefonhívásokat sem. A hét közepén egy smsre válaszoltam,amiben azt írta, hogy sajnálja, és ne duzzogjak már. Visszaírtam, hogy nem duzzogok,nem is haragszom, csak nem akarom, hogy az életem része legyen bármilyen formában is. Pont úgy, mint egy vadidegen, akit rögtön ott hagyunk szex után. És részemről ez volt az utolsó üzenet, ebben minden benne van. Ő erre azt írta, hogy szerinte én is tudom, hogy pont nem ezért történt. Lényegtelen. Most már tényleg arra vágyok, hogy vége legyen, ne legyünk egymás pótlékai. Ezért nem is lesz több válaszreakcióm, sem hétközben, sem hétvégén. 

Címkék: Spiri est

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr264944079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása