A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Igazából nem kellett volna meglepődnöm azon,hogy délelőtt felhívott a tulajdonos, és arra kért, ha van majd nyugodt 15 percem hívjam fel, opcionálisan munka után. Nyilván tudtam miről,kiről szeretne velem beszélni, Tegnap már felhívta egy "közvetítő ember" a lányt, hogy menjen már el a tulajdonossal vacsorázni,vagy ebédelni. Erre nincs más szó: gáz, jah de lehet hogy van: nagyon gáz.

Hát munka után felhívtam,de persze nem voltam egyedül, hanem az érintett célszeméllyel. Röviden összefoglalva, megkért, hogy segítsek neki ismerkedni,mert ő már bizony nem tudja hogy kell, és tudja, hogy elrontotta az elején. És tetszik neki a lány, de most még úgysem lenne képes semmilyen kapcsolatra, és kell neki társaság, ebbe beleért engem is, és ő megmutatna nekünk egy olyan életet,ami ugyan még lehet távol áll tőlünk, csak két vacsorát kér.. Mondtam, hogy őszinte leszek vele, nincs nála esélye, kialakulóban is van a lánynak valami, és ez az egész már kellemetlen. Tegyünk úgy, mintha sem ez a telefonbeszélgetés, sem a két közvetlenebb látogatása meg sem történt volna. 

Nagyon meggyötört volt a hangja(nem a szavaim hallatára nyilván,hanem már az elejétől kezdve) és egyébként én kicsit meg is sajnáltam. Arra hazaérkezni 1-2 hét távollét után, hogy a feleséged eltűnt a lakásból a gyerekekkel együtt, hát nem irigylésre méltó. Hogy mi áll a háttérben azt már nem tudom. Csak negyvenes házas gazdag barátai vannak. Egy ilyen élethelyzetben szerintem igenis szórakoztató lehet két hozzá képest cselédsorsú fruska társasága, és ehhez még pluszban teljesen jó az én pimaszságom, és meggondolatlan szavaim. És én továbbra is tartom azt az álláspontomat,amiért megkövezhettek, hogy ha nem lett volna ennyire kiélezve a másik lányra a mi hármas "randink",akkor túl nagy gond nem lett volna abból, ha egyszer kétszer elmegyünk vele mondjuk vacsorázni.

A beszélgetés végén szavaim elértek hozzá, megértette, megköszönte az őszinteségemet, és mikor mondtam, hogy úgy teszünk,mintha mi sem történt volna, akkor azt mondta, hogy én egy nagyon nagyon ügyes lány  vagyok, és nagyon jó taktikus. Az utóbbit annyira nem értem,de lényegtelen.

Egyébként igen jól indult a napom. Kaptam a főnökömtől egy borítékot (a másik lány is), azzal a címszóval ,hogy a mostani fizetéshez utalt karácsonyi bónusz nekünk nem volt túl magas, nem lehetett, mivel új dolgozók vagyunk még,de ő nagyon meg van velünk elégedve, így ezt kapjuk tőle, és nyilván ne említsük senkinek. És ez az összeg már valóban olyan, hogy tudom rá használni a jutalom és bónusz szavakat. 

Címkék: Karrier Munka+magánélet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr774948151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása