A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Lelki - és egyben testi - fejlődésem egyik fontos állomása a testedzés. Körülbelül 25 évig éltem rendszeres sportolás nélkül..... Számomra ennek egyik kimerítő formája a futás. Margitsziget, 5350 méter, ugyan nem egy 800 km-es zarándokút, de fejlődés szempontjából tökéletes.

Itt már értek kellemes és kellemetlen meglepetések, de ami most történt az mindenképpen bebizonyítja, hogy a nappalok veszélyesebbek mint az éjjelek..... Futok a szokásos 0,0001 km/h sebességemmel ezért mi sem meglepőbb, ha megelőznek. Ám egy idő után arra lettem figyelmes, hogy egy fiú folyamatosan megelőz, majd megáll sétálni, majd újra futásba lendül és megelőz majd újra sétál... Teljes lelki kielégültséggel és büszkeséggel az új csúcsidőmre álltam neki a nyújtásnak, ám ekkor is azt veszem észre, hogy a fiú ott van mellettem és néz. Mikor hazaindultam, éreztem, hogy követ, ezért gyorsítottam a lépteimet. Egyszer csak egy érintést érzek a vállamon, ugye a fülhallgató végig jelen volt a fülemben. Kiveszem, a hosszú hajú csúnya fiú állított meg: " NE haragudj, de lenne egy bunkó,de egyben egy nagyon őszinte kérdésem" Gondoltam azt fogja megkérdezni hány éves vagyok, vagy mit csinálok és hogyan, hogy ilyen vékony vagyok - hozzáteszem látens anorexiás vagyok, de erről majd később -. De nem... a kérdés a következő volt: " Van rajtad bugyi? " Én csak pislogok...... "Mert futás közben úgy tűnt nincsen, annyira feszül rajtad ez a nadrág" Pislogok tovább....Ez most arra lenne utalás, hogy jó a fenekem???? De csak annyit tudtam kinyögni, hogy "igen, van" és már dugtam is vissza a fülhallgatót továbbsietve. Azt elfelejtettem vele közölni, hogy egy beteg perverz állatnak tartom, és teljesen fel vagyok háborodva. Az, hogy ilyen eszébe jut oké, de hogy megkérdezi??? Azt remélte azt felelem: "Nincsen, szeretnéd ellenőrizni?" 

A Nagy Ő-höz rögös út vezet, de hogy ennyire....??

Címkék: Csajozós szöveg

333 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr614677690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohaa 2012.07.26. 14:24:47

@Annamarias: Igen. Max. gyáva és/vagy túlságosan képmutató, hogy mások előtt felvállalja.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 14:24:47

@ottomoll:
Lófaszt, koma.

Ha Brad Pitt megy oda azzal a kifinomultan megfogalmazott lágy széptevéssel, hogy

- Jössz baszni, te jó seggű picsa?

a reakció az lett volna, hogy jaj, mennyire aranyosan rámenős ez a Brad gyerek, és természetesen igen lett volna a válasz.

A baj itt nem a kérdés volt, hanem az, hogy mint a cikk kiemeli, a srác csúnya volt.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:26:35

@Cathcart_ezredes: Úgy látom, nem olvastad végig a hozzászólásokat, mint ahogy ezek szerint az enyémeket sem... Sebaj! Akkor most csak NEKED: azt, aki (ilyen tahóságokat) beszól, vagy egyéb módon zaklat nőket, jómagam kicsit sem tolerálom (mondjuk, egy tarkón vágás egy szenes lapáttal kezdetnek megteszi)... ERRE NINCS MENTSÉG!
A dörzsöléses sztori egy előző hozzászólás folyománya, kérlek, olvass utána.
Viszont, azt meg kell érteni minden nőnek, hogy egy szexuálisan aktív heteró férfinak megmozgatja a fantáziáját, ha feszes cuccokban lát (meg-)kivillanni női dolgokat (és itt nem a hájhurkákra gondolok...). Amit itt felvázoltunk többen, az az, hogy ezt a nők pontosan tudják és mégis (vagy éppen ezért) felvesznek ilyen göncöket... Ebben ez esetben lelkük rajta, hogy megnézik őket, vagy inkább kinézik őket a falatnyi ruhájukból...

ottomoll 2012.07.26. 14:28:03

@Vizilabda: Ők se gondolják komolyan, csak most jó pörögni ezen..

mohaa 2012.07.26. 14:28:27

@ottomoll: ja hát ha nem nő vagy, úgy mindjárt más. Akkor sokkal meggyőzőbben tudsz érvelni a nők legnagyobb hazugsága mellett. Mivel gondolom te még elhiszed nekik. :D

ottomoll 2012.07.26. 14:31:58

@Közbiztonság Szilárd: Csakhát a többség nem Brad Pitt, és a siker érdekében jobb, ha más utat választ. Egyébként meg mi lett volna ha? Ha a nagypapinak kereke lett volna akkor-talán- ő lett volna a hatos villamos.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:33:09

@ottomoll: Szálljunk már le a versenysportok és a szabadidősport egy kalap alá vételéről! Az almát hasonlítgatjuk a körtével... A versenyző elsősorban az első helyért küzd (és vesz fel pl. olyan ruhát, ami ehhez hozzásegíti), míg a szabadidősport az egészséges életről szól, amit akár "bundabugyiban" is lehetne űzni...

ottomoll 2012.07.26. 14:33:51

@mohaa: Sok olyan nő van amit te írtál, de közel se mindegyik. Százalékos becslést nem ismerek.

ottomoll 2012.07.26. 14:34:41

@Fot L' Mondó: Biztos, csak kényelmetlen..:))

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:39:25

@ottomoll: Bruhaha! :DDDD
A "biztonság" kérdéskörét még az első (és akkor még egyetlen ;D) barlangi nő határozta és fogalmazta meg, amely azóta genetikailag öröklődik tovább a női leszármazottaiban... Így az ÖSSZES MA ÉLŐ NŐBEN KÓDOLVA VAN!
Ja, és bruhaha! :D

boyob 2012.07.26. 14:39:37

@Fájnensöl Tájmsz: A nénikéd térgyekalácsa az. :)

Egyszerűen csak felénk nem dívik az ilyen,ez a stílus a kaki,pisi,fingás kategória.

Persze tudom,hogy ott a nagyvárosban sok a perverz akik baráti társaságban csak erről beszélnek,nem irigylem őket. :)

És szólítottam már meg lányt amikor futott,de nem ilyen tré dumával. :)

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 14:42:23

@Fot L' Mondó: ebben nincs is köztünk vita. Abban van, hogy szerinted a feszülős futónadrág a csajok részéről provokáció, mert nem versenysport a szigetfutás. Szerintem meg fusson abban, amit ő kényelmesnek tart, és ha ez épp olyan akkor nyilván tisztában van vele, hogy nagy eséllyel azért jó páran meg fogják nézni, de szerintem egy egészséges nő ezen nem fog kibukni, sőt. Azon már inkább, hogy zaklatják: a story épp erről szólt, és nem arról hogy futott a szigeten feszülős nadrágban, és jaj hányan megnézték... Te a problémát az öltözködésében látod, én meg annak a kreténnek a viselkedésében.
Amúgy mikor országúti bringásokat látsz feszülős ruhában, akkor megbotránkozol hogy a pöcsüket mutogatják?

Annamarias 2012.07.26. 14:43:56

Nem mindenki Brad de azért ha inzultalna a bugyi kérdéssel visszakerdeznek h mi az a bugyi? Sose láttam olyat:) a postolo a nagy ot keresi és csúnya taplok nem jöhetnek szoba...

Emmett Brown 2012.07.26. 14:47:36

@Annamarias: ennyi. nem a duma volt tré, hanem a srác.

ottomoll 2012.07.26. 14:48:49

@Fot L' Mondó: Igen de súlyoznak az egyes ismérvek között. Például: BMW- s pasi +suttyó duma+ előnytelen küső Vs. Toyotás pasi+kellemes duma+ helyes pasi, akkor az utóbbit választják. Ez csak egy egyszerű kis példa volt Sok ismérv van , és a kombinációk száma is sok.

átlátó 2012.07.26. 14:49:02

Szerintem teljesen normális érdeklődés volt... nagyon zsenánt a pontos időt megkérdezni, amikor itt ez a bugyi.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:51:23

@Cathcart_ezredes: "Te a problémát az öltözködésében látod, én meg annak a kreténnek a viselkedésében." Félreérted. Én két problémát látok: 1. Egyedileg (és egyénileg) előforduló tahóság - helyi kezelést igényel; 2. Általánosan előforduló öltözködési dilemmák - kérdés, hogy létezik-e rá kezelés (vagy kell-e egyáltalán kezelni)?
Bringásokat nem szoktam megnézni, mert 1. faszik, 2. nem érdekel a bringázás, mint sport.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 14:51:28

@rockseiaXLL:
Annyiban módosítanám, hogy a rosszfiúk dugnak, a jófiúk meg viselkednek dugás helyett. :-)

ottomoll 2012.07.26. 14:53:53

@Cathcart_ezredes: Pontosan így van. Ilyen alapon kötelezővé kellene tenni a strandon a csajoknak a zárt fürdőruhát, mert sokakat felizgat.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:54:28

@ottomoll: Igen, de az alap felállás mégiscsak az ANYAGI BIZTONSÁG MEGLÉTE, és azon belül ki-ki vérmérsékletének megfelelően választ és dönt.

ottomoll 2012.07.26. 14:57:05

@Közbiztonság Szilárd: Az viselkedés szerinted, hogy nem mennek oda azzal, hogy -Van e rajtad bugyi? Szerintem a legtöbb csaj aberrált hülyének nézi az ezzel próbálkozót, és tuti nem lesz szex.

Emmett Brown 2012.07.26. 14:58:28

@ottomoll: már átbeszéltük, de legyen újra: ha 100-ból 5-nél bejön akkor az jobb, mint ha tökéletes dumával 3ból behúzol 2-t.

Hány éves vagy egyébként? ha nem sértelek meg...

ottomoll 2012.07.26. 14:59:47

@Fot L' Mondó: Két nagyjából azonos kvalitású, hasonlóan jó képű, jó dumájú srác esetében lehet döntő az egzisztencia. De- különösen tratós kapcsolat esetén- sok minden más is a kalapba kerül, és bizonyos súllyal esik a latba

ottomoll 2012.07.26. 15:03:26

@Emmett Brown: Miért jobb a 100/5, mint a 3/2. Az előbbi sokkal több meló. Egyébként 35 és férfi. És te?

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 15:06:13

@ottomoll:
A többség tényleg nem.
De akkor te is belátod, hogy a probléma nem az volt, hogy mit mondott, hanem hogy ki mondta.

Egyébként ha már BP, én mentem már úgy oda csajokhoz, hogy szia, BP azt üzeni, hogy ma nem ér rá, ezért engem küldött. Volt, aki vevő volt erre, és folytattuk, némelyikkel az ágyig, volt, aki meg nem - vagy csak bambán nézett -, ott meg nem folytattuk.

@Fot L' Mondó:
Miért lenne ez tahóság?
Egyszerűen csak kissé pimasz beszólás.
A nők többnyire szeretik azt, akiben van némi vér. Persze ha nagyon előnytelen az arcberendezése, akkor ez sem segít, lásd az itt tárgyalt esetet. De egy átlagos arc esetén fél siker.

Emmett Brown 2012.07.26. 15:07:03

@ottomoll: 30 f

ha kiderül két mondatból, akkor gyorsabb az 5/100, mint nagy feneket kerítve a 2/3.

másrészt aki az egyéjszakásokra megy rá, annak a darabszám számít, nem az arány.

nézzük más számokkal: 3 este, 3 buli az egyik srác 2szer szedett fel valakit, a másik 3szor. az első 3szor próbálkozott, a másik 45-ször. több meló, de több szex, és valószínűleg kevesebb piára kellett a csajt meghívnia.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 15:07:05

@Fot L' Mondó: Szerintem tökéletesen elbeszélünk egymás mellett, és ne haragudj, de úgy érzem gyakran meg is cáfolod saját magad. Te is, én is megnézzük a csinos lengébben öltözött csajokat, ez így természetes. Közben azt írod: "ha a valaki kihívóan öltözködik, ne lepődjön meg, ha egyesek kihívásnak veszik...". Na akkor most mi legyen? Szerintem szarabb világ lenne, ha a csajok nyáron is garbóban járnának, mert természetesnek kéne venniük, hogy páran kihívásnak veszik ha lengébben öltöznek. Vagy maradjon szép a világ, te is én is nézhessük tovább a csajokat, de közben ha egy hülye betalálja őket, akkor hibáztassuk a csajt?
És még mindig azt gondolom, hogy ennek a storynak a kihívó öltözködéshez semmi köze, mert nem fehérneműben futott a posztoló, hanem a futáshoz általában használt ruhában.

ottomoll 2012.07.26. 15:09:41

Egy buli más mint az utcai szituáció.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 15:10:19

@ottomoll:
Hát teljesen más dolog, amit mondanak a csajok, meg amit csinálnak (jaj, kitől is hallottam ezt mostanában...).

A legtöbb ugyanis azt mondja, hogy ő ilyen esetben aztán szóba sem állna, felpofozná stb...

De tegyél néhány próbálkozást egy átlag budapesti romkocsmában, és ha nem vagy nagyon ronda meg van némi humorod, akkor meg fogsz lepődni, hogy mennyire nem az általad itt ecsetelt reakció következik.
Nem biztos, hogy meg tudod dugni, de hogy nem küld el egyből a picsába, az szinte lefogadható.

Emmett Brown 2012.07.26. 15:11:08

@ottomoll: rendben. ha két mondatból kiderül, hogy lesz-e szex, az gyorsabb, mintha hosszasan kellene fűzőgetni.

Annamarias 2012.07.26. 15:11:47

Vagy ha elküld a picsaba egész este arra gondol de kurva helyes volt az a bunkó csávó :D

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:11:57

@ottomoll: már bocs, de csatlakoznom kell az előttem szólóhoz: "Hány éves vagy egyébként? ha nem sértelek meg..." Vagy nagyon fiatal vagy még, vagy borzasztóan naiv, vagy... Az egzisztencia mindennek az alapja (a fundamentuma), és minden más utána következik... Tedd fel magadnak a kérdést, miért van az, hogy ha megismerkedsz egy lánnyal (vagy találkozol egy régi ismerős lánnyal), az első három kérdése között bizonyosan szerepel az "És Te mivel foglalkozol?" típusú?
Megsúgom, nem szimplán érdeklődik, hanem komolyan csekkol, káderez. Egyik-másik arcán ezután tisztán látszik, hogy bár tovább bájcseveg, de irgalmatlanul számol, kalkulál... hiszen a főkérdést már feltette...

ottomoll 2012.07.26. 15:13:51

@Cathcart_ezredes: Ráadásul azokat is hátrányosan érinti, akik kulturáltan próbálnak ismerkedni az utcán. Mivel a csajt már elég sok suttyó megtalálta, különböző bunkó bekezdéskksl, már az egész szituációtól berzenkedik

ottomoll 2012.07.26. 15:18:30

@Fot L' Mondó: Igen , de a jó egzisztenciális helyzet nem feltétlenül kötődik össze a bunkó viselkedéssel.A dolog nem feltétlenül úgy áll össze a valóságban, hogy bunkó és pénzes, és csóró, de kedves. Ez sokkal sokszínűbb ennél. Egy erőszakos agresszív pézessákot éppúgy nem választanak szívesen , mint egy anyagilag nulla,de jófej pasit. Egyébként 35 vok, 8 éve házas.

ottomoll 2012.07.26. 15:19:53

@Emmett Brown: De fűzögetni is jó nem?;)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:20:23

@Cathcart_ezredes: Tényleg elbeszélünk egymás mellett, vagy csak figyelmetlen vagy. A "ha a valaki kihívóan öltözködik, ne lepődjön meg, ha egyesek kihívásnak veszik..." mondatban benne van az "egyesek", ami kifejezetten egyéneket jelent, semmiképp nem tömeget. Mindig van olyan marha, aki úgy érzi többet tehet meg, mint ahogy szabad, lehet, etikus, stb. Az ilyenekkel nem közösködöm...
Egyetértek a garbós példálózással, nézhessük a csajokat, de továbbra is azt mondom, hogy ha a posztoló nem feszes naciban futkorászik, akkor a szóban forgó aktuális marha lehet, hogy nem találta volna meg őt...

Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.07.26. 15:20:59

A válasz - tök mindegy igaz e - egyértelmű; Nincs.
Így tényleg bukovári szingli maradsz!

Környezettudatos 2012.07.26. 15:26:17

@ottomoll: Mindennek megvan a helye és ideje. A csaj kocogás címén árulta a testét. Ilyen szituban nem udvarolunk, hanem rákérdezünk az árucikk részleteire.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:28:02

@ottomoll: De ki beszél itt arról, hogy a pénz együtt jár a bunkósággal? Mint írtam, a pénz az alap, minden már rárakódik, belőle származik, ráépül. Bár a pénznek komoly jellemromboló hatása van, az alap személyiséget nem hinném, hogy megváltoztatná.
Óóóó, nincs annyi végtagom, ahány ujjra lenne szükségem, ha meg akarnám számolni, hogy hány hölgyismerősöm választott és visel el "erőszakos, agresszív pénzeszsákot" csak, hogy meg legyen az anyagi biztonsága!
Egyébként, gratula a nyolc évhez, akkor sikerült átvészelni a 7. évet...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:30:15

Na jó, üdv Mindenkinek! Mentem jógázni a feszes nacijú muffok közé...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 15:30:34

@ottomoll: " Egy erőszakos agresszív pézessákot éppúgy nem választanak szívesen"

Francot nem.
Teljesen értelmes, okos nőtől is hallottam már indoknak azt, hogy nem elég gazdag a faszi. Tehát amúgy nem volt baj vele.
Ha elég gazdag, akkor meg akármilyen lehet.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 15:36:57

@Fot L' Mondó: Nem hiszem, én nagyon is figyelek, arra is emlékszem hogy most egyéneket mondasz, pár órával ezelőtt meg mást: "Hát ha sok lány öltözködik már így, akkor már soknak fognak odaszólni ennek megfelelően. Ha ez a korszellem, az öltözködés, akkor az odaszólás is korszellem része. :)"
Másrészről meg:
"nézhessük a csajokat, de továbbra is azt mondom, hogy ha a posztoló nem feszes naciban futkorászik, akkor a szóban forgó aktuális marha lehet, hogy nem találta volna meg őt...". Tehát a csajok ne zsákban járjanak, hogy mi nézzük őket, de ha ennek alapján valami retardált jogosultnak érzi magát arra, hogy megkérdezze hogy van e rajta bugyi (egy jó kis követés után), akkor a csaj a hibás. Világos.

ottomoll 2012.07.26. 15:44:04

@ColT: @Környezettudatos: Miért vagy ebben olyan biztos? Ott voltál?

boyob 2012.07.26. 15:45:54

Ezeket a "feszülős" cuccokat technikai ruházatnak hívják a futók és sok mindenben segíti a sportolókat,de hát aki nem sportol az ebben csak kihívó öltözéket lát sajna!
Csak néhányat sorolok:

1.anyaga miatt elvezeti az izzadtságot,szárazon tart,szemben mondjuk egy pamut ruházattal,ahol ez az izzadtság rögtön szemmel látható.
2.megvéd a kidörzsöléstől.
3.könnyű,légáteresztő anyagból készülnek,így folyamatosan hűti a testet és nem okoz terhet a ruha súlya sem,nem mellesleg a testhez simuló anyag csökkenti a légellenállást is.
4.egyben tartja a test mozgó szerveit,ahonnan és amin keresztül a mozgás megtörténik.
5.sötétben a ruházat fényvisszaverő részei miatt láthatóvá válik a futó.

Ennyi így hirtelen,aki még kételkedik az olvasson utána,hogy miért jó ez a sportolóknak.

ottomoll 2012.07.26. 15:47:59

@Fot L' Mondó: Igen aztán néhány év mulva rendszeres látogatója lesz a baleseti ambulanciának. Egy intelligens nő sokmindent mérlegre tesz mielőtt valakit választ. Az anyagiakatis, de mást is.

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:49:06

Valaki beleütközött egy, a saját kínos adottságai miatt érthetően kiéhezett férfiba, ami vagy igaz, vagy sem - van ebből valami következmény?

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:50:03

@ottomoll: hogyne, aztán repülnek az évtizedek. Így hal ki női ágon az intelligencia.

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:51:59

@Emmett Brown: így van, én már elalszom, ha három mondatig kell jutni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 15:52:00

@ottomoll: Nagyon rózsaszínben látod a nőket :)

ottomoll 2012.07.26. 15:53:56

@boyob: Köszi az újabb releváns információt a poszt eredeti tartalmával kapcsolatban, de már rég a "minden nő kurva" sztereotíp toposznál tartunk..:)

dez01 2012.07.26. 15:56:15

Megfogta a posztoló feneke a srác fantáziáját, és mivel szókimondó típusu ember volt, ezért megkérdezte, amire kíváncsi volt..... Ennyi...

ottomoll 2012.07.26. 15:57:47

@ColT: Igen, biztos szerencsésen váasztottam a partnereimet illatően:)

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:58:33

@ottomoll: nagy szerencséről nem árulkodik a többesszám...

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:59:42

@dez01: és látens anorexiával a csaj sem biztos, hogy kipukkanó szépség.

ottomoll 2012.07.26. 15:59:43

@dez01: Igen, többnyire ezt a magatartásformát hívják bunkóságnak, a minimális önuralom hiányának stb.

ottomoll 2012.07.26. 16:09:47

@Marcangoló Korelnök: A feleségem előtti kapcsolataimra gondoltam..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 16:10:51

@ottomoll: Akkor irigyellek ;)

@Marcangoló Korelnök: Nem olyan biztos. Én kifejezetten a törékeny, magas nőket szeretem.

boyob 2012.07.26. 16:12:22

@ottomoll: ott tartunk hogy a feszes,testre tapadó ruházat miatt mondják azt néhányan hogy aki kurvának öltözik,az ne csodálkozzon ha megba.ák.

Erre írtam le az érveket,aki valamit sportol,az tudja hogy futni futóruházatban futunk,úszni úszóruházatban és síelni pedig téli ruházatban síelünk.

Az már a blogolók színvonala,hogy ezt el kell mondani nekik. :)

ottomoll 2012.07.26. 16:16:22

@boyob: Igen erre utaltam én is.

Prototype_79L 2012.07.26. 16:24:45

És most őszintén; Volt rajtad bugyi? Bár nem tudom fel mered-e vállalni, ha nem volt.
És lett volna-e olyan pasi, akitől bejött volna ez a duma?

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 16:30:17

@boyob:
És a futóruházat az mióta testre tapadó cucc?

Csak mert én futottam pár évig versenyszerűen, de nekünk nem ilyet adtak.
Meg ahogy a Limpiát nézem, hát ott sem jellemző.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 16:31:16

@Prototype_79L:
Írta, hogy volt.
Az olvasás még nem megy?

ottomoll 2012.07.26. 16:45:54

@Közbiztonság Szilárd: A strndon is számonkérhetnéd a csajokat, hogy miért kétrészes fürőruhában vannak,amikor van egész felsőtestet eltakaró is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 16:53:44

@ottomoll: Ismerős a "bikinben OK" vs fehérneműben sikítós problémát? :D

Prototype_79L 2012.07.26. 17:19:36

@Közbiztonság Szilárd:
@ottomoll:

Nem figyeltem, hogy van egy "szeretném látni az összes kommentet" és csak az utolsó 100-at olvastam el.

@Közbiztonság Szilárd:
Nem kell egyből nekem ugrani. Csak kérdeztem 2 dolgot. Mert nekem kicsit ellentmondásos ez a dolog.

A nagy Őhöz rögös út vezet, De miért akarunk járni valakivel, Honnan tudjuk, hogy érdekel minket valaki? blogokat írta a szerző, ebből az jött le, hogy ugyanúgy pasizni akar.

Az erő bennünk van blogjában meg tudatában is van a női csáberőjének;

"Azok a nők, akik tudatában vannak a saját nőiességüknek egy olyan erőt birtokolnak, ami a halhatatlanság magasságába emeli őket. Csak éppen résnyire nyílt ajak, hirtelen felnéző tekintet, megérintett hajfürtök, és ezek olyan természetes lágysággal és kecsességgel, hogy a másik félnek fel sem tűnik csupán tudatos játékot űznek vele."

A férfia meg vizuális típusok és igenis nehezemre esik egy csajnak a szemeibe nézni, mikor a mellei jóformán kibuggyannak vagy a dekoltázsa többet mutat mint amennyit a ruha eltakar. Ezzel ő is tisztában van. És most kissé furcsa ez a "kirohanás". Akármilyen különös/sértő volt ez egy csajozós szöveg volt, még ha a durva fajta is. De nem feltétlenül kizárólag a srácot hibáztatnám ezért, a csajok is tehetnek erről, a facebook tele a melleimet kilököm képekkel, de hivatalból azt kell mondani, hogy a belső az nagyon számít. Aztán a normális pasik meg mennek a "friendzone"-ba, összejönnek ilyen műveletlen bunkókkal, az elveiket feladva, aztán meg siránkoznak hogy hol vannak a normális pasik. Gondolom a srácot is kisütötték már jópárszor és annyit tett, hogy valami merészebbel próbálkozott. Mert egy nőnél kiszámítani, hogy mi fog nála bejönni az művészet. Elég megnézni a társkereső oldalakat. Férfi több mint nő, az adatlapjuk nagy része hiányos, se kép se semmi érdeklődés vagy valami támpont, ahol el lehetne kezdeni az ismerkedést. De még így is vagyok olyan balek, hogy ráírjak, hátha. Próbáltam humorosan, korrekten, átlagosan, nem átlagosan stb. Még válaszra sem méltatnak így meg esélyt sem kapsz.

Ezért kérdeztem azt amit, hogy most mivel van a gond: hogy csúnya volt a pasi vagy hogy rámenős volt?

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 17:55:44

@Prototype_79L:
A hozzászólásnak azért alapfeltétele szokott lenni, hogy legalább a cikket (posztot) elolvasod.

Az egészet, nemcsak az első 3 sort.

@ottomoll:
Ezt nem értem, nem én prűdködök itt kettőnk közül. Én jobban örülnék, ha a strandon is meztelenül lennének.

lányként a fővárosban 2012.07.26. 17:58:08

Kezdek elveszni a kommenttengerben.
A sokat emlegetett "tevepata" jelenlétét elutasítom, nem lépnék ki úgy az utcára. Sokan -jól- megfogalmazták,hogy a futáshoz milyen ruhadarabok tartozhatnak, és főleg nyáron senki ne várja el, hogy hosszú nadrágban és pulóverben tegyük mindezt.
Nézni lehet, nyilván egy szemrevaló fiút, vagy csak bizonyos testrészeit én is megnézek, de nem megyek oda megkérdeni, hogy "van rajtad alsónadrág? Mert bizony úgy tűnik nincsen, annyira feszül rajtad a nadrág".
Mindenkinek megvan a saját öltözködési stílusa. A megfelelő stílus megléte a pozitív imázs feltétele. Attól, hogy valaki kihívóan öltözködik ( kinek mi a kihívó) még nem ribanc -jelenleg sportruháról beszélünk,ami számomra összeférhetetlen a kihívó megjelenéssel-.
És zárógondolatként:Ez a blog összegyűjti az eddigi, jelenlegi és elkövetkezendő tapasztalatokat. Ebben lesznek ilyen sztorik, lesznek lélekcseppek, gondolatok, érzések. Nem keresem a Nagy Ő-t, hanem megosztom azokat az élményeket, melyeket fiatal lányként átélek, miközben az egyedülállóság útján haladok, azon a bizonyos rögös úton.

ottomoll 2012.07.26. 18:10:04

@Közbiztonság Szilárd: Én is, és ott nincs is értelme megkérdezni, hogy van e rajta bugyi;)))

hunostor 2012.07.26. 18:10:33

A kezdő mondat ahol kijelenti, hogy lenne egy bunkó kérdése már rossz, nem mondunk ilyent hanem megtesszük attól függetlenül, hogy haragszik-e érte avagy sem, nem igazán érdekel minket. Az alap, a jó NEG ilyen esetben így néz ki szerintem "Mindig ilyen lassan futsz, előbb is simán beelőztelek?!" Ez lehetőséget ad a lánynak, hogy védekezzen és elmesélje, hogy mittudomén hány év kihagyás után kezett megint futni vagy ilyesmi és a pali ezek után már sínen van, van téma és társalgás, akármi is lehet ezután.

ottomoll 2012.07.26. 18:14:54

@Közbiztonság Szilárd: Egyébként van ilyen. Asszem Nudista strandnak hívják :))

ottomoll 2012.07.26. 18:18:40

@ottomoll: És itt se merülhet fel a bugyi kérdés :))

ottomoll 2012.07.26. 18:20:08

@lányként a fővárosban: Azért ezzel a bejegyzéssel kb 100-szor annyi hozzászólást sikerült elérni, mint a korábbiakkal. Azért ez jó nem?

fotózós 2012.07.26. 19:02:15

@magyar seggbe, magyar lófaszt!: Abban igazad van, hopgy így nem szólítunk meg nőt, még egy útszéli qrvát se. De azt ennyi idősen sok tapasztalattal a hátam mögött elmondhatonm, hogy egyre több olyant furcsasággal találom magamat szemben, ami meglep. Nem vagyok megbotránkozó típus, de egy képzett közgazdásznő aki bankban dolgozott, utazási irodát vezetett és hasonló beosztásai voltak, meglepő dolgokat írt nekem a skype-n. Rövid ismerkedés után azt kérdezte tőlem, hogy milyen farkam van. Pedig addigra már nem csak a nicknevét tudtam, hanem szinte minden fontosabbat róla. Ő nem rejtegette a kissé perverz gondolatait, hanem részletesen el kellett mondanom, mert nagyon aktívan érdeklődött. A harmadik találkozásunkkor bele is nyúlt a nadrágomba, hogy meggyőződjön arról amit írtam. Nem ellenkeztem, mert tetszett ez az aktív érdeklődése a szexualitás iránt. De akkor kérdezem, hogy csak a férfiakat lehet kipellengérezni, hogy néha nem a legmegfelelőbben fejezik ki tetszésüket? Mivel Londonban élek és érthetően nehezebb így kapcsolatot teremteni, néha fenn vagyok valami társkereső oldalon. Nekem bizony néhány levélváltás után már küldtek puncis képeket a nők, de én a farkamról nem, akkor sem , ha kértek. Az a tapasztalatom, hogy a nők gyakrabban vesztik el a józan eszüket, ők sokkal inkább ösztön lények. Ismétlem, nem vagyok botránkozó típus, de azért véleményem van, hogy mikor hol miként kellene megnyilatkozni embereknek bizonyos helyzetekben.
De most én is azt mopndom, hogy lássunk már valami képet arról a formás női testről, aminek az a szegény ember ennyire nem tudott ellenállni. Akár arc nélkül is! Kérem...szépen kérem! :)

hunostor 2012.07.26. 19:26:57

@fotózós: Jó érzés ha a nő rohan le minket, de ennek ellenére a nők nagy része marad passzivitásban és nem lehet mindig megvárni míg valaki levadász minket xD

A nők sokkal inkább ösztönlények, ha az első pár perc/óra alatt eléred, hogy elveszítse a fejét akkor nyert ügyed van. A srác nyitása a történetben el lett kúrva, sebaj majd legközelebb egy másik csajnál jobban sikerül.

fotózós 2012.07.26. 19:41:52

@magyar seggbe, magyar lófaszt!: Igen, ők ezt úgy nevezik, hogy működik-e a kémia. Szerencsére tapasztaltam néhány vegyiüzemet is :))))

titokmacsek 2012.07.26. 20:00:40

@fotózós: ahhoz azért szakember kell, nem kontár :DD

fotózós 2012.07.26. 20:48:45

Voltak köztük jó szakemberek.:)))
De néhány amatőr is jól csinálta. Az lepett meg, hogy akit az egyik legszebbnek tartottam, nem sok érdekeset nyújtott

titokmacsek 2012.07.26. 20:51:00

@fotózós: én a mérnökemberre gondoltam, aki a vegyiüzemben ténykedik, teee...:P:DDDDD

fotózós 2012.07.26. 21:56:28

@titokmacsek: A mérnökember mi magunk vagyunk. Sajnos a vegyi folyamatokat nem tudjuk kontrollálni, a hormonok vagy dolgoznak, vagy nem. Nézd meg, hogy egy férfit beindít az a tudat, hogy a nőn nincs bugyi. Vagy az a látvány, amikor egy testhez simuló ruha van rajta. Ehhez nem kell lenni peverznek, vagy semmilyen eltorzulást nem kell feltételezni. Az a beteg, akire ezek nem hatnak. De attól még viselkedni tudni kell!

titokmacsek 2012.07.26. 22:02:00

@fotózós: nekünk, nőknek meg megtanulni elfogadni bókot, illetve tudni jót nevetni helyzeteken. Ezt megtanulni is biztosan kell idő, élettapasztalat, de enélkül görcs lesz az ember lányának az élete. és az bizony szomorú lehet.
Ehhez még csak tudnotok sem kell a dolgot egyébként, tudati szinten. Elég, ha a nő tudja, innentől kisugárzik a dolog és nem érted, mi a fene az, amitől az a nem is túl jó nő adott esetben jó nő lesz és megőrjít :P:DD
ja, egyébként bugyival is működhet a dolog..:D

fotózós 2012.07.26. 22:54:45

Még két ilyen hozzászólást írsz és máris elvesztem a fejem :))))
Ennyit az önköontrollról :(

titokmacsek 2012.07.26. 23:12:09

@fotózós: ja, ilyenkor kell kikapcsolni a gépet és bemászni a nő mellé az ágyba, felébreszteni...:DD

fotózós 2012.07.27. 00:12:32

@titokmacsek: Először is magamat kell felébreszteni, hogy ne álmodozzak :)))

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.27. 00:46:40

@ottomoll: "Ha változik az öltözködési stílus, az nem azt jelenti, hogy több nő akar vadidegenekkel szexelni. Például ha a egy csaj ma normál kétrészes visszafogottabb bikineben (nem tanga) megy le a strandra az teljesen normális. 1900 körül viszont botrányos lett volna."

Az mindegy, hogy ő nem akar szexelni jobban, ha többet mutat. Attól még, ha több mindenét rakja ki, akkor szexuális vágykeltővé válhat, ez köztudott olyan helyeken, ahol férfiak is megfordulnak. Ha meg ezt ő leszarja, akkor az provokáció.

Nem véletlen, hogy a muszlimok eltakarják a nők testét is mindenféle lepellel. Ez persze megint a másik véglet, ami nem kívánatos, itt most csak példaként áll.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 09:21:51

@fotózós: Ismerős srácnak simán bejött az az ismerkedési forma, hogy odament csajokhoz bulikban, és megkérdezte, hogy dugunk-e? :D
Kapott pár pofont, de nem egy nő elsőre benne volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 09:25:19

@titokmacsek: Másik LOL. Megyünk asszonnyal a uccán, Melósok mellett haladunk el (asszony hosszú szoknyában).
Leesett állak, megállt a munka :D

Mondom neki, hogy na jól meg lettél nézve :D
Ő észre se vette, de teljesen fel volt háborodva, hogy hát hű meg ha... :D:D:D:D

Tehát ha nem veszik észre, az nem baj. Ha nem melós nézné meg, gondolom akkor sem lett volna baj :D

titokmacsek 2012.07.27. 09:30:34

@ColT: hülye sógorom az azóta nejét hasonlóképpen invitálta.:) mondjuk, sógornőm egyrészt jól tudta kezelni az egyébként poénszintű helyzetet, másrészt óvodatársak voltak anno, tehát tudta, hogy hülye a pasi :D
ja, hát nem hosszú szoknya vs. picsmutogatós mini kérdése a dolog. Legyél büszke: jó csaj az asszony! :))

fotózós 2012.07.27. 09:32:44

@ColT: Hasonló helyzetben volt egy ismerősöm. A diszkó félhomályában a szokásos lazaságával odaült a csaj mellé, rácsapott a combjára, mint jó ismerősnek és vigyorogva megkérdezte: Mikor dugunk Kata?
Ezután vette észre, hogy egy idegen lány volt és nem a Kata....
Annak ellenére, hogy mindent könnyedén vesz, ekkor nagyon szégyelte magát és elhúzott sunnyogva :)))

titokmacsek 2012.07.27. 09:35:08

@fotózós: kapásból mondtam volna, hogy nem tudom, te mikor, de én ha hazaértem és elaltattam a 4 gyereket :DD

ottomoll 2012.07.27. 12:20:28

@Fájnensöl Tájmsz: Esetünkben azért nem arról van szó, hogy alanyunk egy szórakozóhelyre ment volna le éjjel, talpig sunában, hanem fényes nappal sportolt egy futásra kialakított helyszínen, futóknak szánt sportöltözékben. ( Ja, és nem volt tevepata effektus. ez külön kiemelte az egyik kommentjében.)

lányként a fővárosban 2012.07.27. 13:09:15

Tegnap este elgondolkodtam azon, hogy másik nadrágot veszek fel, de nem, ez magamért van, nem másokért.
Indulás előtt az egyik barátnőmet megkérdeztem: látszik, hogy van rajtam bugyi? A válasz: nem, de annak nem is kell látszódnia.

ottomoll 2012.07.27. 13:55:53

@lányként a fővárosban: Ilyen aberrált hülyék miatt sztem ne változtass az öltözködési szokásaidon. Ennyi erővel a csajoknak zubbonyban kéne strandra járni.
süti beállítások módosítása