A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Lelki - és egyben testi - fejlődésem egyik fontos állomása a testedzés. Körülbelül 25 évig éltem rendszeres sportolás nélkül..... Számomra ennek egyik kimerítő formája a futás. Margitsziget, 5350 méter, ugyan nem egy 800 km-es zarándokút, de fejlődés szempontjából tökéletes.

Itt már értek kellemes és kellemetlen meglepetések, de ami most történt az mindenképpen bebizonyítja, hogy a nappalok veszélyesebbek mint az éjjelek..... Futok a szokásos 0,0001 km/h sebességemmel ezért mi sem meglepőbb, ha megelőznek. Ám egy idő után arra lettem figyelmes, hogy egy fiú folyamatosan megelőz, majd megáll sétálni, majd újra futásba lendül és megelőz majd újra sétál... Teljes lelki kielégültséggel és büszkeséggel az új csúcsidőmre álltam neki a nyújtásnak, ám ekkor is azt veszem észre, hogy a fiú ott van mellettem és néz. Mikor hazaindultam, éreztem, hogy követ, ezért gyorsítottam a lépteimet. Egyszer csak egy érintést érzek a vállamon, ugye a fülhallgató végig jelen volt a fülemben. Kiveszem, a hosszú hajú csúnya fiú állított meg: " NE haragudj, de lenne egy bunkó,de egyben egy nagyon őszinte kérdésem" Gondoltam azt fogja megkérdezni hány éves vagyok, vagy mit csinálok és hogyan, hogy ilyen vékony vagyok - hozzáteszem látens anorexiás vagyok, de erről majd később -. De nem... a kérdés a következő volt: " Van rajtad bugyi? " Én csak pislogok...... "Mert futás közben úgy tűnt nincsen, annyira feszül rajtad ez a nadrág" Pislogok tovább....Ez most arra lenne utalás, hogy jó a fenekem???? De csak annyit tudtam kinyögni, hogy "igen, van" és már dugtam is vissza a fülhallgatót továbbsietve. Azt elfelejtettem vele közölni, hogy egy beteg perverz állatnak tartom, és teljesen fel vagyok háborodva. Az, hogy ilyen eszébe jut oké, de hogy megkérdezi??? Azt remélte azt felelem: "Nincsen, szeretnéd ellenőrizni?" 

A Nagy Ő-höz rögös út vezet, de hogy ennyire....??

Címkék: Csajozós szöveg

333 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr704677690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Behajtó70 2012.07.25. 22:44:59

Jesszus!

Ilyen tényleg van?

És mit jelent az, hogy "csúnya fiú"? Ha szép fiú lett volna, akkor minden OK?

Szánalmas vagy!

dex.ion 2012.07.25. 22:47:24

kimész futni a szigetre, és zokon veszed, ha a srácok megbámulják a seggedet?:) most nem értem...mindenki tudja, h ez erről szól, a futás csak alibi...a férfiak a felsőtestüket dobják ki, a nők meg mindent, amit csak tudnak. vagy azt gondoltad, a többség annyira izzad, h félmeztelenül/bikiniben kell "futnia"?

fogadd bóknak. tetszettél a srácnak, csak kurva béna volt. ha a vonzalom kölcsönös lett volna, beszédbe elegyedtetek volna, nekem kell bevallanod, de legalább magadnak tedd meg.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.07.25. 23:00:45

Ha szerinted beteg perverz az a férfi, akinek tetszik, ha egy nőn nincs bugyi a ruházat alatt, akkor elég sivár a szexuális kultúrád. Gondolom, csak leoltott villannyal, misszionárius-pózban.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.07.25. 23:14:20

Ezt a posztot kár volt elolvasnom. Mit keresett indexen?

Amúgy engem is érdekelne, ha a srác helyes és izmos lett volna (rövid hajjal!!!), akkor mit felelsz?

jpmjpm 2012.07.25. 23:14:34

ha senki nem bámulná meg a seggedet, akkor azon sírnál, hogy a pasiknak nem számít a női lélek csak a test. :)

jpmjpm 2012.07.25. 23:16:11

egyébként a nagy ő-höz rögös út vezet. tudom, mert már volt jó seggű barátnőm és mégsem ő volt az igazi. :(

ottomoll 2012.07.25. 23:18:26

@Szárnyati Gézа: Már ne haragudj, de hogy lehet odamenni egy vadidegen nőhöz ezzel a kérdéssel? Csak egy ilyen beteg korban lehet ez egyeseknek természetes...

kzolika 2012.07.25. 23:19:54

Sőt, lehet, hogy nem csak látni szerette volna, hanem a jó bepállottba bele is nyalt volna. Ez a mondat jól megy a rózsaszín háttérhez.
Ui.: küldj egy képet, majd egyszer checkolom az erkélyről, hogy tényleg jó-e a feneked.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.07.25. 23:22:00

szerintem vicces, legalább nem tucatszöveg, és elnézést is kért előre
nevetni rajta, vele

ottomoll 2012.07.25. 23:22:56

@dex.ion: Ti nem vagytok normálisak! Ezzel a szöveggel odamenni valakihez???A posztolónak sem az a baja, hogy tetszett a segge egy ellenkező nembélinek, hanem hogy ilyen bunkó módon adta ezt a tudtára.

lanyi 2012.07.25. 23:26:07

Úristen!Ez meg mi?Tanga volt rajta, most hova szarjak?:)

dex.ion 2012.07.25. 23:27:30

@ottomoll: nem cimbora, a posztolónak az a baja h nem brad pitt kérdezte ezt meg tőle. lehet persze az ellenkezőjét is állítani, csak az nem lenne igaz. ha jóképű lett volna a fickó, a posztoló most nem műfelháborodott posztot írna, hanem bambizna vele.

ottomoll 2012.07.25. 23:28:37

Valakinek volt gyerekszobája, valakinek meg nem. Ennyi...

strogg 2012.07.25. 23:29:07

Ha nem akarod h. ilyenek (és nem ilyenek) észrevegyék a fenekedet, akkor takard el. Imádom amikor egy csaj besértődik, hogy mindenki a mellét nézi, de persze hatalmas deoltázs, átütő mellbimbó, minden játszik.
Aki nem akarja h. megnézzék/leszólitsák, öltözzön fel. Ha nem, akkor ne csodálkozzon.

ottomoll 2012.07.25. 23:31:13

@dex.ion: Egyáltalán nem mondta, hogy ez lenne a baja, csak leírt a külsejét. Az ilyen srácok sztem egyébként állandóan bepróbálkoznak, hátha bejön valami. Hát ilyen szövegekkel nem hiszem, hogy sokra mennek.

glc 2012.07.25. 23:31:21

@ottomoll:
OK, mondhatjuk, hogy bunkó volt (bár szerintem is igazából a "csúnya"-ság volt a baj :) ), de hogy "beteg perverz állat" ?
Vagy nagyon kevés az ismerete, vagy zárdában nevelték, ha egy ilyen megjegyzés már ezt hozza ki belőle.
Vagy csak egy kamu...

glc 2012.07.25. 23:33:28

@ottomoll:
Milyenek az "ilyenek"? :)
Amúgy persze, hogy nem mondta, de ha leírta, hogy csúnya, akkor az fontos volt :) Különben lényegtelen elem lenne...

dex.ion 2012.07.25. 23:33:47

@ottomoll: három szó jutott eszembe, miközben olvastam a válaszodat: jaj. jaj, jaj.
te komolyan ilyen naiv vagy, vagy csak megjátszod? őszintén érdekel. egyébként mit értesz "ilyen srácok" alatt? heterók? hát igen, mi egyfolytában ezt csináljuk, ezt kár is lenne tagadni...

ottomoll 2012.07.25. 23:35:36

@glc: Sztem nem arra értette a peverz szót, hogy tetszett a srácnak, hanem, hogy erre így első blattra rákérdezett. Azért ez tényleg elég gáz. Nem hiszem, hogy sokan megkísérelnék.

dex.ion 2012.07.25. 23:38:13

@ottomoll: mondjuk ez igaz. én sosem nyitnék egy csajnál úgy, h az a külsejére vonatkozzon. általában egy kvantumfizikai problémával közelítek, átütő sikerrel.

ottomoll 2012.07.25. 23:38:24

@dex.ion: Az előnytelen külsejűekre gondoltam. Már szinte rutinszerűen próbálkoznak, bármilyen dumával. Persze soha semmi nem jön össze.

ottomoll 2012.07.25. 23:39:28

@dex.ion: A két véglet között azért van néhány kevésbé szélsőséges megoldás...>))

dex.ion 2012.07.25. 23:44:24

@ottomoll: mondjuk mit szólsz ehhez: a szia, ne haragudj, h megszólítalak, de a gyönyörű tomporod egy tökéletes gömböt juttatott eszembe. szívesen megvizsgálnám közelebbről is, nem sűrűn látok ilyen bámulatos szimmetriát, amit a természet alkotott...nyolckor egy ital a szigeten?:)

glc 2012.07.25. 23:44:41

@ottomoll:
Én is finomabban nyitnék, pedig előnytelen külsejű vagyok :) Így az általánosításod bukik. :)

De ha ez már valakinek perverzió, ott baj van.
Pl. vallásos neveltetés, akinek "bűn" a "testiség" (ahogy máshol írta)

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.07.25. 23:50:49

A posztoló szerintem csak el akart dicsekedni ezzel a quasi sikerrel...

A csávó meg egy gyökér, így hát semmi dicsekednivaló nincs ezen.

ottomoll 2012.07.25. 23:56:07

@glc: Bocs, akkor félreérthetően fogalmaztam. A bepróbálkozósok között vannak túsúlyban randák. Nem az a perverzió hogy megnéz valaki egy jó segget, hanem, hogy képes egy vadidegen nőhöz odamenni ezzel a szöveggel. Gondolom nem a hölgy volt aznap az első, és nem is az utolsó..

ottomoll 2012.07.25. 23:58:57

@dex.ion: Az első beszélgetésnél nem célzok a seggére. Bármennyire tetszik is. Egyrészt bunkóság, másrészt kontraproduktív.

dex.ion 2012.07.26. 00:01:28

@ottomoll: taníts mester, mire célzol?

zZz 2012.07.26. 00:05:46

@Behajtó70: ha szép fiú lett volna, az is lecsúszott volna, ami nincs.

glc 2012.07.26. 00:07:01

@ottomoll:
Szerintem akkor sem illik rá a perverzió szó maximum tuskóság :)
Pláne nem beteg állat :) Ezt még hová fokozná, ha tényleg valami extrém dologgal találkozna?
Amúgy meg a "bepróbálkozósok" és az ő "szépségük" sem hiszem hogy így függne össze, már csak azért sem mert ugye a szépség erősen relatív dolog :)

ottomoll 2012.07.26. 00:07:54

Tedd a szívedre a kezed! Te odamennél egy tök idegen csajhoz azzal, hogy -Szia van rajtad bugyi? vagy hogy -Szia, jó a segged ! Egyszerűen nem tudom mire számít az, aki ilyenekkel próbálkozik.

ottomoll 2012.07.26. 00:08:38

@dex.ion: Tedd a szívedre a kezed! Te odamennél egy tök idegen csajhoz azzal, hogy -Szia van rajtad bugyi? vagy hogy -Szia, jó a segged ! Egyszerűen nem tudom mire számít az, aki ilyenekkel próbálkozik.

ottomoll 2012.07.26. 00:13:14

@glc: Azért godolom, hogy a bepróbálkozósok között nagyobb arányban vannak csúnyák, mert őket a saját közegükben sok kudarc és visszautasítás éri, ami ciki. Abban viszont nincs kockázat, ha vadidegen csajokat szólítanak le. Sikerük valószínűségét pedig a próbálkozások számának növelésével próbálják fokozni. "A nagy számok törvénye"

glc 2012.07.26. 00:25:03

@ottomoll: Értem, hogy így gondoltad, de ahogy látom, ez a gyakorlatban nem így van.

ottomoll 2012.07.26. 00:30:06

@glc: Akinek vanjó nője, az kisebb eséllyel próbálkozik véletlenszerűen. Márpedig sztem egy ronda embernek kisebb az esélye arra, hogy neki megfelelő partnerre leljen. Így meg kockázat nélkül folyton próbálkzhat. Ha nemleges választ kap, úgyse látja többet.

Advanced Flight 2012.07.26. 00:40:23

Szerintem az a jó nő, aki szopik.

dex.ion 2012.07.26. 00:52:31

@ottomoll: őszinte leszek, nem pont ilyet, de nagyon hasonlót már tettem, és bejött. de a kérdésemre nem válaszoltál, tehát?

ottomoll 2012.07.26. 00:52:46

@Advanced Flight: Így lehet valaki jó nő még 70 évesen is :)))

huarenbi 2012.07.26. 00:52:48

1) én ennél sokkal durvább szövegekkel is csajoztam, amikor még szabad voltam. ez fejre, ruházatra, stílusra idővel belőhető. a fiú ott cseszte el, hogy olyan lánynak szólt be, aki számára a szexualitáshoz szerelem kell, mert így nevelték. az ilyen emberek sosem fognak azzal egyet érteni, hogy maradiak, hiszen ez beléjük lett kódolva. majd szépen kipusztulnak, ahogyan tovaterjed a szexuális szabadság és utolsó bástyáit is elfoglalja a keresztény-zsidó kultúrkör hálószobabeli törvényeinek.

2) ahhoz, hogy két ember között BÁRMILYEN "párkapcsolat" (szerelem, szerető, házasság, dugópajti, barát/barátnő) legyen, élből szexuális vonzalomnak kell lennie. ha valaki ezzel nyit, akkor megspórolja azokat a köröket, amik az "ismerkedés" egyéb fázisai után derültek ki akkoriban, amikor még lassabb volt a világ. a kérdés, hogy a másik akar-e veled kufircolni. ha nem, akkor tárgytalan. ha igen, akkor érdekel, hogy milyen ember, aztán meglátjuk, hogy meddig jutunk.

3) azt megkérdezni, hogy valakin van-e bugyi, nem perverzió, puszta szemtelenség, ami jó előadás készséggel még akkor is jól sülhet el, ha egyébként nem vagyunk szimpatikusak a másiknak úúúúgy... kivéve persze, ha valaki számára a testiség valami piedesztára emelt dolog, ami különb az étkezésnél, ivászatnál, vagy egyéb testi örömöknél és szükségleteknél. perverzió az lett volna, ha megmutatja mije van vagy mije nincs. azért jobb helyeken, nagyon helyesen el is viszik és rárohad a lakat. itt persze, a Benkő Dánielek a tévében tehetik ugyanezt, pénzért. és ez csak egy példa volt.

ottomoll 2012.07.26. 01:28:50

@dex.ion: Mi volt az a hasonló , ha nem vagyok windisgraetz? Én sose csajoztam az utcán. Iskolából, vagy munkahelyről voltak kapcsolataim. De ha az életem múlna rajta, hogy az utcán kell csajt szereznem, egész biztosan nem így indítanék. A csajok jórésze normális, és az ember nagyon elvághatja magát ilyen kezdésekkel. Persze néha bejöhet.(Néhányan nyernek a lottón is), de túl nagy reményeket ne fűzzön hozzá senki.

ottomoll 2012.07.26. 01:31:18

@huarenbi: Szerintem ez pusztán neveltetés, gyerekszoba kérdése., de a lányok többségénél ez kiveri a biztosítékot.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.07.26. 01:54:39

Maga a szöveg nem gáz, sőt ezt szeretik, még ha nem is vallják be, csak valószínűleg a kommunikáció nem verbális részével volt gond. Ami ugye a 75%. Vagy tovább kellett volna nyomulni, hogy ne tudja visszadugni a fülhallgatót a fülébe. Mondjuk rögtön utána egy vicceset, aztán egy bókot. Majd elindulni. Aztán visszafordulni, és közölni: este nyolckor egy bambi x helyen. A kérdés nem jó, ilyenkor alfahímnek kell lenni, aki megmondja, mi legyen.
Egyébként tényleg működik, mert a csaje azóta azon tipródik, hogy jó-e a segge. Még blogposztot is írt róla. Úgyhogy cimbora, ha olvasod, legközelebb menj oda valami kreatív ajándékkal, mert félig már megpuhítottad. Igaz, hogy csúnyának tart, de azt ki lehet váltani mással. Most két mondatig jutottál, de ebből még lehet mesteri befűzés is.

Már ha nem egy ordenáré atomparaszt vagy tényleg.

Egyébként mostmár én is megnézném ezt a popsit, ha már ennyi karakter kiment miatta az internetbe. A vékonka lányokat kimondottan szeretem.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2012.07.26. 02:07:15

A rosszfiúk dugnak, a jófiúk nem.

es2300 2012.07.26. 02:59:45

igen amugy teljesen egyertelmu, hogy a posztolo mutassa meg a feneket, lehetoleg abban a szettben amiben futott

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.07.26. 04:13:39

Kedves Posztoló,

fogd inkább fel úgy, hogy minden váratlan, értelmetlennek tűnő, sőt bosszantó szituáció később új értelmet nyerhet az életedben. :)

Ha ülsz otthon a géped előtt, és rendszeres időközönként kiírod magadból a gondolataid úgy, hogy azt a kutya nem olvassa el, az a nagy Ő-re várás szempontjából pótcselekvés, fenéknövesztés szempontjából meg egyenesen kontraproduktív.

Ha viszont kimész a szigetre futni, (a formás hátsód karbantartása mellett) máris kerülhetsz olyan helyzetbe, ami adhat egy kis impulzust a rögös úton... Például összeakadsz egy taplóval, kiakadsz a beszólásán, megírod, jó címválasztással átlépsz a blog.hu szerkesztőinek ingerküszöbén, és máris belefuthatsz egy tucatnyi újabb taplóba :), meg talán néhány értelmesebb emberbe is.

Így megy ez; ha nincs mázlid, és nem jön szembe veled valahol a majdani kiválasztott, akkor sajnos kockáról kockára kell építkezned. Persze ez sem biztos recept, de legalább esélyt adsz magadnak...

Na nyomás futni, és ne lelkizz annyit! :)

Az állandó szavazók között kisorsolunk 2012.07.26. 05:25:33

"...S, ha ugy dontottem: itt is maradok, en akkor is videki lany vagyok!"

Wehehe, hozott isten varoson kislanyka. Oltozz kihivobban es panaszold el ugyanitt mi minden tortent meg veled, vagyok ra kivancsi :)

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.26. 05:27:22

Harminc éve az ilyen szövegért szerintem rendőrt hívtak volna. Manapság, mikor tizenhároméves kislány azon problémázik, hogy ő még szűz...
Bár legnagyobb bánatomra már kiöregedtem a csajozós korból, de az utóbbi években bennem is fel-felmerül hasonló kérdés egyes, magukból kivetkőzött nőnemű embertársak láttán. Igaz, még egytől sem kérdeztem meg. :D

Ettől függetlenül, nem kizárt, hogy az illető egy pszichopata sorozatgyilkos volt, aki így szedi fel a leendő áldozatait. Valahol azt olvastam, hogy valami pszichiátriai betegség (tán a skizofrénia?) egyik tünete az önkontroll hiánya...

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.26. 05:29:49

@ottomoll: egy az övéhez hasonló kultúrájú plázacicára.

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.26. 05:32:32

Elnézve a többi poszt hejjessirássát... attól tartok, szerzőnk kamuzik. Még azt sem tartom kizártnak, hogy valójában hímnemű és ő volt, aki egy csajt leszólított ezzel a szöveggel.

mechanikus 2012.07.26. 06:29:44

@Szárnyati Gézа: Ne haragudj,én is csak nézek butécskán,mi volt ez a kis írás.Azt azért tudjad,hogy sokáig a Boros -Bochkor és hasonló szintű műsorokban, a két fiú egy lány kombinációnál naponta elhangzott ez az emelkedett kérdés.

problémamegoldó 2012.07.26. 06:51:21

Jómagam a Higgs-bozont-ra szoktam rákérdezni, ez többségében bejön, mert 120 fölött lehet dumálni Higgsről, alatta meg a bozontról.

p.a.r.t.i.z.a.n 2012.07.26. 06:53:45

Én futottam mögötted! De nem azért kérdeztem mert olyan jó volt a segged, hanem olyan "illatfelhőt" hagytál magad mögött, amit egy jó minőségű pamutbugyival orvosolni lehet. Csak szólni akartam hogy legközelebb ne kelljen mindenkinek álló farokkal kocogni mögötted ha a szélárnyékodban fut.

LAVÓRVAGÁNY 2012.07.26. 06:54:04

Álszent modoros picsa.

Dixi. 2012.07.26. 07:10:07

Körülbelül 25 évig éltem rendszeres sportolás nélkül..... Számomra ennek egyik kimerítő formája a futás. Margitsziget, 5350 méter, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ne haragudj de ha 25 évig ne sportoltál...hogy a picskuba futsz le 5350 métert? az ok h van, vagy nincs rajtad a fenti ruhadarab amiről a poszt szól, ( egyébként szerintem az elfojtitt szexuális vágyad kiterjesztése a futás amit egy blog posztban ki is teljesedik,)

De hogy bírsz lefutni kapásból 5350 métert....?

Ja igen és még valami....ki dug a szerkesztőségben téged h ezzel a poszttal kikerültél a címlapra....?

Környezettudatos 2012.07.26. 07:11:43

@ottomoll: Én azt is megkérdeztem volna tőle, hogy kopasz-e a punci, mert a szőr nem látszik a cicanacin. Egyébként nem perverzitás, ha az ember az ellenkező nemhez vonzódik és érdekli a pina...neked lehet, de te valószínűleg az andrássí úton évi egy alkalommal élsz némi nemi életet.

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.26. 07:19:45

@Dixi.: én harminc éves koromig alig mozogtam valamit. Aztán sok év kihagyás után vettem egy új bringát és pár hónappal később letekertünk ~100km-t egyetlen nap alatt. Előtte hihetetlennek tűnt, hogy ezt meg lehet tenni, mégis sikerült.
Azt a szigeti kört is le lehet futni pár hónap edzés után, olyan mozdulatokkal, mintha futna az ember. A tempó talán lassabb, mintha simán gyalogolnál, de úgy érzed, sportolsz. Ha jól vettem ki a leírásából, kb. erről lehet szó.

Környezettudatos 2012.07.26. 07:24:02

@ottomoll: Te csúnya fiú lehetsz. A lányok többségénél ez nem veri ki a biztit...hacsak nem csúnya fiú kérdezi.

ejmiako 2012.07.26. 07:35:14

Nem tom, ha egy kretén kullogna utánam félórán keresztűl majd bekérdezné a bugyimat lehet ott lefújnám gázsprével.

2012.07.26. 07:43:00

Ez a Pesten mindenki a Margit szigeten fut?
Én No-ban élek, itt mindenki mindenhol fut, aki nem az gyalogol, kalimpálnak a botokkal, ha nagyon öregek akkor sétálnak. A birngásokat nem is nézem, mert azok mindenhol ott vannak, a gyerek utánfutóikal, amiben vagy gyerek, vagy kutya vonszonlódik a bringa utan.

Az embernek néha az az érzése, hogy az egész ország úton van.

Nekem ez a táv a napi adagom, de én nem futok.

@Dixi.: ez egyáltalán nem sok, futva kb fél, gyalogolva 1 óra, még nagyon el sem fárad az ember.

Hertelendi 2012.07.26. 07:47:21

Az mindenesetre nagyon izgi, ha egy lány bugyi nélkül megy utcára:)))

Virt02 2012.07.26. 07:59:07

Nagyon hiányzik a fotó ebből a történetből...

Dixi. 2012.07.26. 08:26:10

A fidesz a betegek kiirtására készül

Frengi · frengi.blog.hu/ 2012.07.26. 07:43:00

Én négy év betegség után kezdtem újra futni az idén.... mellette jógázom...
De bekelvallanom őszintén h mikor újra kezdtem a futást az első 3-4 hétben nem tudtam lefutni egyben 5-600 méternél többet egyben....ja és persze bringával járom a várost...és mellette fizikai munkát is végzek...

És a betegségem előtt napi 8-10 km futottam....és beestet évente a nagy-maraton....

Na mindegy csak azért írtamle mindezt h van némi tapasztalatom... a futásban...

Vissza térve az eredeti témára.Ugy érzem h ez a lány igen keményen elfojtja magában a szexuális vágyait.Inkább a társadalmi normáknak,normákban él és nem önmagát adja hanem azt amit belé neveltek.
Nem ártana egy kicsit tanulmányoznia az 50-60 évek Amerikáját társadalom tudományi szempontból...
Persze csak akkor ha valóban punci van alatta és nem egy latens meleg pasi bujkál a blog mögött...
Ha esetleg így lenne ajánlom neki valamelyik meleg szaunát szép városunkban...ott majd kigyógyítják a latténsegéből és eltudja dönteni heteró vagy meleg..és persze azt is h fiú-e vagy lány...

:-)

keptelen kepkeret 2012.07.26. 08:41:06

Haaaat igen, ez egy erdekes bolygo:-) En is rendszeresen futok, en is vekony vagyok, de en futashoz feloltozom. Tanultam a regi hibaimbol es nekem is volt hasonlo elmenyem amikor hasvillantos Underarmour-ban futkaroztam, total feszulo gatyaban.

Manapsag terdig ero, bo sportgatya (tudod, amikor a terdnel szukul), mindent takaro felso, a tetejen pedig kapucnis felso. Ipod-ot nem hallgatok, mert "megoli" az erzekeimet. En is parkban futok es fel vagyok keszulve a legrosszabbra, ergo figyelek, szoval ha valaki hozzam er, akkor nem biztos, h jol reagalok:-)

Viszont mokas amikor lanyok mindent mutato felsoben, kibontott hajjal, full sminkben joggingolnak e kozben nezik, h ki nezi oket:-))Egy ido utan kinovik.vagy nem.

titokmacsek 2012.07.26. 08:42:29

@pingwin: én is röhögtem volna egy jót...:D
@Hertelendi: csak azt nem közöljük boldog-boldogtalannal ;) :D

Nekrofil Sírásó Phd. (törölt) 2012.07.26. 08:42:41

Én a múltkor futottam a Margi-szigeten, odafutott mellém Gyurcsány és megkérdezte, DK-tag vagyok-e már. Ilyen perverziót!

A kocogás olyasmi, mint mikor bemész a Gerbaudba és habos kakaót rendelsz, nem? Akkor odajön egy 60 éves mama és felajánlja, hogy fizet. Esetleg megkérdezi, van-e rajtad boxeralsó.

keptelen kepkeret 2012.07.26. 08:42:54

@ejmiako: En is erre akartam ravilagitani, engem teljesen meglepett, h a csaj nem utotte meg:-)))

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.26. 08:48:50

@Dixi.: te futásról beszélsz, én meg futásnak látszó tevékenységről. ;-)

párnalárva 2012.07.26. 08:49:03

Ilyen szöveggel csak egy útszéli kurvát lehet felszedni.
Vagy egy orbitális böszme volt az illető és azt hitte erre biztos ráugrik majd a csaj és ott helyben magáévá teszi vagy csak élvezte hogy zavaraba hozza és nem is akarta felszedni.
Mondjuk ez esetben is egy böszme volt.

dzsedi 2012.07.26. 08:56:58

nem hogy lepippantottad volna a bokorban.

hha96 (törölt) 2012.07.26. 09:02:22

Majd eljön az az idő is, amikor megbotránkoznak majd, ha nincs rajtad bugyi...

Ilyen egy hülye prűd picsa ia csak egy magyar lehet, örülne neki, hogy valaki megnézi. És azért perverz, mert a bugyija érdekli... azta... hova jutott ez a világ???

lányként a fővárosban 2012.07.26. 09:05:20

Minden embert általában illetünk valamilyen jelzővel, ez az idegen a "csúnya" fiú jelzőt kapta -másrészről nyomatékosítás -. Ha Jude Law jön oda és kérdez hasonlót, akkor is hasonlóan tágra kerekedett volna az egyébként sem kicsi pupillám. Mivel ilyet nem kérdezünk meg egy idegen lánytól!! Szerintem természetes, hogy futás közben bugyit viselünk....
Persze ezt vehetjük bóknak, és persze az én hibám, miért nem szakadt lyukas xxl nadrágot hordok, korlátozva ezzel a saját szabadságomat és komfortérzetemet.
A "perverz" kifejezés szintén nyomatékosítás, vannak ennél betegebb emberek is, de szerintem akkor sem egészséges személyiségre vall.
A fiúk többsége nem fogja megérteni mi is ezen annyira felháborító, pedig az.
Én nem ismerkedni szeretnék - bár a tegnap este sem telhetett csak "futásnyugalomban"-, hanem azokban a percekben csak saját magammal foglalkozni, ezért megyek....
Hogy ne lelkizzek annyit...ez teljesíthetetlen :)
És még sok hasonló sztorim van,hamarosan ....
A fénykép kimaradt és ez így is marad... :)

lányként a fővárosban 2012.07.26. 09:06:52

"Örüljön,hogy valaki megnézi"
Szerintem ez a kiábrándító hozzáállás... :)
Nézni lehet.....

paladinn 2012.07.26. 09:10:20

esetleg kép a popóról??

petru 2012.07.26. 09:29:44

@lányként a fővárosban: Ne haragudj, de tulzol, nagyon is. Semmikeppen nem perverz (esetleg te vagy nagyon csunya, akkor kicsit perverz, de hasznos).

elég.volt 2012.07.26. 09:47:17

"Az, hogy ilyen eszébe jut oké, de hogy megkérdezi???" Ööö, most akkor, hogy is van az, hogy "Szeretem ha egy srác, spontán és őszinte és bátor és olyanokat is megtesz, amit más nem, de sajnos ilyenből egy sincs" vagy az, hogy "Nagyon nehéz ismerkedni, mert senki sem mer odajönni és leszólítani" ??? Picsák, szánalmasak vagytok...

Peetee 2012.07.26. 09:51:45

A csávó simán kiváncsi volt, a nőszemély meg az előítéletzei alapján válaszolt:

Csúnya fiú = bunkó válasz
Csinos fiú = csábos mosollyal tarkított félválasz...
Szánalmas.

Szalacsi_Dezső 2012.07.26. 09:52:31

a "szijacica" van gazdád? jobb lett volna?
Egyébként én is bugyi nélkül futok.:-)

Mortanius 2012.07.26. 09:55:35

Vagy igaz, vagy nem. Szerintem inkább utóbbi!

Kalap 2012.07.26. 10:13:52

..szerintem már bánja, hogy egyáltalán leírt egy szót is.. :):):)

Viva la Trolland! :)

Emmett Brown 2012.07.26. 10:21:12

a nyitószöveg teljesen korrekt, megvan benne minden ami kell: lényegretörő, de emellett meghökkentő is.
ráadásként a kérdésre kapott válaszból pontosan ki fognak derülni a srác esélyei, és nem kell még emiatt fölösleges köröket futni.

Sokkal jobban járt, mintha a 3. randi (és a 3. számla) után derült volna ki, hogy teljesen mást akarnak, az egyikük romantikát, a másikuk szexet.

Csúnya srácoknak alapvetően egy fegyverük van, ez pedig a meglepetés ereje. Megjátszotta, nem jött össze. Majd össze fog, ha talál valakit, akinek a pimaszság jobban bejön, mint a bájgúnárság.

Terézágyú 2012.07.26. 10:29:22

Milyen poén lett volna:
Kérdés: "Van rajtad bugyi?"
Válasz (mély hangon): "Persze, kettő is, ezekkel van kitömve a melltartóm."

lányként a fővárosban 2012.07.26. 10:33:33

Nekem vannak előítéleteim, igen, ezt vállalom. De hogy ti -tisztelet a kivételnek- egy remek példája vagytok a rosszindulat és előítélet párosításának az is biztos :)
Prűd, Csúnya, Picsa-ez lennék én szerintetek.... :)
Lehet valaki bármennyire helyes, ha az alapvető intelligencia hiányzik belőle... Nekem ez fontos, sajnálom.
Ha valaki csupán szexuális kapcsolatra vágyik valamely bokor tövében,annak tökéletes egy ilyen eset is, nincs ebben sem elítélendő, de Ez most rólam szól, és nekem Ez most nem jött be.

Brando 2012.07.26. 10:36:52

Teljesen rendben van a srác sztm, a kérdése pedig abszolút jogos volt. Ezek a mai tangák annyira vékony szálon futnak középen, hogy férfi legyen a talpán, aki megállapítja hogy ott van valami vagy sem. Ott hibázott a fiú, hogy hagyta magát ilyen könnyen lepattintani, de majd ő is fejlődik.

Terézágyú 2012.07.26. 10:39:15

@lányként a fővárosban:
Egyébként mit vártál a hozzászólásoktól? :)
Hogy kivétel nélkül mindegyik melléd áll, 100%-ig neked ad igazat, legfeljebb abban térnek majd el, hogy rendőrt kellett volna-e hívni, vagy ott helyben lelőni, vagy....?

Szalacsi_Dezső 2012.07.26. 10:44:05

@lányként a fővárosban: Here comes my béjbe. Here she comes now! :-)

Szelid sunmalac 2012.07.26. 10:55:00

Na de miert fontos, hogy van-e rajta bugyi? Mert ha van, mi lett volna a kovetkezo lepes? Vagy ha nincs? Vagy csak higieniai szempontbol erdeklodott es ez alapjan valaszt part? Kodos nekem ez a tortenet.

Sparti300 2012.07.26. 10:56:36

Én inkább azt kérdeztem volna meg, hogy nem fáj az ülés ha a csontjaidra helyezed a súlyodat?

btomi1980a 2012.07.26. 10:58:35

Én azt szoktam megkérdezni, hogy:
Leszállópálya? Kopaszbarack? Brazil csík? Háromszög?

Ha az a válasz, hogy Heeeee? és bután néz, akkor dzsungel bazzze! :P

ottomoll 2012.07.26. 11:00:58

@Környezettudatos: Ez csak azért van, mert egy orbitális nagy suttyó vagy...

Emmett Brown 2012.07.26. 11:02:14

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: a lényeg az lett volna, hogy ha van esélye a csajnál, akkor kapott volna egy visszakérdést, miszerint "és rajtad?".

Innentől meg már teljesen jó lett volna a dolog. A srác jól csinálta: felmérte, hogy mit akar, és 2 mondatból meggyőződött róla, hogy van-e esélye rá, és nem vesztegette az idejét

ottomoll 2012.07.26. 11:02:21

@Környezettudatos: Tudod, van olyan, hogy jó modor, meg illemszabályok, dehát szerintem te ezeken már rég túl vagy. Ugye?

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:02:47

Hát sok fiatal bitch olyan befeszülős nadrágban vagy nem is nadrágban hanem akármiben járkál, ami nem is hordható nadrágként. Persze a futó cucc, az más, de elképzelhető, hogy a hölgynek annyira ráfeszült a ruha a seggére, hogy nem lehetett észrevenni, hogy van-e rajta bugyi.

Az a mondás jut eszembe, hogy aki kurvának öltözik, ne csodálkozzon, hogy kurvának nézik. Lehet, hogy itt nem erről volt szó...

ottomoll 2012.07.26. 11:06:04

@Környezettudatos: Rosszul gondolod, mert én nem szoktam ilyeneket kérdezni, lányoktól. Ilyesmiket többnyire randa kis pattanásos hányingerek kérdeznek. Frusztráltak már a sok visszautasítástól, és már mindenmindegy alapon bármilyen ocsmány szöveggel megpróbálkoznak.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:08:05

volt olyan eset, hogy a 18 év körüli csaj "cicanadrágban" járkált az utcán. elöl meg befeszült a muffjára a cucc. kilátszott a tevepatája. na most akkor meg lehet kérdezni, hogy van-e rajta, bugyi, meg hogy ez normális-e? csak úgy finoman érdeklődve.

azt mondta, hogy ezzel nincs semmi baj, hogy nyílt utcán tevepatávával járkál, mert ő "most csak bulizni megy" :D

ja, akkor minjárt más! :D

biztos valami "perverz állat" lehetett a csaj...

vagy simán csak EGY LÁNY A VÁROSBAN...

:D

Emmett Brown 2012.07.26. 11:08:08

@ottomoll: nem érted: ha valaki csak simán dugni szeretne, és nem pedig párkapcsolatot keres, akkor ez a típusú nyitás teljesen helyénvaló.

kifordított nagyanyó 2012.07.26. 11:09:48

Miért lenne perverz állat?Csak merész.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:11:07

@Fájnensöl Tájmsz:
javítás:

*LÁNY A FŐVÁROSBAN

(kis ártatlan)

ottomoll 2012.07.26. 11:14:17

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Hát igen, te nem kérdezted meg. Ő meg megkérdezte. Ez köztetek a különbség. Mint ahogy az itt beírogatók többsége se tenné meg, csakhát a klaviatúra sokmindent elbír..

ottomoll 2012.07.26. 11:15:17

@Emmett Brown: És 100-ból egyszer be is jön (talán)

Emmett Brown 2012.07.26. 11:21:05

@ottomoll: nem. ha a másik is szexet akar, és szimpatikus neki az illető, akkor sima ügy. ha a másik meg párkapcsolatot akar, akkor a legkifinomultabb dumával sem jönne össze.

másik: ha 100-ból 1-szer jön be, és hajlandó 100-szor megkérdezni, akkor jobban jár, mint az, akinek 10-ből 1-szer jönne össze, de csak 5-ször meri megkérdezni.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:21:30

@dex.ion:
>> "kimész futni a szigetre, és zokon veszed, ha a srácok megbámulják a seggedet?:) most nem értem...mindenki tudja, h ez erről szól, a futás csak alibi...a férfiak a felsőtestüket dobják ki, a nők meg mindent, amit csak tudnak. "

a legtöbb embernek azért a futás nem a magamutogatásról szól, de azért azt a gádzsiknak is észre kellene venniük, hogy ha feszülős nadrágot vesznek fel, akkor ha jó a seggük, azt észreveszik a pasik, esetleg, ha tényleg úgy néz ki, hogy még bugyi sincs rajta, lásd TEVEPATA, akkor akár még PROVOKATÍVNAK ia tekinthető a dolog.

Nem élünk arab országban, és nem szeretném, ha a nők csadorban meg mittoménmiben, nikábban, meg ilyenekben járkálnának, de azért ha valaki KIRAKJA A TEVEPATÁT AZ SZEXUÁLISAN FIGYELEMFELKELTŐ tud lenni.

Persze erre lehet mondani, hogy csak a "perverz állatoknak".

Akár csúnya a fiú, akár jóképű, egy szexi fenékre és puncira ráfeszülő nadrág igenis adott helyzetben kiválthat olyan reakciót, hogy azt mondja az ember magában: ha te bevállaltad ezt a feszülős cuccot, akkor én meg bevállalom, hogy bekérdezek. Hozzáteszem, nem ismerkedési célból. Ezt nem tartom jó ismerkedési dumának. Inkább provokációnak. Ha a csaj provokatívan öltözik, akkor esetleg jogos a provokatív kérdés. Nem?

:)

ottomoll 2012.07.26. 11:23:39

@Környezettudatos: Tehát akkor szerinted a hetero férfi fő ismérve az,hogy vadidegen nők fehérneműje iránt érdeklődik. Gratulálok.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:24:28

@dex.ion: "mondjuk ez igaz. én sosem nyitnék egy csajnál úgy, h az a külsejére vonatkozzon. "

miből gondolod, hogy ez nyitás volt?
miből gondolod, hogy ismerkedés?

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:26:33

@ottomoll:

az normális, hogy valaki nem vesz fel bugyit és kilóg a tevepatája, de az nem normális, hogy ezt mondjuk az utcán szóvá teszed, esetleg érdeklődve megkérdezed?

ottomoll 2012.07.26. 11:29:43

@Emmett Brown: Tehát te így képszeled:-Szia van rajtad bugyi? -Nincs, viszont baszni volna kedvem. - Akkor megyünk?- Aha
Függöny le..Sztem nem sok nőt hozna lázba egy ilyen bugyis indítás.

t23423432 2012.07.26. 11:31:35

megkérdezném a posztolót, hogy mit jelent ez a sok pont a mondat végén, és mi célt szolgál? illetve mióta hivatalos írásjel az 5pont ?

"nappalok veszélyesebbek mint az éjjelek..... "

"Én csak pislogok...... "

ottomoll 2012.07.26. 11:32:44

@Fájnensöl Tájmsz: A posztolónak nem lógott ki semmilye, ha jól olvastam. Ma már egy testhez álló ruha nem olyan kivételes dolog, hogy valakit ezért kérdőre kellene vonni.

Emmett Brown 2012.07.26. 11:33:06

@ottomoll: nem.
"Szia van rajtad bugyi?"
(ha a csaj vevő a srácra) "Ki tudja, és rajtad?" (alternatív nyomulósabb szöveg a csaj részéről: "még igen")
innen még egy kicsi flört, és ha mindketten akarják akkor sima ügy.

dex.ion 2012.07.26. 11:34:59

@Fájnensöl Tájmsz: de. :) a következő kérdésedre a válaszom, h ironizáltam, ha elolvasod a kommentem 2. mondatát is, megérted:)

ottomoll 2012.07.26. 11:35:03

@Fájnensöl Tájmsz: Hát ez az. Sztem a srácnak ez az aberrációja, hogy jó sok nőtől megkérdezi ezt naponta, és azt élvezi , hogy zavarba jönnek. Ő is tudja, hogy ezzel nem sokra megy.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:36:15

@ottomoll:
Azt nem állapíthatjuk meg a poszt alapján, hogy kilógott-e a tevepatája a lánynak vagy sem. Persze, hogy nem fogja leírni. Én mondjuk más esetekről beszéltem, ahol VALÓBAN kilógott a tevepata.

Viszont kérdezném, hogy nem eléggé provokáló egy olyan naci, ahol már nem tudja az illető eldönteni, hogy van-e rajta bugyi vagy sem?

Turhoparaszt 2012.07.26. 11:36:50

A fiúknak kukijuk van, a lányoknak meg puncijuk.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:37:36

@dex.ion: Ja, Okés, világos, leesett :))

ottomoll 2012.07.26. 11:37:45

@Emmett Brown: Biztos van ilyen csaj is, de igen kevés, valljuk be őszintén. A többiek pedig zaklatásként fognák fel.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 11:41:50

@ottomoll: "Ma már egy testhez álló ruha nem olyan kivételes dolog, hogy valakit ezért kérdőre kellene vonni. "

Na ez az! :))

Itt van a kutyus elásva! :)

Ha manapság már nem nagy ügy puncira feszülő nadrágot hordani az utcán, akkor nem nagy ügy megkérdezni, az illetőt az utcán, hogy van-e rajta bugyi, ha már ilyen szépen ráfeszül ...

Emmett Brown 2012.07.26. 11:45:17

@ottomoll: továbbra is tartom, hogy ha nem élete szerelmét kereste a csajban, hanem dugni akart, akkor ez a módszer kiváló volt.

amúgy meg több van, mint gondolnád. ha a srác jobban nézne ki és/vagy határozottabb lenne mint ahogy a posztoló lefestette, akkor meglepően jó hatékonyságot tudna elérni.

2012.07.26. 11:46:28

Többen leírták már, de valóban az a helyzet, hogy ha a csávó jóképű, izmos, magas, és a gatyájában dudorodik a Mercikulcs, akkor ez a poszt arról szólna, hogy milyen helyes srác szólította le a posztert, és végre nem sablonszövegekkel jött, és hogy mekkorát szekszualizáltak utána. A futós csajok egyrészén látszik, hogy futnak, a többség viszont farkakat szeretne felállítani az önbecsülése épülésére. Én mondjuk ezt a többséget szeretem jobban:)

Komment Kálmán 2012.07.26. 11:50:19

és ha a két mellbimbó ágaskodik, és szemmel láthatóan nincs a csajon melltartó, akkor mi van? meg lehet kérdezni, hogy miért nincs?

ottomoll 2012.07.26. 11:50:21

@Fájnensöl Tájmsz: Tehát akkor. Ülsz egy nem túl zsúfolt buszon. A veled szemben lévő ülésre megérezik egy gyönyörű formás csaj, testhez simuló naciban. Felrakja a cuccait, leül, te pedig megkérdezed: -Szia, van rajtad bugyi, mert mintha kilógna a tevepatád? Sztem egyesek a rendőrséget, mások meg a gyogyót tárcsáznák az utasok közül:))

ottomoll 2012.07.26. 11:52:46

@Komment Kálmán: Az itt beírogatók nem elhanyagolható hányada szerint igen. (Persze ezt azért ők sem gondolják ám komolyan;))

elkoltozott. 2012.07.26. 11:54:04

Ha a posztoló ezt perverznek tartja akkor nem találkozott még igazán perverz emberrel:))
De tény h nem túl jó indítás egy ilyen kérdés:))

Emmett Brown 2012.07.26. 11:54:31

@ottomoll: és még ez is alsó hangon 10000000-szor jobb megoldás, mint álló brével lekászálódni a buszról, majd otthon rárántani.

1)Legalább adott egy esélyt magának.

2)Ha meg nem túl zsúfolt a busz, és pont a szemközti ülésre ül, az meg aztán pláne maga után kell vonjon valamiféle ismerkedő dumát.

krausz2 2012.07.26. 11:55:43

Szerintem minden férfinek már eszébe jutott- ha csak nem homokos-ha lát egy testhez simuló ruhát egy nőn hogy van e rajta bugyi.Ez nem perverzitás ,megkérdezni az más : nem illik!!
Te meg kis anorexiás szerintem amúgy is ronda lehetsz annyira, hogy az oroszlán is csak uborka salátával enne meg!

Komment Kálmán 2012.07.26. 11:55:54

@ottomoll: :)))

Épp itt a baj :)
Hogy a nő nyíltan lehet provokatív, a férfi nem :)

Komolyra fordítva: ezt a buszos szitut csak te képzelted el így. Egyértelmű, hogy normális ember a zsúfolt 7-es buszon ezt nem kérdezi meg, viszont a Margit-szigeten vagy a Városligetben miért ne? :D

Én mondjuk a bugyi nélkül bulizni induló lánykát a körúton interjuvoltam meg, hogy ezt így mégis hogy...? :))

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:03:55

@Emmett Brown: "Ha meg nem túl zsúfolt a busz, és pont a szemközti ülésre ül, az meg aztán pláne maga után kell vonjon valamiféle ismerkedő dumát. "

és ha látod, hogy semmi esélyed a nőnél mert valami díszribanc, ugyanakkor provokál és mégis izgat a tevepatája, ami egészséges hetero férfiaknál normális, akkor vajon szóvá teheted-e a provokációját, és a te szóvá tevésed provokációnak fog-e minősülni?

:D

Emmett Brown 2012.07.26. 12:06:04

@Komment Kálmán: ha tetszik, akkor igenis érdemes lépni. a legrosszabb ami történhet, hogy hülyének néz/kiröhög/odébb megy.

Ha egyéjszakás kalandokban akarsz kiteljesedni, akkor nem a találati arány a fontos, hanem a találatok mennyisége.

1000 próbálkozásból felszedni 20 csajt menőbb, mint 5-ből 4-et.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.07.26. 12:06:46

@Behajtó70: akkor minden ok lett volna XD
persze csak ha gazdag is :D

Emmett Brown 2012.07.26. 12:07:28

@Fájnensöl Tájmsz: ha egyértelmű, hogy szívatni akar, akkor még csak suttogni sem kell :D

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:08:29

@kifordított nagyanyó: "Miért lenne perverz állat?Csak merész. "

Nem gondolta, hogy nem illik rákérdezni egy olyan dologra, ami illetlen.

Sok arab országban már egy kivillanó térd is illetlenség lenne. Itt meg a puncira feszülő cicanaci is illendő adott esetben, de rákérdezni nem illik.

Vajon, ha a nők hordhatnak egyes helyeken ráfeszülős puncinadrágot, akkor a pasik is hordhatnak ráfeszülős faroknadrágot? ......őőőő...err...

:D

ottomoll 2012.07.26. 12:08:44

@Emmett Brown: Szerintem meg önmagával szemben is megalázó, hogy rendszeresen lejáratja magát mások előtt. Ráadásul a másik ezt jó eséllyel zaklatásként értelmezi. Inkább szerezzen egy állandó partnert, akivel normális nemi életet élhet, és ne ilyen aberrált megoldásokat alkalmazzon. A legtöbb csaj egyébként az ilyen szöveggel indítókat egyszerűen betegnek gondolja. Márpedig aki beteg az nem vonzó szexuálisan.

ottomoll 2012.07.26. 12:13:26

@Komment Kálmán: Sajnos van, aki ott is megkérdezi, sőt mást is csinál, ha elég zsúfolt a busz..Egy buliba induló-feltehetően ittas- csajhorda azért más szitu, mnit a Margit-szigeten magányosan kocogó nő.

titokmacsek 2012.07.26. 12:14:48

szerintem meg túl komolyan veszi magát jópár nőtársam. A kollegám hellyel kínált, "foglalj helyet te is, meg az ikrek is is!" felkiáltással. megköszöntem és vigyorogva rászóltam, közéjük ne szoruljon a szeme. röhögtünk, ő is, én is, egál, léphetünk tovább.Rohadt szexista állatnak is tarthatnám, de végülis ha nem veszi észre ami kiböki a szemét, akkor meg biztos homokos, mi?:DD

titokmacsek 2012.07.26. 12:15:40

@titokmacsek: ja, a léphetünk tovább, az azt jelenti, hogy dolgozzunk, ne marháskodjunk :)

ottomoll 2012.07.26. 12:16:10

@Fájnensöl Tájmsz: De azért nem kezdenéd így az ismerkedést, valld be.

ottomoll 2012.07.26. 12:18:13

@Emmett Brown: Érdemes lépni, de nem így. Ez egyszerűen nem működik.

Emmett Brown 2012.07.26. 12:19:19

@ottomoll: nem érted.

te egy párkapcsolatról beszélsz, arra valóban áll amit mondasz.

én arról beszélek, hogy ha valaki egy olyan életszakaszban van, ahol minél több nőt meg akar dönteni, akkor ez a típusú lényegretörő indítás igenis helyénvaló. (magával a céllal nem feltétlen kell egyetérteni, de azon belül oké a dolog)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 12:22:41

Miért kell annyira feszes cuccokban leledzeni? Ez semmi egyéb, csak magamutogatás. Nem értem, miért lepődik meg a reakción! Ez másoknak is szól!
Jógán is szoktak irgalmatlan feszes cuccokban lenni pi... - akarom mondani, hölgyek. Egyiknek-másiknak úgy bevág a vaginájába a fitnesznadrág, hogy MINDEN - szépen trimmelt - szőrszála (is) tisztán látszik, engem meg kiver a víz, hogy az ászanákra koncentráljak továbbra is...
Ha pornó film kezdete volna, még rendben is volna, de én oda jógázni járok (és azért fizetek)

boyob 2012.07.26. 12:23:35

Sok a beteg fazon a kommentelők között is,de hogy ennyien vannak az csúcs! :)

Gondolom most a gép előtt puha cerkával jól magadják a kommenteket arról amit titkos álmaikban szerettek volna megtenni már legalább egyszer.

Pedig ez beteges dolog volt.

Annyi mindent kérdezhetett volna a csúnya fiú a lánytól,hogy napestig lehetne sorolni,az hogy neki ennyire tellett,na ez a durva.

Bár,ha jobban belegondolok,már az is ki szokott váltani ilyen frusztrációs komment hullámot,ha megtudják hogy valaki sportol és tesz azért tudatosan hogy az egészsége rendben legyen,akik itt pötyögnek azok jó eséllyel hamarabb dobják fel a bakancsot mint a sportoló férfiak,ezt mutatja minden statisztika.

Emmett Brown 2012.07.26. 12:27:38

@ottomoll: de, pont így működik.
a csajok is szeretnek dugni, és ha már erre adják a fejüket, akkor olyannal szeretnek, aki már sok mást csajt is megdugott.
egy ilyen duma, meg azt a látszatot képes kelteni, hogy a srácnak már sokszor bejött, és ezért dől belőle a magabiztosság.

Példa: van egy srác, aki 10 éve kereken 2 évente váltogatja a csajait. teszi ezt úgy, hogy mielőtt az egyik véget ér, már jön is az új. A csajok ráadásul egy társaságból valók, és ismerik a srác előéletét valamint egymást. azt hinnéd az csajoknak legalább a 2. ilyen után lenne eszük, és nem mennek bele a dologba, de nem, ezt 4-szer meg tudta játszani (érik a 5.)

ottomoll 2012.07.26. 12:33:36

@Emmett Brown: Én épp a céllal értek egyet. Nincs abban semmi rossz, ha valaki leszólít egy nőt. De ne így . Ez a másik totális semmibevételéről árulkodik, megalázó sokaknak, és nagyon sokat kell próbálkozni, hogy egyszer bejöjjön.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:35:13

@Fot L' Mondó:

Na erről van szó!
Egészséges hetero pasi akkor is rámozdul a dologra gondolatban, ha van barátnője, ha nincs, ha csúnya, ha szép stb. ez nem ennek a kérdése. Ehhez nem kell beteg perverz állatnak lenni. Ha ott egy kellemes muff, amire ráfeszül a naci, akkor azt az ember fia megnézi. Ez meg valamilyen szinten provokáció, még akkor is, ha kellemes. De nem kell visszaélni vele.

Képzeljük el fordított esetben: Ha a pasik olyan nadrágban járnának jóga órára, hogy a makkjuk minden kis görbülete látszana :)))

Na most ez vagy egy provokatív/elgondolkoztató mondat volt részemről vagy csak trollkodom... Lehet mondani, hogy "perverz állat" :D

Persze a nők a pasik felső 20%-ára gerjednek rá külsőleg, a pasik meg legalább az 50-60%-ukra. Kb.

ottomoll 2012.07.26. 12:36:14

@Emmett Brown: Sztem meg ilyen dumával általában nem a jó pasik próbálkoznak. Ez épp a srác abnormitásáról frusztráltságáról árulkodik, és nem vonzó a csajonak.

Terézágyú 2012.07.26. 12:38:39

Volt egy fiúismerősöm, aki azt mondta: ha a lányoknak nem tetszik, amikor megdicsérem a mellüket, akkor ők miért dicsérik folyton a szememet? Én mondhatom ilyenkor felháborodva, hogy "nem a szememet szeresd, hanem a bensőmet!"...?

ottomoll 2012.07.26. 12:39:01

@Fájnensöl Tájmsz: Persze, hogy megnézi, de egy normális(értsd nem beteg) ember nem megy oda hozzá egy ilyen kérdéssel

Komment Kálmán 2012.07.26. 12:40:38

@ottomoll: Kedves Otto!

Mikor fogod már fel végre, hogy valószínűleg ez nem egy csajozós szöveg volt a pasi részéről, hanem csak a helyzet szülte helyzet?

Azt csak a posztoló és te képzeltétek hozzá, hogy a srác ezt rendszeresen csinálja és ezzel csajozik.

Nem is tudod elképzelni, hogy ez ott és akkor történt és egyszer csak azért, mert meglátta az anorexiába hajló csajt, aki valami iszonyatosan feszülős ruhában volt, és ez jutott eszébe?

Miért gondolod, hogy ez valami csajozós trükk? Mert csajozós technikának tényleg perverz, de csak úgy megkérdezni... miért ne?

Terézágyú 2012.07.26. 12:40:39

@ottomoll:
"...és nem vonzó a csajonak. "

Ezt honnan tudhatjuk? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 12:42:51

Értékeld a bátorságát, aranbogaram :D

Különben is, lehet, hogy milliomos, akkor mindjárt jobb lett volna, nem? :)

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:43:43

@boyob: Már megbocsáss, de te vagy egy prűd nő vagy vagy homokos :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 12:43:46

@ottomoll: A jól kinéző kollegák is próbálkozhatnak, neki lehet működne is :D

Emmett Brown 2012.07.26. 12:44:04

@ottomoll: @Terézágyú: ez nem igaz. tróger csávót megzabolázni, az kihívás, és a nők ezt a fajta csellendzset igencsak kedvelik.

ottomoll 2012.07.26. 12:45:25

@Fájnensöl Tájmsz: Egyébként a viselet történelmi kor kérdése is. A 16- 17. századi nyugat-európában pl. a férfiak testhez simuló nadrágban jártak nagy csizmával, tollas kalppal, a nők pedig nagy többsoros szoknyákat hordtak. VIII. Henrknek pedg van egy olyan képe, aho valamiféle öblös bőrfísie még ki is hangsúlyzzák a nemiszervét.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:45:37

@ottomoll: Normálsi világban a csajok nem raknák ki a csöcsüket és nem vennének fel puncira feszülő nacit, rákérdezni viszont abnormális? :)

ottomoll 2012.07.26. 12:47:04

@ottomoll: bocs az elírásért: bőrdísszel

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:48:42

@ottomoll: Otto, nem látod, hogy a csöcsöt-puncit kirakni is provokáció, rákérdezni, direkt jól megnézni is provokáció?

Akkor 1:1

Aki nem akarja, hogy kurvának nézzék, ne öltözzön kurvának. :)

ottomoll 2012.07.26. 12:49:50

@Emmett Brown: Én szerintem meg rosszul látod. A nők többsége bizonsági játékos. A stabil magabiztos, de udvarias fickókat szereti.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 12:50:10

@Fájnensöl Tájmsz: Mondjuk, nekem eszembe sem jutna feszes nadrágot felvenni (ha az IRGALMATLAN buzis voltát nem is nézzük, azért csak van némi önkritikám... :D)
Ha szóvá tenném a hölgyek feszes cuccát (és - közvetve - az alatta LÁTSZÓ dolgokat) és jelezném, hogy jógán jógával szeretnék foglalkozni... valószínűleg azonnali és jelentős sértődést vonna maga után és én lennék a beteg állat, hogy még ott is "ezen" jár az eszem...

Emmett Brown 2012.07.26. 12:52:09

@ottomoll: ez attól kezdve igaz, amikor gyereket akar szülni.

ottomoll 2012.07.26. 12:52:14

@Fájnensöl Tájmsz: Nem tudom mi volt a posztolón, de szerintem nem volt kurvának öltözve. Egyébként,mivel sok lány öltözködik így, ez már egyáltalán nem biztos jele semminek.

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:53:54

@ottomoll: Hát ha sok lány öltözködik már így, akkor már soknak fognak odaszólni ennek megfelelően. Ha ez a korszellem, az öltözködés, akkor az odaszólás is korszellem része. :)

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 12:55:29

@Fot L' Mondó: Na erről van szó, a nők "provokálhatnak" :) ha meg a pasi ezt a megnézi, akkor "frusztrált", ha meg oda is szól, akkor "beteg állat" :))

Ez a mai tanulság.
Ennyit tanultunk.
Köszönjük a posztot.

ottomoll 2012.07.26. 12:57:15

@Emmett Brown: Nem hinném, hogy így van. A nőkön nincs üzemmód kapcsoló, és többségük jobban kedveli a magabiztos, erős, uvarias férfiakat, mint a furcsa excentrikus, különös kérdésekkel előálló figurákat. Biztos vannak akiknek ez utóbbiak jönnek be, de igen csekély hányadban.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 12:57:22

Akik szerint ez csak egy jópofa ismerkedés azoktól megkérdezném, hogy ha a barátnőjük felhívja a szigetről, hogy egy srác régóta követi, bámulja, furán viselkedik (mert a megelőzöm, lelassítok, megelőzöm, lelassítok futás közben nekem az), majd arra ér oda hogy a barátnőjétől épp azt kérdezi hogy van e rajta bugyi, akkor megveregeti a vállát, hogy fasza duma, vagy minimum megúsztatja e a Dunában...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 12:57:59

@ottomoll: igen, de csak azután, hogy szanaszét d...ugatta magát egy pár "tróger csávó"-val és rájött, hogy azoktól ANYAGI biztonságot sosem fog kapni... :I

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.26. 13:00:38

@Cathcart_ezredes: Ez mondjuk jogos.

De a barátnőm nem megy ki ráfeszülős puncinadrágban egyedül az utcára...

ottomoll 2012.07.26. 13:01:56

@Fájnensöl Tájmsz: Ha változik az öltözködési stílus, az nem azt jelenti, hogy több nő akar vadidegenekkel szexelni. Például ha a egy csaj ma normál kétrészes visszafogottabb bikineben (nem tanga) megy le a strandra az teljesen normális. 1900 körül viszont botrányos lett volna.

Emmett Brown 2012.07.26. 13:03:03

@ottomoll: "A nőkön nincs üzemmód kapcsoló, és többségük jobban kedveli a magabiztos, erős, uvarias férfiakat" igen jobban kedvelik őket, akik emiatt akár baráti státuszba is kerülhetnek, hogy hallják a végnélküli panaszáradatot a furcsa/excentrikus/balhés/kicsit tróger pasijaikról, akik mellett mindezek ellenére az izgalom miatt kitartanak.

Ez megváltozik olyan 27-30 év környékén, onnantól már tényleg a jófiúk vannak előnyben.
Elég körülnéznem a környezetemben, hogy lássam, hogy a csajok 30 felé mennyire más típusú pasikkal vannak együtt, mint 19-23 évesen.

ottomoll 2012.07.26. 13:09:48

@Cathcart_ezredes: Hát igen ez az. a társadalmi érintkezésnek vannak szabályai. Az azt súlyosan áthágók néha koppanhatnak (akár szó szerint is). Például mi van, ha az előbb vázolt buszos példámnál maradva, a következő megállónál felszálna a csaj barátja, aki épp kick- box edzéről jön ? Érdekes szitu lenne az biztos;)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:14:16

@Emmett Brown: Bocs, hogy beleszólok! Majdnem teljesen egyetértek az érveléseddel, csak eszközölnék egy kis kiegészítést: "...tényleg a jófiúk..." közé betenném a "- minimum tehetős -" jelzős szerkezetet, így most emígyen hangozna a citált rész: "...tényleg a - minimum tehetős - jófiúk..."

Amúgy a hölgyek a 20-as éveik elején is ezen irányba tendálnak, csak akkor még inkább ösztönből döntenek és sokszor bejön a "reményteljes ifjonc" kategória, azaz amikor még azt hiszik egy - akkor és ott - menő csávóról, hogy később sok dohány lesz benne... Amikor erről kiderül, hogy nem lesz zsé, no akkor állnak tovább...

ottomoll 2012.07.26. 13:14:23

@Emmett Brown: Ez nem jó fiú- rossz fiú kérdése, hanem aberrált, nem abberált kérdése. Attól még lehet vagány, jó svádájú egy srác, hogy nem rögtön a csaj genitáliáiról, alsóneműjéről érdeklődik. Ilyen kérdéseket az oviban szoktak feltenni 3-4 éves kisgyerekek egymásnak..

Emmett Brown 2012.07.26. 13:15:12

@ottomoll: a társadalmi érintkezés szabályaiba az is beletartozik, hogy ha valaki kurvásan van öltözve, és kurvásan viselkedik, az ne csodálkozzon, ha tucatszám nyomulnak rá.

én jártam már pár buliban jókora csajbrigáddal, és érdekes módon sosem a legjobb csajok körül volt a legnagyobb zsongás, hanem mindig azok "panaszkodtak" a sok hódoló miatt akik falatnyi topokban/miniszoknyában voltak.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 13:18:12

@Fájnensöl Tájmsz:
1: Nem vagyok egy nagy sportrajongó, de ha jól emlékszem akkor az atlétikai versenyeken sem tréningnadrágban futnak az emberek: nyilván van valami értelme a feszülős cuccoknak sportoláskor.
2: nem hiszem, hogy bármilyen ruha viselése feljogosít bárkit arra, hogy félelmet keltsen benne, aztán bevágjon egy szerinted meglepő-vicces, egy nem túl felkészült vagy idegesebb lány számára pedig ijesztő-perverz (egy óra hosszáig tartó követés után biztos annak gondolta) kérdést. Barátnőd is biztos hord mondjuk nyáron miniszoknyát, vagy kivágottabb felsőt. Akkor neki is szóljanak be, zaklassák, és vessen magára?

ottomoll 2012.07.26. 13:20:42

@Emmett Brown: Úgy értettem, hogy szexuális partnerként kedvelik őket jobban, mint az előre betanult szövegekkel végnélkül próbálkozó nyomorult kis fickókat.

Emmett Brown 2012.07.26. 13:21:48

@Fot L' Mondó: gyors példa rá: egyetemi éveim alatt diákszervezeti tag voltam, ahol évente új vezetőket választottunk. Ami érdekes: az új vezetőknek szinte mindig azonnal sikerült becsajozniuk, még akkor is, ha előtte 2-3 évig senki rájuk sem nézett volna.

Emmett Brown 2012.07.26. 13:24:49

@ottomoll: ez sem igaz. nézz egyszer körül, hogy mennyi jó csaj mászkál a városban olyan tagokkal, akikről el sem tudnád képzelni, hogy van csajuk.

A nyomorultakat valóban ütik a jófiúk, de egy magabiztos srác lehet akármekkora furkó, még akkor is magasan mindkét kategória felett áll.

ottomoll 2012.07.26. 13:26:14

@Cathcart_ezredes: Teljesen egyetértek. Egyesek azt gondolják, hogy az öltözködési kultúra megváltozása bármire feljgosítja őket. Kívánom nekik, hogy menjenek el a dajakok közé Új- guineára. hiszen a dajak nők olyan lengén öltöznek, biztos bármire kaphatóak. Valószínűleg, helyes kis zanzaként végezné az okos kis buksijuk.

ottomoll 2012.07.26. 13:28:41

@Emmett Brown: Biztos van, de akkor a srác egyébb értékei miatt, és nem azért, mert -Van e rajtad bugyi? szöveggel próbálkozott.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:29:42

@Cathcart_ezredes: Bocsi, de sántít az érvelésed. Az atlétikai versenyek versenyek, ahol a legjobb teljesítmény elérése a cél (ide tartozik a légellenállás csökkentése is), amíg egy kocorászás közben nem feltétlenül a világrekord megdöntésére készülnek... ebben azért egyetérthetünk. Így nem szükséges feszes cuccban vonaglani... A zaklatás része más tészta, nyilván ha valaki beszól a barátnőmnek , vállalnia kell az ódiumát, hogy odacsapok. Itt inkább - nagy általánosságban - arról van szó, hogy ha a valaki kihívóan öltözködik, ne lepődjön meg, ha egyesek kihívásnak veszik...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:31:59

@Emmett Brown: :D
És mi lett azóta az akkori diákszervezeti vezetőkkel?

ottomoll 2012.07.26. 13:32:37

@Emmett Brown: Miért azonosítod a mgabiztos srácokat, a bugyis kérdéssel indítókkal?

Teszt.Elek 2012.07.26. 13:32:48

Érdekes egy blogbejegyzés.

Kedves blogger, ha szerinted perverz feltenni azt a kérdést, hogy van-e rajtad bugyi, akkor megkérdezném, hogy vajh mennyire lehet perverz dolog olyan szinten testhez álló ruhában futni, ami mellett ez a kérdés egyáltalán felmerülhet.

Némiképp álszentnek érzem, hogy miközben te provokálsz és gerjesztesz, aközben fennakadsz azon, ha valaki oda mer menni hozzád és megjegyzést tesz a kinézetedre, vagy kérdez ezzel kapcsolatban.

Persze az is lehet, hogy ez tudatosan meg se fordult a fejedben, mely esetben talán újdonság lesz a számodra, de mi férfiemberek úgy vagyunk genetikailag drótozva, hogy ha valaki kiteszi a húst elénk, akkor azzal foglalkoznunk kell.

Tudod ez amolyan evolúciós ártalom. Hasonló ahhoz, ami miatt a nők elsősorban a gazdag, erős, vagy hatalommal bíró férfiakhoz vonzódnak.

valakitalánvagyok 2012.07.26. 13:33:31

Nem lehet, hogy a stàc szimplán kiváncsi volt és nem volt semmi hátsó szándék?

tenyered_érted? 2012.07.26. 13:34:16

Ami a feszes cuccot illeti: Én heti 3x futok feszülős futónadrágban a szigeten! Gyári /2 db adidas és 1 Nike/. Mivel 110 kg vagyok /és nem kövér!!/csak ilyen nadrágban tudok futni, mert különben összeér a combom és kidörzsöl! Van belőle hosszú is, szintén gyári! Az kicsit buzis. De futni csak ilyenben tudok. Bár férfi vagyok /ilyen méretekkel:)/ még senki se próbálkozott.
Az ő szerencséjére. A nemi beállítottságomra se tettek még megjegyzést. A feleségem se, és a lányaim se. A posztoló és a futók nagy része és én is ilyen ruhákban fut.Testre feszülő a fiuknak buzis kinézetet adó, viszont a lányokat kellemesen kiemelő cuccokban. Én és a futók nagy része nem azért teszi, hogy másnak mutogassam magam, hanem azért mert ebben lehet kényelmesen és gyorsan futni. Nézzétek meg az Olimpián a 100 m futást. Minden sportoló a testrefeszülő cuccokat hordja. Ez a praktikus és kényelmes.
A duma pedig szerintem is illetlen, nem ismerkedős, inkább provokáló.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:35:57

@lányként a fővárosban: Biztos, hogy ismerkedni akart? Nem lehet, hogy TÉNYLEG CSAK A BUGYI MEGLÉTÉRE VOLT KÍVÁNCSI? Jó, lehet, hogy kissé perverz, de ki vagyok én elítéljek bárkit is... ;)

Emmett Brown 2012.07.26. 13:36:58

@Fot L' Mondó: csak a papírforma:
akinek jól megy annak most is van csaja (akár ugyanaz azóta is) (a rondáknak is), akinek nem megy jól, az meg szingli.

ottomoll 2012.07.26. 13:37:38

@Fot L' Mondó: Valaki fölvesz egy bizonyos cuccot, más pedig feljogosítva érzi magát., hogy bármit megkérdezzen mert úgyis egyócska kurva, és azokkal bármit lehet. Persze azért te se kérdezted volna meg, csak a klaviatúra sokmindent elbír.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 13:37:46

@ottomoll: Vagy csak ezt mondják.
Aztán leállnak valami agresszív faszkalappal, és megírják a Nők Lapjába, hogy veri őket a férjük.

Donald Trump 2012.07.26. 13:38:17

@lányként a fővárosban: Szia! A blogbejegyzésed szóba kerület ma a futóközösségünk facebook oldalán. Mondanom sem kell, a férfi tagjaink voltak aktívabbak:)
Ha van kedved, gyere le hozzánk futni. Nagy, fiatalos a közösség. Szerdánként délután 6-tól kezdődnek az egyetemi futóprogramjaink. Nemcsak egyetemistáknak, teljesen nyílt a program, bárki jöhet, bármilyen ruhában;)
Ha úgy gondolod, jelezheted hogy te vagy a fővárosi lány blogos csaj, nagyon fogunk örülni neked!

ottomoll 2012.07.26. 13:38:30

@Emmett Brown: Igen, de ennek nincs köze a poszthoz.

Emmett Brown 2012.07.26. 13:38:32

@tenyered_érted?: az igaz, hogy minden sportoló testrefeszülős cuccokat hord, viszont a fordítottja, hogy aki testrefeszülős ruhát hord az sportoló, már kevésbé :)

Emmett Brown 2012.07.26. 13:39:42

@Donald Trump: ha még jól is nézel ki, akkor sima ügy ;)

ottomoll 2012.07.26. 13:41:10

@Emmett Brown: Igen, de akkor se megyünk oda hozzá, altesti dolgairól érdeklődve, mint a kutyák.

Emmett Brown 2012.07.26. 13:41:29

@ottomoll: nézd meg az első pár találatot, mindegyik a ruházkodás és a szexualizálódást kapcsolja össze. talán mert tényleg van összefüggés...

Donald Trump 2012.07.26. 13:41:32

@Emmett Brown: "mások által helyesnek mondott" :)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:42:54

@tenyered_érted?: Az olimpiai teljesítményekhez mérni egyéb szabadidősport tevékenységet kissé problémásnak tűnik... Fentebb leírtam, hogy a versenyek időeredményeit befolyásoló tényezők (pl. ruházat) nem feltétlenül áll hasonulásban egy szimpla szigetköri kocorászással. Így ez az érvelés komolyan sántít! Ha neked dörzsöl, akkor dörzsöl... de mindenkinek csak nem dörzsöl...

ottomoll 2012.07.26. 13:43:05

@tenyered_érted?: Köszönjük az autentikus forrásból származó információt!

Emmett Brown 2012.07.26. 13:43:30

@Fot L' Mondó: van akinek dörzsöl, van akinek viszket ;)

Emmett Brown 2012.07.26. 13:44:34

@ottomoll: viszont amerre eltértünk, hogy mire buknak _igazából_ a csajok, nagyon is van.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 13:49:59

@Fot L' Mondó: "kocorászás közben", "feszes cuccban vonaglani". A stílusod eleve sejtet valami megvetést a futó csajok iránt, hogy ők nem ugyanúgy sportolnak kint mint a férfiak, hanem csak úgy vonaglanak mint valami gogo girl. Nem nagyon értelek, nem is biztos hogy szeretnélek.
Amúgy a feszülős futónadrágnak szerintem nem csak a légellenállás csökkentése a célja, de ha tévednék akkor egy gyakorlott futó javítson ki.
"ha a valaki kihívóan öltözködik, ne lepődjön meg, ha egyesek kihívásnak veszik..." Ez ugyanúgy lehetne akár a nemi erőszakot mosdatók jelmondata is. Tényleg csak arra kérlek, hogy ha legközelebb a barátnőd 35 fokban felkap egy miniszoknyát, meg egy lenge felsőt, akkor gondolkozz el azon, hogy ő megérdemli e, hogy az utcán kövessék, aztán megállítva megkérdezzék hogy mi van a szoknya alatt, ha van...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:50:18

@ottomoll: Persze, hogy nem kérdezem meg, de a klaviatúrámnak nincs köze ehhez, hanem sokkal inkább a neveltetésemnek! De (ha tényleg olyan) megnéztem volna elég keményen, ahogy meg is szoktam tenni... (na jó, jógán nem, csak úgy félénken... tudod, az ember a szemének nehezen tud parancsolni...)
Mondjuk, az kifejezetten felháborít, ha azt látom, hogy egy "hölgy" mindent sejtető (mutató) ruhában flangál, aztán meg vágja a képeket (pofákat),amikor megnézik a férfiak...
Tudod, van egy olyan kezdetű mondás, hogy "Ami úgy néz ki, mint egy kacsa..."

ottomoll 2012.07.26. 13:50:53

@Emmett Brown:Akkor lehetne komoly összefüggést találni az öltözködés, és közvetlen szexuális felhívás között, ha a nők többsége nagyon konzervatívan öltözködne, és csak kis hányaduk viselne lengébb cuccokat. Ma a nők többsége olyan dolgokat hord, ami korábban elképzelhetetlen lett volna, és tényleg utalt volna a szexuális felhívásra (különösen nyáron) Ezt értik félre egyesek.Ami a futókat illeti, olvasd el tenyered érted? kolléga beírását fentebb.(Ő fut és szte szükéges a passzos cucc, mert jobb benne sportolni).

ottomoll 2012.07.26. 13:52:03

@Fot L' Mondó: Erről van szó, neveltetés kérdése.

bluewin08 2012.07.26. 13:55:11

Az ilyen tirpák leszólítást, nem hiszem, h sokat kellene ragozni, a hölgy a helyzethez képest nagyon kultúrált módon reagált, így a sértő hozzászólások az adott egyént jellemzik..

Mondjuk ha a blog eddigi pár bejegyzéséből nem a szex és az ingerkeltés áradna, lehet kevesebb beszólás lenne, de ez csak egy észrevétel..

Emmett Brown 2012.07.26. 13:55:27

@Cathcart_ezredes: ha a barátnőm 35 fokban felkap valami lengét, akkor sanszosan nem fog kilógni a tömegből, mert az normális, hogy 35 fokban lazábban öltözünk.
A nemi erőszakos témába meg ne menjünk bele, legyen elég annyi, hogy a kihívó öltözködés (főleg este, szórakozóhelyen/hazafelé) nem csökkenti a kockázatot.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 13:56:54

@Emmett Brown: Mint ahogy egy futópályán sem lóg ki a tömegből feszülős futónadrágban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 13:57:33

@Emmett Brown: Én azt látom, hogy ugyanolyannal, mint előtte.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 13:58:54

@Cathcart_ezredes: Te most személyeskedni kezdtél?! Jól érzem? Nekem nem célom és nem stílusom...
Semmilyen megvetést nem érzek a futó csajok iránt, sőt kifejezetten tiszteletre méltónak tartom, hogy valaki tesz az egészségéért!
Ilyen szinten nincs semmilyen egyéb indoka a feszes cuccok viselésének, mint hogy EZ A DIVAT, mutassuk meg magunkat (kivéve, akinek dörzsöl... ;))
Mint, ahogy fentebb már írtam, semmi sem jogosít fel senki a zaklatásra és egyéb súlyosabb dolgokra sem, így pl. aki a barátnőmet zaklatja, az engem zaklat...

Emmett Brown 2012.07.26. 14:00:45

@ottomoll: ha arra lehet számítani, hogy aki lengén öltözik arra rányomulnak, akkor vagy nem öltözik annyira lengén, vagy elfogadja a dolgot. nem a 35 fokos kánikuláról beszélek (amúgy a buggyos, testet fedő cuccok sokkal hatékonyabbak mint a mini+top, de ez most mellékes).

Szórakozóhelyen viszont a kilógó bőrfelület és a "hódolók" száma között elég erős a korreláció, és emiatt ez tudatos választás eredménye.

mohaa 2012.07.26. 14:03:13

Mekkora sztori! A srácnak egy hibája volt, hogy nem pörgette a BMW kulcsot. :D

lányként a fővárosban 2012.07.26. 14:04:08

@Donald Trump:

Szia, nagyon kedves köszönöm :) És hol lehet megtekinteni a Facebook oldalatokat? Kíváncsi vagyok.

Vizilabda 2012.07.26. 14:04:27

A matek feladat megoldása a számítógépem szerint: "Suhanó Pina".

Emmett Brown 2012.07.26. 14:04:40

@ColT:
szerintem akinek elkezd ketyegni a biológiai órája, az elmozdul a konszolidáltabb vonal felé. lehet hogy az ismerőseidnek ez még nem indult be, vagy már korán értek, vagy erősítik a szabályt kivételként :)

Donald Trump 2012.07.26. 14:10:21

@lányként a fővárosban: Ez a publikus oldal: www.facebook.com/NikeFutoKlubMargitsziget

Amin a beszélgetés volt, az egy zárt csoport azoknak, akik voltak az Ultrabalaton versenyen. De ha jársz rendszeresen futni be lehet kerülni.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 14:11:22

@Fot L' Mondó: Nem volt szándékomban személyeskedni, mert a személyedet szóba sem hoztam: egyszerűen felhívtam a figyelmedet arra, hogy a szóhasználatodból sok minden lejön, de a tisztelet pont nem. Ha annak vetted biztos az én hibám: elnézést.
Nem tudok módszert arra, hogy hogy lehetne megállapítani azt, hogy kinek dörzsöli ki a combját a tréning, és ki hordja csak divatból. És bár nem vagyok csaj, és nem futok, de azt gondolom hogy a divatból hordók sem azért teszik, hogy kövessék őket, aztán bekérdezzenek hogy van e rajtuk bugyi.
Sok értelmét nem látom a további vitának: a posztoló kiment futni egy pályára, a sporthoz egy saját magának megfelelő öltözetet választott, arra lett figyelmes hogy követik, majd egy meglehetősen primitív kérdést szegeznek neki. Erre sokaknak az a reakciója, hogy ő provokál, meg minek fel vesz ilyen-olyan ruhát, stb.
Amúgy ha nem futópályán, hanem utcán vesz fel akár valami kihívót, akkor sem hiszem, hogy be kéne neki szólni. (Főleg mert a kihívó, meg az izgató elég szubjektív. Bocs, ha túl sok infó, de nekem meg az dobja meg a fantáziámat ha egy csaj baseball sapkában van és kilógatja a lófarkát, mégsem megyek oda hozzá ad absurdum, hogy szopás közben szereti -e ha húzzák a haját.)

ottomoll 2012.07.26. 14:12:47

@Emmett Brown: A szórakozóhely más, mint az utca.

ottomoll 2012.07.26. 14:13:39

@mohaa: Miért kell mindenkit automatikusan kurvának gondolni?

ottomoll 2012.07.26. 14:15:41

@Cathcart_ezredes: Igen ez jellemző. Az áldozat hibáztatása.

ottomoll 2012.07.26. 14:16:35

@ottomoll: De itt se mennék oda pinás dumával.

Vizilabda 2012.07.26. 14:17:27

Szia, nagyon tetszik a tested és a segged is. Nem haragszol, ha hozzád nyúlok? -Jaj nagyon jó tapintású segged van. Nyomikázhatom a meztelen csigádat is? Kivegyem? Á, ne.

mohaa 2012.07.26. 14:17:29

@ottomoll: Azért kedvesem, mert azok vagytok. Mind egytől egyig. Be lehet csomagolni szépen is. "Egy nő biztonságra vágyik". Ez is ugyanarról szól. Am én is becsomagoltam, nem kurváztam le senkit. Csak nem freudi elszólás történt részedről? :D

ottomoll 2012.07.26. 14:21:14

@Cathcart_ezredes: Pontosan. Szerintük a szinkronúszóknak is bundabugyiban, meg nagykabátban kéne sportolni, mert ez így nagyon kihívó, és szegény Pistike nem tudja megállni, hogy be ne dobon valami pinás dumát. Vissza a Viktoriánus öltözködést?

Annamarias 2012.07.26. 14:21:38

@mohaa: Jesszusom... Akkor minden férfi kangorcsos strici?

ottomoll 2012.07.26. 14:23:01

@mohaa: Eltévesztetted a házszámot öreg. Én nem csaj vagyok. A bizonság meg szrintem nem feltétlenül a bömöskulcsról szól a csajoknál..

ottomoll 2012.07.26. 14:24:07

@ottomoll: Sajnállak, ha csak ilyen csajokat ismertél.

mohaa 2012.07.26. 14:24:47

@Annamarias: Igen. Max. gyáva és/vagy túlságosan képmutató, hogy mások előtt felvállalja.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 14:24:47

@ottomoll:
Lófaszt, koma.

Ha Brad Pitt megy oda azzal a kifinomultan megfogalmazott lágy széptevéssel, hogy

- Jössz baszni, te jó seggű picsa?

a reakció az lett volna, hogy jaj, mennyire aranyosan rámenős ez a Brad gyerek, és természetesen igen lett volna a válasz.

A baj itt nem a kérdés volt, hanem az, hogy mint a cikk kiemeli, a srác csúnya volt.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:26:35

@Cathcart_ezredes: Úgy látom, nem olvastad végig a hozzászólásokat, mint ahogy ezek szerint az enyémeket sem... Sebaj! Akkor most csak NEKED: azt, aki (ilyen tahóságokat) beszól, vagy egyéb módon zaklat nőket, jómagam kicsit sem tolerálom (mondjuk, egy tarkón vágás egy szenes lapáttal kezdetnek megteszi)... ERRE NINCS MENTSÉG!
A dörzsöléses sztori egy előző hozzászólás folyománya, kérlek, olvass utána.
Viszont, azt meg kell érteni minden nőnek, hogy egy szexuálisan aktív heteró férfinak megmozgatja a fantáziáját, ha feszes cuccokban lát (meg-)kivillanni női dolgokat (és itt nem a hájhurkákra gondolok...). Amit itt felvázoltunk többen, az az, hogy ezt a nők pontosan tudják és mégis (vagy éppen ezért) felvesznek ilyen göncöket... Ebben ez esetben lelkük rajta, hogy megnézik őket, vagy inkább kinézik őket a falatnyi ruhájukból...

ottomoll 2012.07.26. 14:28:03

@Vizilabda: Ők se gondolják komolyan, csak most jó pörögni ezen..

mohaa 2012.07.26. 14:28:27

@ottomoll: ja hát ha nem nő vagy, úgy mindjárt más. Akkor sokkal meggyőzőbben tudsz érvelni a nők legnagyobb hazugsága mellett. Mivel gondolom te még elhiszed nekik. :D

ottomoll 2012.07.26. 14:31:58

@Közbiztonság Szilárd: Csakhát a többség nem Brad Pitt, és a siker érdekében jobb, ha más utat választ. Egyébként meg mi lett volna ha? Ha a nagypapinak kereke lett volna akkor-talán- ő lett volna a hatos villamos.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:33:09

@ottomoll: Szálljunk már le a versenysportok és a szabadidősport egy kalap alá vételéről! Az almát hasonlítgatjuk a körtével... A versenyző elsősorban az első helyért küzd (és vesz fel pl. olyan ruhát, ami ehhez hozzásegíti), míg a szabadidősport az egészséges életről szól, amit akár "bundabugyiban" is lehetne űzni...

ottomoll 2012.07.26. 14:33:51

@mohaa: Sok olyan nő van amit te írtál, de közel se mindegyik. Százalékos becslést nem ismerek.

ottomoll 2012.07.26. 14:34:41

@Fot L' Mondó: Biztos, csak kényelmetlen..:))

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:39:25

@ottomoll: Bruhaha! :DDDD
A "biztonság" kérdéskörét még az első (és akkor még egyetlen ;D) barlangi nő határozta és fogalmazta meg, amely azóta genetikailag öröklődik tovább a női leszármazottaiban... Így az ÖSSZES MA ÉLŐ NŐBEN KÓDOLVA VAN!
Ja, és bruhaha! :D

boyob 2012.07.26. 14:39:37

@Fájnensöl Tájmsz: A nénikéd térgyekalácsa az. :)

Egyszerűen csak felénk nem dívik az ilyen,ez a stílus a kaki,pisi,fingás kategória.

Persze tudom,hogy ott a nagyvárosban sok a perverz akik baráti társaságban csak erről beszélnek,nem irigylem őket. :)

És szólítottam már meg lányt amikor futott,de nem ilyen tré dumával. :)

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 14:42:23

@Fot L' Mondó: ebben nincs is köztünk vita. Abban van, hogy szerinted a feszülős futónadrág a csajok részéről provokáció, mert nem versenysport a szigetfutás. Szerintem meg fusson abban, amit ő kényelmesnek tart, és ha ez épp olyan akkor nyilván tisztában van vele, hogy nagy eséllyel azért jó páran meg fogják nézni, de szerintem egy egészséges nő ezen nem fog kibukni, sőt. Azon már inkább, hogy zaklatják: a story épp erről szólt, és nem arról hogy futott a szigeten feszülős nadrágban, és jaj hányan megnézték... Te a problémát az öltözködésében látod, én meg annak a kreténnek a viselkedésében.
Amúgy mikor országúti bringásokat látsz feszülős ruhában, akkor megbotránkozol hogy a pöcsüket mutogatják?

Annamarias 2012.07.26. 14:43:56

Nem mindenki Brad de azért ha inzultalna a bugyi kérdéssel visszakerdeznek h mi az a bugyi? Sose láttam olyat:) a postolo a nagy ot keresi és csúnya taplok nem jöhetnek szoba...

Emmett Brown 2012.07.26. 14:47:36

@Annamarias: ennyi. nem a duma volt tré, hanem a srác.

ottomoll 2012.07.26. 14:48:49

@Fot L' Mondó: Igen de súlyoznak az egyes ismérvek között. Például: BMW- s pasi +suttyó duma+ előnytelen küső Vs. Toyotás pasi+kellemes duma+ helyes pasi, akkor az utóbbit választják. Ez csak egy egyszerű kis példa volt Sok ismérv van , és a kombinációk száma is sok.

átlátó 2012.07.26. 14:49:02

Szerintem teljesen normális érdeklődés volt... nagyon zsenánt a pontos időt megkérdezni, amikor itt ez a bugyi.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:51:23

@Cathcart_ezredes: "Te a problémát az öltözködésében látod, én meg annak a kreténnek a viselkedésében." Félreérted. Én két problémát látok: 1. Egyedileg (és egyénileg) előforduló tahóság - helyi kezelést igényel; 2. Általánosan előforduló öltözködési dilemmák - kérdés, hogy létezik-e rá kezelés (vagy kell-e egyáltalán kezelni)?
Bringásokat nem szoktam megnézni, mert 1. faszik, 2. nem érdekel a bringázás, mint sport.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 14:51:28

@rockseiaXLL:
Annyiban módosítanám, hogy a rosszfiúk dugnak, a jófiúk meg viselkednek dugás helyett. :-)

ottomoll 2012.07.26. 14:53:53

@Cathcart_ezredes: Pontosan így van. Ilyen alapon kötelezővé kellene tenni a strandon a csajoknak a zárt fürdőruhát, mert sokakat felizgat.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 14:54:28

@ottomoll: Igen, de az alap felállás mégiscsak az ANYAGI BIZTONSÁG MEGLÉTE, és azon belül ki-ki vérmérsékletének megfelelően választ és dönt.

ottomoll 2012.07.26. 14:57:05

@Közbiztonság Szilárd: Az viselkedés szerinted, hogy nem mennek oda azzal, hogy -Van e rajtad bugyi? Szerintem a legtöbb csaj aberrált hülyének nézi az ezzel próbálkozót, és tuti nem lesz szex.

Emmett Brown 2012.07.26. 14:58:28

@ottomoll: már átbeszéltük, de legyen újra: ha 100-ból 5-nél bejön akkor az jobb, mint ha tökéletes dumával 3ból behúzol 2-t.

Hány éves vagy egyébként? ha nem sértelek meg...

ottomoll 2012.07.26. 14:59:47

@Fot L' Mondó: Két nagyjából azonos kvalitású, hasonlóan jó képű, jó dumájú srác esetében lehet döntő az egzisztencia. De- különösen tratós kapcsolat esetén- sok minden más is a kalapba kerül, és bizonyos súllyal esik a latba

ottomoll 2012.07.26. 15:03:26

@Emmett Brown: Miért jobb a 100/5, mint a 3/2. Az előbbi sokkal több meló. Egyébként 35 és férfi. És te?

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 15:06:13

@ottomoll:
A többség tényleg nem.
De akkor te is belátod, hogy a probléma nem az volt, hogy mit mondott, hanem hogy ki mondta.

Egyébként ha már BP, én mentem már úgy oda csajokhoz, hogy szia, BP azt üzeni, hogy ma nem ér rá, ezért engem küldött. Volt, aki vevő volt erre, és folytattuk, némelyikkel az ágyig, volt, aki meg nem - vagy csak bambán nézett -, ott meg nem folytattuk.

@Fot L' Mondó:
Miért lenne ez tahóság?
Egyszerűen csak kissé pimasz beszólás.
A nők többnyire szeretik azt, akiben van némi vér. Persze ha nagyon előnytelen az arcberendezése, akkor ez sem segít, lásd az itt tárgyalt esetet. De egy átlagos arc esetén fél siker.

Emmett Brown 2012.07.26. 15:07:03

@ottomoll: 30 f

ha kiderül két mondatból, akkor gyorsabb az 5/100, mint nagy feneket kerítve a 2/3.

másrészt aki az egyéjszakásokra megy rá, annak a darabszám számít, nem az arány.

nézzük más számokkal: 3 este, 3 buli az egyik srác 2szer szedett fel valakit, a másik 3szor. az első 3szor próbálkozott, a másik 45-ször. több meló, de több szex, és valószínűleg kevesebb piára kellett a csajt meghívnia.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 15:07:05

@Fot L' Mondó: Szerintem tökéletesen elbeszélünk egymás mellett, és ne haragudj, de úgy érzem gyakran meg is cáfolod saját magad. Te is, én is megnézzük a csinos lengébben öltözött csajokat, ez így természetes. Közben azt írod: "ha a valaki kihívóan öltözködik, ne lepődjön meg, ha egyesek kihívásnak veszik...". Na akkor most mi legyen? Szerintem szarabb világ lenne, ha a csajok nyáron is garbóban járnának, mert természetesnek kéne venniük, hogy páran kihívásnak veszik ha lengébben öltöznek. Vagy maradjon szép a világ, te is én is nézhessük tovább a csajokat, de közben ha egy hülye betalálja őket, akkor hibáztassuk a csajt?
És még mindig azt gondolom, hogy ennek a storynak a kihívó öltözködéshez semmi köze, mert nem fehérneműben futott a posztoló, hanem a futáshoz általában használt ruhában.

ottomoll 2012.07.26. 15:09:41

Egy buli más mint az utcai szituáció.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 15:10:19

@ottomoll:
Hát teljesen más dolog, amit mondanak a csajok, meg amit csinálnak (jaj, kitől is hallottam ezt mostanában...).

A legtöbb ugyanis azt mondja, hogy ő ilyen esetben aztán szóba sem állna, felpofozná stb...

De tegyél néhány próbálkozást egy átlag budapesti romkocsmában, és ha nem vagy nagyon ronda meg van némi humorod, akkor meg fogsz lepődni, hogy mennyire nem az általad itt ecsetelt reakció következik.
Nem biztos, hogy meg tudod dugni, de hogy nem küld el egyből a picsába, az szinte lefogadható.

Emmett Brown 2012.07.26. 15:11:08

@ottomoll: rendben. ha két mondatból kiderül, hogy lesz-e szex, az gyorsabb, mintha hosszasan kellene fűzőgetni.

Annamarias 2012.07.26. 15:11:47

Vagy ha elküld a picsaba egész este arra gondol de kurva helyes volt az a bunkó csávó :D

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:11:57

@ottomoll: már bocs, de csatlakoznom kell az előttem szólóhoz: "Hány éves vagy egyébként? ha nem sértelek meg..." Vagy nagyon fiatal vagy még, vagy borzasztóan naiv, vagy... Az egzisztencia mindennek az alapja (a fundamentuma), és minden más utána következik... Tedd fel magadnak a kérdést, miért van az, hogy ha megismerkedsz egy lánnyal (vagy találkozol egy régi ismerős lánnyal), az első három kérdése között bizonyosan szerepel az "És Te mivel foglalkozol?" típusú?
Megsúgom, nem szimplán érdeklődik, hanem komolyan csekkol, káderez. Egyik-másik arcán ezután tisztán látszik, hogy bár tovább bájcseveg, de irgalmatlanul számol, kalkulál... hiszen a főkérdést már feltette...

ottomoll 2012.07.26. 15:13:51

@Cathcart_ezredes: Ráadásul azokat is hátrányosan érinti, akik kulturáltan próbálnak ismerkedni az utcán. Mivel a csajt már elég sok suttyó megtalálta, különböző bunkó bekezdéskksl, már az egész szituációtól berzenkedik

ottomoll 2012.07.26. 15:18:30

@Fot L' Mondó: Igen , de a jó egzisztenciális helyzet nem feltétlenül kötődik össze a bunkó viselkedéssel.A dolog nem feltétlenül úgy áll össze a valóságban, hogy bunkó és pénzes, és csóró, de kedves. Ez sokkal sokszínűbb ennél. Egy erőszakos agresszív pézessákot éppúgy nem választanak szívesen , mint egy anyagilag nulla,de jófej pasit. Egyébként 35 vok, 8 éve házas.

ottomoll 2012.07.26. 15:19:53

@Emmett Brown: De fűzögetni is jó nem?;)

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:20:23

@Cathcart_ezredes: Tényleg elbeszélünk egymás mellett, vagy csak figyelmetlen vagy. A "ha a valaki kihívóan öltözködik, ne lepődjön meg, ha egyesek kihívásnak veszik..." mondatban benne van az "egyesek", ami kifejezetten egyéneket jelent, semmiképp nem tömeget. Mindig van olyan marha, aki úgy érzi többet tehet meg, mint ahogy szabad, lehet, etikus, stb. Az ilyenekkel nem közösködöm...
Egyetértek a garbós példálózással, nézhessük a csajokat, de továbbra is azt mondom, hogy ha a posztoló nem feszes naciban futkorászik, akkor a szóban forgó aktuális marha lehet, hogy nem találta volna meg őt...

Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.07.26. 15:20:59

A válasz - tök mindegy igaz e - egyértelmű; Nincs.
Így tényleg bukovári szingli maradsz!

Környezettudatos 2012.07.26. 15:26:17

@ottomoll: Mindennek megvan a helye és ideje. A csaj kocogás címén árulta a testét. Ilyen szituban nem udvarolunk, hanem rákérdezünk az árucikk részleteire.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:28:02

@ottomoll: De ki beszél itt arról, hogy a pénz együtt jár a bunkósággal? Mint írtam, a pénz az alap, minden már rárakódik, belőle származik, ráépül. Bár a pénznek komoly jellemromboló hatása van, az alap személyiséget nem hinném, hogy megváltoztatná.
Óóóó, nincs annyi végtagom, ahány ujjra lenne szükségem, ha meg akarnám számolni, hogy hány hölgyismerősöm választott és visel el "erőszakos, agresszív pénzeszsákot" csak, hogy meg legyen az anyagi biztonsága!
Egyébként, gratula a nyolc évhez, akkor sikerült átvészelni a 7. évet...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2012.07.26. 15:30:15

Na jó, üdv Mindenkinek! Mentem jógázni a feszes nacijú muffok közé...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 15:30:34

@ottomoll: " Egy erőszakos agresszív pézessákot éppúgy nem választanak szívesen"

Francot nem.
Teljesen értelmes, okos nőtől is hallottam már indoknak azt, hogy nem elég gazdag a faszi. Tehát amúgy nem volt baj vele.
Ha elég gazdag, akkor meg akármilyen lehet.

Cathcart_ezredes 2012.07.26. 15:36:57

@Fot L' Mondó: Nem hiszem, én nagyon is figyelek, arra is emlékszem hogy most egyéneket mondasz, pár órával ezelőtt meg mást: "Hát ha sok lány öltözködik már így, akkor már soknak fognak odaszólni ennek megfelelően. Ha ez a korszellem, az öltözködés, akkor az odaszólás is korszellem része. :)"
Másrészről meg:
"nézhessük a csajokat, de továbbra is azt mondom, hogy ha a posztoló nem feszes naciban futkorászik, akkor a szóban forgó aktuális marha lehet, hogy nem találta volna meg őt...". Tehát a csajok ne zsákban járjanak, hogy mi nézzük őket, de ha ennek alapján valami retardált jogosultnak érzi magát arra, hogy megkérdezze hogy van e rajta bugyi (egy jó kis követés után), akkor a csaj a hibás. Világos.

ottomoll 2012.07.26. 15:44:04

@ColT: @Környezettudatos: Miért vagy ebben olyan biztos? Ott voltál?

boyob 2012.07.26. 15:45:54

Ezeket a "feszülős" cuccokat technikai ruházatnak hívják a futók és sok mindenben segíti a sportolókat,de hát aki nem sportol az ebben csak kihívó öltözéket lát sajna!
Csak néhányat sorolok:

1.anyaga miatt elvezeti az izzadtságot,szárazon tart,szemben mondjuk egy pamut ruházattal,ahol ez az izzadtság rögtön szemmel látható.
2.megvéd a kidörzsöléstől.
3.könnyű,légáteresztő anyagból készülnek,így folyamatosan hűti a testet és nem okoz terhet a ruha súlya sem,nem mellesleg a testhez simuló anyag csökkenti a légellenállást is.
4.egyben tartja a test mozgó szerveit,ahonnan és amin keresztül a mozgás megtörténik.
5.sötétben a ruházat fényvisszaverő részei miatt láthatóvá válik a futó.

Ennyi így hirtelen,aki még kételkedik az olvasson utána,hogy miért jó ez a sportolóknak.

ottomoll 2012.07.26. 15:47:59

@Fot L' Mondó: Igen aztán néhány év mulva rendszeres látogatója lesz a baleseti ambulanciának. Egy intelligens nő sokmindent mérlegre tesz mielőtt valakit választ. Az anyagiakatis, de mást is.

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:49:06

Valaki beleütközött egy, a saját kínos adottságai miatt érthetően kiéhezett férfiba, ami vagy igaz, vagy sem - van ebből valami következmény?

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:50:03

@ottomoll: hogyne, aztán repülnek az évtizedek. Így hal ki női ágon az intelligencia.

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:51:59

@Emmett Brown: így van, én már elalszom, ha három mondatig kell jutni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 15:52:00

@ottomoll: Nagyon rózsaszínben látod a nőket :)

ottomoll 2012.07.26. 15:53:56

@boyob: Köszi az újabb releváns információt a poszt eredeti tartalmával kapcsolatban, de már rég a "minden nő kurva" sztereotíp toposznál tartunk..:)

dez01 2012.07.26. 15:56:15

Megfogta a posztoló feneke a srác fantáziáját, és mivel szókimondó típusu ember volt, ezért megkérdezte, amire kíváncsi volt..... Ennyi...

ottomoll 2012.07.26. 15:57:47

@ColT: Igen, biztos szerencsésen váasztottam a partnereimet illatően:)

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:58:33

@ottomoll: nagy szerencséről nem árulkodik a többesszám...

Marcangoló Korelnök 2012.07.26. 15:59:42

@dez01: és látens anorexiával a csaj sem biztos, hogy kipukkanó szépség.

ottomoll 2012.07.26. 15:59:43

@dez01: Igen, többnyire ezt a magatartásformát hívják bunkóságnak, a minimális önuralom hiányának stb.

ottomoll 2012.07.26. 16:09:47

@Marcangoló Korelnök: A feleségem előtti kapcsolataimra gondoltam..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 16:10:51

@ottomoll: Akkor irigyellek ;)

@Marcangoló Korelnök: Nem olyan biztos. Én kifejezetten a törékeny, magas nőket szeretem.

boyob 2012.07.26. 16:12:22

@ottomoll: ott tartunk hogy a feszes,testre tapadó ruházat miatt mondják azt néhányan hogy aki kurvának öltözik,az ne csodálkozzon ha megba.ák.

Erre írtam le az érveket,aki valamit sportol,az tudja hogy futni futóruházatban futunk,úszni úszóruházatban és síelni pedig téli ruházatban síelünk.

Az már a blogolók színvonala,hogy ezt el kell mondani nekik. :)

ottomoll 2012.07.26. 16:16:22

@boyob: Igen erre utaltam én is.

Prototype_79L 2012.07.26. 16:24:45

És most őszintén; Volt rajtad bugyi? Bár nem tudom fel mered-e vállalni, ha nem volt.
És lett volna-e olyan pasi, akitől bejött volna ez a duma?

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 16:30:17

@boyob:
És a futóruházat az mióta testre tapadó cucc?

Csak mert én futottam pár évig versenyszerűen, de nekünk nem ilyet adtak.
Meg ahogy a Limpiát nézem, hát ott sem jellemző.

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 16:31:16

@Prototype_79L:
Írta, hogy volt.
Az olvasás még nem megy?

ottomoll 2012.07.26. 16:45:54

@Közbiztonság Szilárd: A strndon is számonkérhetnéd a csajokat, hogy miért kétrészes fürőruhában vannak,amikor van egész felsőtestet eltakaró is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.26. 16:53:44

@ottomoll: Ismerős a "bikinben OK" vs fehérneműben sikítós problémát? :D

Prototype_79L 2012.07.26. 17:19:36

@Közbiztonság Szilárd:
@ottomoll:

Nem figyeltem, hogy van egy "szeretném látni az összes kommentet" és csak az utolsó 100-at olvastam el.

@Közbiztonság Szilárd:
Nem kell egyből nekem ugrani. Csak kérdeztem 2 dolgot. Mert nekem kicsit ellentmondásos ez a dolog.

A nagy Őhöz rögös út vezet, De miért akarunk járni valakivel, Honnan tudjuk, hogy érdekel minket valaki? blogokat írta a szerző, ebből az jött le, hogy ugyanúgy pasizni akar.

Az erő bennünk van blogjában meg tudatában is van a női csáberőjének;

"Azok a nők, akik tudatában vannak a saját nőiességüknek egy olyan erőt birtokolnak, ami a halhatatlanság magasságába emeli őket. Csak éppen résnyire nyílt ajak, hirtelen felnéző tekintet, megérintett hajfürtök, és ezek olyan természetes lágysággal és kecsességgel, hogy a másik félnek fel sem tűnik csupán tudatos játékot űznek vele."

A férfia meg vizuális típusok és igenis nehezemre esik egy csajnak a szemeibe nézni, mikor a mellei jóformán kibuggyannak vagy a dekoltázsa többet mutat mint amennyit a ruha eltakar. Ezzel ő is tisztában van. És most kissé furcsa ez a "kirohanás". Akármilyen különös/sértő volt ez egy csajozós szöveg volt, még ha a durva fajta is. De nem feltétlenül kizárólag a srácot hibáztatnám ezért, a csajok is tehetnek erről, a facebook tele a melleimet kilököm képekkel, de hivatalból azt kell mondani, hogy a belső az nagyon számít. Aztán a normális pasik meg mennek a "friendzone"-ba, összejönnek ilyen műveletlen bunkókkal, az elveiket feladva, aztán meg siránkoznak hogy hol vannak a normális pasik. Gondolom a srácot is kisütötték már jópárszor és annyit tett, hogy valami merészebbel próbálkozott. Mert egy nőnél kiszámítani, hogy mi fog nála bejönni az művészet. Elég megnézni a társkereső oldalakat. Férfi több mint nő, az adatlapjuk nagy része hiányos, se kép se semmi érdeklődés vagy valami támpont, ahol el lehetne kezdeni az ismerkedést. De még így is vagyok olyan balek, hogy ráírjak, hátha. Próbáltam humorosan, korrekten, átlagosan, nem átlagosan stb. Még válaszra sem méltatnak így meg esélyt sem kapsz.

Ezért kérdeztem azt amit, hogy most mivel van a gond: hogy csúnya volt a pasi vagy hogy rámenős volt?

Közbiztonság Szilárd 2012.07.26. 17:55:44

@Prototype_79L:
A hozzászólásnak azért alapfeltétele szokott lenni, hogy legalább a cikket (posztot) elolvasod.

Az egészet, nemcsak az első 3 sort.

@ottomoll:
Ezt nem értem, nem én prűdködök itt kettőnk közül. Én jobban örülnék, ha a strandon is meztelenül lennének.

lányként a fővárosban 2012.07.26. 17:58:08

Kezdek elveszni a kommenttengerben.
A sokat emlegetett "tevepata" jelenlétét elutasítom, nem lépnék ki úgy az utcára. Sokan -jól- megfogalmazták,hogy a futáshoz milyen ruhadarabok tartozhatnak, és főleg nyáron senki ne várja el, hogy hosszú nadrágban és pulóverben tegyük mindezt.
Nézni lehet, nyilván egy szemrevaló fiút, vagy csak bizonyos testrészeit én is megnézek, de nem megyek oda megkérdeni, hogy "van rajtad alsónadrág? Mert bizony úgy tűnik nincsen, annyira feszül rajtad a nadrág".
Mindenkinek megvan a saját öltözködési stílusa. A megfelelő stílus megléte a pozitív imázs feltétele. Attól, hogy valaki kihívóan öltözködik ( kinek mi a kihívó) még nem ribanc -jelenleg sportruháról beszélünk,ami számomra összeférhetetlen a kihívó megjelenéssel-.
És zárógondolatként:Ez a blog összegyűjti az eddigi, jelenlegi és elkövetkezendő tapasztalatokat. Ebben lesznek ilyen sztorik, lesznek lélekcseppek, gondolatok, érzések. Nem keresem a Nagy Ő-t, hanem megosztom azokat az élményeket, melyeket fiatal lányként átélek, miközben az egyedülállóság útján haladok, azon a bizonyos rögös úton.

ottomoll 2012.07.26. 18:10:04

@Közbiztonság Szilárd: Én is, és ott nincs is értelme megkérdezni, hogy van e rajta bugyi;)))

hunostor 2012.07.26. 18:10:33

A kezdő mondat ahol kijelenti, hogy lenne egy bunkó kérdése már rossz, nem mondunk ilyent hanem megtesszük attól függetlenül, hogy haragszik-e érte avagy sem, nem igazán érdekel minket. Az alap, a jó NEG ilyen esetben így néz ki szerintem "Mindig ilyen lassan futsz, előbb is simán beelőztelek?!" Ez lehetőséget ad a lánynak, hogy védekezzen és elmesélje, hogy mittudomén hány év kihagyás után kezett megint futni vagy ilyesmi és a pali ezek után már sínen van, van téma és társalgás, akármi is lehet ezután.

ottomoll 2012.07.26. 18:14:54

@Közbiztonság Szilárd: Egyébként van ilyen. Asszem Nudista strandnak hívják :))

ottomoll 2012.07.26. 18:18:40

@ottomoll: És itt se merülhet fel a bugyi kérdés :))

ottomoll 2012.07.26. 18:20:08

@lányként a fővárosban: Azért ezzel a bejegyzéssel kb 100-szor annyi hozzászólást sikerült elérni, mint a korábbiakkal. Azért ez jó nem?

fotózós 2012.07.26. 19:02:15

@magyar seggbe, magyar lófaszt!: Abban igazad van, hopgy így nem szólítunk meg nőt, még egy útszéli qrvát se. De azt ennyi idősen sok tapasztalattal a hátam mögött elmondhatonm, hogy egyre több olyant furcsasággal találom magamat szemben, ami meglep. Nem vagyok megbotránkozó típus, de egy képzett közgazdásznő aki bankban dolgozott, utazási irodát vezetett és hasonló beosztásai voltak, meglepő dolgokat írt nekem a skype-n. Rövid ismerkedés után azt kérdezte tőlem, hogy milyen farkam van. Pedig addigra már nem csak a nicknevét tudtam, hanem szinte minden fontosabbat róla. Ő nem rejtegette a kissé perverz gondolatait, hanem részletesen el kellett mondanom, mert nagyon aktívan érdeklődött. A harmadik találkozásunkkor bele is nyúlt a nadrágomba, hogy meggyőződjön arról amit írtam. Nem ellenkeztem, mert tetszett ez az aktív érdeklődése a szexualitás iránt. De akkor kérdezem, hogy csak a férfiakat lehet kipellengérezni, hogy néha nem a legmegfelelőbben fejezik ki tetszésüket? Mivel Londonban élek és érthetően nehezebb így kapcsolatot teremteni, néha fenn vagyok valami társkereső oldalon. Nekem bizony néhány levélváltás után már küldtek puncis képeket a nők, de én a farkamról nem, akkor sem , ha kértek. Az a tapasztalatom, hogy a nők gyakrabban vesztik el a józan eszüket, ők sokkal inkább ösztön lények. Ismétlem, nem vagyok botránkozó típus, de azért véleményem van, hogy mikor hol miként kellene megnyilatkozni embereknek bizonyos helyzetekben.
De most én is azt mopndom, hogy lássunk már valami képet arról a formás női testről, aminek az a szegény ember ennyire nem tudott ellenállni. Akár arc nélkül is! Kérem...szépen kérem! :)

hunostor 2012.07.26. 19:26:57

@fotózós: Jó érzés ha a nő rohan le minket, de ennek ellenére a nők nagy része marad passzivitásban és nem lehet mindig megvárni míg valaki levadász minket xD

A nők sokkal inkább ösztönlények, ha az első pár perc/óra alatt eléred, hogy elveszítse a fejét akkor nyert ügyed van. A srác nyitása a történetben el lett kúrva, sebaj majd legközelebb egy másik csajnál jobban sikerül.

fotózós 2012.07.26. 19:41:52

@magyar seggbe, magyar lófaszt!: Igen, ők ezt úgy nevezik, hogy működik-e a kémia. Szerencsére tapasztaltam néhány vegyiüzemet is :))))

titokmacsek 2012.07.26. 20:00:40

@fotózós: ahhoz azért szakember kell, nem kontár :DD

fotózós 2012.07.26. 20:48:45

Voltak köztük jó szakemberek.:)))
De néhány amatőr is jól csinálta. Az lepett meg, hogy akit az egyik legszebbnek tartottam, nem sok érdekeset nyújtott

titokmacsek 2012.07.26. 20:51:00

@fotózós: én a mérnökemberre gondoltam, aki a vegyiüzemben ténykedik, teee...:P:DDDDD

fotózós 2012.07.26. 21:56:28

@titokmacsek: A mérnökember mi magunk vagyunk. Sajnos a vegyi folyamatokat nem tudjuk kontrollálni, a hormonok vagy dolgoznak, vagy nem. Nézd meg, hogy egy férfit beindít az a tudat, hogy a nőn nincs bugyi. Vagy az a látvány, amikor egy testhez simuló ruha van rajta. Ehhez nem kell lenni peverznek, vagy semmilyen eltorzulást nem kell feltételezni. Az a beteg, akire ezek nem hatnak. De attól még viselkedni tudni kell!

titokmacsek 2012.07.26. 22:02:00

@fotózós: nekünk, nőknek meg megtanulni elfogadni bókot, illetve tudni jót nevetni helyzeteken. Ezt megtanulni is biztosan kell idő, élettapasztalat, de enélkül görcs lesz az ember lányának az élete. és az bizony szomorú lehet.
Ehhez még csak tudnotok sem kell a dolgot egyébként, tudati szinten. Elég, ha a nő tudja, innentől kisugárzik a dolog és nem érted, mi a fene az, amitől az a nem is túl jó nő adott esetben jó nő lesz és megőrjít :P:DD
ja, egyébként bugyival is működhet a dolog..:D

fotózós 2012.07.26. 22:54:45

Még két ilyen hozzászólást írsz és máris elvesztem a fejem :))))
Ennyit az önköontrollról :(

titokmacsek 2012.07.26. 23:12:09

@fotózós: ja, ilyenkor kell kikapcsolni a gépet és bemászni a nő mellé az ágyba, felébreszteni...:DD

fotózós 2012.07.27. 00:12:32

@titokmacsek: Először is magamat kell felébreszteni, hogy ne álmodozzak :)))

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.27. 00:46:40

@ottomoll: "Ha változik az öltözködési stílus, az nem azt jelenti, hogy több nő akar vadidegenekkel szexelni. Például ha a egy csaj ma normál kétrészes visszafogottabb bikineben (nem tanga) megy le a strandra az teljesen normális. 1900 körül viszont botrányos lett volna."

Az mindegy, hogy ő nem akar szexelni jobban, ha többet mutat. Attól még, ha több mindenét rakja ki, akkor szexuális vágykeltővé válhat, ez köztudott olyan helyeken, ahol férfiak is megfordulnak. Ha meg ezt ő leszarja, akkor az provokáció.

Nem véletlen, hogy a muszlimok eltakarják a nők testét is mindenféle lepellel. Ez persze megint a másik véglet, ami nem kívánatos, itt most csak példaként áll.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 09:21:51

@fotózós: Ismerős srácnak simán bejött az az ismerkedési forma, hogy odament csajokhoz bulikban, és megkérdezte, hogy dugunk-e? :D
Kapott pár pofont, de nem egy nő elsőre benne volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 09:25:19

@titokmacsek: Másik LOL. Megyünk asszonnyal a uccán, Melósok mellett haladunk el (asszony hosszú szoknyában).
Leesett állak, megállt a munka :D

Mondom neki, hogy na jól meg lettél nézve :D
Ő észre se vette, de teljesen fel volt háborodva, hogy hát hű meg ha... :D:D:D:D

Tehát ha nem veszik észre, az nem baj. Ha nem melós nézné meg, gondolom akkor sem lett volna baj :D

titokmacsek 2012.07.27. 09:30:34

@ColT: hülye sógorom az azóta nejét hasonlóképpen invitálta.:) mondjuk, sógornőm egyrészt jól tudta kezelni az egyébként poénszintű helyzetet, másrészt óvodatársak voltak anno, tehát tudta, hogy hülye a pasi :D
ja, hát nem hosszú szoknya vs. picsmutogatós mini kérdése a dolog. Legyél büszke: jó csaj az asszony! :))

fotózós 2012.07.27. 09:32:44

@ColT: Hasonló helyzetben volt egy ismerősöm. A diszkó félhomályában a szokásos lazaságával odaült a csaj mellé, rácsapott a combjára, mint jó ismerősnek és vigyorogva megkérdezte: Mikor dugunk Kata?
Ezután vette észre, hogy egy idegen lány volt és nem a Kata....
Annak ellenére, hogy mindent könnyedén vesz, ekkor nagyon szégyelte magát és elhúzott sunnyogva :)))

titokmacsek 2012.07.27. 09:35:08

@fotózós: kapásból mondtam volna, hogy nem tudom, te mikor, de én ha hazaértem és elaltattam a 4 gyereket :DD

ottomoll 2012.07.27. 12:20:28

@Fájnensöl Tájmsz: Esetünkben azért nem arról van szó, hogy alanyunk egy szórakozóhelyre ment volna le éjjel, talpig sunában, hanem fényes nappal sportolt egy futásra kialakított helyszínen, futóknak szánt sportöltözékben. ( Ja, és nem volt tevepata effektus. ez külön kiemelte az egyik kommentjében.)

lányként a fővárosban 2012.07.27. 13:09:15

Tegnap este elgondolkodtam azon, hogy másik nadrágot veszek fel, de nem, ez magamért van, nem másokért.
Indulás előtt az egyik barátnőmet megkérdeztem: látszik, hogy van rajtam bugyi? A válasz: nem, de annak nem is kell látszódnia.

ottomoll 2012.07.27. 13:55:53

@lányként a fővárosban: Ilyen aberrált hülyék miatt sztem ne változtass az öltözködési szokásaidon. Ennyi erővel a csajoknak zubbonyban kéne strandra járni.
süti beállítások módosítása