A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

A héten volt egy érdekes eszmecserém az egyik velem egykorú fiúismerősömmel. A pontos kérdésre már nem emlékszem, de az volt a válaszom rá, hogy nem szoktam fiúkkal csókolózni szórakozóhelyeken. Erre jött a következő kérdés: de ha kavartok...? Akkor nyomtam egy szünetgombot, és fogalommeghatározást  rendeltem el. 

Mit értesz kavarás alatt? A rátáncolást? Ezt a szót pedig ő nem tudta értelmezni. Nekem a kavarás szóról egyértelműen a középiskolás sulibulik jutnak eszembe, 10-ig tartottak. De nem is a saját iskolánkét vártuk, hanem a szomszédos fiúiskola legendás bulijait. Számomra a kavarás, mikor egy fiú hátulról közelít, ráteszi a kezét a derekamra és így táncolunk, belegondolva maga a mozgáskultúra valóban szó szerinti kavarás. Elég nagy a veszélyfaktor, mivel a fiú arca helyett csak a csipőkörzése ismert. De a koreográfia következő része a szembefordulás és smárolás - ha már visszatértünk a tinikorhoz, ezt nem is lenne szabad másképp megnevezni - És ilyen értelemben az említett bulikban egy este több fiúval is kavartam. 

Ez az időszak a középiskoláé volt. Azóta eltelt már jó sok év. A személyiségem, az elvárásaim, az igényeim, az értelmi és érzelmi intelligenciám is olyan változásokon ment keresztül, ami nem egyezik a kavarás jelenlétével. Ha valakit megcsókolok, akkor nagy eséllyel már nem csak csókra vágyom tőle. Egy igazán jó csók útjára engedi a vágyakat, és onnantól kezdve nincs megállás. Ez olyan, mintha ott lenne velem szemben a karamellás frappuccino, de csak a tetején lévő tejszínhabból kaphatnék egy kicsit, és a kávé vanília karamell tejszínhab párosítás nem okozhatna mennyei élvezetet az ízek találkozásakor. Nem, én szeretném meginni azt a frappuccinot. 

Következő kérdést kaptam: ez az jelenti, hogy nincsen csók, csak randi van vagy szex ? Az esetek többségében egyik sem. De ha már valakivel szimpatizálok egy szórakozóhelyen, akkor telefonszámcsere következik csókmentesen, és randi. Ha pedig valakinél a szexuális kisugárzás kerül előtérbe, akkor felszállok a vágy villamosára, és hagyom, hogy ez vezessen utamon reggelig, utána viszont nincsen telefonszámcsere. 

Az a típusú férfi, aki az én képzeletimben él, már szintén elhagyta a kavarás-koreográfia ismerkedős mivoltját. Ha valaki így próbál meg közelíteni hozzám, azt rögtön magára is hagyom a tánclépéseivel, Meg sem fordulok, hogy megnézzem. Lehetne külsőleg tökéletes, de ez a viselkedés típus csak azt jelentheti, hogy nem azonos értelmi és érzelmi szinten mozgunk. A csókot pedig hagyom kiteljesedni. Vagy a személyiségéhez való vonzódás után, vagy a közös napfelkelte előfutáraként. 

És a bejegyzés végéhez érve önmagam teljes megcáfolásaként beugrott egy kép: mennyi izgalmat rejthet magában mikor csak egy erős férfikezet érzek a derekamon, a fejemet kicsit hátrabillentem, így magamba tudom szívni az illatát, felemelem a kezem a levegőbe ő a kezével kíséri a testem vonalát, így fonódunk össze percekig. Megfordulok, a szemébe nézek az ismeretlen játszótársamnak, de a következő pillanatban már leszegezem a tekintetem. Ő gyengéden hozzáér az államhoz, apró mozdulatokkal emeli újra fel. Egymás szemébe nézünk, beleharapok az ajkaimba, és így közelít felém, hogy egy csókban forrjunk össze. 

Címkék: Kérdés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr374697373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása