A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

A mai hajfestésem eredményeképp a fejbőröm egy véres folttal gazdagodott - olyan kiábrándító így leírni,de egyelőre szebb megfogalmazás nem jut eszembe,és ha ez az igazság.. - valamint szerintem életemben nem volt ilyen csúnya a hajszínem. Amit az elmúlt 10 évben műveltem vele, az is csoda, hogy egyáltalán  van még hajam, egyszer meg is bosszulta...

Még nem voltam 15 éves, mikor úgy éreztem muszáj, mit nekem a barnaság. Enyhe rocker korszakomat élve mindenképpen fekete hajkoronára vágytam, de anyukám figyelmeztetett, hogy a kislányos arcvonásaimhoz egyáltalán nem jó választás. Ha festetni szeretném, akkor a vörös vagy szőke árnyalati közül válasszak. Határozottan a vörösre szavaztam, de természetesen ebből is csak a tűzpiros jöhetett szóba. A középiskolás tanáraim nem kedveltek érte, de én határozottan azonosulni tudtam vele, szép volt a maga nemében. Így telt 4 év, hol kicsit sötétebb hol kicsit világosabb, egyszer-egyszer inkább lilás fényekben pompázott, vagy fekete melírt kapott. A végén már csak a felső réteg volt piros az alsó fekete. Majd egy táskával kezdődött minden, ami felváltotta a tarisznya helyét. 18 évesen életemben először magas sarkú cipő is került a lábamra a bakancs helyett. És jött az ötlet, nekem fehér kell feketével.

Az inspiráció forrását mindenképpen szeretném megnevezni: Piringer Patrícia. Abban az időben még a Viván vezetett műsort, neki kevésbé volt tetten érhető kontraszt a hajában, sokkal lágyabb volt az átmenet. Egyébként számomra Patrícia a magyar közszereplők közül teljesen mértékben kitűnik. Személyesen csak 1,5 éve láttam a Ludwig múzeum egyik megnyitóján. És úgy is, hogy csak a Tv képernyőjén keresztül hallottam, csak a nyilatkozatait olvastam magával ragadott a személyisége. Piringer Patrícia és a kisugárzás teljesen egy és ugyanazon fogalom.  Ezenkívül a külseje, és az intelligenciája is mérvadó. Arról nem is beszélve, hogy a Viva után azon a területen ért el sikereket, ahol én is szeretnék. Csodálom azt a nőt.

Így dobtam piroskát szörnyella modernizált változatáért A felső réteg oly hamvas szőke volt, hogy szinte már fehér, az alsó pedig fekete, és ehhez persze a megfelelő tépés ritkítás és állandó hajvasalás is társult. Nagyon nagy divat lett ez a hajviselet, a főiskolán én még az első körben voltam, és kevés embernek volt valóban olyan szép mint az enyém. De ezt is meguntam -hála istennek -  és ezután következett a teljesen szőke korszak. Hol kicsit sötétebb hol inkább világosabb. Az állandó hajfestést is meguntam. Visszatért az eredeti világos barna hajszínem sok sok szőke melírral. Én ezt a korszakot nagyon szerettem. Mégis eldobtam egy L'Oréal hajbemutatóért. A teljes szőkítés, és olyan vágás Hajas Lacitól amit pont nem kértem... az 5 centi átmérőjű és hosszúságú fejemből egynenes frufruval kitakarni 2 centit.....és nem volt megállás. Schwarzkopf hajturné, még szőkébb árnyalat, akár heti 2 festéssel. A hajam fellázadt. 1-2 hónap után hajfestéskor csomókban hullani kezdett. Egy egész kis dobozt meg tudtam tölteni az elhullajtott hajszálakkal. Félelmetes volt. Kivizsgálás, Ön egészséges. Eközben a hajam több mint fele kihullott, és már a festékre sem reagált szinte. Az egyik női magazin hajátalakítására jelentkeztem. Beválasztottak. Megbeszéltük, hogy a klasszikus Victoria Beckham  fazon tökéletes választás. A végeredmény ennek ellenére az volt, hogy hátul néhány centiben mérhető hossz maradt, elöl egy picit több.Hetekig úgy éreztem magam mint akit megfosztottak a nőiességétől. A személyiségemhez viszont teljesen illett, és még az is kiderült, hogy eredendően hullámos hajam van. 

Azóta több mint 1,5 év telt el. Végre újra van hossza, és dúsabb mint valaha életemben.( aki látott rövid hajjal a csodájára jár, hogyan lett ekkora és ennyi ) A szőke különböző árnyalatait viselem, inkább sötétebb, de az elmúlt néhány hónapban újra kivilágosodott teljesen - az eredetileg 6-os hajszínem most kb 11-es) De azt hiszem ez a mai eset fog véget vetni ennek. Szegény fejbőröm kimarva, szegény hajszálaim csúnya színűek, mint az igénytelen lányoknak, pedig én nem vagyok az..

Eredetileg nem ilyen hosszú bejegyzést tervezetem, de remélem mindenki boldog, hogy már ismeri a hajtörténetemet. Egyébként tudom, fogjam be a számat, mások éheznek vagy éppen bántalmazzák őket, én meg nyarvogok a hajam miatt....

Címkék: Stílus Szőkeségem története

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr964748377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yanoo 2012.09.03. 22:05:12

kevés komment remélem nem veszi a kedved, ezért is írtam egyet

_andris 2012.09.03. 23:07:17

Komolyan elgondolkodtam, hogy miért olvasom én ezt. Még nem tudom.

lányként a fővárosban 2012.09.04. 00:28:29

@_andris: Ha egyszer rájössz, kérlek áruld el nekem is :)
süti beállítások módosítása