A nagy Ő-höz rögös út vezet...

Egyedülálló lányként sétálni és elveszni Budapest forgatagában. Szórakoztató, fájdalmas, örömteli és elgondolkoztató események, élmények, eszmék, melyek vezetnek az úton. Az út végén pedig nem csak önmagam vár, hanem Ő is, nem is akármelyik, hanem a nagy Ő.

Friss topikok

  • paladinn: Jársz még futni a szigetre? Ha igen, egy közös kocogást megejthetnénk vmikor. (2015.02.06. 08:42) Búcsú a blogtól
  • temes69: Hali, A Reikit ismered? (2013.02.26. 10:56) Péntek nappal és éjjel
  • lányként a fővárosban: @temes69: Szia! Először is köszönöm,és légy üdvözölve itt :) Egyébként, szerintem pont az volt a b... (2013.02.11. 22:56) Ez egy háború,amit magammal vívok
  • jadu: @lányként a fővárosban: úgy legyen ;) ó, akkor srry. vhogy úgy jött le a bejegyzésből, h látta :) (2013.02.06. 09:16) Üresség és az elfeledett szavak esete
  • jadu: jól írtad, mert újhold 2013-ban vasárnap először febr. 10-én lesz ;) előtte meg jan. 11-én volt, p... (2013.02.05. 09:08) Bummra fel

Címkék

+18 (2) 1/8 (1) 10milliószor nap (1) Adok-Kapok (1) Akkor most ki is szexel velem (1) Álom (1) Aminek ellenállsz annak hatása alatt vagy (1) Áramlás (1) Az éjszaka bajnokai (1) Az elveszett lány (1) az igazi off (1) Az ősz cinkosai (1) A dísz kifakad (2) Be my Valentin (1) Borítékolt éjszaka (2) Búcsú a blogtól (1) Bummra fel (1) Bűvkör (7) Cherry Blossom Girl (1) Címkék (4) Cím nélkül (1) Csajozós szöveg (5) Csók (3) Ego (1) Egy kis misztikum-Angyalszárny (1) Életjel (7) Éndarab (14) Erotika (1) Esküvő (1) Ez egy háború amit magammal vívok (1) F.m. és a felelősség (2) F.m. The end (3) Fal (1) Félig Csók (1) Feljegyzés (5) Flört (2) Főnök again (3) Foszlány (1) Gondolatébresztő (1) Gondolatok (8) Hétvégi-én (17) Hűség (3) Irodai petting (2) Isteni válasz (3) Izé-akta (9) Izé news (1) Jövőkép (5) Kacatok (1) Karácsony (1) Karácsonyi hangulat (2) Karácsony 2 (1) Karma (1) Karrier (17) Kegyelem (1) Képzavar-Ki vagyok én (2) Kérdés (5) Kísértés (13) kis mókázás (1) Költői kérdés (1) Kórkép (1) Lájk (3) Látogatás (1) Lehet (1) Leltár (7) Megalázottság (2) Modell (1) Munka+magánélet (6) Muszáj (1) Napi hangulat (11) Nem (1) Némaság (3) Nőiesség (6) Nyárbúcsúztató (1) Nyertél nekem egy fogadást (1) Ömlesztve (1) Otthon-lét (1) Pár mondatban-ma már (1) péntek nappal és éjjel (1) Pletyka (2) Plus size (1) Randi (5) Semmi (1) Skarlát betű (2) Spiri est (1) Stílus (5) Szerelem (3) Szerelem szerelmese (1) Szerelmes vagyok beléd (3) Szeretkezős zene (1) Szeretlek (8) Szerettem est (1) Szexualitás (7) Szőkeségem története (1) Téli depresszió (2) Testkép (1) Tökéletes (1) tudom (1) Újfiú (11) üresség és az elfeledett szavak esete (1) Utolsó bejegyzés 2012 (1) Variációk depresszió ellen (1) Vasárnap reggel (1) Visszatérés az éjszakába (2) Welcome 2013 (1) Zabálás+orális szex vita (1) Címkefelhő

Nem tudom feltűnt-e már valakinek, hogy napközben többször 1-2 perces különbséggel indulunk el valamelyik szobába. Igazából, akiknek szemet szúrhatna, azok pedig nem tudják, hogy van a Whatsapp, ahol ezeket előre meg lehet beszélni. Na mindegy. De egy-egy gyors ölelés nem elég. Ma előbb el kellett mennem, az a fantasztikus ötletem támadt, hogy kísérjen le, és majd az utcán ölelkezünk egy hosszabb lélegzetvételűt. De azért az utca sem biztonságos erre a tevékenységre. Ekkor az ugrott be, hogy menjünk a hátsó mosdóba, közös kis helyiségből nyílik külön a női és férfi. Így is lett - bár ennél az utca verzió egyébként sokkal jobb -. Elkerülhetetlen volt, hogy az ajkaink ne találkozzanak, de csak nagyon röviden, a nyelvek éppen csak közös táncba kezdtek. A helyszín nem a megfelelő, nagy a rizikófaktor.

Egyébként nagyon korrekt voltam ma. Mikor megjegyezte, félő, hogy belémszeret - persze nem 100% komolysággal -, akkor közöltem, hogy természetesen ez így lesz, és én össze fogom törni a szívét. Ennek tudatában vállalja a küzdelmet. Ekkor visszakérdezett, hogy mi történik ha ez fordítva történik meg, de "megnyugtattam", hogy ez egyrészt nem fog, másrészt, ha mégis, akkor előbb fogok hátra arcot mondani. Persze ebből azt hozta ki, hogy az végülis egy jó pozíció, mire én csak annyit tudtam mondani, hogy hasalva igen.

És ma is találtam meglepi bonbont a hűtőben, és a személyiségemet lelkemet külsőmet dicsérő bókhalmazt szóban és írásban egyaránt.

Egyébként még mindig nem tudom mi lesz ennek a sztorinak a vége...

Címkék: Csók Flört Kísértés Félig Csók

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lanykentafovarosban.blog.hu/api/trackback/id/tr304814790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hevesi avokádó 2012.10.02. 00:09:38

Ne a végét nézd, hanem a közepét.

jadu 2012.10.02. 01:25:42

ez ugy volt felig csok, mint amikor majd beteszi a farkat, az felig behatolas lesz? :P

jadu 2012.10.02. 01:54:48

azert az elegge fail, ha minden egyes hozzaszolasom utan oda kell majd irnom, hogy ne vedd magadra, ilyen a humorom s alapvetoen csipkelodom (neha dofok) :)))

lányként a fővárosban 2012.10.02. 10:02:14

@jadu: Csak a "hegyével" vagy hogy szokták ezt mondani....
Kedves,hogy figyelmeztetsz

jadu 2012.10.02. 10:19:51

Én csak azt nem értem, hogy szép vagy, fiatal vagy, miért épp egy nős pasi kell neked? Simán találhatnál magadnak BÁRKIT :)

mindegy, ami nem tetszik, ez a pasi. Ha megmondaná a feleségének, hogy bajok vannak, ha kicsit küzdene, már szimpibb lenne, de nem, a felesége háta mögött csinál ilyeneket. A gyomrom felfordul az ilyentől. De mondjuk a másik oldalt nem ismerem...

Az a baj, hogy túl empatikus vagyok. Kurvára nem kéne az lennem. Ilyenkor mindig az jár a fejemben, ha én lennék x helyében... és ez baj. Mert én soha nem leszek x, nem ugyanaz, amikor én olvasom a könyvet, vagy vki, aki olvasta elmeséli nekem.

remélem, ha lesz férjed és szülsz neki, nem a hátad mögött fog csalni, hanem küzdeni fog a házasságotokért, és ha nem működik vmi, azt megtudjátok majd beszélni. Aztán ha ezután sem lesz jobb, akkor majd jöhet a titkolózás és a többi. Bár már megfogalmaztad, hogy nem hiszel a testi hűségben :) szóval nem lesz gond ;)

Annyira naiv vagyok hogy már nekem is nagyon fáj, ideje is beszednem a mai morfium adagomat :D :D

lányként a fővárosban 2012.10.02. 10:37:28

@jadu: Az is kedves, hogy szépnek feltételezel :)
Amennyire ismerem a sztorit, kb 1 éves küzdés volt,teljesen eredménytelenül. Ahhoz meg még kicsi vagyok, hogy házassági terapeuta legyek, nem is vágyom erre a szememre.
A testi hűség gondolataim biztos megváltoznak majd, amikor belecsöppenek egy kapcsolatba újra, persze utána lehet ismét megváltoznak.
És szerintem amiről valaki nem tud, az nem fáj. És mindezt úgy mondom, hogy az őszinteséget egyébként nagyon fontosnak tartom, de vannak helyzetek, melyek csak felesleges fájdalomforrásként szolgálnak.
A Morfiummal csak átmenetileg enyhíted a fájdalmadat :)

jadu 2012.10.02. 10:55:02

@lányként a fővárosban: az a durva, hogy ezt a nyomorék naivságomat és jóhiszeműségemet nem tudom levetni (meg nem is szeretnék ennyire empatikus személyiség lenni, inkább már közömbös, ja). Annyira hozzám tapadtak, pedig nem épp a legmeghittebb családi környezetben nőttem fel, és nem azt látom a környezetemben, hogy az őszinteség fontos lenne. Az emberek már kommunikálni sem tudnak egymással normálisan, nem hogy érthetően :D

és ennek ellenére mindig ott a nyomorék naivságom :D 23 évesen igazán kinőhettem volna már :)

cöh cöh, szerintem szép vagy. :)

jadu 2012.10.02. 11:01:44

@lányként a fővárosban: és persze, nem neked kell tanácsokat adni, főleg, h nem a te tereped még :D mármint olyan könnyű okosnak lenni, de vannak esetek, amikor a puszta okoskodásnál több kell, mondjuk tapasztalat :)

lányként a fővárosban 2012.10.02. 11:23:18

@jadu: Miért, tudod, hogy nézek ki? :) Ez hiányzik még nekem. :)

A naivság már a személyiséged része, barátkozz meg vele.

hevesi avokádó 2012.10.02. 11:45:52

@lányként a fővárosban: én mondtam meg jadunak a nevedet, tudod, Facebook :)

lányként a fővárosban 2012.10.02. 11:52:15

@hevesi avokádó: és te hogy leltél rám facebookon? honnan tudnád, hogy én én vagyok :)

jadu 2012.10.02. 11:56:26

@lányként a fővárosban: nem, nem barátkozom meg vele, a személyiség nem egy állandó és merev dolog, egy massza, ami folyamatosan változik, fejlődik... ;)
egyszer kinövöm, és akkor érzéketlenné és közömbössé válok, Dexter és Patrick Bateman igazi szerelemgyereke leszek :)

a blogban többször is leírtad, h nem nézel ki rosszul :D akkor szép vagy, nem? bár 46 kilós csajt inkább cérnának neveznék (kivéve, ha törpe).
süti beállítások módosítása